Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta

tai dabar gaunasi, kad nereikia sukti galvos ir skaičiuotis EDV? kas gali paaiškint, kaip susiję PSD su EDV? nes mokesciuose mergaite kazka bande išaiškint, bet iki galo taip ir nesupratau.

Paskelbta
. Tik niekam nepatariu naudot tuos 30 proc. Patys sau nuostolį darot. Plius tai, kad tikrai patariu tvarkyt dvejybiniu būdu. Taip sąnaudų daugiau gaunasi, o vadinasi ir GPM mažiau mokėt reik.

Suprantu ,jeigu ūkis didelis tai jis ir taip dvejybinę veda,tada žinoma juokinga būtų nuo 70% mokėti gpm,bet kaip suprantu čia kalba ėjo apie mažus ūkius su ''žalia knyga'' bet pvm mokėtojus tai pridėjus išlaidas už dvejybinės tvarkymą ir gpm manau gausis mokėti daugiau negu pačiam susitvarkyti supaprastinta apsk.ir susimokėti nuo 70%.

Gal kažką pražiūrėjau,bet neradau įstatymo,kuriuo pvm mokėtojams privaloma dvejybinė apskaita.

Paskelbta

Buhalterinės apskaitos įstatymas 6 str. 3 p.

3. Ūkio subjektai, tvarkydami apskaitą, daro dvejybinį įrašą. Gyventojai, kurie verčiasi individualia veikla, neribotos civilinės atsakomybės juridiniai asmenys, kurie nėra pridėtinės vertės mokesčio mokėtojai ir neturi samdomų darbuotojų ataskaitiniais ir praėjusiais ataskaitiniais metais, gali pasirinkti supaprastintą apskaitą.

Paskelbta

Ačiū už atsakymą.Susidomėjau,perskaičiau daug medžiagos,bet ne viskas tapo aišku,nes ir tame pačiame įsatayme toliau seka kitoks paaiškinimas.

Prisiminiau[nors gal ir ne į temą]kaip mums aiškino seminare-jei kas nors neaišku-skambinat į vmi ir klausiat,būtinai pasižymit datą kada skambinot,laiką ir konsultanto vardą[čia trumpuoju nr konsultuojantis].Kas beatsitiktų-nebūsit kaltas.Yrašai saugomi 5 metus.

Paskelbta

A VMI giliai dzin kokiu būdu jūs apskaitą tvarkysite. Paskambinus šiuo klausimu jums pasakys, kad dėl apskaitos tvarkymo būdo kreipkitės į konsultavimo tarnybą. VMI konsultuoja tik mokesčių klausimais. :icon-exclaim: Ir kas liečia ūkininkų mokesčius, tai konsultuoja labai jau prastai.

Paskelbta

Gal ir ne visai į temą,bet noriu paklausti-kas atlieka dokumentų patikras-mokesčiai ar nma?Pažįstamam liepė pernai atvežti į nma dokumentus,tai tik pavartė ir jokios nuodugnios patikros nedarė ,paaiškino jog dalyvaudamas kraštovaizdžio tvarkymo programoj turi vesti apskaitą taip ir pasakė-''mums svarbu,kad apskaita yra vedama''.Tai tikriausiai krato mokesčiai?

Paskelbta

Tai NMA net ne vienai priemonei reikia vesti apskaitą ir ją "parodyti". O VMI krato ne dokumentus, bet tikrina ar teisingai mokami mokesčiai, ar pagrįstai PVM traukiamas į atskaitą ir pan. Jei tikrinant PVM užtenka peržiūrėti pirkimo ir pardavimo sąskaitas, tai su GPM tikrinimu bus jau sunkiau. Bet.... Mokinasi ir jie. Neįrodysit, kad karvė per dieną suėda toną šieno ir dar pustonį miltų :eusa-naughty:

Suprantu ,jeigu ūkis didelis tai jis ir taip dvejybinę veda,tada žinoma juokinga būtų nuo 70% mokėti gpm,bet kaip suprantu čia kalba ėjo apie mažus ūkius su ''žalia knyga'' bet pvm mokėtojus tai pridėjus išlaidas už dvejybinės tvarkymą ir gpm manau gausis mokėti daugiau negu pačiam susitvarkyti supaprastinta apsk.ir susimokėti nuo 70%.

Atleiskit, bet man kuo toliau, tuo labiau keistai atrodo tokie samprotavimai :eusa-doh: Mielieji, betvarkydami apskaitą supaprastintai, jūs bent paskaitėte kaip tą apskaitą vesti. Supaprastinta apskaita - tai ne tik "žalia" knyga. :eusa-naughty: Tai krūva lentelių prie jos, kurios turi būti tvarkingai supildytos. Ir kai tą supaprastintą apskaitą tvarkysite taip, kaip yra reikalaujama (o ne abile), tada nesakysite, kad buhalteriai plėšia :eusa-shifty:

Paskelbta

Atsiprašau,bet aš nesakau,kad supaprastinta tai tik žalia knyga.Žinau kiek ten reikia padirbėti,bet ją galima pasikonsultavus,pasimokius ir pačiam susitvarkyti,bet jau dvejybinę tai tik specialistas gali.Ir dar ne bet koks buhalteris,o būtent ž.ū.srities.Ir tikrai nemanau,kad jiems mokami per dideli pinigai.

  • po 1 mėnesio...
Paskelbta

Ir dar ne bet koks buhalteris,o būtent ž.ū.srities.Ir tikrai nemanau,kad jiems mokami per dideli pinigai.

Nors vieną protingą mintį perskaičiau šiandieną.. :eusa-clap::eusa-clap::eusa-clap: Kad taip visi manytų..

Gink Dieve, nenoriu nieko įžeisti, ypač tų kurie stropiai mokosi "vesti" ūkininkams apskaitą, bet tai ne dienos, ne mėnesio, o metų pamokos.

  • po 1 metų...
Paskelbta
Sveiki, ukininkas pardaves ilgalaiki turta, nuo kokiu pajamu turi sumoketi pajamu mokesti? kazka skaiciau kad ne nuo visu gautu pajamu..

IT pardavimo kaina (be PVM, jei PVM mokėtojas) - IT likutinė vertė (be PVM, jei PVM mokėtojas)= pelnas x 5%

Žmonių kalba kalbant:

Traktorius įsigytas 2008-12-20, įsigijimo kaina be PVM 50000Lt, nusidėvėjimas pradedamas skaičiuoti nuo 2009-01-01, nusidėvėjimo terminas 5 metai, likvidacinė vertė 100Lt. Nusidėvėjimo suma sudarys 9980Lt/metus arba 831,67Lt/mėn). Parduodate 2013-08-10. Nusidėvėjimas šiai datai sudarys 831,67Lt x 56mėn = 46573,52Lt, vadinasi, likutinė traktoriaus vertė apskaitoje yra 3426,48Lt. Parduodate už 22000Lt. Pajamų mokestis apskaičiuojamas sekančiai: 22000Lt - 3426,48Lt = 18573,52 x 5% = 928,68Lt

  • po 7 mėnesių...
Paskelbta

ar yra koks senaties terminas kad VMI gali išieškoti GPM?? pajamos gautos 2008 10 mėn? parduotas butas, gražinta paskola bankui ir pelnas pasidalintas tarp buvusiu sutuoktiniu.. :eusa-think:

Paskelbta
ar yra koks senaties terminas kad VMI gali išieškoti GPM?? pajamos gautos 2008 10 mėn? parduotas butas, gražinta paskola bankui ir pelnas pasidalintas tarp buvusiu sutuoktiniu.. :eusa-think:

O kada butas pirktas ar isvis yra prievole del GPM

Paskelbta
ar yra koks senaties terminas kad VMI gali išieškoti GPM?? pajamos gautos 2008 10 mėn? parduotas butas, gražinta paskola bankui ir pelnas pasidalintas tarp buvusiu sutuoktiniu.. :eusa-think:

O kada butas pirktas ar isvis yra prievole del GPM

prievolė kaip suprantu buvo nes butas pirktas 2006m..

Paskelbta
Ar jau susideklaravot pajamas :)?

Iki kada reikia,geguzes 1d.?

Metines pajamų ir turto deklaracijas gyventojai turi pateikti iki š. m. gegužės 2 d. :icon-idea:

  • po 2 savaičių...
Paskelbta

Sveiki,

Norejau pasiteirauti zinanciuju:

1. Ukininkas greta ukio turi papildoma darba ir ten jam apmokestinant su darbo santykiais susijusias pajamas taikomas NPD. Ar teikiant metine deklaracija bus perskaiciuotas NPD ir jis gerokai sumazes del pajamu, gautu is ukio?

2. Ar LR gyventojas, gaunantis tik su darbo santykiais susijusias pajamas, privalo teikti metine pajamu deklaracija. Jokiu kitu pajamu negauna.

Aciu uz atsakymus :)

Paskelbta
Sveiki,

Ar teikiant metine deklaracija bus perskaiciuotas NPD ir jis gerokai sumazes del pajamu, gautu is ukio?

NPD pajamoms, gautoms iš individualios ŽŪ veiklos, netaikomas. Taikomas tik PNPD už vaikus, jis nuo pajamų dydžio nepriklauso.

Sveiki,

Ar LR gyventojas, gaunantis tik su darbo santykiais susijusias pajamas, privalo teikti metine pajamu deklaracija.

Pajamas privalo deklaruoti valstybės politikai, tarnautojai, EP nariai, kiti asmenys, išvardyti LR gyventojų turto deklaravimo įstatymo 2 str., ir jų šeimos nariai, taip pat individualiai dirbantys asmenys (kurie VMI buvo įregistravę individualią veiklą pagal pažymą arba įsigiję verslo liudijimą – nesvarbu gavo jie pajamų, ar ne). Pajamas deklaruoti privalo ūkininkai ir jų partneriai.

Nuo šių metų pajamų deklaracijas pateikti privalo kredito įstaigų tarybų ir (ar) valdybų nariai, administracijų vadovai, pavaduotojai ir jų šeimų nariai, viešosios informacijos rengėjo ir (ar) skleidėjo tarybų ir (ar) valdybų nariai, vadovai, jų pavaduotojai, vyriausi redaktoriai, jų pavaduotojai, redaktoriai, jų pavaduotojai ir jų šeimų nariai. Taip pat tie gyventojai, kurie politinės kampanijos dalyviui (-iams) per praėjusius metus paaukojo daugiau kaip 40 Lt.

  • po 1 metų...
  • po 9 mėnesių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...