Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

Kas čia dabar yra fendt 415, kondensatas, bet variklis prieš tai važiuota buvo, prakiuro EGR radiatorius? ar galvos tarpine? kad reikia papildyti rode dabar nesu tikras bet rudeni reikejo ar vasara neatsimenu, balto dumo biški buvo, bet dėmesio nekreipiau, vakar tik po žiemos užkuriau, tai variklis labiau vibravo, net galvojau pagalve kokia gatava, paskui nieko

IMG_20210225_161349360.jpg

IMG_20210225_161404254.jpg

IMG_20210225_161426691.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 1 metų...
  • po 1 mėnesio...
On 2022-05-20 at 10:02, Eduardas pranešimas:

Sveiki, gal kam teko ardyti 615LS favorito darbinio diskelius? Ar galima dadėti papildomai, kad sezoną temptų, ar dėti tik visus naujus? 

Esame dadeje buvę, jei daugiau darbo gali tekti vėl dadeti. Bet geriau dek naujus. Aišku jei jau nesudejai. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 20 valandų, mode26 pranešimas:

Esame dadeje buvę, jei daugiau darbo gali tekti vėl dadeti. Bet geriau dek naujus. Aišku jei jau nesudejai. 

Buvo 12 iškepusių ir susiraičiusių ir 8 geri likę, bet dėjau naujus bei įdėjau 1 papildomai ir spyruoklę įtempimui papildomai pritaisiau.

Ardosi lengvai ir greitai, tik kaina gera. Už Bepco diskelius apie 170e. Dabar freza traktorių gesina, bet nebuksuoja. 

Atsirado kita bėda, nuo daug akmenų pradėjo frezos (amazone kg) darbinio terkšlinė apsauga per langvai išmušinėt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...
prieš 38 minutes , kverneland83 pranešimas:

Sveiki, kas dirbat su Fendt 936 nuo 2008m. Jei galėtumėt pasirinkti ar rinktumėtės tą traktorių dar kartą,vertas dėmesio ar ne

Traktorius ten geras, jeigu padargai iki 300 ag. kabinami. Tada nei veleneliai nei galvos truksta, nei dezes pareina. Pas mus nuo naujo parjojom ant  skutiko 6 m, kocherlingo arimo gyliu dirbant. Pasikeitem motora, pusasiu guolius, deze kazkaip stebuklingai laiko dar, po remontu nebedroziam taip kad kiek tempia tiek reik varyt ir nebesidaro niekas. Yra netoliese vienas ukininkas  kur 936 vien tiktais seja su 6m. pronto, nu ir absoliuciai jokiu bedu nuo 2010, niekas nekeista apart tepalu ir keliu dacikeliu. Kas liecia valdyma, komforta ir ekonomiskuma tuo metu manau nebuvo rinkoje analogu 9 serijai fendo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 mėnesių...

Sveiki, 2008 Fendt 820, po žiemos pavaru dežeje yra kondencato, matesi pabales tepalas ant matuokles galo, ir pradejus dirbi, pašilus tepalui, buvo lengvas tepalo kvapas, bet jis greitai dingo. Tiesa sakant tai buvo praeita žiema, paskambinus atstovams, jie paiškino, kad čia normalus dalykai ir nieko nereikia daryti. Atidirbau taip visa sezona jokiu problemu. Artejant darbams, nujaučiu, kad bus toks pat dalykas, ar čia normalu, ar reikia susirūpinti? Planuoju pasikeisti filtra po dešiniu ratu, tik mastau ar geriau tai daryt jau padirbus truputi, jeigu vel bus tos dregmes, ar iškart prieš darbus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...
Prieš 16 valandų, Viktoras101 pranešimas:

Sveiki, kokie atsiliepimai apie FENDT 312  95m. Ar tiesa kad jų varikliai neturi keičiamų gilzių? 

Visi seni tikri Fendt buvo geri iki kol juos nupirko AGCO. 

Jei apie 1995m Fendt Farmer 312, tai variklis TD226.B6. Gilzės keičiamos šlapio tipo. Screenshot_20240227-233440.thumb.png.5323fb9898ae7f1cca25cdacd8e9bf68.png

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 valandas, M&M pranešimas:

Kuom blogi po AGCO nupirkimo? 🤨

Sunku išsamiai paaiškint, galit perskaityt šią temą nuo pirmo puslapio, bei keleta užsienio forumų. Kiekvieno skirtinga nuomonė, bet manoji tokia, kad pasikeitė dalys, dalių kaina ir bendra politika ne į pirkėjo pusę. Nepalaikau ir naujesnių JD, daugiau technikos vienetų valdantys galėtų plačiau pasisakyt. 

 

P.S. pats turiu 2 senus Fendt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 33 minutes , Eduardas pranešimas:

Sunku išsamiai paaiškint, galit perskaityt šią temą nuo pirmo puslapio, bei keleta užsienio forumų. Kiekvieno skirtinga nuomonė, bet manoji tokia, kad pasikeitė dalys, dalių kaina ir bendra politika ne į pirkėjo pusę. Nepalaikau ir naujesnių JD, daugiau technikos vienetų valdantys galėtų plačiau pasisakyt. 

 

P.S. pats turiu 2 senus Fendt

Fendt priklauso AGCO nuo 1997. Apie kokio senumo fendt gali kalbėti, kai jau 27 metu senumo fendt yra AGCO su kuriuo ir prasidėjo vario transmisijos era? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 11 valandų, Virgis. pranešimas:

Fendt priklauso AGCO nuo 1997. Apie kokio senumo fendt gali kalbėti, kai jau 27 metu senumo fendt yra AGCO su kuriuo ir prasidėjo vario transmisijos era? 

Sakykim iki ~2005. Pirmasis VARIO išėjo dar 1995, ne AGCO jį sukūrė. Tik paskui AGCO viską darė savaip. Dėl to senieji Fendt iki 2005 dar dabar laikomi kaip kantrūs ir patvarūs..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandas, Eduardas pranešimas:

Sakykim iki ~2005. Pirmasis VARIO išėjo dar 1995, ne AGCO jį sukūrė. Tik paskui AGCO viską darė savaip. Dėl to senieji Fendt iki 2005 dar dabar laikomi kaip kantrūs ir patvarūs..

Kad fendt labai koncervatyvus, dauguma traktorių modelių nuo 1998 iki 2012 minimaliai keitėsi, net vizualiai tokie paties tiek viduje ir išorėje. Gali konkretizuoti ką konkrečiau padarė silpniau ar problematiškiau? 9os serijos MAN variklio keitimas į deutz probleminį yra visiems žinoma, bet deutz variklis mažesnios serijos traktoriams neturi problemų. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 6 valandas, Eduardas pranešimas:

Sakykim iki ~2005. Pirmasis VARIO išėjo dar 1995, ne AGCO jį sukūrė. Tik paskui AGCO viską darė savaip. Dėl to senieji Fendt iki 2005 dar dabar laikomi kaip kantrūs ir patvarūs..

Nu vat seniausias turėtas buvo 2007m., o šiuo metu 2015-2023m. ir matau tik pažangą ir judėjimą pirmyn, tiek svarbiausiu, mano manynu, agregatu vario dėže, tiek varikliais, tiek kabinos pokyčiais ir galų gale dizainu. Vienintelis labiau keiksnojamas buvo 936 ir jos 9os serijos broliai, bet ir tie protingai dirbant laikė, ne iš vieno girdėjęs. :) Būnant didelio koncerno dalimi atsiranda lėšų daryt gana didelius šuolius į priekį, ką Fendt koncernas pastaraisiais metais ir daro.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar keturi kieme, nuo 2003 iki 2019. Tai tas seniausias devintukas su MAN varikliu, likę su Duetz. Detalės nepigios, bet ir kitų markių, kainos šokiruoja, nors pakeitei ir pamiršti ilgam. Dabar kai ieškojau 939, tai įvairiai, vieniem prie 3k mot, kitiem prie 5k mot dėti nauji varikliai, kiti prie 10k mot keisti tik oil, oringai ir adblue problemos na ir jei yra variogrip remontuota. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...