Jump to content

Recommended Posts

  • po 2 savaičių...
Paskelbta

Parduodu plūga. Pirktas naujas prieš daugiau nei 5m. Plūgas įtrauktas į ilgalaikio turto žiniaraštį. Likutine verte šiemet jau 1€.  Parduodu tarkim už 7000€. Ar reikės gpm nuo pajamu susimokėti?? Ar pirma išregistruoti iš ūkio ir tad parduoti be saskaitu fakturu kaip asmeninio naudojimo? 

Paskelbta

Jeigu sąžiningai, tai GPM mokėt reikės nuo pardavimo kainos - likutinė vertė. Mokesčius jau susimažinai per eksplotacijos laikotarpį taikydamas perdidelį nusidevėjimo koeficientą, tai dabar turi išsilygint su VMI. O antras variantas, tai jau yra mokesčių slėpimas :D

Paskelbta
prieš valandą, Burokėlis pranešimas:

Jeigu sąžiningai, tai GPM mokėt reikės nuo pardavimo kainos - likutinė vertė. Mokesčius jau susimažinai per eksplotacijos laikotarpį taikydamas perdidelį nusidevėjimo koeficientą, tai dabar turi išsilygint su VMI. O antras variantas, tai jau yra mokesčių slėpimas :D

Tai antras variantas labai gerai skamba :D 

Paskelbta
Prieš 2 valandas, jaunasis21 pranešimas:

Parduodu plūga. Pirktas naujas prieš daugiau nei 5m. Plūgas įtrauktas į ilgalaikio turto žiniaraštį. Likutine verte šiemet jau 1€.  Parduodu tarkim už 7000€. Ar reikės gpm nuo pajamu susimokėti?? Ar pirma išregistruoti iš ūkio ir tad parduoti be saskaitu fakturu kaip asmeninio naudojimo? 

Viskas gerai su antru variantu, bet vis tiek neapmokestinama tik iki 2500 eur, jei išrašysi sąskaitą pirkėjui tai nuo 2500 eur viršijančios sumos 15 proc. VMI pareikalaus ir turėsi susimokėt.

Paskelbta
Prieš 3 valandas, Andriusfeat pranešimas:

Viskas gerai su antru variantu, bet vis tiek neapmokestinama tik iki 2500 eur, jei išrašysi sąskaitą pirkėjui tai nuo 2500 eur viršijančios sumos 15 proc. VMI pareikalaus ir turėsi susimokėt.

Pirkėjui reikia ne sąskaitą, o pirkimo pardavimo sutartį reikia parašyti. Iš kur ištraukei kad parduodant asmeninius daiktus reikia sumokėti GPM? Jei aš nupirkau lėkštinį skutiką už 10k su pirkimo pardavimo sutartimi arba su žodine sutartimi ir neitraukes į ukio ilgalaikį turtą parduosiu po metų ar dviejų už 15k įdomu kokie bus mokesčiai? 

Paskelbta
Prieš 15 valandų, jaunasis21 pranešimas:

Parduodu plūga. Pirktas naujas prieš daugiau nei 5m. Plūgas įtrauktas į ilgalaikio turto žiniaraštį. Likutine verte šiemet jau 1€.  Parduodu tarkim už 7000€. Ar reikės gpm nuo pajamu susimokėti?? Ar pirma išregistruoti iš ūkio ir tad parduoti be saskaitu fakturu kaip asmeninio naudojimo? 

Nurašai ji iš ūkio kaip nusidėvėjusi, ir veliau gali parduoti už kokia nori suma nedidesne nei buvai pirkęs, gali rašyti faktūra ir viskas ok. Ir legalu

Paskelbta

1.8. Žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų pajamų apmokestinimas pardavus individualioje veikloje naudojamą turtą.
Pagal GPMĮ 10 str. 1 dalies nuostatas, individualios veiklos pajamoms priskiriamos pajamos gautos iš individualios veiklos turto pardavimo, išskyrus nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą. Tokios turto pardavimo pajamos apmokestinamos kaip kitos individualios veiklos (ne žemės ūkio veiklos) pajamos.
Pardavus arba kitaip perleidus nuosavybėn individualios veiklos ilgalaikį turtą, leidžiamiems atskaitymams gali būti priskirta tik ta šio individualios veiklos turto įsigijimo išlaidų dalis, kuri nebuvo atskaityta priskiriant vykdomos veiklos leidžiamiems atskaitymams to turto apskaičiuotą nusidėvėjimą (amortizaciją).
Pardavus individualioje žemės ūkio veikloje naudotą ilgalaikį turtą, išskyrus nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą, kuris buvo deklaruotas FR0457 formoje, gautos turto pardavimo pajamos apmokestinamos taikant GPMĮ 6 str. 1 dalyje numatytą 15 proc. GPM tarifą, mokėtiną pajamų mokesčio sumą apskaičiuojant GPMĮ 182 str. 2 ir 3 dalyse nustatyta tvarka atimant PMK.

Paskelbta
Prieš 11 valandų, Burokėlis pranešimas:

(15k-10k-2.5k)x0.15=375Eur

o prie ko toje formuleje 10k? cia gi toks pat pardavimo sandoris kaip ir automobilio, tarkim nupirkai pigiai dauzta uz 10k  auto, susiremantavai ir pardavei po metu uz 15k, kur cia apmokestinamos pajamos, kai tokie sandoriai nera idividuali veikla?

Paskelbta
prieš 10 minutes , Virgis. pranešimas:

o prie ko toje formuleje 10k? cia gi toks pat pardavimo sandoris kaip ir automobilio, tarkim nupirkai pigiai dauzta uz 10k  auto, susiremantavai ir pardavei po metu uz 15k, kur cia apmokestinamos pajamos, kai tokie sandoriai nera idividuali veikla?

skirtumas apsimokestina. taip pat ir su butais pvz

Paskelbta
prieš 5 minutes , manttys pranešimas:

skirtumas apsimokestina. taip pat ir su butais pvz

Butas tai ilgalaikis NT jo sandoriams atskiras GPM punktas. Is kur skirtumas guanas jei tarkim remontas dar 6k eur?, cia kaip ir nera individuali veikla siuo atveju, kaip ir nereikia vesti apskaitos ir rodyti sanaudas?

Paskelbta
prieš valandą, Virgis. pranešimas:

Butas tai ilgalaikis NT jo sandoriams atskiras GPM punktas. Is kur skirtumas guanas jei tarkim remontas dar 6k eur?, cia kaip ir nera individuali veikla siuo atveju, kaip ir nereikia vesti apskaitos ir rodyti sanaudas?

Tiek buto,tiek automobilių remontu išlaidų nelaiko leidžiamais atskaitymais- GPM mokėsi nuo pardavimo - įsigijimo 

Paskelbta

SU BUTU jeigu nupirkai graba, paskui visas saskaitas turi, tai apsiginsi. bet reikia cekius turet uz dazus ir pan. kitaip sakant, jeigu rimtas remontas. Su auto nezinau, bet irodzius, kad ji buvo dauzta ir istraukus rem sanaudas, manau eitu apsiginti

 

Paskelbta
Prieš 9 valandas, ukdavidas pranešimas:

Nurašai ji iš ūkio kaip nusidėvėjusi, ir veliau gali parduoti už kokia nori suma nedidesne nei buvai pirkęs, gali rašyti faktūra ir viskas ok. Ir legalu

Kiek tas vėliau yra numatyta :)? 

Paskelbta
Prieš 10 valandų, manttys pranešimas:

1.8. Žemės ūkio veiklą vykdančių gyventojų pajamų apmokestinimas pardavus individualioje veikloje naudojamą turtą.
Pagal GPMĮ 10 str. 1 dalies nuostatas, individualios veiklos pajamoms priskiriamos pajamos gautos iš individualios veiklos turto pardavimo, išskyrus nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą. Tokios turto pardavimo pajamos apmokestinamos kaip kitos individualios veiklos (ne žemės ūkio veiklos) pajamos.
Pardavus arba kitaip perleidus nuosavybėn individualios veiklos ilgalaikį turtą, leidžiamiems atskaitymams gali būti priskirta tik ta šio individualios veiklos turto įsigijimo išlaidų dalis, kuri nebuvo atskaityta priskiriant vykdomos veiklos leidžiamiems atskaitymams to turto apskaičiuotą nusidėvėjimą (amortizaciją).
Pardavus individualioje žemės ūkio veikloje naudotą ilgalaikį turtą, išskyrus nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą, kuris buvo deklaruotas FR0457 formoje, gautos turto pardavimo pajamos apmokestinamos taikant GPMĮ 6 str. 1 dalyje numatytą 15 proc. GPM tarifą, mokėtiną pajamų mokesčio sumą apskaičiuojant GPMĮ 182 str. 2 ir 3 dalyse nustatyta tvarka atimant PMK.

Reziumuojant visa sita ilga zodziu zaisma, nurasai nuo ukio parduodi be 15%, o jeigu parduodi vis dar ant ukio esanty moki 15? :D 

Paskelbta
Prieš 3 valandas, jaunasis21 pranešimas:

Reziumuojant visa sita ilga zodziu zaisma, nurasai nuo ukio parduodi be 15%, o jeigu parduodi vis dar ant ukio esanty moki 15? :D 

Moki 15 visais atvejais :D minus Pmk. Tie nurasymai kol.kas tik registruojamai technikai paeina. Geriausia nurasyt ir parduot uz grynus. Bet kadangi visiem reikia islaidu.. sunku ta padaryt

  • po 1 mėnesio...
Paskelbta
prieš 14 minutes , Zalgirinis pranešimas:

labas o kaip su tuo pvm moketoju kaip juo tapti galima sako zemes reik turet bent 100 ha kai dirbi tik 20ha ačiū

O savanoriškai neina Tapti? Turit į VMI pasukti

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...