Jump to content

traktoriu chiptuning


M&M

Recommended Posts

Kagi, su lieviausiai čipuotu (galingas supras kas tai per dalykas) 150 ag orginalių arklių prieš patobulinimą (kiek po dievas tėvas težino :icon-redface: ), prasukta 4500 m/val.

Perrinkta pavarų dėžė du kartai...... :lol: Pirmą kartą prieš patobulinimą...... Antrą kartą po patobulinimo , bėda ta pati, pradirbo panašiai vienodai :( Prie to pačio išlindo padilę sankabėlių diskeliai (gaidys tas čipavimas ), nes kažkoks specas vokietis ar turkas gamykloje nesudėjo pusės privalomų sankabėlių spyruoklių..... Ai tiesa dar radijatorius aušinimo apsibuizojo, vairo traukės sudilo ir ....... pynė laidų prasitrynė kažkur... Pas visus šituos modelius visiems ten pat :icon-cool: . čia tikriausiai dėl čipavimo ...

Chebra aš be žodžių bet nei vieno gedimo nematau dėl čipavimo (bent kolkas) tfu tfu tfu O vat gamyklos kliurkų dafigą. Po patobulinimo arklių papildomų yra akivaizdžiai daugiau. Taigi šiai dienai 6000 moto ir kolkas važiuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrint nuo kokio pradinio galingumo skaičiuosi tuos 10%.

Bet ne apie tai kalba. Pasiekt dvigubai ir dar daugiau nėra sudėtinga.

Draugas is 100ag volkswageno pasidaręs visus 200ag aišku turbina hibridine. Purkštukai kiti.

Pas kitą draugą merso keturakio 3.0td variklis suka 450ag tai daugiau nei 100% arklių prieauglis.

Kalba rutuliojosi apie tariamą ekonomija. Kas liečia gedimus tai technika ir stovėdama genda.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrint nuo kokio pradinio galingumo skaičiuosi tuos 10%.

Bet ne apie tai kalba. Pasiekt dvigubai ir dar daugiau nėra sudėtinga.

Draugas is 100ag volkswageno pasidaręs visus 200ag aišku turbina hibridine. Purkštukai kiti.

Pas kitą draugą merso keturakio 3.0td variklis suka 450ag tai daugiau nei 100% arklių prieauglis.

Kalba rutuliojosi apie tariamą ekonomija. Kas liečia gedimus tai technika ir stovėdama genda.

Cia cipavimu nepavadinciau:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kagi, su lieviausiai čipuotu (galingas supras kas tai per dalykas) 150 ag orginalių arklių prieš patobulinimą (kiek po dievas tėvas težino :icon-redface: ), prasukta 4500 m/val.

Perrinkta pavarų dėžė du kartai...... :lol: Pirmą kartą prieš patobulinimą...... Antrą kartą po patobulinimo , bėda ta pati, pradirbo panašiai vienodai :( Prie to pačio išlindo padilę sankabėlių diskeliai (gaidys tas čipavimas ), nes kažkoks specas vokietis ar turkas gamykloje nesudėjo pusės privalomų sankabėlių spyruoklių..... Ai tiesa dar radijatorius aušinimo apsibuizojo, vairo traukės sudilo ir ....... pynė laidų prasitrynė kažkur... Pas visus šituos modelius visiems ten pat :icon-cool: . čia tikriausiai dėl čipavimo ...

Chebra aš be žodžių bet nei vieno gedimo nematau dėl čipavimo (bent kolkas) tfu tfu tfu O vat gamyklos kliurkų dafigą. Po patobulinimo arklių papildomų yra akivaizdžiai daugiau. Taigi šiai dienai 6000 moto ir kolkas važiuoja.

Absoliučiai sutinku: labai realus požiūris į dabartinę situaciją. Pradedant metalų lydinių kokybe, baigiant surinkimo bei gamybos priežiūros trūkumu - situacija iš tiesų liūdnoka daugeliu atvejų. Ir mums netrūksta skambučių iš atitinkamomis "žiniomis" pasikausčiusių klientų, kurie sumąsto, jog, tarkim, prieš trejetą metų "čipuotos" mašinos susidėvėjusi sankaba arba turbina - mūsų rūpestis. Kitaip sakant, yra žmonių, įsivaizduojančių, jog nuo galingumo korekcijos momento suteikiame tariamą garantiją visiems transp.priemonės mazgams: sankabai, varikliui, dėžei, padangoms, elektronikai, ir t.t. Taip nėra, tačiau dažniausiai situacijas pavyksta išsiaiškinti konstruktyviai ir mandagiai. Pasitaiko ir atvejų, kai pasitelkiame nepriklausomus ekspertus. Kol kas - visi ginčai mūsų naudai.

Aš savo patirties manau, jog visas situacijos galutinis vaizdas priklauso nuo kliento bendro išsilavinimo ir mentaliteto.

Bet kokiu atveju, galiu pasidžiaugti, jog jei prieš penkerius metus (pagrinde dėl savo ir pačių technologijų nežinomumo) turėjome gana daug darbo su lengvąja technika, tačiau traktorių suprogramuodavome po 3-5 per metus, tai paskutinius 3 metus vidutiniškai per metus vien Lietuvoje "sutvarkome" apie 20 traktorių. Tai neskaitant atstovų užsienio šalyse. Mūsų mažos šalies mastu manau jog tai nėra blogai, ir mano supratimu, tai vis gi patvirtina faktą, jog supratimas apie programinės dalies įtaką variklio naudingumo didinimui pas ūkininkus turi tendenciją augti ir plisti. Tai džiugina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

marazas pranešimas:
O cipuojant traktoriu gal but ir ad blue sistema galima isjungti (gal but net visus katalizatorius ismetant) ?

Iš esmės - taip. Pripažinsiu vieną dalyką: AdBlue sistemos išjungimo klausimu, visi resursai šiemet buvo pagrinde mesti į:

1. Mercedes-Benz sunkvežimius + autobusus (Euro4/Euro5) - labai svarbus produktas rinkai

2. Euro6 sunkvežimius - taip pat l.svarbu ir skubu, ypač Skandinavijos rinkoje.

Užmeskite akį:

http://www.galingas.lt/adblue-isjungimas

http://www.galingas.lt/adxblue-disable

Bevystant aukščiau išvardintus sprendimus, visi traktoriai (išskyrus New Holland su Iveco varikliais) liko antrame plane. Rezultate - krūva laukiančių sprendimų Valtra, Fendt, ir kt. traktoriams (Lietuvoje kol kas poreikis mažiausias). Kitąmet galiu pažadėti, jog padarysime viską, kad turėtume patikrintus sprendimus AdBlue išjungimui ž.ū. technikai, bent jau pagrindiniams gamintojams. Juk net Belarus'us, skirtus ES rinkai, pradėjo komplektuoti su AdBlue sistema... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Labai gero draugo Valtra chipuota ir nepamatuoti padargai pagal traktoriaus galia = dėžės remontui kurio kaina tokia kiek butu reikėje dadėti iki reikiamos galios traktoriaus.Traktoriui treti metai.Tokia ta aritmetika kartais buna.

kiek motovalandu? kaimynui neseniai pabiro T191 pavaru deze, pradirbta 3000 motovalandu, necipuotas.

Dėžė tai eina nuo 160 ta pati. Manau viskas tuo pasakyta. Bet šitie fintai eina pas daugumą brendų. Tik vieni prisipažystam, kad pabiro (labai dažnai gamyklos chaltūros) Kiti, kaip stručiai smėlyje galvą kavojam ir tylim, taip šerdami atstovus už atsargines dalis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai gero draugo Valtra chipuota ir nepamatuoti padargai pagal traktoriaus galia = dėžės remontui kurio kaina tokia kiek butu reikėje dadėti iki reikiamos galios traktoriaus.Traktoriui treti metai.Tokia ta aritmetika kartais buna.

kiek motovalandu? kaimynui neseniai pabiro T191 pavaru deze, pradirbta 3000 motovalandu, necipuotas.

Kas butent nutiko dezei?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

galingaslt pranešimas:
marazas pranešimas:
O cipuojant traktoriu gal but ir ad blue sistema galima isjungti (gal but net visus katalizatorius ismetant) ?

Iš esmės - taip. Pripažinsiu vieną dalyką: AdBlue sistemos išjungimo klausimu, visi resursai šiemet buvo pagrinde mesti į:

1. Mercedes-Benz sunkvežimius + autobusus (Euro4/Euro5) - labai svarbus produktas rinkai

2. Euro6 sunkvežimius - taip pat l.svarbu ir skubu, ypač Skandinavijos rinkoje.

Užmeskite akį:

Bevystant aukščiau išvardintus sprendimus, visi traktoriai (išskyrus New Holland su Iveco varikliais) liko antrame plane. Rezultate - krūva laukiančių sprendimų Valtra, Fendt, ir kt. traktoriams (Lietuvoje kol kas poreikis mažiausias). Kitąmet galiu pažadėti, jog padarysime viską, kad turėtume patikrintus sprendimus AdBlue išjungimui ž.ū. technikai, bent jau pagrindiniams gamintojams. Juk net Belarus'us, skirtus ES rinkai, pradėjo komplektuoti su AdBlue sistema... :)

Va toks durnas klausimas ? Galios didinimas kaip ir tvarkoj , kas nori tegu kelia. O va adblue isjungimas ar nenesa atsakomybes kaip ES standartu ignoravimas ir ju nesilaikimas , juolab kas tai atlieka , netgi saskaitas uz tai israso uz panaikinima ka privalo idet gamintojas ir numato ES direktyvos??? Suprantu patiliukais , o cia tiesiog ant visos europos skelbiasi , chebra ziurekit , kad nesulaukus kokiu tikrintoju is aplinkosaugos ar pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko susidurt lietuvoje, tik viena karta tech vares. tai uzsieny dyzeliukams kai duminguma tikrina tai juos taip iskankina. Ir atvarius dyz automobily gauni pasirasyt kad pretendziju neturesi po testo. Ir aksie cia gazas dugnas ir kokias 10-30 sekundziu dejuoja. ant virves ne viena mates istempiant tai dirzas, tai svaistiklis pasisveikina. Is pradziu CO ir buna normose bet kuo ilgiau gazuoja ziurek kyla kyla ir jei mato kad dar ilgiau palaikius virsins tai ir gazuos tol... Nors kiek vienas modelis turi gamintojo rekomendacijas, kokiomis apsukomis prie kokios temperaturos ir kiek laiko turi but laikomos tos apsukos tikrinant CO.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko susidurt lietuvoje, tik viena karta tech vares. tai uzsieny dyzeliukams kai duminguma tikrina tai juos taip iskankina. Ir atvarius dyz automobily gauni pasirasyt kad pretendziju neturesi po testo. Ir aksie cia gazas dugnas ir kokias 10-30 sekundziu dejuoja. ant virves ne viena mates istempiant tai dirzas, tai svaistiklis pasisveikina. Is pradziu CO ir buna normose bet kuo ilgiau gazuoja ziurek kyla kyla ir jei mato kad dar ilgiau palaikius virsins tai ir gazuos tol... Nors kiek vienas modelis turi gamintojo rekomendacijas, kokiomis apsukomis prie kokios temperaturos ir kiek laiko turi but laikomos tos apsukos tikrinant CO.

Ar tikrai CO tikrina :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

uk.algis pranešimas:
galingaslt pranešimas:
marazas pranešimas:
O cipuojant traktoriu gal but ir ad blue sistema galima isjungti (gal but net visus katalizatorius ismetant) ?

Iš esmės - taip. Pripažinsiu vieną dalyką: AdBlue sistemos išjungimo klausimu, visi resursai šiemet buvo pagrinde mesti į:

1. Mercedes-Benz sunkvežimius + autobusus (Euro4/Euro5) - labai svarbus produktas rinkai

2. Euro6 sunkvežimius - taip pat l.svarbu ir skubu, ypač Skandinavijos rinkoje.

Užmeskite akį:

Bevystant aukščiau išvardintus sprendimus, visi traktoriai (išskyrus New Holland su Iveco varikliais) liko antrame plane. Rezultate - krūva laukiančių sprendimų Valtra, Fendt, ir kt. traktoriams (Lietuvoje kol kas poreikis mažiausias). Kitąmet galiu pažadėti, jog padarysime viską, kad turėtume patikrintus sprendimus AdBlue išjungimui ž.ū. technikai, bent jau pagrindiniams gamintojams. Juk net Belarus'us, skirtus ES rinkai, pradėjo komplektuoti su AdBlue sistema... :)

Va toks durnas klausimas ? Galios didinimas kaip ir tvarkoj , kas nori tegu kelia. O va adblue isjungimas ar nenesa atsakomybes kaip ES standartu ignoravimas ir ju nesilaikimas , juolab kas tai atlieka , netgi saskaitas uz tai israso uz panaikinima ka privalo idet gamintojas ir numato ES direktyvos??? Suprantu patiliukais , o cia tiesiog ant visos europos skelbiasi , chebra ziurekit , kad nesulaukus kokiu tikrintoju is aplinkosaugos ar pan.

Į tokį pastebėjimą atsakysiu labai trumpai, nes tema kaip ir ne apie teisinę atsakomybę: kokie samdomi teisininkai, ir kaip paslauga teisiškai pateikiama -tokia ir atsakomybė.. :) Tikrintojai sugaištų daug brangaus laiko (mokesčių mokėtojų pinigų) bandydami įrodyti, jog teikiame paslaugas neteisėtai, arba pažeisdami kurią nors direktyvą. Reziumė - kaip pateikiama, taip teisiškai ir atrodo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Baigėsi garantinis JD 5080M. Siurblys mechaninis, forsunkės paprastos (be elektros). Nežinau, ar yra kokia nors dujų recirkuliacija (EGR), ir ar ji gali turėti įtakos galios padidinimui. Yra minčių padaryti 5100M. Kaži ar kas užsiima tai padaryti nuo....iki. Nesinorėtų patiems siurblį lupt, vežiot, vėl dėt.

Gal kas atsilieps su panašia praktika.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Kaip suzinoti ar traktorius buvo cipuotas??? Prisijungus su kompu matosi turbinos slegis vos ne dvigubas nei turetu buti..., gal minciu kokiu yra ? :icon-rolleyes:

dazniausiai traktoriaus davikliai rodo sumini slegi tai yra atmosferinis+ipuciamas kiek teko pastebeti priklausomai nuo oro atmosferinis pagal davikli svyruoja 0.8-1 todel is to ka rode kompas reiketu atimti sita ir gausi kiek pucia realiai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...