Raimisx Paskelbta Liepos 7, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 7, 2008 na, vaziuodamas bandziau perjungt, nepersijunge... kas gamina vario dezes fendt, dar pasitikslinsiu, galvos neguldau. kad JD kitokia deze, tai tikrai turetu but. gali but ir tas pats gamintojas ZDF, bet visiskai skirtingi produktai. panasiai yra su varikliais, kuriuos gamina Deutch AG, tiek Fendt, tiek Deuch Fahr. motorai visiskai skirtingi. kad Fendt, MF ir JSB eina ta pati vario deze, tai tikrai... issiaiskinau. Fendt vario deze yra Fendt inzinieriu kurinys. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 pasitikslinau, CVX stabdyt nereikia, tam, kad perkeisti diapazonus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Paskelbta Liepos 8, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 TVT ir CVX yra tas pas Steyr traktorius. O kadangi jis CNH priklauso, kaip ir NH ir Case IH - tai ir nusidazo tu Steyriu ir new holandas ir CAse kiek ju jiem reikia savo spalvom ir pasivadina Case'u arba New Holand'u http://www.steyr-traktoren.com/Deutsch/Produkte/CVT/default.asp O Steyr (ZTF) deze nera visiskai belaipte (net ir DP taip rase pacioj pradzioj "praktiskai gauname belaipsne pavaru deze" - ant senu lankstinuku. Nes tai yra ant paprastos dinamines dezes 4 begiu uzmautas hidraulinis konturas trumpai tariant. Todel jei pvz is pirmo begio jungiasi deze i 2 (fiziskai tas nera labai juntama) toje vietoje dirba sankabu komplektai ir krenta naudingumas. Ir gal todel Janulevicius ir sake kad yra 4 greiciai kur nepatariama dirbti jais. Nes ziauriai pjaunasi tos sankabos eikvojasi kuras ir tt. Butent tuose 4 greiciuose. O Fendt esminis skirtumas yra tas jei gerai atsimenu - kad pas ji nera tu "begiu" grubiai tariant. Nuo 0 iki 50 pasiekiama neperjungiant jokiu reduktoriu, sankabeliu (ju is viso nera, kaip nera ir sankabos) ir tt. Cia yra yra tas paprastumas manau apie kuri Raimis sake. Ir tuo tos dezes is esmes skiriasi.Sudetingumu labiausiai. Ir jus Raimi su Shauliniu abu nemaisykit diapazonu su tom tarpinem pavarom. Toks jausmas kad cia is tikro gincijasi Raimundas su Sislavu. Ir gaunasi sugedusio telefono principas. Paklausia, paraso. Gal baikit? Padarykit nauja tema (ne prie renginiu gal tik ) Ir pavadinkit "belaipsniu deziu tipai ir esminiai skirtumai". Tai bus bent idomu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 TVT ir CVX yra tas pas Steyr traktorius. O kadangi jis CNH priklauso, kaip ir NH ir Case IH - tai ir nusidazo tu Steyriu ir new holandas ir CAse kiek ju jiem reikia savo spalvom ir pasivadina Case'u arba New Holand'u http://www.steyr-traktoren.com/Deutsch/Produkte/CVT/default.asp O Steyr (ZTF) deze nera visiskai belaipte (net ir DP taip rase pacioj pradzioj "praktiskai gauname belaipsne pavaru deze" - ant senu lankstinuku. Nes tai yra ant paprastos dinamines dezes 4 begiu uzmautas hidraulinis konturas trumpai tariant. Todel jei pvz is pirmo begio jungiasi deze i 2 (fiziskai tas nera labai juntama) toje vietoje dirba sankabu komplektai ir krenta naudingumas. Ir gal todel Janulevicius ir sake kad yra 4 greiciai kur nepatariama dirbti jais. Nes ziauriai pjaunasi tos sankabos eikvojasi kuras ir tt. Butent tuose 4 greiciuose. O Fendt esminis skirtumas yra tas jei gerai atsimenu - kad pas ji nera tu "begiu" grubiai tariant. Nuo 0 iki 50 pasiekiama neperjungiant jokiu reduktoriu, sankabeliu (ju is viso nera, kaip nera ir sankabos) ir tt. Cia yra yra tas paprastumas manau apie kuri Raimis sake. Ir tuo tos dezes is esmes skiriasi.Sudetingumu labiausiai. Ir jus Raimi su Shauliniu abu nemaisykit diapazonu su tom tarpinem pavarom. Toks jausmas kad cia is tikro gincijasi Raimundas su Sislavu. Ir gaunasi sugedusio telefono principas. Paklausia, paraso. Gal baikit? Padarykit nauja tema (ne prie renginiu gal tik ) Ir pavadinkit "belaipsniu deziu tipai ir esminiai skirtumai". Tai bus bent idomu. nemokejau atpasakot,butnt tokie ir buvo Januleviciaus zodziai aciu uz tiesa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 (Ir jus Raimi su Shauliniu abu nemaisykit diapazonu su tom tarpinem pavarom. . Dėl naujos temos sutinku, tik tingiu pradėt, gal be manes kaip nors Gal administratoriai kaip nors gali tą gabala atkirpt ir į nauja tema įkraut, kad minties nepamest Gal gali konkrečiau paaiškint koks esminis skirtumas tarp "diapazonų" ir "pavarų" kaip rašai? Šiek tiek domiuosi, o tu kaip matau pasikaustęs Taigi mačiau maketus tiek vieno tiek kito, taip pat schemas. Ir ten ir ten planetiniai reduktoriai (CVX CVT ar TVT tas pats velniais) tris planetinius suskaičiavau kuriuos sankabikės perjungia nuo vieno ant kito. Fendo taip principinė schema paprasčiau atrodo. dar pabandysiu pasikelti info kuria pats turiu susirinkęs. bet bučiau dėkingas jei apšviestum Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romenas Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 tai, kad fendt papračiausia greičių dėžė ir yra, o svarbiausia jokios sankabos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 žiūriu kaip tai gavosi, kad tapau vos ne CNH advokatas (nors nesu nei baltasis, nei žaliasis, nei raudonasis) Taip dėžė paptastesnė, be sankabų, o kaip su galios perdavimo pasiskirstymu? Kiek tenka hidrostatikai, kiek mechanikai? Čia jau minėtas D. Š. dar 2003m labai aiškiai ir įtikinamai įrodė, kad fendo transmisija pati neefektyviausia kuro sanaudų prasme, nes dirbant 7km/h greičiu (ariant) dirba beveik 100% hidrostatika, mechanika 100%dirba transporte (cituoju iš atminties). Na žinoma tuo metu jis dar dirbo kitoj firmoj. CASE (ne DP o CASE) teigia, kad jų dėžė dirba mechaniniam režime tarp 60-100% (susiradau grafikėli, ten 4 taškai kuriuose mechaninės galios perdavos išnaudijimas krenta iki 60% ar tik ne apie tai kalbat sakydami "kritiniai greičiai"?) Fendo grafikas irgi paprastas kaip ir transmisija trikampis nuo 100% hidrostatikos iki 100% mechanikos. Laukiu aršaus puolimo ir įdomios diskusijos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valstietis Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Įdomu pasiskaityt rimtas mintis ir apsišviest apie tas dėžes,tik kaip gringo sakė,dabar kiekvienas tilvikas puls savo balą aukštint,o to tiesiog fiziškai nepernešu,alergiją sukelia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romenas Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 viskas kas genealu - yra paprasta kas liečia fendt, tai mechanika (variklis) suka 100% kai vaziuojama maximaliu greiciu... grafike trikampis dėlto, kad jei pvz mechanika dirba 80% tai hidro dirba 20% ir t.t. ir visiškai tai nepriklauso nuo to ar jis dirba transporte ar žemę aria... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romenas Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 dar vienas faktas, Lytagra pristatinėdama savo traktorių belaipsnias transmisijas, kažkodėl rodė Fendt, nes to newholland turbūt ir paties nesupranta kas ir kaip ten... ))))))))))) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Paskelbta Liepos 8, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Nezinau ka tas DS irodinejo ten. Seip kiek esu skaites tai belaipte fendo transmisija pagal efektyvuma stovi antroje vietoje po mechannes. Turima omenyje visiskai mechanine kaip MTZ. O visu kitu naudingumo koeficientas yra mazesnis del didesniu ir daugiau judanciu daliu. O fendt transmisijoje galios padalinimas yra automatizuotas per viena planetini rduktoriu. Ir tiek. Diapazonai (ju yra 2, arba naujesniame 312 lygtai 1) ideti tam kad isnaudoti pilnai transmisija sunkiuose darbuose. O seip ir vienu laisvai gali pasiekti 50 kmh. O tos mano minetos pavaros (CVX ir tt) - Fendt ju neturi nes tai technologiskai siek tiek kita deze nei Steyr. O pas Case ir tt jie yra. Tai gaunasi nei blogai nei gerai. BEndras naudingumo koeficientas panasus tu deziu. Vidutiniskas pas Fendt yra geresnis. Atskiruose piko taskuose pas Case yra geresnis. Kaip kas nores tas daina ir sudainuos. Bet kuriuo atveju renkatis as rinkciausi paprastuma. Ir patirti. O seip is esmes kiek bebutu markiu tu belaipsniu deziu - is esmes jos yra 3 pasaulyje. 1. Fendt 2. ZTF (CLAAS, JD (ne visos), DF, Case, NH, Steyr, Landini ir tt. 3. JD (panasi i ZTF tik vietoj 4 "vidiniu pavaru" turi 2) Taigi artejama prie Fendt. Matyt geras ir siektinas pavyzdys Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 aš nieko nesirenku, diskutuoju, tik dėl sportinio intereso Tai ką prateskim Daugiau iš pletkų srities, teko girdėti, kad Fendas orientavosi į mažiausias kuro sanaudas būtent transporte, kadangi ten akivaizdžiai matosi ir pirmiausia krenta į akis, lengviausia palyginti (marketinginis triukas, kad sudarytu itin ekonomiško traktoriaus įvaizdį) na čia tik pletkai manau ir kitos kompanijos nesnaugžia, irgi tokius fokusus daro Dėl paprastumo, taip jau išėjo, kad Hanoveryje su CASE pavyko daugiau pabendraut nei Fendo atstovais (irgi galima įžvelgt didesnį užimtumą ) taigi tie vaikinukai paguodė, kad gedimo atveju CVX paprasčiau nes transmisija suskirstyta "kasetėmis" išimi viena dedi kitą. O kaip pas fenda tiesa sakant ir neišsiaškinau, gal kas galit apšviest? P.S. vistiek neykirtau skirtumo, tarp diapazonų ir pavarų, Iš esmės daro kaip ir tą patį tik vienu atveju nereikia sankabėlių, kitu reikia? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Paskelbta Liepos 8, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Fendt issima visa deze kaip kasete kiek esu mates. O del CVX - apskritai kas geriau ar lengvas bet daznas remontas o gal geriau kuo maziau remonto? Cia seip pamastymui. Diapazonas - kai deze dirba visais savo laipsniais (arba begiais) tam tikram diapazone. T.y. per papildoma dantraciu pora. Ir pasiekia visas savo pavaras tik sumazintu arba padidintu perdavimo skaiciumi. T.y. pvz Fendt jei jau taip yra neekonimiskas todel ir sudejo papildoma diapazona jei naudoja traktoriu arimui - pasiekiamas didesnis naudingumo koeficientas. O "vidiniai" begiai (pavaros) yra naudojami "praktiskai belaipsnese" dezese kad pasiekti belaipsniskumo ispudi (efekta). T.y. suzaidzia ir sankabu paketai ir hidraulinis konturas ir praktiskai nejuntamai persijungia pavara ir 1 i 2 ir tt.ir gaunasi belaipsne. O is esmes tai gaunasi 4 pavaru deze su pakankamai daug planetiniu reduktoriu (berods 5) ir po dvi (jei gerai atsimenu) sakabas kiekvienam reduktoriui. Tai cia sakyti kad paprastesne deze (kai pas Fendt 1 planetinis reduktorius ir ne vieno sankabu paketo) kazkaip nelogiska. Bet jei taip sake Case atstovai - reikia tiketi O tiketi gandais yra lietuviu silpnybe apskritai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romenas Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 pletkai- fendt dezes neremontuojamos bet man atrodo kad viskas pataisoma Niu didesnes nesamones nesu girdejas pats buvau gamykloj ir mačiau kaip juos daro taip pat maciau pavarų dežės maketą... ta kad ten ir gesti mazaim yra kam, silpniausia vieta - hidro slangos... matot ten viską valgo kompas, o jis trikrai mažiau klysta nei žmogus. Svarbiausias dalykas pas Fendt yra tas, kad jo negali perkrauti, nes tik prekrovos sueda belaiko visa technika. Aplamai paziurekit kiek vokieciai turi traktoriu ir kaip jie dirba, va pas mus zmones rungiasi kieno traktorius daugiau traukia, vokietijoj technika taupo, todel ji ir vaziuoja ilgiau... galiu pasakyti pvz, patys mes ruloninį prsesą tasėm su MTZ130 nu ir ką, jau neatsimenu kiek kartų taisė darbinį, o jau nekalbu kad kuro nespėjom pilti, o dabar tą presą prikabinau prie Fendt 200AG tai jokios bedelės, o ir kuro tai pamiršti kada pylei.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Romenas Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Fendt issima visa deze kaip kasete kiek esu mates. O del CVX - apskritai kas geriau ar lengvas bet daznas remontas o gal geriau kuo maziau remonto? Cia seip pamastymui. Diapazonas - kai deze dirba visais savo laipsniais (arba begiais) tam tikram diapazone. T.y. per papildoma dantraciu pora. Ir pasiekia visas savo pavaras tik sumazintu arba padidintu perdavimo skaiciumi. T.y. pvz Fendt jei jau taip yra neekonimiskas todel ir sudejo papildoma diapazona jei naudoja traktoriu arimui - pasiekiamas didesnis naudingumo koeficientas. O "vidiniai" begiai (pavaros) yra naudojami "praktiskai belaipsnese" dezese kad pasiekti belaipsniskumo ispudi (efekta). T.y. suzaidzia ir sankabu paketai ir hidraulinis konturas ir praktiskai nejuntamai persijungia pavara ir 1 i 2 ir tt.ir gaunasi belaipsne. O is esmes tai gaunasi 4 pavaru deze su pakankamai daug planetiniu reduktoriu (berods 5) ir po dvi (jei gerai atsimenu) sakabas kiekvienam reduktoriui. Tai cia sakyti kad paprastesne deze (kai pas Fendt 1 planetinis reduktorius ir ne vieno sankabu paketo) kazkaip nelogiska. Bet jei taip sake Case atstovai - reikia tiketi O tiketi gandais yra lietuviu silpnybe apskritai Nepyk bet rašai visiška apsurdą paskambink į Ivabalte Vidmantui ir tau viską paaiškins. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Fendt issima visa deze kaip kasete kiek esu mates. O del CVX - apskritai kas geriau ar lengvas bet daznas remontas o gal geriau kuo maziau remonto? Cia seip pamastymui. Diapazonas - kai deze dirba visais savo laipsniais (arba begiais) tam tikram diapazone. T.y. per papildoma dantraciu pora. Ir pasiekia visas savo pavaras tik sumazintu arba padidintu perdavimo skaiciumi. T.y. pvz Fendt jei jau taip yra neekonimiskas todel ir sudejo papildoma diapazona jei naudoja traktoriu arimui - pasiekiamas didesnis naudingumo koeficientas. O "vidiniai" begiai (pavaros) yra naudojami "praktiskai belaipsnese" dezese kad pasiekti belaipsniskumo ispudi (efekta). T.y. suzaidzia ir sankabu paketai ir hidraulinis konturas ir praktiskai nejuntamai persijungia pavara ir 1 i 2 ir tt.ir gaunasi belaipsne. O is esmes tai gaunasi 4 pavaru deze su pakankamai daug planetiniu reduktoriu (berods 5) ir po dvi (jei gerai atsimenu) sakabas kiekvienam reduktoriui. Tai cia sakyti kad paprastesne deze (kai pas Fendt 1 planetinis reduktorius ir ne vieno sankabu paketo) kazkaip nelogiska. Bet jei taip sake Case atstovai - reikia tiketi O tiketi gandais yra lietuviu silpnybe apskritai Taip dėl pletkų sutinku, tai mūsų lietuvių silpnybė, todėl ir įdėjau kaip pipiriukų, truputi diskusijai paaštrint Jūs jau man atleiskit bet nenoriu praleist progos, pasimėgaut tikrai intelektualia diskusija, senokai forume tokia bebuvo Taigi dėl diapazonų reziumuoju taip: Kaip paprastoj, hidrofikuotoj pavarų dėžėje yra tarkim 4 diapazonai po 4 begius, taip CVT turi keturis labai "ilgus" bėgius "išilgintus hidrostatikakaip ir fendo belaipsnėj), ir iš principo efektas (važiuojant traktoriumi) tas pats kas Du diapazonai be bėgių fende, nes perdavimo santykis kinta belaipsniškai (skirtingai nei paprastoj automatinėj, ten persijungimai irgi beveik nejubtami), Kažkiek tai tas atsiliepia kuro sanaudom, nes turint keturis diapazonus didesniame greičių spektre dirba mechanika o ne hidrostatika, bet sudėtingesnė konstrukcija, todėl didesnė gedimų tikimybė. Ar teisingai supratau? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Romenai, kur ten nesamone???? ir Vidmantui skambint nereikia siaip, Fendt 312 deze isemiau vienas, rankom. paskui vokieciai ejo ziuret, ir rode tipo gut. fendt dezes remontuojamos, gamykloj. yra siurblys, hidrovariklis, (arba du), reduktorius planetinis ir pora dantraciu. dar slangutes ir vamzdukai tepalui. teisingai kazkas minejo, kuo didesnis greitis, tuo didesnis mechaninis perdavimas. o siaip, paziurejus praktiskai, visai ktas vaizdas daunasi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 siaip, tik Fendt siurblys gali issilenkt 45 laipsniu kampu. visu kitu transmisiju tik 30. vat todel ir buvo priversti hidromotorus det i mechanine deze. pagal visus skaiciavimus, vario deze turetu tarnaut maziausiai 2 kartus ilgiau uz mechanine. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Paskelbta Liepos 8, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Kadangi jau prasideda neargumentuoti pasisakymai - gal ir baikim sita diskusija. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Kadangi jau prasideda neargumentuoti pasisakymai - gal ir baikim sita diskusija. Domkratai, nekreipk demesio siaip, sneki protingai. nesu mokslu daktaras, bet ir mates, ir ardes. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 Kadangi jau prasideda neargumentuoti pasisakymai - gal ir baikim sita diskusija. na va O jau pradejom artet prie kokio tai koncensuso Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 studijuojant vario deze, gime mintis, bet ja dar reiktu aptart su kai kuom. paprasta konsultacija ne be reikalo sakiau, kad genialu tai, kas paprasta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 ir siaip galima jau ir apibendrinti visa ta diskusija tuom, kad fendtas turi tai, ka nori tureti bet kuri kita gamykla, bet dviracio antra karta neisrasi...tenka pripazinti,gera inzinieriu reikiamu metu ir reikiamoje vietoje turejo fendtas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 ir siaip kam idomu butu susipazinti su Vario deze, galima ja apziureti LZUU auditorijoje,irengtoje paties pono Trainaicio tai galima padaryti kad ir parodos metu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Liepos 8, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 8, 2008 ir siaip galima jau ir apibendrinti visa ta diskusija tuom, kad fendtas turi tai, ka nori tureti bet kuri kita gamykla, bet dviracio antra karta neisrasi...tenka pripazinti,gera inzinieriu reikiamu metu ir reikiamoje vietoje turejo fendtas klausykit vaikuciai, cia suauge dedes snekasi, gal pazaistumet smelio dezel kol kas su tokiais argumentais. Tai taip iseina, kad pats geriausias kombainas Case IH ir niekas niekad nepadarys geresnio, vien todel, kad IH saknys nueina iki pat Mc'Kormiko, kuris sukonstravo pirma daikta panasu i kombaina asilu traukiama. Argumentu kolegos, argumentu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti