Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

na joa, tiesa pasakius paemiau komerciny pasiulyma, bet kaip supratau tai dojus uzsakys specialiai man, nes papraciau papildomos irangos tai: kad butu visos 3 hidro reguoliuojamo debito(standarte pas juos 2 reguliuojamos ir 1 mereguliuojamos) ir darbinio i/isjungima ant sparno jungtuka(kurios jie deda tik i didesnius traktorius) dar norejau teleskopiniu veidrodziu, bet tu nebeuzsake :icon-mad tipo jie tik dideliems traktoriams ejna

ju politika tokia, jei uzsako vienodus traktorius, na juose jau buna prideta ir pneumo stabdziai ir visokie geri dalykeliai bet jei jau nori kazko papildomai tai tada jau spec uzsakyma daro

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandysiu atsakyt padsosui

hmm kad taip butu kaip tu parasei. Ten uzsieniuiouse varo viens ant kito ne prasciau nei pas mus ir daugelis tokiu bajeriu kaip tas skaiciu zaidimas su standartais is ten atejo, ne musu Olsenu berniukai ta sugalvojo. Ir tas vardines galios tampymas irgi is ten. Graziai tu cia parasiai apie tyrimus laboratorijas, o tu man paaiskinka kas yra max galia, ar ta kuria galima isgauti zaidziant variklio charakteristikom ar ta kuria gauni su busteriu? Ir kas tau trugdo deklaruot, kad max VARIKLIO galia yra nominalas o BUSTERIO prideta maximumas? Ciavietoje sedintys marketingistai to nepadarys bet gamintojai (arba dideli uzsakovai)gali

isviso tai nesvarbu nes tai tuscias gincas senai jau nustojau i tuos dalykus kreipti demesi pasikliauju taisykle, kad melo kojos trumpos :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tu esi rimtas zmogus o kartojiesi kaip uzstrigus plokstele. Ar zinai is vis kas yra variklio sertifikavimas? Traktoriaus sertifkavimas? As homologacija? Cia tau atrodo zaidimai? Tokioj vokietijoj? Stebini tu biskeli mane. Cia gi tau ne Dzeiranos "sertifikatai" kuriuos pas save gamino.

Sakau neiskok visur sabotazo. Yra tam tikros normos ir standartai. Pagal jas ir gauna ta galinguma. Plius DLG testai - paprastai ju charakteristikos sutampa (galios) su gamintojo deklaruojamomis. Netgi kartais parodo didesne galia. Ka DLG pasakysi irgi is reklamos gyvena? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na joa, tiesa pasakius paemiau komerciny pasiulyma, bet kaip supratau tai dojus uzsakys specialiai man, nes papraciau papildomos irangos tai: kad butu visos 3 hidro reguoliuojamo debito(standarte pas juos 2 reguliuojamos ir 1 mereguliuojamos) ir darbinio i/isjungima ant sparno jungtuka(kurios jie deda tik i didesnius traktorius) dar norejau teleskopiniu veidrodziu, bet tu nebeuzsake :icon-mad tipo jie tik dideliems traktoriams ejna

ju politika tokia, jei uzsako vienodus traktorius, na juose jau buna prideta ir pneumo stabdziai ir visokie geri dalykeliai bet jei jau nori kazko papildomai tai tada jau spec uzsakyma daro

arba nerealiai daug babkiu turi arba pries kaimynus pasirodyt nori... tokie navarotai kaip darbinio jungiklis ant sparno ir el. veidrodziai yra praktiskai nepanaudojami...bent is savo patirties galiu pasakyt... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tu esi rimtas zmogus o kartojiesi kaip uzstrigus plokstele. Ar zinai is vis kas yra variklio sertifikavimas? Traktoriaus sertifkavimas? As homologacija? Cia tau atrodo zaidimai? Tokioj vokietijoj? Stebini tu biskeli mane. Cia gi tau ne Dzeiranos "sertifikatai" kuriuos pas save gamino.

Sakau neiskok visur sabotazo. Yra tam tikros normos ir standartai. Pagal jas ir gauna ta galinguma. Plius DLG testai - paprastai ju charakteristikos sutampa (galios) su gamintojo deklaruojamomis. Netgi kartais parodo didesne galia. Ka DLG pasakysi irgi is reklamos gyvena? :)

Jokio sabotažo čia nėra paprasčiausiais marketingas, Vertybinių popierių komisijos, centriniai bankai ir šeip suinteresuoti investuotojai dar gvieščiau bankų balansus tikrina ir kas gavosi?

DLG tikrina griežtai pagal gamintojo nurodytas darbo sąlygas ir gauna tą patį ar net geresnį rezultatą na kitaip ir būt negali. Tam pačiam pasiimk bet kokš JD traktoriaus aprašymą ir rasi bent tris galingumus

1 nominalas (anot Dojaus tai ką NMA vadina nominalu)

2 max (tai ką JD vadina nominalu)

3 max su busteriu (tai ką visi vadina maximumu su busteriu)

Gali tikrint kas nori ir kaip nori bet prie tų pačių sąlygų gaus tuos pačius galingumus (bent panašius) ir prie nieko neprikibsi.

Iš principo tai JD yra teisūs ta vidurinę reikšmę pateikdami kaip realų galingumą nes jis toks ir yra tu iš tikrųjų realiam darbui lauke tokį galingumą galima išspausti. tik jis bus bent 20AG daugiau nei ECE ar ISO, todėl ir sakau, kad tai juokingas ginčas dėl to ventiliatoriaus ar vandens pompos (tuo labiau, kad ir tuo ir kitu atveju aušinimas laboratorinis)

Reziumuojant, aš nebandau įrodyti kad tai yra kažkoksai tai pasaulinis sąmokslas, bandau išaiškint kad dabartiniai varikliai + "protingi" galios valdymai tiek išplečia galios rezervą, kad tie 1,5 ar 3 AG skirtumai gaunami naudojant vieną ar kitą standartą yra visiškas mizeris.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gamintojas sertifikuodamas varikli remiasi standartai ir DLG testuodama remiasi tais paciais (ne gamintoju sukurtais, nefantazuok) - tai ir logiska kad rezultatas apyligis.

Dojus be to nieko neapgauna nurodydamas tris galingumus. Vienintelis dalykas - tas boost galingumas tai jau tikrai daugiau yra marketinginis. O NOM ir MAX yra normalus dydziai ir ju joks marketingas nepakeis. Tiek MAX tiek MAX+BOOST realiai yra labai sunkiai panaudojami. Nes juos galima isgauti tik prie labai specifiniu salygu (tam tikras greitis ijungtas darbinis arba ne ir tt.) Toliau - zmogus kuris dziaugiasi kad jis turi max galia ir visada ja naudoja ir su ja dirba - visiskas maumas - nes VISI traktoriai prie MAX galios praktiskai naudoja ir MAX kuro. O tai absoliuciai neefektyvu.

Todel ir sakau - visada ziurekite tiki NOM galia. O visi max ir max/boost tegu lieka lengvatikiams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na joa, tiesa pasakius paemiau komerciny pasiulyma, bet kaip supratau tai dojus uzsakys specialiai man, nes papraciau papildomos irangos tai: kad butu visos 3 hidro reguoliuojamo debito(standarte pas juos 2 reguliuojamos ir 1 mereguliuojamos) ir darbinio i/isjungima ant sparno jungtuka(kurios jie deda tik i didesnius traktorius) dar norejau teleskopiniu veidrodziu, bet tu nebeuzsake :icon-mad tipo jie tik dideliems traktoriams ejna

ju politika tokia, jei uzsako vienodus traktorius, na juose jau buna prideta ir pneumo stabdziai ir visokie geri dalykeliai bet jei jau nori kazko papildomai tai tada jau spec uzsakyma daro

arba nerealiai daug babkiu turi arba pries kaimynus pasirodyt nori... tokie navarotai kaip darbinio jungiklis ant sparno ir el. veidrodziai yra praktiskai nepanaudojami...bent is savo patirties galiu pasakyt... :icon-wink:

Dėl jungiklių klysti MM .Jie pasitarnauja puikiai jei naudoji darbinį.Jei tik ari ir germinuoji su tuo traktorium tai sutinku.Tokius navarotus kaip išvardino kacyz dojus sudeda vietoj ir niekas atskirai ten neužsakinėja .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na joa, tiesa pasakius paemiau komerciny pasiulyma, bet kaip supratau tai dojus uzsakys specialiai man, nes papraciau papildomos irangos tai: kad butu visos 3 hidro reguoliuojamo debito(standarte pas juos 2 reguliuojamos ir 1 mereguliuojamos) ir darbinio i/isjungima ant sparno jungtuka(kurios jie deda tik i didesnius traktorius) dar norejau teleskopiniu veidrodziu, bet tu nebeuzsake :icon-mad tipo jie tik dideliems traktoriams ejna

ju politika tokia, jei uzsako vienodus traktorius, na juose jau buna prideta ir pneumo stabdziai ir visokie geri dalykeliai bet jei jau nori kazko papildomai tai tada jau spec uzsakyma daro

arba nerealiai daug babkiu turi arba pries kaimynus pasirodyt nori... tokie navarotai kaip darbinio jungiklis ant sparno ir el. veidrodziai yra praktiskai nepanaudojami...bent is savo patirties galiu pasakyt... :icon-wink:

Dėl jungiklių klysti MM .Jie pasitarnauja puikiai jei naudoji darbinį.Jei tik ari ir germinuoji su tuo traktorium tai sutinku.Tokius navarotus kaip išvardino kacyz dojus sudeda vietoj ir niekas atskirai ten neužsakinėja .

hidraulinio keltuvo (t.y. slaunu) jungiklis taip reikalingas, nes atkabinant ir uzkabinant uzsiknisi belaipiodamas, bet tada kam jus naudojat darbini??? ant musu JD yra tokie, bet as pvz. pajungiu agregata, kardana tada atsisedu i kabina ir isbandau, tdl ir sakau kad praktiskai nenaudojamas toks yra...o el. veidrodzius kombaine kaip nusistaciau naujam tai 3 metai nejudinau ju daugiau...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na joa, tiesa pasakius paemiau komerciny pasiulyma, bet kaip supratau tai dojus uzsakys specialiai man, nes papraciau papildomos irangos tai: kad butu visos 3 hidro reguoliuojamo debito(standarte pas juos 2 reguliuojamos ir 1 mereguliuojamos) ir darbinio i/isjungima ant sparno jungtuka(kurios jie deda tik i didesnius traktorius) dar norejau teleskopiniu veidrodziu, bet tu nebeuzsake :icon-mad tipo jie tik dideliems traktoriams ejna

ju politika tokia, jei uzsako vienodus traktorius, na juose jau buna prideta ir pneumo stabdziai ir visokie geri dalykeliai bet jei jau nori kazko papildomai tai tada jau spec uzsakyma daro

arba nerealiai daug babkiu turi arba pries kaimynus pasirodyt nori... tokie navarotai kaip darbinio jungiklis ant sparno ir el. veidrodziai yra praktiskai nepanaudojami...bent is savo patirties galiu pasakyt... :icon-wink:

Dėl jungiklių klysti MM .Jie pasitarnauja puikiai jei naudoji darbinį.Jei tik ari ir germinuoji su tuo traktorium tai sutinku.Tokius navarotus kaip išvardino kacyz dojus sudeda vietoj ir niekas atskirai ten neužsakinėja .

hidraulinio keltuvo (t.y. slaunu) jungiklis taip reikalingas, nes atkabinant ir uzkabinant uzsiknisi belaipiodamas, bet tada kam jus naudojat darbini??? ant musu JD yra tokie, bet as pvz. pajungiu agregata, kardana tada atsisedu i kabina ir isbandau, tdl ir sakau kad praktiskai nenaudojamas toks yra...o el. veidrodzius kombaine kaip nusistaciau naujam tai 3 metai nejudinau ju daugiau...

Dėl veidrodžių tai taip ,jeigu nevažinėji pro šakas tai nereikia ,bet kai užkabini kokį krūmą ir dėl to tenka bėgt reguliuot pasirodo kad neblogas daigtas .Dėl jungiklio labai patogu dirbant su vakuminėm bačkom. Vežiojant purkštuvui vandenį nesinori pilną įjungt ir poto bėgt kranus atsukyt arba tenka laipiot į kabiną .Kai yra jungiklis įsijungi ir išsijungi kada nori neįlipes

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gamintojas sertifikuodamas varikli remiasi standartai ir DLG testuodama remiasi tais paciais (ne gamintoju sukurtais, nefantazuok) - tai ir logiska kad rezultatas apyligis.

Dojus be to nieko neapgauna nurodydamas tris galingumus. Vienintelis dalykas - tas boost galingumas tai jau tikrai daugiau yra marketinginis. O NOM ir MAX yra normalus dydziai ir ju joks marketingas nepakeis. Tiek MAX tiek MAX+BOOST realiai yra labai sunkiai panaudojami. Nes juos galima isgauti tik prie labai specifiniu salygu (tam tikras greitis ijungtas darbinis arba ne ir tt.) Toliau - zmogus kuris dziaugiasi kad jis turi max galia ir visada ja naudoja ir su ja dirba - visiskas maumas - nes VISI traktoriai prie MAX galios praktiskai naudoja ir MAX kuro. O tai absoliuciai neefektyvu.

Todel ir sakau - visada ziurekite tiki NOM galia. O visi max ir max/boost tegu lieka lengvatikiams.

Taigi ziu kad cia diskusija tokia neidomi.

Taigi pvz. imam 100 Ag traktoriu ir 5 standartus:

OCDE-rated p.95 , max p. 115

DIN- rated p. 100 , max p. 120

SAE-rated p. 105 , max p. 123

ECE R24 -rated p. 105 , max p. 125

ISO -rated p.115 , max p. 130

ir nesnekek nesamoniu kad dojus zmoniu neisdurineja, paskutini kart kiek maciau tai jie labai gyres galia pagal ISO nebent dabar kas biski sparnus aplauze :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tikri duomenys kurie parodo skirtumus tarp galios matavimu standartu ir sie skaiciai galioja visiems claas, fendt, jd, nh, case ir t.t.

pirkdamas technika ta lentele turek galvoj

Na tikiu kad tikri tik žinai, kad tie varikliai (tiksliau kuro aparatūra) keičiasi ne dienom o valandom taigi kaip žinot ar čia tikrai identiškų variklių rezultatai :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ne elektriniu veidrodziu norejau , o teleskopiniu :icon-exclaim: , kuriuos gali prasiplatint mechaniskai kai pavyzdiui uzsikabini tempti platesnes priekabas, del geresnio matomumo, o jungtukas tai reikalingas nes su purkstuvu kai reiks dirbti tai manau nepakeiciamas dalykas bus. Juos didesniems traktoriams ideda iskart o mazesniems uzsakyti reik, bent jau dojus taip daro

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ne elektriniu veidrodziu norejau , o teleskopiniu :icon-exclaim: , kuriuos gali prasiplatint mechaniskai kai pavyzdiui uzsikabini tempti platesnes priekabas, del geresnio matomumo, o jungtukas tai reikalingas nes su purkstuvu kai reiks dirbti tai manau nepakeiciamas dalykas bus. Juos didesniems traktoriams ideda iskart o mazesniems uzsakyti reik, bent jau dojus taip daro

Apsiversi tuos veidrodžius,kurie bus įdėti ir bus gerai.Praplatėja kokius 4 cm.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar dėl galių. Iš „Mano ūkio“ spalio Nr. Testuoti 4 traktoriai. Fendt maxi galia 180 AG.Traukos galia dirbant maxi galia (kas ir yra visko esmė :icon-idea: ) 122 AG. Prarasta 58 AG (greičių dėžė ir tt.) John Deere 188 AG/129 AG. Prarasta 59 AG. New Holland 200 AG/129 AG. Prarasta 74 AG. Claas 193 AG/118 AG. Prarasta 75 AG. Visų traktorių galia nustatyta ECE R 24 standarte. Čia taip išskaičiau, kaip sakant tarp eilučių, bet pasirodo ne darmai bobutės kalba, kad tos pačios galios Fendt ir JD gali daugiau. Norint gauti tą pačią trauką kitų modelių traktorius turi būt bent 15 AG galingesnis. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gamintojas sertifikuodamas varikli remiasi standartai ir DLG testuodama remiasi tais paciais (ne gamintoju sukurtais, nefantazuok) - tai ir logiska kad rezultatas apyligis.

Dojus be to nieko neapgauna nurodydamas tris galingumus. Vienintelis dalykas - tas boost galingumas tai jau tikrai daugiau yra marketinginis. O NOM ir MAX yra normalus dydziai ir ju joks marketingas nepakeis. Tiek MAX tiek MAX+BOOST realiai yra labai sunkiai panaudojami. Nes juos galima isgauti tik prie labai specifiniu salygu (tam tikras greitis ijungtas darbinis arba ne ir tt.) Toliau - zmogus kuris dziaugiasi kad jis turi max galia ir visada ja naudoja ir su ja dirba - visiskas maumas - nes VISI traktoriai prie MAX galios praktiskai naudoja ir MAX kuro. O tai absoliuciai neefektyvu.

Todel ir sakau - visada ziurekite tiki NOM galia. O visi max ir max/boost tegu lieka lengvatikiams.

Taigi ziu kad cia diskusija tokia neidomi.

Taigi pvz. imam 100 Ag traktoriu ir 5 standartus:

OCDE-rated p.95 , max p. 115

DIN- rated p. 100 , max p. 120

SAE-rated p. 105 , max p. 123

ECE R24 -rated p. 105 , max p. 125

ISO -rated p.115 , max p. 130

ir nesnekek nesamoniu kad dojus zmoniu neisdurineja, paskutini kart kiek maciau tai jie labai gyres galia pagal ISO nebent dabar kas biski sparnus aplauze :icon-wink:

Tai MF tu teisingai surasei cia viska bet biski nusnekejai. Jei zmones nurodo galia pagal ISO (pvz 100 ag) ir paraso kad ji pagal ISO. Tai cia apgaudinejimas? Bet kuri standarta jie gali parasyti ir pagal ji galia nurodyti. Ir tai nebus apgaudinejimas. O kad tau labai patinka ECE o jie pagal tai neraso - cia jau tavo problema.

Manau tu turejai omeny kad dojus mala sh su ta neprotingos galios sistema. Tai va cia jau biskeli marketingas. Kaip ir pas NH ar Case. Cia kaip pavyzdys tik. Tai vat.

Jonas Dyras apskritai mala mala smogeliui pirmiausia kaip visi sh o ju ne. O po to apie savo. Cia tai nera labai grazu.

O standartus manau jie teisiskai ok nurodo. Kiek maciau tai jie naudoja dabar EC 97/68. Tai sitas ir ISO dabar yra populiariausi ir praktiskai vienodi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei gamintojas sertifikuodamas varikli remiasi standartai ir DLG testuodama remiasi tais paciais (ne gamintoju sukurtais, nefantazuok) - tai ir logiska kad rezultatas apyligis.

Dojus be to nieko neapgauna nurodydamas tris galingumus. Vienintelis dalykas - tas boost galingumas tai jau tikrai daugiau yra marketinginis. O NOM ir MAX yra normalus dydziai ir ju joks marketingas nepakeis. Tiek MAX tiek MAX+BOOST realiai yra labai sunkiai panaudojami. Nes juos galima isgauti tik prie labai specifiniu salygu (tam tikras greitis ijungtas darbinis arba ne ir tt.) Toliau - zmogus kuris dziaugiasi kad jis turi max galia ir visada ja naudoja ir su ja dirba - visiskas maumas - nes VISI traktoriai prie MAX galios praktiskai naudoja ir MAX kuro. O tai absoliuciai neefektyvu.

Todel ir sakau - visada ziurekite tiki NOM galia. O visi max ir max/boost tegu lieka lengvatikiams.

Taigi ziu kad cia diskusija tokia neidomi.

Taigi pvz. imam 100 Ag traktoriu ir 5 standartus:

OCDE-rated p.95 , max p. 115

DIN- rated p. 100 , max p. 120

SAE-rated p. 105 , max p. 123

ECE R24 -rated p. 105 , max p. 125

ISO -rated p.115 , max p. 130

ir nesnekek nesamoniu kad dojus zmoniu neisdurineja, paskutini kart kiek maciau tai jie labai gyres galia pagal ISO nebent dabar kas biski sparnus aplauze :icon-wink:

Tai MF tu teisingai surasei cia viska bet biski nusnekejai. Jei zmones nurodo galia pagal ISO (pvz 100 ag) ir paraso kad ji pagal ISO. Tai cia apgaudinejimas? Bet kuri standarta jie gali parasyti ir pagal ji galia nurodyti. Ir tai nebus apgaudinejimas. O kad tau labai patinka ECE o jie pagal tai neraso - cia jau tavo problema.

Manau tu turejai omeny kad dojus mala sh su ta neprotingos galios sistema. Tai va cia jau biskeli marketingas. Kaip ir pas NH ar Case. Cia kaip pavyzdys tik. Tai vat.

Jonas Dyras apskritai mala mala smogeliui pirmiausia kaip visi sh o ju ne. O po to apie savo. Cia tai nera labai grazu.

O standartus manau jie teisiskai ok nurodo. Kiek maciau tai jie naudoja dabar EC 97/68. Tai sitas ir ISO dabar yra populiariausi ir praktiskai vienodi.

O kurie Lietuvoj nevaro ant konkurentų?Nerasi tokių,nes dar nėra normalios pardavimo kultūros.

Beje,"protingas galios valdymas",kaip bebūtų keista,išties jaučiasi.Patikrinti nesunku,nes mygtuku galimą ta dalyką išjungti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...