Jump to content

traktoriu chiptuning


M&M

Recommended Posts

kad fendt 820 idetas cipas gero neduoda tikrai zinau,po dvieju dienu darbo,deze jau ismete temperaturos kalaida kad kaista,arunas tai zino.jegos atzvilgiu liuks buvo pagal kuro sanaudas 1l/ha daugiau deginau,bet triadzdaliu daugiau padarydavau kalnuotose vietovese.draugas 130ag DJ turi,patikekit manim ten visasda jam max su cipu jau 4 sezonas bus,o jis dar taip pat traukia,pats su juo dirbau.o snekant kad su 936 dirba su 4m sejalkom ir juokas ima,manau zmogus nesupranta,kad kalnuose su 936 su 4m horsch su idirbimu jis pakelia sukius iki 2000s/min.O 820 su sejama 4km/ha lieka.tai manau kad kiekvienas ukininkas renkasi technika pagal galimybes ir galios tikra poreiki. :icon-wink:

Sveiki gyvi, forumiečiai. Turiu klausimą dėl Fendt 820: apie kokiu būdu "čipuotą" Fendt'ą kalbame - pajungtas "powerbox'as", ar sudaryta nauja variklio vald. programa?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Esmė ta, jog per paskutinius 10 metų šitaip pasikeitus technologijoms mūsų srityje, rinktis power box'ą, ir džiaugtis tuo, ką jis duoda, nežinant skirtumų lyginant su pilnu naujos variklio valdymo programos sudarymu, yra mažų mažiausiai nelogiška.

p.s. - kas ras laisvas pusantros minutės - įvertinkite mūsų reklaminį video klipą - tikiuosi, patiks:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Galia iš niekur neatsiranda, žinoma. Tačiau be jokių stebuklų, remiantis tik žiniomis bei fizikos dėsniais, įmanoma:

- iš to paties kuro kiekio išgauti daugiau šilumos (efektyviau jį sudeginti), jei tik tai įmanoma

- koreguojant variklio vald. programą, sukimo momento kreivę padaryti kuo naudingesnę, tuo pačiu padidinant variklio naudingumo koeficientą (dažnai - apeinant ir tam tikrus ekologinius nustatymus)

- paprasčiau kalbant: teisingai sudarius naują variklio valdymo programą, vien didesnio sukimo momento dėka jau įmanoma tą patį darbą atlikti mažesnėmis kuro sąnaudomis.

Kas tam prieštarauja, statistiškai viso labo susiduria su elementariu žinių ir patirties trūkumu.

Šioje situacijoje aš apsidžiaugčiau radęs objektyvių mūsų klientų atsiliepimų ir komentarų su faktais. Skeptikų mūsų srities adresu netrūksta, tačiau tokių per paskutinius 5 metus sumažėjo bent triskart, nes rasti mūsų (konkrečiai MŪSŲ, ne kokių nors pseudokonkurentų) darbu nepatenkintų klientų būtų gana sudėtinga. Tai jau neblogai, mano nuomone.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Galia iš niekur neatsiranda, žinoma. Tačiau be jokių stebuklų, remiantis tik žiniomis bei fizikos dėsniais, įmanoma:

- iš to paties kuro kiekio išgauti daugiau šilumos (efektyviau jį sudeginti), jei tik tai įmanoma

- koreguojant variklio vald. programą, sukimo momento kreivę padaryti kuo naudingesnę, tuo pačiu padidinant variklio naudingumo koeficientą (dažnai - apeinant ir tam tikrus ekologinius nustatymus)

- paprasčiau kalbant: teisingai sudarius naują variklio valdymo programą, vien didesnio sukimo momento dėka jau įmanoma tą patį darbą atlikti mažesnėmis kuro sąnaudomis.

Kas tam prieštarauja, statistiškai viso labo susiduria su elementariu žinių ir patirties trūkumu.

Šioje situacijoje aš apsidžiaugčiau radęs objektyvių mūsų klientų atsiliepimų ir komentarų su faktais. Skeptikų mūsų srities adresu netrūksta, tačiau tokių per paskutinius 5 metus sumažėjo bent triskart, nes rasti mūsų (konkrečiai MŪSŲ, ne kokių nors pseudokonkurentų) darbu nepatenkintų klientų būtų gana sudėtinga. Tai jau neblogai, mano nuomone.

Yra tų komentarų, nežiūrėkit toliau savo nosies :)

apie galinga irgi galiu pasakyt; uzcipavo , po pusmecio numire masina .atvaziavo sustojo ir vsio,viskas sviecia nesikuria ir tiek.net nesuka motoro.skambutis i galingas ar gali but beda is jusu ??atsakymas ne.metus laiko vargo ,kiek davikliu prikeista kiek visur isimineta ir tikrinta kiek nervu,kol galu gale iseme kompa o ten prilituota kaip pirmokelio (is po cipavimo) takeliai susilieja kojeles mikroschemu baisiausiais taskais,tai ne specas bet su lituokliu zmogelis moka dirbt pertvarke viska ir vsio vaziuoja po siai dienai.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra tų komentarų, nežiūrėkit toliau savo nosies :)

apie galinga irgi galiu pasakyt; uzcipavo , po pusmecio numire masina .atvaziavo sustojo ir vsio,viskas sviecia nesikuria ir tiek.net nesuka motoro.skambutis i galingas ar gali but beda is jusu ??atsakymas ne.metus laiko vargo ,kiek davikliu prikeista kiek visur isimineta ir tikrinta kiek nervu,kol galu gale iseme kompa o ten prilituota kaip pirmokelio (is po cipavimo) takeliai susilieja kojeles mikroschemu baisiausiais taskais,tai ne specas bet su lituokliu zmogelis moka dirbt pertvarke viska ir vsio vaziuoja po siai dienai.

Kvepia pigoku konkurenciniu šmeižtu:

1. Sunkiai atsimenu atvejį, kad tektų lituoti traktoriaus variklio vald. kompo mikroschemą(as) - absoliuti jų dauguma programuojama be jokios mechaninės intervencijos į kompiuterį.

2. Pirmokėliai lituoja mokyklose. Pas mus savo darbą atlieka kvalifikuotas personalas.

3. Nėra tokio atvejo istorijoje, kad skambintų traktoriaus savininkas ar jo atstovas, praneštų apie nesivedančią mašiną, o mes reaguotume neigiamai, atsikratydami bet kokios atsakomybės.

Išvada ganėtinai paprasta: kažkas suinteresuotas mūsų vardo sumenkinimu. Kol kas tai sunkiai sekasi.. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Tiki netiki bet sanaudos hektarui apsdirbti gaunamos mazesnes su chipavimu... :icon-wink:

Tikiu ir netikiu turejau 4 chipuotas auto transporto priemones. ir tai darysiu dar. bet kuro sanaudu mazejimu netikiu. teorija viena praktika kitaip rodo. kuro sanaudu mazejimas vienas is Marketingo triuku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Tiki netiki bet sanaudos hektarui apsdirbti gaunamos mazesnes su chipavimu... :icon-wink:

Tikiu ir netikiu turejau 4 chipuotas auto transporto priemones. ir tai darysiu dar. bet kuro sanaudu mazejimu netikiu. teorija viena praktika kitaip rodo. kuro sanaudu mazejimas vienas is Marketingo triuku.

Apie masinas nepasakysiu, bet traktoriaus valandai litrai padideja, bet litrai isdirbtam ha sumazeja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Tiki netiki bet sanaudos hektarui apsdirbti gaunamos mazesnes su chipavimu... :icon-wink:

Tikiu ir netikiu turejau 4 chipuotas auto transporto priemones. ir tai darysiu dar. bet kuro sanaudu mazejimu netikiu. teorija viena praktika kitaip rodo. kuro sanaudu mazejimas vienas is Marketingo triuku.

Čia atsiranda šiek tiek kintamųjų, kas neleidžia atsakyti į klausimą tiesiog TAIP arba NE:

1. Programuotojo kompetencija ir žinios: kiek jų bus panaudota, tokį rezultatą ir turėsime. Galima išgauti tą patį galingumą, nejausti jokių apčiuopiamų skirtumų vairuojant, tačiau turėti gerokai besiskiriančias kuro sąnaudas.

2. Naujos variklio valdymo programos stilius: jos agresyvumas, įvairūs nustatymai.

3. Vairuotojo vairavimo manieros: ar teisingai išnaudojamos variklio galimybės (kaip agresyviai vairuojama, kiek ilgai išlaikoma pavara, aplamai - kaip elgiamasi su mašina kelyje).

4. Techninė būklė ir priežiūra, savaime suprantama.

Tokiu atveju kaip jūsiškis, manau išeitis būtų pabandyti keleto skirtingų įmonių paslaugas, prioritetu laikant ne kainas, o įvaizdį bei atsiliepimus apie darbą iš patikimo kontingento (atmetus neteisingo vairavimo bei priežiūros faktorius) :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Tiki netiki bet sanaudos hektarui apsdirbti gaunamos mazesnes su chipavimu... :icon-wink:

Tikiu ir netikiu turejau 4 chipuotas auto transporto priemones. ir tai darysiu dar. bet kuro sanaudu mazejimu netikiu. teorija viena praktika kitaip rodo. kuro sanaudu mazejimas vienas is Marketingo triuku.

jei po chipavimo vazinesi ekonomiskai tikrai sanaudos bus mazesnes, todel ir yra chipavimas kad jis dirbtu lengviau, o ne kad ji apkrautum sunkiau, jei spausi is jo maximuma tai sanaudos tikrai padides nes jis bus apkrautas daugiau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik neskieskit del mazesniu kuro sanaudu.

galia is niekur neatsiranda.

Tiki netiki bet sanaudos hektarui apsdirbti gaunamos mazesnes su chipavimu... :icon-wink:

Tikiu ir netikiu turejau 4 chipuotas auto transporto priemones. ir tai darysiu dar. bet kuro sanaudu mazejimu netikiu. teorija viena praktika kitaip rodo. kuro sanaudu mazejimas vienas is Marketingo triuku.

Pas mane ir chipuotos auto sutartinai jom 0,5-1ltr/100km mazesnes sanaudos ir cia joks merketinginis triukas... o paprasciausia fizika. Dbr kaime blaskosi Arunio chipuotas holandas, tai zmogus patenkintas ir pagyvejusiu traktorium ir mazesnemis kuro sanaudomis... del to pas ji eis visi traktoriai ant chipavimo :eusa-whistle:

Davidai, kad ir apkrautas chipuotas ant maximumo vis tiek sanaudos gaunasi geresnes. Po chipo grubiai tempiant skutika ar sejama gali must 2 begiais auksciau :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie masinas nepasakysiu, bet traktoriaus valandai litrai padideja, bet litrai isdirbtam ha sumazeja.

Bene teisingiausias atsakymas. O jo paaiškinimas paprastas, dirbama aukštesne pavara darbas atliekamas greičiau.

Fizika va tokia.

Turiu du draugus gerus draugus ( ne Lietuvoje) vienas jų man visus mapus rašė. Nei vienas nepasakys kad sąnaudos sumažės. Nu bet jūs žinot iš savo praktikos.

Kialent galią didinamas ysiurbimo slėgis nori nenori reik didinti ir įpurškimu degalu kieky (prailginti purkštukų atidarymo laiką) . Tam tikrais atvejais didinant daugiau nei eina tenka keist ir pralaidesnius purkštukus, didesnius plundzerius dėti jei siurblys mechaninis. Nasesne turbina. Ispurskimo kampą keist....

Ir norint išgauti apčiuopiama skaičių arklių ir jaučiama NM kuro per laiko vienetą bus deginama daugiau, bet ne visuose darbo rezimuose taip kaip pvz. Laisva eiga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi žinom kad gamintojas parduoda arklio jėgas už jas gauna pinigus.Kodėl jis ne chipuoja traktoriaus ,automobilio, tam kad galėtu pasiimti solidu kainos skirtuma už ora.

Turiu kaimyna padargai didesni nei traktoriu vardinės galios bet traktoriai abu chipuoti.Po chipavimo duminimai didesni tokio pat amžiaus traktorietai dėžės jau nelaiko nors manuju valandinis išdirbis didesnis.Su prantu kad chipavimas reikalingas trasoje kai iš tokio pat variklio turi išspausti maksimuma ir aplenkti konkurenta.Lauke to nelabai reikia nebent mintimis lenktiniauji su kaimynu katras greičiau atliks darbus.Tada taip.

Man kitas dalykas labai aktualus kodėl viešai besireklamuojantis fajeboke apie automobiliu konstrukcinius pakeitimus be gamintojo leidimo nesulaukia prokuratūros dėmesio.O juk tai veika už kuria galima pasėdėti belangėje su valdišku išlaikymu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi žinom kad gamintojas parduoda arklio jėgas už jas gauna pinigus.Kodėl jis ne chipuoja traktoriaus ,automobilio, tam kad galėtu pasiimti solidu kainos skirtuma už ora.

Turiu kaimyna padargai didesni nei traktoriu vardinės galios bet traktoriai abu chipuoti.Po chipavimo duminimai didesni tokio pat amžiaus traktorietai dėžės jau nelaiko nors manuju valandinis išdirbis didesnis.Su prantu kad chipavimas reikalingas trasoje kai iš tokio pat variklio turi išspausti maksimuma ir aplenkti konkurenta.Lauke to nelabai reikia nebent mintimis lenktiniauji su kaimynu katras greičiau atliks darbus.Tada taip.

Man kitas dalykas labai aktualus kodėl viešai besireklamuojantis fajeboke apie automobiliu konstrukcinius pakeitimus be gamintojo leidimo nesulaukia prokuratūros dėmesio.O juk tai veika už kuria galima pasėdėti belangėje su valdišku išlaikymu.

pats transporto priemones turetojas turi informuoti draudimo kompanija apie pakeistus automobilio konstrukcinius ar kitus patobulinimus. taip kaip vakaruose yra. uzsidejai naujus ratus ne tokius kokie buvo isriedant is gamyklos turi informuot draudima gauni pasa . kitu atveju draudiminio yvykio metu negausi draudimo ismokos ar net padarys tave kaltu.

Taip kaip buvo Anglijoje pries pora ziemu kai prisnigo ten druciai. kas buvo uzsidejes ziemines padangas ir pateko i avarija. bei buvo neinformave draudimo kompanis apie tai jog uzsidejo ziemines padangas. negavo draudimo ismoku juokingai atrodo taip bet kai jie ten dauzesi ta ziema kaip isproteje to reikejo ir tiketis is draudiku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka turi daryti sąvininkas tai yra kita tema.kalba eina apie atliekamas veikasKalbu apie suodžiu, adblue sistemu liamda zondu išėmimus EGR sistemu išjungimus ir išėmimus.Kiek žinau be šiu sistemu transporto priemės negali buti eksplotuojamos ne tik pas mus.O šie virukai oficialiai skelbiasi fajeboke kiek kam ir ką yra padare.Už šias veikas galima piliečiui taip pat ir firmai jai didesnė atsakomybė pritaikyti ne viena bk straipsni.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekviena transporto priemonė turi atitikti tam tikrus reikalavimus ,teisės aktus.Gamintojas jais vadovaudamasis taip ta transporto priemone ir reguliuoja ir pristato kad atitiktu teisės aktuose nustatytus parametrus.Iš čia atsiranda erdvė ju "tobulinimui" - na tarkim chipavimui.Tai ko gamintojas nedarys saugodamas savo varda meistriukas norintis turėti duonos kasni tai atliks be problemu.Bet jis neneš jokios atsakomybės jei tas daiktas suges dėl jo kaltės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kvepia pigoku konkurenciniu šmeižtu:

1. Sunkiai atsimenu atvejį, kad tektų lituoti traktoriaus variklio vald. kompo mikroschemą(as) - absoliuti jų dauguma programuojama be jokios mechaninės intervencijos į kompiuterį.

2. Pirmokėliai lituoja mokyklose. Pas mus savo darbą atlieka kvalifikuotas personalas.

3. Nėra tokio atvejo istorijoje, kad skambintų traktoriaus savininkas ar jo atstovas, praneštų apie nesivedančią mašiną, o mes reaguotume neigiamai, atsikratydami bet kokios atsakomybės.

Išvada ganėtinai paprasta: kažkas suinteresuotas mūsų vardo sumenkinimu. Kol kas tai sunkiai sekasi.. :)

Čia buvo Mazda 6, o ne traktorius.

Ir komentaras iš kito forumo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man senai kirba toks klausimas, kodel gamintojas toks durnas ir is karto nepaprogramuoja traktoriu kaip "priklauso"? O cia vietiniai programisiai daug geriau viskas ismano :D

As manau, kad programuoja, tik papraso is Taves pinigu uz ta programavima. O Tu nesutikdamas moketi pasilieki su silpnesniu traktoriumi ir ji padarai galingesniu jau namie. Negaminami varikliai kiekvienam traktoriaus modeliui atskirai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip tu teisus varikliai negaminami atskirai nuo 0 iki 50-80 ag intervale stovi dazniausiai toks pat blokas.

Bet uztat yra projektuojama ir gaminama eile kitu komponentu pritaikytu tam. tai oro padavimo sistema oro filtras didesnis, didesnio diametro vamzdynas, turbina... kuro sistema tokie pat ar pralaidesni purkstukai... ausinimo sistema pajegi palaikyti darbine temperatura. < nes kaip visi puikiai zinom daugiau angliu daugiau silumos > na bet jus visi tikit tuo kad sumazinus kuro padaugeja arkliu. stipresne transmisija ar jos komponentai....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na neviskas ir skiresi, to pačio modelio traktoriai ir 20ag skirtumas tarp jų, atrodo viskas tas pats, negaliu galvą guldyt,i bet dėl tiek arklių skirtumo kažin ar kas ten keičiasi, gamintojas palieka rezervą visada tolimesniam tobulinimui. Nesu prieš čipavimą, bet ir nemanau kad tai į naudą dalims. Ž inoma kitą kartą blogiau ir tas galios trūkumas, daugiau žalos padaro negu kad prisaugo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...