Jump to content

traktoriu chiptuning


M&M

Recommended Posts

Ir kai atsibosta zaist su pavarom, isijungi tokia pavara, kurios nereikia perjunginet, apie mechanine net nekalbu

teisingai, bet kalba buvo apie fendo perkrovimą, pas juos mechaninių dėžių lyg ir nebėra (powershift irgi), o TMS apsaugo nuo perkrovimo, tai apie kokius 100% apkrovas kalbama neikertu... :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kai busi kada litagroi ar dotnuvos projektuose paklausk primygtinai ar CASE puma 165 ir PUMA 210 visiškai vienodi viduriai pavaru dėžės, arba NH 7030 IR 7060 tai sužinosi, kad keletas velenėliu skiresi storiu ir dar kažkuo, matyt yra ir daugiau tu skyrtumu, pvz darbinio veleno diskeliu skaičius ar diametras, bet, kad parduot traktoriu tai pardavėjai iš pradžiu visokiu anekdotu bando pripasakot bet jeigu konkrečiai užduodi klausima tai vistik pasako tuos skirtumus arba bent jau pasako kad nežino ar yra tas skyrtumas ar ne.

Bent jau kiek teko kalbėti su dotnuvos vadybininku ir servizo darbuotoju tai tarp maxumm 6 cilindru serijos jokiu skirtumu nera tik visu greiciu dezes pritaikytos dirbti iki 168 Ah.Taip kad nemanau kad skiresi Bent koks velenas ar dar koks velnias tik programine iranga.Juolab jie prie tam tikru darbinio veleno sukiu patys sukelia ah.o variklsi toks pat kaip ir pumoj stovi.Tai nemanau kad jei nusisirkus maxumm 110 ag pakelsi iki 150-160 ah kad kaskas gali nutikti.Ar as klystu?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mm-traktorius netraukia, kai galios poreikis viršyja jo maximalią galią.

niekas nieko neviršija, nereik mažvaikiuot eilinį kartą, kai tik kalba prasideda apie fendus taip drapox ir apsiseilioja... jei dirbdamas pvz su 6m skutiku užduodi 11 km/h greitį, traktorius traukia, užduok 15 ar 16 km/h jis vistiek važiuos 12-13, nes daugiau jis neturi sveikatos, tai kaip jį gali užmaug jei jis daugiau neįtraukia... :eusa-shifty:

p.s. drapokai, pamiršai parasyt kad nuo perkrovų fendam kuro bakai lydos :D

Kas čia labiau putojas tai net nereikia matyt aiškint ir taip matos.

Tu pastatyk ar 15 ar 50 greitį, vistiek TMS numažins iki tokio kokiuo patraukia maximalia galia. Kas čia tau neaišku? Gal tada persiskaityk traktoriaus naudojimo instrukciją ir nereiks čia pretenzijų reikšt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia labiau putojas tai net nereikia matyt aiškint ir taip matos.

Tu pastatyk ar 15 ar 50 greitį, vistiek TMS numažins iki tokio kokiuo patraukia maximalia galia. Kas čia tau neaišku? Gal tada persiskaityk traktoriaus naudojimo instrukciją ir nereiks čia pretenzijų reikšt.

tada kaip pagal Tave reik pagaut 80% apkrova, jei bet kuriam greičiui esant su TMS apsukos šokinėja nuo 1600 iki 2000, kaip tokiu atveju žinot kokia apkrova dirbama? :) be TMS aišku kitaip, tada gali jį paprievartaut kažkiek, bet man užtenka kiek jis traukia su TMS...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau su arklio galiom mes per daug kur ieškom skirtumų, viskas daug papraščiau bent jau mano tokia nuomonė, padaro vienodus traktorius sakykim nuo 150 iki 200ag, ar netgi nuo 100 iki 200ag, jų savikaina yra vienoda,bet, jei tau užtenka 100ag traktoriaus kuris sunaudoja mažiau kuro nei 200, tai tu 200 nepirksi, tai va esmė marketinge ar kaip jis ten vadinasi :lol: pridarai su kompu daugiau modifikacijų, skirtingomis arklio galiomis, parduodi daugiau traktorių, elementarno vatson :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kai busi kada litagroi ar dotnuvos projektuose paklausk primygtinai ar CASE puma 165 ir PUMA 210 visiškai vienodi viduriai pavaru dėžės, arba NH 7030 IR 7060 tai sužinosi, kad keletas velenėliu skiresi storiu ir dar kažkuo, matyt yra ir daugiau tu skyrtumu, pvz darbinio veleno diskeliu skaičius ar diametras, bet, kad parduot traktoriu tai pardavėjai iš pradžiu visokiu anekdotu bando pripasakot bet jeigu konkrečiai užduodi klausima tai vistik pasako tuos skirtumus arba bent jau pasako kad nežino ar yra tas skyrtumas ar ne.

Bent jau kiek teko kalbėti su dotnuvos vadybininku ir servizo darbuotoju tai tarp maxumm 6 cilindru serijos jokiu skirtumu nera tik visu greiciu dezes pritaikytos dirbti iki 168 Ah.Taip kad nemanau kad skiresi Bent koks velenas ar dar koks velnias tik programine iranga.Juolab jie prie tam tikru darbinio veleno sukiu patys sukelia ah.o variklsi toks pat kaip ir pumoj stovi.Tai nemanau kad jei nusisirkus maxumm 110 ag pakelsi iki 150-160 ah kad kaskas gali nutikti.Ar as klystu?

Na negaliu kalbėt už visus modelius bet tuos kur domėjausi tai yra nedideliu skirtumu, esu isitikines, kad ir kituose modeluose yra kažkokiu skirtumu, o šiaip tai ta iformacija sunkokai išgaunama, yra ivairiu niuansu matyt, kas liečia vadybininkus tai buvo man toks atvejis, žemkėi parodoi žiurinėjau traktoriu prišoko toks jaunas vyrukas prie vadybininko, klausia, kiek šitas traktorius kainuoja, nu vadybininkas jam pasako kaina, bičiukas pamasto, sako brangu, tiek pinigu neturiu, reiks devėta žiurėt, tada vadybininkas sako tai jimk šita šitas pigesnis ir silpnesnis truputi o del arkliu nepergivenk, baigsis garantija mes tau užčipuosim ir turėsilygiai toki pat traktoėli, žiūrek taigi visiškai vienodi, na bet bičiukas dingo kažkur, po kiek laiko prieina vienas toks garsus ant Lietuvos ūkininkas ir maždaug ta pačia tema prasidėjo diskusija, vat ten ir nugirdau, kad gali skyrtis velenėliai, diskeliai, kažkokios skylutės, guoliukai i dar velniai žino kas, nelabai aktualu buvo tuo metu tai visko neisidėmėjau, taigi jeigu vadybininkas pasakė kažka tai dar nereiškia, kad taip ir yra, nes kitam gali kitaip pasakyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas čia labiau putojas tai net nereikia matyt aiškint ir taip matos.

Tu pastatyk ar 15 ar 50 greitį, vistiek TMS numažins iki tokio kokiuo patraukia maximalia galia. Kas čia tau neaišku? Gal tada persiskaityk traktoriaus naudojimo instrukciją ir nereiks čia pretenzijų reikšt.

tada kaip pagal Tave reik pagaut 80% apkrova, jei bet kuriam greičiui esant su TMS apsukos šokinėja nuo 1600 iki 2000, kaip tokiu atveju žinot kokia apkrova dirbama? :) be TMS aišku kitaip, tada gali jį paprievartaut kažkiek, bet man užtenka kiek jis traukia su TMS...

Momentinės apkrovos tiksliai niekaip nepagausi su TMS, tik vidutinę. Gerai, kad jinai būtų 80%. O momentinė svyruos gal ir nuo 60 iki 100%, jei vietovė kokia kalvota. Kita vertus galima tas svyravimų ribas susiaurinti. Tam terminale atsidarius Vario TMS yra nustatomos apsukų Min ir Max ribos.

P.S. Off topic varom. :eusa-naughty:

Gausim velnių. :)

Kad būtų labiau į temą. Lėktuvai pakilimą daro forsažo arba kiti maximaliu režimu. Bet taip vyksta vos kelias minutes. Jei mūsų ūkininkai dirbtų lakūnais, varytų forsažu kol užsilenktų. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Momentinės apkrovos tiksliai niekaip nepagausi su TMS, tik vidutinę. Gerai, kad jinai būtų 80%. O momentinė svyruos gal ir nuo 60 iki 100%, jei vietovė kokia kalvota. Kita vertus galima tas svyravimų ribas susiaurinti. Tam terminale atsidarius Vario TMS yra nustatomos apsukų Min ir Max ribos.

P.S. Off topic varom. :eusa-naughty:

Gausim velnių. :)

Kad būtų labiau į temą. Lėktuvai pakilimą daro forsažo arba kiti maximaliu režimu. Bet taip vyksta vos kelias minutes. Jei mūsų ūkininkai dirbtų lakūnais, varytų forsažu kol užsilenktų. :lol:

nu va pats tamsta patvirtinai, ka aš iš karto bandžiau pasakyt, kad fendto normaliai dirbdamas neperkrausi, ypač su TMS dirbant... ir beje pas patį labai negatyvi nuomonė apie LT ūkininkus, toks vaizdas kad jie perka techniką, tam kad ją sulaužyt :) o atsakant į temą apie galios didinimą traktoriams, tai manau yra tam tikri modeliai, kuriems be problemų galima pakelti galią, bet čia reikia jau perkant gerai pasidomėti, o geriausia tai gali pasakyti serviso darbuotojai, nes vadybininkui kuris parduoda traktorių geresnis biznis parduoti didesnį ir brangesnį traktorių, nei mažesnį ir pigesnį...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Momentinės apkrovos tiksliai niekaip nepagausi su TMS, tik vidutinę. Gerai, kad jinai būtų 80%. O momentinė svyruos gal ir nuo 60 iki 100%, jei vietovė kokia kalvota. Kita vertus galima tas svyravimų ribas susiaurinti. Tam terminale atsidarius Vario TMS yra nustatomos apsukų Min ir Max ribos.

P.S. Off topic varom. :eusa-naughty:

Gausim velnių. :)

Kad būtų labiau į temą. Lėktuvai pakilimą daro forsažo arba kiti maximaliu režimu. Bet taip vyksta vos kelias minutes. Jei mūsų ūkininkai dirbtų lakūnais, varytų forsažu kol užsilenktų. :lol:

nu va pats tamsta patvirtinai, ka aš iš karto bandžiau pasakyt, kad fendto normaliai dirbdamas neperkrausi, ypač su TMS dirbant... ir beje pas patį labai negatyvi nuomonė apie LT ūkininkus, toks vaizdas kad jie perka techniką, tam kad ją sulaužyt :) o atsakant į temą apie galios didinimą traktoriams, tai manau yra tam tikri modeliai, kuriems be problemų galima pakelti galią, bet čia reikia jau perkant gerai pasidomėti, o geriausia tai gali pasakyti serviso darbuotojai, nes vadybininkui kuris parduoda traktorių geresnis biznis parduoti didesnį ir brangesnį traktorių, nei mažesnį ir pigesnį...

Viskas priklauso, kaip tam TMS leisi dirbti. Jei pastoviai dusinsi apkrovęs prie max galios ribos, kad TMS turės pastoviai žaisti su greičio mažinimu ir vėl didinimu, tai ir bus perkrovimas pastoviai, nes TMS reikia laiko kad sureaguotų. O tie momentiniai perkrovimai tikrai nieko gero neduos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

apkrovos jautruma gali reguliuot. Trumpai galiu pasakyt - prie traktoriaus kabini tokius padargus kokie priklauso, jei kultivatoriaus galios poreikis 200ag ir kabini prie 200ag. ir tas pats su kitu inventoriu. Variklis apsuku nebijo, jis bijo neteisingo apkrovimo (pvz su masina 50greiciu vaziuot 5pavara ar art su traktoriu ant 1300 apsuku... Turiu neviena pavyzdi kai prie 936 kabina 5korp pluga ir aria, ar 4m sejama tampo... Kam tada toks traktorius ? kad saugot jo neapkraunant ? Absurdas. Beje uzcipavus fendta kaista dezes tepalas nes atskiras karteris ir talpa salyginai nedidele. Rimtai reikes uzsiimt su JD - reikes parankios info kas ir kaip ten su juo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas priklauso, kaip tam TMS leisi dirbti. Jei pastoviai dusinsi apkrovęs prie max galios ribos, kad TMS turės pastoviai žaisti su greičio mažinimu ir vėl didinimu, tai ir bus perkrovimas pastoviai, nes TMS reikia laiko kad sureaguotų. O tie momentiniai perkrovimai tikrai nieko gero neduos.

Jau pradedat nusipezėt, vien tam kad įrodyt savo "tiesą". Nu tipo gamykla pagamino traktorių, pridėjo per daug arklių, bet liepė visom nesinaudot. Kokiam galui tada ten prikrauta tiek kompų ir programų, jei dar pats turi apkraut ir paskui nukraut, kad neperkraut... JD tai kaip tik mus mokino apkrauti tiek, kad eitų priduses, tada ir bus ekonomiškiausias režimas. Ir nieks ten nesuluš. Lūžta traktoriai ne nuo apkrovos, o nuo durnų traktoristų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas priklauso, kaip tam TMS leisi dirbti. Jei pastoviai dusinsi apkrovęs prie max galios ribos, kad TMS turės pastoviai žaisti su greičio mažinimu ir vėl didinimu, tai ir bus perkrovimas pastoviai, nes TMS reikia laiko kad sureaguotų. O tie momentiniai perkrovimai tikrai nieko gero neduos.

Jau pradedat nusipezėt, vien tam kad įrodyt savo "tiesą". Nu tipo gamykla pagamino traktorių, pridėjo per daug arklių, bet liepė visom nesinaudot. Kokiam galui tada ten prikrauta tiek kompų ir programų, jei dar pats turi apkraut ir paskui nukraut, kad neperkraut... JD tai kaip tik mus mokino apkrauti tiek, kad eitų priduses, tada ir bus ekonomiškiausias režimas. Ir nieks ten nesuluš. Lūžta traktoriai ne nuo apkrovos, o nuo durnų traktoristų.

Aš sutinku, kad galėčiau nusipezėti, nes nesu koks Fendt konstruktorius ar aukštos klasės specialistas. Bet tikras to reikalo specialistas iš Marktoberdorfo, kuris apmokė firmos vadybininkus, servizinius ir man nepagailėjo apmokymams prie naujo traktoriaus ir diskusijoms 3 val., gal nemanai, kad nusipeza. O gal laikai save kokiu pasaulinio masto traktorių Guru, geriau išmanančiu už pačius traktorių kūrėjus? Nereikia čia jokio didelio išmanymo ir didelės patirties. Kiek Formule-1 bolidų pasiekia finišą, kiek km užtenka automobilio variklio lenktynėms kai varoma ištisai gazas dugnas režimu. Akis badančių pavyzdžių abstu. Aš pats seniai seniai Žiguli sudrožiau iki metalo lomo per 90 tūkst.km nes buvau jaunas ir drožiau ištisai gazas dugnas, o toks diedukas netoliese važinėjo gal 30 metų ir numirė, o Žiguli liko kaip naujas, nes važinėjo iki 80 km/h ne greičiau. Net nuobodu ginčytis dėl tokių dalykų, kurie ir darželinukui turėtų būti aiškūs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu niekaip nesuprantu kaip gali buti gazas dugnas jei dirbi tms rezimu, tiesa yra vienas budas, bet kam tada tas tms

Jei nustačius IV greitėjimo režimą, jokio skirtumo nematau akseleravime ar TMS ar koja gazas dugnas.

Realiai manau, jei dirbant arti 100% galios tai kaip ir sakai, tas TMS nieko per daug nepadarys naudos, kuro panašiai sudeginsi kaip ir rankiniu būdu nustatęs apie 1900 aps/min (nelygu traktorius). Bet jei naudojant 70-90% galios, kalvota vietovė, nevienodas gruntas ir pan., TMS akseleruos optimaliai, o žmogus niekaip nenustatysi kiek kuriuo metu reikia paspausti tą akseleratoriaus pedalą, kad kuro sąnaudos būtų optimalios. Ir vėl gi pasiekus maximalią galią jei to nepakanka, TMS mažina greitį optimaliai, žmogus to nenustatysi tiksliai. Skirtumo jokio. Viskas tas pats, tik veiksmų optimalumas. Na ir TMS dar galima šiek tiek apribojimų padaryti. Jei tą padarius, jau galima kalbėti apie tai, kad TMS padeda neperkrauti traktoriaus. Tik abejoju ar kas tai daro, nes visi galvoja juk tik apie kuo didesnę galią ir chipus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu niekaip nesuprantu kaip gali buti gazas dugnas jei dirbi tms rezimu, tiesa yra vienas budas, bet kam tada tas tms

Jei nustačius IV greitėjimo režimą, jokio skirtumo nematau akseleravime ar TMS ar koja gazas dugnas.

Realiai manau, jei dirbant arti 100% galios tai kaip ir sakai, tas TMS nieko per daug nepadarys naudos, kuro panašiai sudeginsi kaip ir rankiniu būdu nustatęs apie 1900 aps/min (nelygu traktorius). Bet jei naudojant 70-90% galios, kalvota vietovė, nevienodas gruntas ir pan., TMS akseleruos optimaliai, o žmogus niekaip nenustatysi kiek kuriuo metu reikia paspausti tą akseleratoriaus pedalą, kad kuro sąnaudos būtų optimalios. Ir vėl gi pasiekus maximalią galią jei to nepakanka, TMS mažina greitį optimaliai, žmogus to nenustatysi tiksliai. Skirtumo jokio. Viskas tas pats, tik veiksmų optimalumas. Na ir TMS dar galima šiek tiek apribojimų padaryti. Jei tą padarius, jau galima kalbėti apie tai, kad TMS padeda neperkrauti traktoriaus. Tik abejoju ar kas tai daro, nes visi galvoja juk tik apie kuo didesnę galią ir chipus.

Tu kaip užsikirtusi plokštelė. Tikrai galėtum vaikų darželiuose pasakas sekti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam tie papildomi "pribumbasai" jei su jais negali dirbt kaip priklauso su tos galios traktoriumi? Paaiskinkit man durnam, skaiciau kelis kartus pastaruosius postus ir vistiek nesupratau. Cia panasiai taip, kad nusiperki kalnu dvirati su 21 pavara, bet visada naudoji 14 pavara, kadangi gali pedalai neatlaikyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu niekaip nesuprantu kaip gali buti gazas dugnas jei dirbi tms rezimu, tiesa yra vienas budas, bet kam tada tas tms

Jei nustačius IV greitėjimo režimą, jokio skirtumo nematau akseleravime ar TMS ar koja gazas dugnas.

Realiai manau, jei dirbant arti 100% galios tai kaip ir sakai, tas TMS nieko per daug nepadarys naudos, kuro panašiai sudeginsi kaip ir rankiniu būdu nustatęs apie 1900 aps/min (nelygu traktorius). Bet jei naudojant 70-90% galios, kalvota vietovė, nevienodas gruntas ir pan., TMS akseleruos optimaliai, o žmogus niekaip nenustatysi kiek kuriuo metu reikia paspausti tą akseleratoriaus pedalą, kad kuro sąnaudos būtų optimalios. Ir vėl gi pasiekus maximalią galią jei to nepakanka, TMS mažina greitį optimaliai, žmogus to nenustatysi tiksliai. Skirtumo jokio. Viskas tas pats, tik veiksmų optimalumas. Na ir TMS dar galima šiek tiek apribojimų padaryti. Jei tą padarius, jau galima kalbėti apie tai, kad TMS padeda neperkrauti traktoriaus. Tik abejoju ar kas tai daro, nes visi galvoja juk tik apie kuo didesnę galią ir chipus.

Tu kaip užsikirtusi plokštelė. Tikrai galėtum vaikų darželiuose pasakas sekti.

Matai, aš neturiu pedagoginių gabumų, todėl tikrai visi visko ir nesupras. Net ir pedagogai mokykloj ne kiekvienam išaiškina. Kas protauja, tas supras.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

kad fendt 820 idetas cipas gero neduoda tikrai zinau,po dvieju dienu darbo,deze jau ismete temperaturos kalaida kad kaista,arunas tai zino.jegos atzvilgiu liuks buvo pagal kuro sanaudas 1l/ha daugiau deginau,bet triadzdaliu daugiau padarydavau kalnuotose vietovese.draugas 130ag DJ turi,patikekit manim ten visasda jam max su cipu jau 4 sezonas bus,o jis dar taip pat traukia,pats su juo dirbau.o snekant kad su 936 dirba su 4m sejalkom ir juokas ima,manau zmogus nesupranta,kad kalnuose su 936 su 4m horsch su idirbimu jis pakelia sukius iki 2000s/min.O 820 su sejama 4km/ha lieka.tai manau kad kiekvienas ukininkas renkasi technika pagal galimybes ir galios tikra poreiki. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...