Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Aš irgi nepritariu čypavimui. Jei varikliui ir nebus gal nieko blogo jei galia padidės neženkliai, bet dar yra kiti mazgai, kurie paskaičiuoti atitinkamai variklio galiai ir sukimo momentui. Kaip jie, ar laikys. :icon-question: Apie galią reikia galvoti perkant traktorių. Paprastai tos pačios serijos galingesniam traktoriui labai nebedaug kainuoja 1AG. Net ir Fendt 30 papildomų AG galima nusipirkti už kokius 20 kLt., nors šiaip 1AG kainuoja apie 2 kLt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi nepritariu čypavimui. Jei varikliui ir nebus gal nieko blogo jei galia padidės neženkliai, bet dar yra kiti mazgai, kurie paskaičiuoti atitinkamai variklio galiai ir sukimo momentui. Kaip jie, ar laikys. :icon-question: Apie galią reikia galvoti perkant traktorių. Paprastai tos pačios serijos galingesniam traktoriui labai nebedaug kainuoja 1AG. Net ir Fendt 30 papildomų AG galima nusipirkti už kokius 20 kLt., nors šiaip 1AG kainuoja apie 2 kLt.

Na taigi buna kad traktoriai vienos serijos, ir skiriasi tik variklio galia, visi mazgai vienodi, pvz. Case puma, ar ten NH 7000 serija ir pan., nezinau kiek brangiau kainuoja galingesnis variantas, bet tikrai brangiau uz cipavima. Aisku cia kiekvieno teise rinktis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodel Tu taip pries ta cipavima, Kolega?:)

Na toks cipavimas kai kazkuris jusiskiu siulo tai nera vadinama cipavimu, na as nenoriu veltis i ilga filosofini kelia, bet:

visi t3 traktoriai naudoja comon rail maitinimo sistemas. Siu liniju elementai yra gana brangus pvz purkstukas nuo 250 iki1000 eur.

cipavimas kuri siulo, vyksta gan paprastai t.y. mazinamas kuro slegio daviklio parodymas, dar ''gudresniais'' metodais ir temperaturos daviklio parodymai. Visi tokie zaidimai baigiasi tuo kad pradeda uzsilinkineti purkstukai, po to siurblyje esantis voztuvas. kai kada pradeda grybauti pav. dezes kompas nesuprasdamas paremetru neatitikimu esanciu jo paties map'uose.Tokiu metodu keliant variklio galia, visiskai nera korekciju pacioje programoje, nekeiciamos galios ir momento kreives tiesiog jos truputi pakyla tiesa ne AG kreive o Nm.

Tokie cipai tai yra paprastos varzos uz kelis litus sudetos dezuteje, tokiu cipu pilnas ebay'us uz 20-30 eur.

Dabar normalus modifikavimas: prasideda tuom kad yra koreguojami map'ai didinant purkstuku atidarymo laikus koreguojant ispurskimo momentus ir dar begale parametru.

Koks skirtumas dėl slėgio jeigu jis common raile yra nuo 400 iki 1450 atm.

Jeigu dirbant varikliui prie 2200 apsukų pasiekiamas 1450 atm slėgis viskas gerai ,tai kas jam blogo kai jis tą slėgį pasiekia dirbant 1800 apsukų.Kiek yra gamintojų visokiausių flintų apie kuriuos jie tyli.Tai greičiai išgauti sukeliant variklio apsukas ,tai tier 3 pasiekti degalų įpurškimą išdalinus į kelis ciklus .Tik niekas nekalba kad tai varikliui nesveika ir degalų suvartojama daugiau.

na as ne specialistas, bet girdejau , kad vyrai snekejo jog comon rail sistemoje vienam gale kolektoriaus yra slegio daviklis, o kitam mechaninis apsauginis voztuvas, tai logiskai mastant varza gali keisti kaip tik nori, vistiek apsauginis voztuvas apsaugo sistema nuo perkrovos ar ne taip :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tu manes nesupratai :D apsauginis voztuvas suveikia prie kritinio slegio kury virsijus gali ivykti gedimas ir jo atsidarymas tikrai nepriklauso nuo apsuku taip kad jei ir pastatai apgavika arba taip vadinama cipa (kas kam labiau patinka taip ir vadinkit)tu islosi bet kuriuo atveju, o sistema nuo pazeidimo apsaugos voztuvas kurio tu niekaip nepareguliuosi, nes jis pilnai mechaninis :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu kad vienos serijos traktoriai nieku nesiskiria, išskyrus variklio kompo nustatymus. Pvz JD 6820 ir 6920 nesiskiria nei viena variklio detalė, bent jau detalių kataloge. Perprogramavus kompą galima išgauti 15 aj, tai atlikti yra pigiau nei kainos skirtumas tarp šių modelių. Beje tokie dalykai gana populiarūs ir vakarų Europoje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu kad vienos serijos traktoriai nieku nesiskiria, išskyrus variklio kompo nustatymus. Pvz JD 6820 ir 6920 nesiskiria nei viena variklio detalė, bent jau detalių kataloge. Perprogramavus kompą galima išgauti 15 aj, tai atlikti yra pigiau nei kainos skirtumas tarp šių modelių. Beje tokie dalykai gana populiarūs ir vakarų Europoje.

Va va,aš ir atidžiai studijavau 6230-6430 katalogą.Skirtumų ten tarp jų kaip ir nėra :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

o kas cia keisto? Mtz 82 valkioja dvi SZ, T150k tris SZ, K701 penkias SZ. Ten JD, kaip pavadinai, pniaumatinis barstytuvas

Jei tvarkingai ir su akėčiomis sėti su SZ MTZ 82 ir vieną jaučia .Dvi jau per sunku .Ir parodyk nors vieną SZ kurios diskų spaudimui būtų naudojamas hidraulas .Visos plaokiojančioj numestos ir barsto .

mano sz hidraulas diskus spaudzia :)

siaip visose spaudzia, tik matyt ne visi moka tuo pasinaudot :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

o kas cia keisto? Mtz 82 valkioja dvi SZ, T150k tris SZ, K701 penkias SZ. Ten JD, kaip pavadinai, pniaumatinis barstytuvas

Jei tvarkingai ir su akėčiomis sėti su SZ MTZ 82 ir vieną jaučia .Dvi jau per sunku .Ir parodyk nors vieną SZ kurios diskų spaudimui būtų naudojamas hidraulas .Visos plaokiojančioj numestos ir barsto .

mano sz hidraulas diskus spaudzia :)

siaip visose spaudzia, tik matyt ne visi moka tuo pasinaudot :)

Spaudimo galimybė yra visose ,tik kaip taisyklė dauguma naudoja tik viena pakėlimo šlanga .Dar problema toj vietoj kur spyruoklė sujungta su diskos laikikliu,ten toks laisvumas kad diska savo svoriu 5 cm vaikšto o spyruoklė nėkrust .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ece r24 rodo tikras galias, i ji paversti reikia nuo 100 ag mesti apie 3 ag jei matuota kitais standartais

ece r24 senas niekur isskyrus Prunskienes kunigaikstyste nenaudojamas standartas

Na gal as kazka jau ir pamirses per pora metu, bet ne tik Prunskiene naudoja toki matavima, o ji beje turbut jo ir nenaudoja nes MTZ matuoja pagal ISO. O ECE R 24 naudoja CLAAS, Fendt, JD. Bent jau naudojo. Taip kad šis standartas nepamirstas. Ir bent jau man priimtiniausias.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 su 8 metru sejalka. Eina kalba apie variklio cipavima, nes truksta AG :)

Kokia čia per sėjalka kad 150 Ag traukia 8 m :icon-eek: .Gal pniaumatinis barstytuvas.Kas navatno dėl dulkių jei tarpinė kondičiną įsijungus pilnu galingumu ,ventiliatorius irgi max ,sako šalta..... Langus atsidariau kad šilčiau būtų.Arba atvirkščiai atsuktas max šildymas ir per karšta.

Barstytuvas ne barstytuvas, bet graziai paseta ir labai graziai dygsta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai dabar pvz dojus savo JD traktoriams pateikia pagal 97/68ECstandartą tai cia normalios ar reikia kazka pridet ar atimt? :icon-question::icon-question:

pvz Vardinė variklio galia , 95AG, tai cia tiek ir bus?

pateikia tokias nes tokių reikalauja NMA atvirai sakant net nežinau kas čia per standartas :icon-rolleyes:[/quote

Jo pagal tuos pakeistus standartus traktorius pagalingėjo 5 ag ,bet kad kaip traukė taip traukia.Nieko nesuprantu ........ :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Standartas maziausia problema. Vat jus man paaiskinkit kas yra nominalus galingumas, kas maximalus :icon-wink:
Maximalus tai kaip ir aišku, bet dėl nominalaus galingumo ir man iškilo klausimų tai kiek pašniukštinėjau, bet kažko skurdokai radau. Žodžiu nominalus tai esamas, vardinis, numatytas, standartinis galingumas, čia iš lietuvių kalbos specų diskusijų. Tai aš manyčiau, kad tai galingumas atitinkantis tam tikrus standartus, sąlygas. Gal ir vadinti derėtų standartiniu galingumu. :icon-question::icon-rolleyes: Aš vis vadindavau nominaliu, o nominalis lot. - vardinis. Blogiausiu atveju geriau tiktų vardinis galingumas arba vardinė galia. :icon-rolleyes:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vardinė ji gi nominali ji gi projektinė galia yra tokia kuri išvystoma esant vardiniams sūkiams. tai yra prie tokių variklio apsukų kuriems jis ir buvo projektuotas. O kas tą nusprendžia ? Gamintojas pats. Ir kas jam trukdo pasakyt, kad vardinė galia yra prie 2100 o ne 2200 apsukų? ogi niekas :icon-wink: o jūs čia dėl kažkokių 3 arkliukų ginčijatės su ventiliatoriumi ar be ventiliatoriaus matuota :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

shaulini, viska nustato varikliu gamintojai o ne traktoriu. Kas daugeliu atveju yra skirtinga. Ir jie vadovaujasi tam tikrais standartais, normomis, istatymais. Nera taip visi europoje zemai puole kaip lietuvoje, kur del to kad apshikti konkurentus bet kokias pasakas sneka. Ir ten jiem nera keli arkliai labai svarbus. Taip kad nejieskokit kazkokio sabotazo. Niekas "bet kaip" arba "kaip nori taip" varikliu negamina ir neprojektuoja.

Variklio pagrindiniai parametrai nustatomi eksperimentiniu būdu, vadovaujantis tam tikrais standartais, todėl labai svarbu žinoti ne tik matavimo rezultatus, bet ir tai, pagal kokio standarto reikalavimus atlikti matavimai.

Cia is Kirkos straipsnio.

Ne vaiku zaidimai gi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...