Jump to content

TRAKTORIŲ TRANSMISIJOS


Recommended Posts

  • Atsakymai 191
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Pajieskojau informacijos internete nes mano kompas sugedes tai negaliu tiksliai surasyt. Sedziu prie kito :)

Taigi pagal sita nuoroda efektyvumas yra apie 93%.

http://www.vansimplement.com/docs/fendt/FT06-01PMB.pdf

Sito dokumento apskritai nebuvau mates. Labai bus ir man paciam naudingas :)

cia kaip suprantu naujos dezes naudingumas,o kaip kazin padirbus apie 5000 motovalandu? Siurbliai dyla,o dar priedu ir hidrovarikliai,naudingumas,mano nuomone,turetu akivaizdziai sumazeti,ar ne taip? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajieskojau informacijos internete nes mano kompas sugedes tai negaliu tiksliai surasyt. Sedziu prie kito :)

Taigi pagal sita nuoroda efektyvumas yra apie 93%.

http://www.vansimplement.com/docs/fendt/FT06-01PMB.pdf

Sito dokumento apskritai nebuvau mates. Labai bus ir man paciam naudingas :)

cia kaip suprantu naujos dezes naudingumas,o kaip kazin padirbus apie 5000 motovalandu? Siurbliai dyla,o dar priedu ir hidrovarikliai,naudingumas,mano nuomone,turetu akivaizdziai sumazeti,ar ne taip? :icon-rolleyes:

jei yra taip, kaip as suprantu, neturetu mazet....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajieskojau informacijos internete nes mano kompas sugedes tai negaliu tiksliai surasyt. Sedziu prie kito :)

Taigi pagal sita nuoroda efektyvumas yra apie 93%.

http://www.vansimplement.com/docs/fendt/FT06-01PMB.pdf

Sito dokumento apskritai nebuvau mates. Labai bus ir man paciam naudingas :)

cia kaip suprantu naujos dezes naudingumas,o kaip kazin padirbus apie 5000 motovalandu? Siurbliai dyla,o dar priedu ir hidrovarikliai,naudingumas,mano nuomone,turetu akivaizdziai sumazeti,ar ne taip? :icon-rolleyes:

jei yra taip, kaip as suprantu, neturetu mazet....

na butu malonu,kad paaiskintumet...as suprantu taip: jei padyla siurblys ir hidrovariklis,tai siurbliui reikia papildomai duot daugiau apsisukimu,kad galetu isvystyti toki pati nasuma lyginant su nauja deze. o kaip kitaip gali buti? :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na butu malonu,kad paaiskintumet...as suprantu taip: jei padyla siurblys ir hidrovariklis,tai siurbliui reikia papildomai duot daugiau apsisukimu,kad galetu isvystyti toki pati nasuma lyginant su nauja deze. o kaip kitaip gali buti? :icon-rolleyes:

nieko ten nereikia didinamas siurblio pasukimo kampas ir viskas sukiai liek tie patys, aisku galas viskam ateina anksciau ar veliau :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

snekant ne apie pastovaus turio siurblius o apie kintamo ta teorija biski isikreipia ir turiniai nuostoliai skaiciuojami biski kitaip. su kintamo turio siurbliais problematiska, lietuvoij nera daug zmoniu kas tuos nuostolius galetu patikrint :( ypac ivairiu apkrovu rezime. beje vario ir zf naudoja ta pati principa siurblys-variklis, kol kas pasiteisina ir situ poru isdirbiai tikrai yra labai geri

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padilus bet kokiam siurbliui padideha vidiniai pratekejimai (tepalas vaiksto siurblio viduj be darbo) ty galios nuostoliai

Čia dėl to viskas aišku ir elementaru, neaišku tik ant kiek greit vyksta tas dilimas. Tokių duomenų kažkaip niekur neskelbiama, bet manau tirta tai vistiek yra, kiek gali tempti hidrovariklis ar hidrosiurblys. Turint omeny, kad viskas vyksta tepale, manyčiau dilimai tikrai minimalūs. Kita vertus jei sakykim ir sudiltų tie varikliai per kokias 10 ar 15 tūkst.m.v., tai per tiek ir pačio traktoriaus nebelabai kas liks, tai kas iš to kad varikliai liks nesudilę. O naudingumo koef. ir mechaninių dėžių krinta senėjant, nes tarp padilusių dantračių taipogi didėja trintis, o prie viso to dar didėja ir triukšmas. :icon-wink: Į mano Case (11 tūkst.m.v.) be ausinių geriau nesėst, ausys nukris... :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padilus bet kokiam siurbliui padideha vidiniai pratekejimai (tepalas vaiksto siurblio viduj be darbo) ty galios nuostoliai

Tai as cia nematau nieko nei paslaptingo nei tragisko. Viskas dyla. Kuri laika visa tai kompensuoja didesnis atsilenkimo kampas. Veliau logiskai mastant kazkiek tai mazeja hidraulinio konturo NK. O mechaninio islieka. Tai sakyciau ant mazu greiciu NK mazesnis. Bet nenoreciau svarstyti kada tai atsitinka :) nes nezinau. Zinau tai kad dar vienas skiriamasis bruozas Fendt transmisijos siurbliu ir varikliu - stumokliuku sandarinimo ziedai. Tai irgi kaip suprantu padidina efektyvuma nes mazina hidraulinius nuostolius.

Kita vertus nemanau kad bet kuri kita transmisija dirbdama naujeja ir nedyla :D

apie tai dar prie butelio butu gerai kada pasneket :D:D:D

as kiek kitokia nuomone turiu, bet ji gali but ir klaidinga :icon-redface:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padilus bet kokiam siurbliui padideha vidiniai pratekejimai (tepalas vaiksto siurblio viduj be darbo) ty galios nuostoliai

Tai as cia nematau nieko nei paslaptingo nei tragisko. Viskas dyla. Kuri laika visa tai kompensuoja didesnis atsilenkimo kampas. Veliau logiskai mastant kazkiek tai mazeja hidraulinio konturo NK. O mechaninio islieka. Tai sakyciau ant mazu greiciu NK mazesnis. Bet nenoreciau svarstyti kada tai atsitinka :) nes nezinau. Zinau tai kad dar vienas skiriamasis bruozas Fendt transmisijos siurbliu ir varikliu - stumokliuku sandarinimo ziedai. Tai irgi kaip suprantu padidina efektyvuma nes mazina hidraulinius nuostolius.

Kita vertus nemanau kad bet kuri kita transmisija dirbdama naujeja ir nedyla :D

bet sumazejus nk kuro sanaudos auga, mechaninei dezei,manau,nk nezymiai pakinta,tad ir pranasumas pagal sudeginamo kuro kieki pries kitas markes isnyksta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Padilus bet kokiam siurbliui padideha vidiniai pratekejimai (tepalas vaiksto siurblio viduj be darbo) ty galios nuostoliai

Tai as cia nematau nieko nei paslaptingo nei tragisko. Viskas dyla. Kuri laika visa tai kompensuoja didesnis atsilenkimo kampas. Veliau logiskai mastant kazkiek tai mazeja hidraulinio konturo NK. O mechaninio islieka. Tai sakyciau ant mazu greiciu NK mazesnis. Bet nenoreciau svarstyti kada tai atsitinka :) nes nezinau. Zinau tai kad dar vienas skiriamasis bruozas Fendt transmisijos siurbliu ir varikliu - stumokliuku sandarinimo ziedai. Tai irgi kaip suprantu padidina efektyvuma nes mazina hidraulinius nuostolius.

Kita vertus nemanau kad bet kuri kita transmisija dirbdama naujeja ir nedyla :D

bet sumazejus nk kuro sanaudos auga, mechaninei dezei,manau,nk nezymiai pakinta,tad ir pranasumas pagal sudeginamo kuro kieki pries kitas markes isnyksta

na, pagal matematini modeli, belaipte transmisija ilgaamziskesne uz mechanine dvigubai....

o kas liecia kuro sanaudas, mechanine nauja, vargiai prilygs padilusiai vario....

jeigu butu kitaip, belaiptes transmisijos taip neplistu...ta parodo Puma CVX ...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mechanine deze ant tiek daugiau kuro naudos visada kad kai vario sumazes efektyvumas kokiais 2-3% vistike ji dirbs efektyviau nei mechanine.

Su mechanine vario lyginti net nelabai etiska nei pagal galimybes nei pagal pritaikomuma :) Reiktu nebent su Power Shift lyginti. Na cia mano nuomone.

na perkant nauja tai taip.as ir pats pautu nesukciau apie ta nk sumazejima ir panasiai. sis dalykas svarbesnis perkant deveta traktoriu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat dabar jau idomiau darosi. Yra daug budu, kaip prailginti hiro siurblio ar variklio gyvavimo laika. Tiek pat (daugeliu atveju net tu paciu) kaip prailginti krumpliu tarnavimo laika. Mazinant trinti ne tik dylimas mazeja, bet ir kuro sanaudos. Taigi esminis faktorius lieka galios perdavimo santykio optimalumas. Sutinkat?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat dabar jau idomiau darosi. Yra daug budu, kaip prailginti hiro siurblio ar variklio gyvavimo laika. Tiek pat (daugeliu atveju net tu paciu) kaip prailginti krumpliu tarnavimo laika. Mazinant trinti ne tik dylimas mazeja, bet ir kuro sanaudos. Taigi esminis faktorius lieka galios perdavimo santykio optimalumas. Sutinkat?

visiskai,optimalus perdavimo santykis gali buti tik su labai geros kokybes tepalais

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat dabar jau idomiau darosi. Yra daug budu, kaip prailginti hiro siurblio ar variklio gyvavimo laika. Tiek pat (daugeliu atveju net tu paciu) kaip prailginti krumpliu tarnavimo laika. Mazinant trinti ne tik dylimas mazeja, bet ir kuro sanaudos. Taigi esminis faktorius lieka galios perdavimo santykio optimalumas. Sutinkat?

visiskai,optimalus perdavimo santykis gali buti tik su labai geros kokybes tepalais

jo butu idomi diskusija apie geros kokybes tepalus...ka manot? :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat dabar jau idomiau darosi. Yra daug budu, kaip prailginti hiro siurblio ar variklio gyvavimo laika. Tiek pat (daugeliu atveju net tu paciu) kaip prailginti krumpliu tarnavimo laika. Mazinant trinti ne tik dylimas mazeja, bet ir kuro sanaudos. Taigi esminis faktorius lieka galios perdavimo santykio optimalumas. Sutinkat?

visiskai,optimalus perdavimo santykis gali buti tik su labai geros kokybes tepalais

jo butu idomi diskusija apie geros kokybes tepalus...ka manot? :icon-wink:

Na ir kaip nustatinėsim tą kokybę, ne alus neparagausi gi. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...