Jump to content

Tikslaus ukininkavimo sistemos


shaulinis

Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?  

310 nariai balsavo

  1. 1. Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?

    • Niekada
      46
    • Domiuosi
      209
    • Jau naudoju
      56


Recommended Posts

On 2021-10-05 at 15:01, shaulinis pranešimas:

Dėl tiesumo. Tai paprasčiausia mechanika, jei tavo traktorius seka paskui antena (nesvarbu, kad ji ant kabinos) kryptis nustatoma tik pagal antenos judėjimo kryptį tai kuo toliau priekiniai ratai nuo antenos tuo daugiau sinusoidės (na pabandyk pvz žaislinč mašinytę pastumti tieisiai už galo nevairuodamas ratų) 

Jei laukas pakankamai lygus, mažiau mėto, purto, linguoja traktoriu tai kompo algoritmai dar sugeba tokius papurtymus suniveliuoti, matematiškai apskaičiuoti daugiau mažiau realią trajektorija todėl tos sinusoidės beveik ir nejauti, plika akimi nematai, bet, priklausomai nuo greičio ir reljefo, padargo pasipriešinimo, situacija keičiasi todėl ir gaunasi, kad vienam lauke tiesiai, kitam ne.

Tai elementari mechanika ir nelabai ką turi bendro su gamintoju, nebent galingesnis procesorius ar gudresnis algoritmas kažkiek įtakoja rezultatą, bet ir tam yra ribos.

tai reik det antena kuo arciau priekiniu ratu ? gal net ant priekines pakabos, ar kapoto ? Man LYTAGRA sake kad reik det virs galinio tilto. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 16 minutes , krucius pranešimas:

tai reik det antena kuo arciau priekiniu ratu ? gal net ant priekines pakabos, ar kapoto ? Man LYTAGRA sake kad reik det virs galinio tilto. 

Na ant svorio gal jau per žemai.

Vėl gi koks vairavimas jei su ratų posūkio davikliais (integruotas) tai antena montuojama virš posūkio ašies (ratinio traktoriaus atveju virš galinio tilto) 

Pagalbinio vairavimo sistemoms (kur tiesiog vairą motoriukas sukinėja vietoje vairuotojo) kuo toliau į priekį išnešta antena tuo geriau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-10-06 at 20:45, shaulinis pranešimas:

Na ant svorio gal jau per žemai.

Vėl gi koks vairavimas jei su ratų posūkio davikliais (integruotas) tai antena montuojama virš posūkio ašies (ratinio traktoriaus atveju virš galinio tilto) 

Pagalbinio vairavimo sistemoms (kur tiesiog vairą motoriukas sukinėja vietoje vairuotojo) kuo toliau į priekį išnešta antena tuo geriau.

nes pirma priekis nesasi  i sona, ir kad greiciau kompas suprastu kad jau nukreivoji, taip suprantu   ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-10-06 at 22:01, ceck pranešimas:

nelabai supratau tavo pasisakymo, kokį ekraną nori tokį pasidarai, o dėl galvojimo tikrai greičiau nei pats sugalvoji ;) 

pats ekranas ( matrica ) sauleta diena nieko neina iziureti. viska atspindi, tikras veidrodis. Apsauga matricos (ta vieta kuria lieciame pirstais) irgi labai pigios plastmases, labai braizosi.  Del letumo, tai taprasme, kad nerodo isanksto sekanciu tech veziu, prie pat privaziuoji tada parodo, staigiai reik sukti vaira :)) (reik leciau vaziuoti galulaukeje) ir as pasuku vaira, o ekrane pasimato tik po kokios sekundes, bet cia gal del to kad antena ant stogo, nera pakankamai i prieky isnesta. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 20 minutes , krucius pranešimas:

pats ekranas ( matrica ) sauleta diena nieko neina iziureti. viska atspindi, tikras veidrodis. Apsauga matricos (ta vieta kuria lieciame pirstais) irgi labai pigios plastmases, labai braizosi.  Del letumo, tai taprasme, kad nerodo isanksto sekanciu tech veziu, prie pat privaziuoji tada parodo, staigiai reik sukti vaira :)) (reik leciau vaziuoti galulaukeje) ir as pasuku vaira, o ekrane pasimato tik po kokios sekundes, bet cia gal del to kad antena ant stogo, nera pakankamai i prieky isnesta. 

Bet tada kad tinkamai dirbtų pagal tas prielaidas, kodėl jos nemontuoja ant kapoto priekio, o deda ant stogo?? Dar kaip užsieniečiai buvo atvažiavę, tai išvis anteną perdėjo į stogo galą... tai arba aplink diletantai, arba kažko nesuprantu :)

o šiaip.šaunu, kad ir minusais kažkas pasidalina. Krūvą pinigų sumoki, o dirba kaip kinietis už 6tūkst.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 29 minutes , krucius pranešimas:

nes pirma priekis nesasi  i sona, ir kad greiciau kompas suprastu kad jau nukreivoji, taip suprantu   ?

Paprasta mechanika, priekiniai ratai nuvažiavo nuo linijos o antena dar ant linijos, kai antena nuvažiuoja nuo linijos tai priekiniai ratai jau kažin kur, taip ir gaunasi tos kardiogramos.

Kai antena virš priekinio tilto tai vos priekiniai ratai nuvažiuoja nuo linijos su jais ir antena, kompas (arba žmogus jei vairuoji ranka) iš karto reaguoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , JCB pranešimas:

Bet tada kad tinkamai dirbtų pagal tas prielaidas, kodėl jos nemontuoja ant kapoto priekio, o deda ant stogo?? Dar kaip užsieniečiai buvo atvažiavę, tai išvis anteną perdėjo į stogo galą... tai arba aplink diletantai, arba kažko nesuprantu :)

o šiaip.šaunu, kad ir minusais kažkas pasidalina. Krūvą pinigų sumoki, o dirba kaip kinietis už 6tūkst.

Integruotai sistemai kaip ir ok būtu.

Dar yra prasmės dėti ant stogo kai naudoji EGNOS, kad kabina kirekcinų palydovų neužstotu važiuojant iš pietų į šiaurę. Geostavionarūs kabo virš pusiaujo t.y. į pietus nuo Lietuvos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 minutes , shaulinis pranešimas:

Integruotai sistemai kaip ir ok būtu.

Dar yra prasmės dėti ant stogo kai naudoji EGNOS, kad kabina kirekcinų palydovų neužstotu važiuojant iš pietų į šiaurę. Geostavionarūs kabo virš pusiaujo t.y. į pietus nuo Lietuvos.

Na paskutiniam bandymui uždėsiu ant kapoto, žiūrėsim kaip elgsis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, shaulinis pranešimas:

Paprasta mechanika, priekiniai ratai nuvažiavo nuo linijos o antena dar ant linijos, kai antena nuvažiuoja nuo linijos tai priekiniai ratai jau kažin kur, taip ir gaunasi tos kardiogramos.

Kai antena virš priekinio tilto tai vos priekiniai ratai nuvažiuoja nuo linijos su jais ir antena, kompas (arba žmogus jei vairuoji ranka) iš karto reaguoja.

reiks persikonstruoti ant kapoto, ir lengviau bus nuimti. bo dabar kiekviena diena nuimu po darbo :) Vagims nepalieku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, shaulinis pranešimas:

Integruotai sistemai kaip ir ok būtu.

Dar yra prasmės dėti ant stogo kai naudoji EGNOS, kad kabina kirekcinų palydovų neužstotu važiuojant iš pietų į šiaurę. Geostavionarūs kabo virš pusiaujo t.y. į pietus nuo Lietuvos.

 Pas mane dvi antenos, kabinos gale ties kampais. Sumažėtų kardiograma jei visą tą kronšteiną su antenom perkelčiau į kabinos priekį? Nors labiausiai blaškosi kai į šonus susiūbuoja kabina. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , jevgenijus pranešimas:

 Pas mane dvi antenos, kabinos gale ties kampais. Sumažėtų kardiograma jei visą tą kronšteiną su antenom perkelčiau į kabinos priekį? Nors labiausiai blaškosi kai į šonus susiūbuoja kabina. 

Purkstuvo antenos manuale skaiciau, kad montuoti kuo arciau priekio. Ir jeigu kabina amortizuojanti, galas pagrinde siubuoja, tai irgi niuansai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 53 minutes , jevgenijus pranešimas:

 Pas mane dvi antenos, kabinos gale ties kampais. Sumažėtų kardiograma jei visą tą kronšteiną su antenom perkelčiau į kabinos priekį? Nors labiausiai blaškosi kai į šonus susiūbuoja kabina. 

Ai kai dvi antenos tai kita kalba tada jis posūkį gaudo pagal antenų pasislinkimą viena kitos atžvilgiu. Čia jau viskas priklauso nuo matavimų tikslumo. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 12 minutes , jevgenijus pranešimas:

Ta prasme, nuo duomenų įvestų kalibruojant? 

Vėl geometrija, šį kartą įsivaizduok lygiašonį trikampį, kurio pagrindas tarp dviejų antenų A ir B o priekinės ašies centras viršūnė C. Tai jei A pasistūmėjo į priekį B atžvilgiu reiškia C pasislinko į dešinę. 

Kaip tiksliai tas poslinkis bus paskajčiuotas priklauso nuo to kaip tiksliai išmatuota antenų A ir B padėtis ir kaip tiksliai įvestas statinio ilgis (atstumas nuo antenų rėmo iki priekinio tilto.

P.S nežinau kaip tokioje sistemoje vertikalus traktotiaus posvyris matuojamas ar ir gi pagal antenas ar yra gulsčiukas. Kaip su akselerometrais kurie matuoja judesio dinamiką, tai ir gi svarbu. Su tokiom sistemom pačiam neteko žaisti tai per daug nežinomųju. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-10-08 at 20:33, JCB pranešimas:

Na paskutiniam bandymui uždėsiu ant kapoto, žiūrėsim kaip elgsis.

turim 2x AG leader vienas su vairu, kitas prie traktoriaus vairavimo sistemos pajungtas, tai kaip sudėjo antenas ant stogo, taip ir važiuoja, kažin ar antenos vietoje esmė, bet šiam pasauly visko būna :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Prieš 12 valandų, armins pranešimas:

Kokį isobus valdymo terminalą rekomenduotumėt? Būtų dedama ant tręštuvo, purkštuvo, sėjamosios. Touch, CCI, trimble? 800 ar 1200? Reikalinga sekcijų kontrolė ir kintama norma.

Tai turi žiūrėt kad su tuo terminalu būtų suderinti visi trys padargai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 50 minutes , Minduksx pranešimas:

Tai turi žiūrėt kad su tuo terminalu būtų suderinti visi trys padargai

Tai isobus standartas dar gali būti nesuderinamas? Sėjamoji horsch pronto, barstomoji ir purkštuvas dar pasirinkime.

prieš 10 minutes , Bulvinykas pranešimas:

Pirkt reikia iš tos kontoros, kurios darbuotojas, suprantantis reikalą, pakels telefoną, kai tam terminalui  susiknis protas.

Gal galit pasakyti, kurios kontoros turi tokį specą, o kurios ne?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...