Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Visai padoriai 6230 dirba su 4 korpusų kvernu.Skirtumas tarp 6230 ir 6430 tik 20ag.Visa kita tas pats traktorius.Tai kodėl manai,kad vienas kels,o kitas jau nebe?Kaimynas su mtz 952 4 korpusų unia vartomą tampo ir nieko.

As juk rasiau , kad jei perku 6530 tai ieskaus keturvagio plugovartomo, o jeigu 6430 tai be ergelio ariu savo triju korpusu vartomu bet kokioj zemej bei dirbu keturiu metru germinatorium. kadangi noriu traktoriaus su siokia tokia perspektyva tai pagrindinis klausymas vis dar neatsakytas 6530+4metris laumetris=kuro sanaudos? gal kas dirbat ar bandet panasu komplekta?ar bent su panasiu jegu traktorium.

Pvz. su belarusu 1karta viena ha germinuodamas tarkim su kokiais 7-8ltr. praeinu

su 6430 kadangi jis irgi keturcilindris turbut panasiai arba maziau

tai kas gautusi su 6530 ?nes jis kaip ir per daug arkliu turi tokiam padargui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori,duosiu kontaktus,galesi pamegint musu 6420s,paziuresi kaip waziuoja,kaip traukia,galesi kazka sprest.nes skirtumo didelio 30oj serijoj nera.pats 7530 gainioju db,tai triuksmas dar didesnis ir wairas sunkesnis.bet pawaru jungima lb pagerine

Dekui labai uz pasiulyma, tik kad laiko mazai apsisprest liko , nes noriu dar siai sejai paimt. jei ka tai numeri parasyk bent pasiskambinciau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sesi vyrai daugiau padaro uz keturis :D

siaip sesiukes yra zymiai patvaresnes uz keturiu cilindru, be to yra sioks toks galios skirtumas, be to is patirties visi kurie perka traktoriu sako, kad uzteks to galingumo, bet jo butinai prisireikia po pusmecio ar metu ir tada pas zmogu pagrindinis klausimas ka daryti is kur to galingumo gauti, kaip sakant siais laikais viskas ymanoma, bet yra tam tikros ribos, kurios sesiu cilindru variklyje yra nukeltos zymiai toliau negu keturiu :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sesi vyrai daugiau padaro uz keturis :D

siaip sesiukes yra zymiai patvaresnes uz keturiu cilindru, be to yra sioks toks galios skirtumas, be to is patirties visi kurie perka traktoriu sako, kad uzteks to galingumo, bet jo butinai prisireikia po pusmecio ar metu ir tada pas zmogu pagrindinis klausimas ka daryti is kur to galingumo gauti, kaip sakant siais laikais viskas ymanoma, bet yra tam tikros ribos, kurios sesiu cilindru variklyje yra nukeltos zymiai toliau negu keturiu :icon-wink:

Reikalui esant seske butu galima ir pacipuoti, koki 20 Ag be didelio vargo manau kad dasidetu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sesi vyrai daugiau padaro uz keturis :D

siaip sesiukes yra zymiai patvaresnes uz keturiu cilindru, be to yra sioks toks galios skirtumas, be to is patirties visi kurie perka traktoriu sako, kad uzteks to galingumo, bet jo butinai prisireikia po pusmecio ar metu ir tada pas zmogu pagrindinis klausimas ka daryti is kur to galingumo gauti, kaip sakant siais laikais viskas ymanoma, bet yra tam tikros ribos, kurios sesiu cilindru variklyje yra nukeltos zymiai toliau negu keturiu :icon-wink:

Reikalui esant seske butu galima ir pacipuoti, koki 20 Ag be didelio vargo manau kad dasidetu.

apie ka ir kalba :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai padoriai 6230 dirba su 4 korpusų kvernu.Skirtumas tarp 6230 ir 6430 tik 20ag.Visa kita tas pats traktorius.Tai kodėl manai,kad vienas kels,o kitas jau nebe?Kaimynas su mtz 952 4 korpusų unia vartomą tampo ir nieko.

As juk rasiau , kad jei perku 6530 tai ieskaus keturvagio plugovartomo, o jeigu 6430 tai be ergelio ariu savo triju korpusu vartomu bet kokioj zemej bei dirbu keturiu metru germinatorium. kadangi noriu traktoriaus su siokia tokia perspektyva tai pagrindinis klausymas vis dar neatsakytas 6530+4metris laumetris=kuro sanaudos? gal kas dirbat ar bandet panasu komplekta?ar bent su panasiu jegu traktorium.

Pvz. su belarusu 1karta viena ha germinuodamas tarkim su kokiais 7-8ltr. praeinu

su 6430 kadangi jis irgi keturcilindris turbut panasiai arba maziau

tai kas gautusi su 6530 ?nes jis kaip ir per daug arkliu turi tokiam padargui.

kiek spėjau pažiūrėti tai abiejų šių traktorių galios vienodos, po 120 ag, bent dojus taip rašo, tai kuro sąnaudos būna nurodytos g/kwh, tai dabar reikia susirasti šių traktorių traukos charakteristikas ir palyginti kokios kuro sąnaudos prie skirtingų sūkių. bet šešių cilindrų variklis turėtų būti truputi ekonomiškesnis, nes jam užteks mažesnių sūkių, nei keturių cilindrų varikliui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visai padoriai 6230 dirba su 4 korpusų kvernu.Skirtumas tarp 6230 ir 6430 tik 20ag.Visa kita tas pats traktorius.Tai kodėl manai,kad vienas kels,o kitas jau nebe?Kaimynas su mtz 952 4 korpusų unia vartomą tampo ir nieko.

As juk rasiau , kad jei perku 6530 tai ieskaus keturvagio plugovartomo, o jeigu 6430 tai be ergelio ariu savo triju korpusu vartomu bet kokioj zemej bei dirbu keturiu metru germinatorium. kadangi noriu traktoriaus su siokia tokia perspektyva tai pagrindinis klausymas vis dar neatsakytas 6530+4metris laumetris=kuro sanaudos? gal kas dirbat ar bandet panasu komplekta?ar bent su panasiu jegu traktorium.

Pvz. su belarusu 1karta viena ha germinuodamas tarkim su kokiais 7-8ltr. praeinu

su 6430 kadangi jis irgi keturcilindris turbut panasiai arba maziau

tai kas gautusi su 6530 ?nes jis kaip ir per daug arkliu turi tokiam padargui.

kiek spėjau pažiūrėti tai abiejų šių traktorių galios vienodos, po 120 ag, bent dojus taip rašo, tai kuro sąnaudos būna nurodytos g/kwh, tai dabar reikia susirasti šių traktorių traukos charakteristikas ir palyginti kokios kuro sąnaudos prie skirtingų sūkių. bet šešių cilindrų variklis turėtų būti truputi ekonomiškesnis, nes jam užteks mažesnių sūkių, nei keturių cilindrų varikliui

Butent, as apie sita irgi kaip tik vakar pamasciau, kai pamaciau kad vienodai AG. Reiktu eiti o johndeere oficialu puslapi, ten daugiau info turetu buti. Siaip 6 cilindru varikliui, specifines degalu sanaudos teoriskai turetu buti mazesnes, 4 cilindru 215 g/kwh jau geras rezultatas, o 6 cil. buna ir maziau nei 200 g/kwh

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel Tu taip pries ta cipavima, Kolega?:)

Na toks cipavimas kai kazkuris jusiskiu siulo tai nera vadinama cipavimu, na as nenoriu veltis i ilga filosofini kelia, bet:

visi t3 traktoriai naudoja comon rail maitinimo sistemas. Siu liniju elementai yra gana brangus pvz purkstukas nuo 250 iki1000 eur.

cipavimas kuri siulo, vyksta gan paprastai t.y. mazinamas kuro slegio daviklio parodymas, dar ''gudresniais'' metodais ir temperaturos daviklio parodymai. Visi tokie zaidimai baigiasi tuo kad pradeda uzsilinkineti purkstukai, po to siurblyje esantis voztuvas. kai kada pradeda grybauti pav. dezes kompas nesuprasdamas paremetru neatitikimu esanciu jo paties map'uose.Tokiu metodu keliant variklio galia, visiskai nera korekciju pacioje programoje, nekeiciamos galios ir momento kreives tiesiog jos truputi pakyla tiesa ne AG kreive o Nm.

Tokie cipai tai yra paprastos varzos uz kelis litus sudetos dezuteje, tokiu cipu pilnas ebay'us uz 20-30 eur.

Dabar normalus modifikavimas: prasideda tuom kad yra koreguojami map'ai didinant purkstuku atidarymo laikus koreguojant ispurskimo momentus ir dar begale parametru.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel Tu taip pries ta cipavima, Kolega?:)

Na toks cipavimas kai kazkuris jusiskiu siulo tai nera vadinama cipavimu, na as nenoriu veltis i ilga filosofini kelia, bet:

visi t3 traktoriai naudoja comon rail maitinimo sistemas. Siu liniju elementai yra gana brangus pvz purkstukas nuo 250 iki1000 eur.

cipavimas kuri siulo, vyksta gan paprastai t.y. mazinamas kuro slegio daviklio parodymas, dar ''gudresniais'' metodais ir temperaturos daviklio parodymai. Visi tokie zaidimai baigiasi tuo kad pradeda uzsilinkineti purkstukai, po to siurblyje esantis voztuvas. kai kada pradeda grybauti pav. dezes kompas nesuprasdamas paremetru neatitikimu esanciu jo paties map'uose.Tokiu metodu keliant variklio galia, visiskai nera korekciju pacioje programoje, nekeiciamos galios ir momento kreives tiesiog jos truputi pakyla tiesa ne AG kreive o Nm.

Tokie cipai tai yra paprastos varzos uz kelis litus sudetos dezuteje, tokiu cipu pilnas ebay'us uz 20-30 eur.

Dabar normalus modifikavimas: prasideda tuom kad yra koreguojami map'ai didinant purkstuku atidarymo laikus koreguojant ispurskimo momentus ir dar begale parametru.

Na as jauciuosi protingesnis perskaites tavo komentara. Niekada nepagalvojau kad sucipavus varikli grybauja greiciu deze. Bet juk gyvenime buna visko.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

o kas cia keisto? Mtz 82 valkioja dvi SZ, T150k tris SZ, K701 penkias SZ. Ten JD, kaip pavadinai, pniaumatinis barstytuvas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

o kas cia keisto? Mtz 82 valkioja dvi SZ, T150k tris SZ, K701 penkias SZ. Ten JD, kaip pavadinai, pniaumatinis barstytuvas

Jei tvarkingai ir su akėčiomis sėti su SZ MTZ 82 ir vieną jaučia .Dvi jau per sunku .Ir parodyk nors vieną SZ kurios diskų spaudimui būtų naudojamas hidraulas .Visos plaokiojančioj numestos ir barsto .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tvarkingai ir su akėčiomis sėti su SZ MTZ 82 ir vieną jaučia .Dvi jau per sunku .Ir parodyk nors vieną SZ kurios diskų spaudimui būtų naudojamas hidraulas .Visos plaokiojančioj numestos ir barsto .

Normaliai, 5 cm isdirbtoj dirvoj galima, bet vat uz akecias as nepasirasau.. Naujoj, uz diskos yra "grebliai". Kadangi jie nusidevi.. :)

Pats savo akim maciau, prie Mares sejo Mtz su penkiasdesimtinio kabina (gal 82 variklis), dvi sukabintos, tik laukas kaip stalas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel Tu taip pries ta cipavima, Kolega?:)

Na toks cipavimas kai kazkuris jusiskiu siulo tai nera vadinama cipavimu, na as nenoriu veltis i ilga filosofini kelia, bet:

visi t3 traktoriai naudoja comon rail maitinimo sistemas. Siu liniju elementai yra gana brangus pvz purkstukas nuo 250 iki1000 eur.

cipavimas kuri siulo, vyksta gan paprastai t.y. mazinamas kuro slegio daviklio parodymas, dar ''gudresniais'' metodais ir temperaturos daviklio parodymai. Visi tokie zaidimai baigiasi tuo kad pradeda uzsilinkineti purkstukai, po to siurblyje esantis voztuvas. kai kada pradeda grybauti pav. dezes kompas nesuprasdamas paremetru neatitikimu esanciu jo paties map'uose.Tokiu metodu keliant variklio galia, visiskai nera korekciju pacioje programoje, nekeiciamos galios ir momento kreives tiesiog jos truputi pakyla tiesa ne AG kreive o Nm.

Tokie cipai tai yra paprastos varzos uz kelis litus sudetos dezuteje, tokiu cipu pilnas ebay'us uz 20-30 eur.

Dabar normalus modifikavimas: prasideda tuom kad yra koreguojami map'ai didinant purkstuku atidarymo laikus koreguojant ispurskimo momentus ir dar begale parametru.

Koks skirtumas dėl slėgio jeigu jis common raile yra nuo 400 iki 1450 atm.

Jeigu dirbant varikliui prie 2200 apsukų pasiekiamas 1450 atm slėgis viskas gerai ,tai kas jam blogo kai jis tą slėgį pasiekia dirbant 1800 apsukų.Kiek yra gamintojų visokiausių flintų apie kuriuos jie tyli.Tai greičiai išgauti sukeliant variklio apsukas ,tai tier 3 pasiekti degalų įpurškimą išdalinus į kelis ciklus .Tik niekas nekalba kad tai varikliui nesveika ir degalų suvartojama daugiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...