Jump to content

TRAKTORIŲ TRANSMISIJOS


Recommended Posts

Dar pora zodziu Raimiuix. Tu normalus baxuras, nemazai tavo postu skaiciau, viskas tvarkoj, visai nenoriu cia taves suvartyt, tik bandau perspeti, kad pats saves nesuvartytum. Taip pat bandziau perspet Laverdos atstova, tai tas is vis forume nebesirodo :icon-cry: Neisizeisk jei ka ne taip pasakiau, gero norejau o kaip pavyko nezinau :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 191
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Atleisk tikrai nenoriu gincitys. As tik patariu pasiziurek, isitikink tada rasyk.

tik tam, kad zinotum jok ne seip pliurpalas esu siektiek apie belaipsnes:

pirmoli belaipsne pvara pradeta naudoti technikoje - varijatorius, po to hidrostatika. Ir vienu ir kitu arveju greitis keiciamas belaipsniskai, bet labai ribotam diapazone, todel reikalingi papildomi reduktoriai kurie faktiskai padaugina diapazonu skaisiu tiek kiek turi laipsniu (dazniausiai 3-4) kad perdaug giliai nesivelti i hidrodinamines (belaipsnes traktoriu transmisijas) ten galioja tie patys desniai vienu diapazonu niekaip nepasieksi greicio nuo 0 iki50, tepalas uzvirs, arba bus labai jau energijai (kurui) imli ir neefektyvi sistema) zodziu nerasysiu cia referatojei reikia galesiu detaliau

viskas gerai, gringo. man nera ko isizeist, nes tu esi neteisus.

Fendt turi du greicio diapazonus:

1. darbinis. greitis 0.2 - 33 km/h

2. transportinis. greitis 0.2 - 50 (60) km/h.

jokiu papildomu, nieko nera, apart 1 reduktoriaus, kurio paskirtis visai kita.

vokietijoj, gamykloj, pats ardziau deze. kompe turiu modeli, kaip veikia vario deze Fendt.

ne bereikalo, fendt dezes dar niekam nepavyko perspjaut. genialu tai, kas paprasta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: As rasau kaip galima paprasciau. Negi dabar pradesim forume mokslinius traktatus su visais breziniais ir schemomis varyt. Ten yra reduktoriai (planetiniai). Taip teisingai ten truputi kitaip nei paprastoje hidrostatineje sistemoje, viskas suplakta i viena mazga ir galios dalis perduodama mechaniskai (krumpliais) ir hidraulika nuolat kinta todel nera taip paprasta zodziu isaiskint, be scemu. Bet kokiu atveju zinant tai ka zinai surask logini rysi tarp diapazonu ir programuijamu greiciu. Tipo vienam diapazonui vienas greitis? O kas trugdo vienam diapazone uzprogramuoti 2 greicius? Arba 15?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visikai teisingai Raimisx cia kalba, ka apie tas belaipsnes ir bepridursi, diapazonu vaziuodamas neperjungsi, greiti bet kuriame diapazone gali nuo 0 pasiekt iki kazkurio,yra programuojami 2 greiciai,kuriu dirbant uztenka pakankamai,kam reikalinga ju daugiau? manau niekam,tik papildoma dar viena painelyne tarp knopkiu ir jungtuku

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: As rasau kaip galima paprasciau. Negi dabar pradesim forume mokslinius traktatus su visais breziniais ir schemomis varyt. Ten yra reduktoriai (planetiniai). Taip teisingai ten truputi kitaip nei paprastoje hidrostatineje sistemoje, viskas suplakta i viena mazga ir galios dalis perduodama mechaniskai (krumpliais) ir hidraulika nuolat kinta todel nera taip paprasta zodziu isaiskint, be scemu. Bet kokiu atveju zinant tai ka zinai surask logini rysi tarp diapazonu ir programuijamu greiciu. Tipo vienam diapazonui vienas greitis? O kas trugdo vienam diapazone uzprogramuoti 2 greicius? Arba 15?

as juk rasiau, kad ir vienam diapazone gali 2 greicius uzprogramuot. :)

o visa kita... as niekaip neikirtau vario dezes principo, kol nepamaciau to gyvai, fendt gamykloj. todel ir sakau, kad genialu tai, kas paprasta.

imam praktika. teko pasidarbuot, keleta dienu laukuose, tai programavimas buvo paprastas. darbinis sejos greitis, ir transportinis greitis, viskas, daugiau nereik. kam tu 15 greiciu? juk kol padarga susilankstai, kad isvaziuot is lauko, gali pakeist visa programavima, tuo labiau, kad tu programavimu yra 4, kur gali uzsiprogramuot kiekvienam padargui atskirai, su greiciais, ir taip toliau.

del CVX, tai efrendas galetu papasakot, ir butent del CVX triju diapazonu, yra padaryti trys programuojami greiciai, kad but patogesnis valdymas, tokia isvada gaunasi logiskai paprasciausiai.

CVX hidro motorai issilenkia mazesniu kampu, todel ir buvo priversti daryt 3 greicio diapazonus. visa tai yra aprasyta kazkurioj temoj.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, kietai jus cia isigylinot, as tik nesuprantu ar cia vyksta diskusija apie traktoriu, ar irodinejimas kuris cia gudresnis, patarimas raimisx ;siandien dirbi fende, ryt neaisku . Manau yra vienas dalykas kai traktorius nuosavas ir su juo dirbi ir kitas poziuris kai ji atstovauji

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol: Pavadinkim tai sparingu :lol: Sutik tokiie gincai duoda naudos, kai realiam gyvenime uzsirausi ant tokio klijento :icon-wink: Paskutiniam poste raimis x jau tvarkingai viska surasiai nebeprikibsi. (gal koks Kirka ar kitas transmisiju specas ir rastu ipac jei tai butu egzaminas :lol: ) bet as perskaiciau tai ka norejau perskaityt, diapazonu skaicius gali sutapti su programoujamu greiciu skaiciumi, bet ne butinai. Kas geriau, kiek tu diapazonu ir kiek programuojamu greiciu reikia (arba kuris varijantas geresnis) tai jau atskira tema ir cia jau vieningos nuomones, kogero nerasim. Todel net nepradesiu del to gincytis, svarbiausia inesem siek tiek aiskumo del belaipsniu transmisiju

. Dar truputis del diapazonu perjungimo vaziuojant, kiek zinau, dabar jau ir tai imanoma, kada tokie traktoriai pasirodys laukuose dar nezinau (gal jau ir pasirode)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

arimai, as tik ji remontuoju, kai sugenda :):) , o ne atstovauju.

as nieko negaliu pasakyt pries Case Puma, kuria turi uosvis. smagus traktorius, bet fendt smagesnis. aisku, jei neziuri kainos skirtumo. :)

siap, gringo, pamatytum vario dezes veikimo principa, tikrai nustebtum. :)

o gal mates???

pripazinsiu, nevisada iseina suprantamai isdestyt, patirties stoka :):)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Maciau, ir seip stengiuisi neatsilikt nuo laiko. Teko ir pabandyt fenda gal pries 3 metus, mes tada navigacija purkstuvo bandem ir tas reikalas ant fendo sumontuotas buvo. Teko ir su CVX pralekt gal pries 6 metus. Kadangi mano praktinio darbo patirtis su fendu ir CVX apsiriboja keliais ratais aplink kiema nesiimsiu sprest katras geriau.

Tiesa su puma si pavasari irgi prasilekiau, visai nieko

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek teko issiaiskint,yra greiciu,kuriais nerekomenduojama dirbti,bijau pameluot,ligtai 4 tokie yra...atseit,dirba ir hidrodinamine pavara ir per krumpliaracius ir velenus kartu,gali justis tampymas sioks toks...praktiskai nezinau,is A. Januleviciaus informacija,gal zinot tiksliau?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gali but,bet ten jo aiskinimas,ka as zinau,pavasarinej sesijoj buvo transporto masinos pas ji, tai nagrinejom visus eskizus belaipsniu transmisiju...prie New Holand'o eskizo buvo parasyta,kad nerekomenduojama dirbti greiciais ir buvo isvardinta,tai tas ir aiskino apie ta reikala,bet man studentui netaip ir rupejo ten jo iki galo klausytis...bet susidariau vaizda, kad New Holando ir JD sudetingiausios transmisijos, Fendto elementariausia,jauciu,kad geresnes niekas neismastys :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Raimi x pataisyk jei klystu ,bet kiek zinau JD naudoja jusu transpisija (bent jau is to paties tiekejo)

del eskizu, mikomuju priemoniu, reiktu pasiaiskint kokio jos sviezumo, kas jas ruose, ka lytagros veikejai veike, kaip daleido :lol:

MF eina musu transmisija, dar JSB Fastrak naudoja, ar naudojo.

siaip, Valtra, MF ir Fendt, priklauso AGCO koncernui.

JD tikrai nenaudoja...

dadesiu. Vario transmisija butent Fendt sumaste, uzpatentavo, ir gamina. tik veliau juos AGCO nupirko...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gali but,bet ten jo aiskinimas,ka as zinau,pavasarinej sesijoj buvo transporto masinos pas ji, tai nagrinejom visus eskizus belaipsniu transmisiju...prie New Holand'o eskizo buvo parasyta,kad nerekomenduojama dirbti greiciais ir buvo isvardinta,tai tas ir aiskino apie ta reikala,bet man studentui netaip ir rupejo ten jo iki galo klausytis...bet susidariau vaizda, kad New Holando ir JD sudetingiausios transmisijos, Fendto elementariausia,jauciu,kad geresnes niekas neismastys :)

del NH, nieko pasakyt negaliu....

Fendt bedu nera.

:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o klausykit, Case belapsne pavaru deze tokia pati gal kaip ir New Holand'o? :icon-rolleyes:

taip i NH TVT deda CVX transmisija (pavaru ten nera todel nevadinciau pavaru deze :icon-wink: )

kiek zmogus naujo gali isgirsti :D

tiek TVT, tiek CVX transmisija paimta is STAER, del kritiniu greiciu nieko per tiek metu neteko girdeti, o del to destytojo tai as dar is zemkes laiku esu susidares savo nuomone :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o klausykit, Case belapsne pavaru deze tokia pati gal kaip ir New Holand'o? :icon-rolleyes:

taip i NH TVT deda CVX transmisija (pavaru ten nera todel nevadinciau pavaru deze :icon-wink: )

kiek zmogus naujo gali isgirsti :D

tiek TVT, tiek CVX transmisija paimta is STAER, del kritiniu greiciu nieko per tiek metu neteko girdeti, o del to destytojo tai as dar is zemkes laiku esu susidares savo nuomone :D

geras destytojas, visada kai ko nors nezinodavo klausdavo studentu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o klausykit, Case belapsne pavaru deze tokia pati gal kaip ir New Holand'o? :icon-rolleyes:

taip i NH TVT deda CVX transmisija (pavaru ten nera todel nevadinciau pavaru deze :icon-wink: )

kiek zmogus naujo gali isgirsti :D

tiek TVT, tiek CVX transmisija paimta is STAER, del kritiniu greiciu nieko per tiek metu neteko girdeti, o del to destytojo tai as dar is zemkes laiku esu susidares savo nuomone :D

geras destytojas, visada kai ko nors nezinodavo klausdavo studentu

o jei ir pasakydavai nesamone tai svarbiausia reikejo sakyti uztikrintu balsu dazniausiai patikedavo :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gera diskusija cia isejo :lol: Na del info zemkeje, tai paliksiu be komentaru. Aplamai del belaipsniu jus matau gerokai daugiau nei as zinot :icon-wink: Del diapazonu perjungimo vaziuojant, pries pora menesiu vazinejausiu su tokiu traktoriuku, belaipsnia transmisija, ten tikrai buvo galima perjungti diapazonus nestabdant.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...