Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Patarčiau tų „start dujų“(turbūt kalbi apie tą užvedimą palengvinantį purškalą), geriau nenaudoti, nes varikliui tai tikrai ne į naudą, su technika kaip su moterimis, nenori užsivest tai per prievartą paimsi,bet bus ne tas pats... reikia gi elementariai sušildyti. o jei alyva 15w40 tai prie -2o ir nenorėk užvest... geriau net nebandyt, jami dujų balioną ir kuteni karterį... variklis tau padėkos. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://torontostar.morningstar.ca/globalhome/industry/news.asp?articleid=539751

Angliškai neskaitantiems čia apie tai, kad JD patvirtino jog nuo 2014 naudos SCR variklius. Žodžiu kaip ir visi dalį variklių toliau naudos su EGR (ko gero mažiukus) ir dalį SCR (greičiausiai didžiuosius).

Truputį netaip viskas bus. Jie paliks dabartinę sistemą ir dadės scr, kurio reiks mažesnio kiekio.

Galim pavydėt australam, kuriem case tiekia traktorius su tier 2 varikliais dabar. Jokių egr ir scr.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://torontostar.morningstar.ca/globalhome/industry/news.asp?articleid=539751

Angliškai neskaitantiems čia apie tai, kad JD patvirtino jog nuo 2014 naudos SCR variklius. Žodžiu kaip ir visi dalį variklių toliau naudos su EGR (ko gero mažiukus) ir dalį SCR (greičiausiai didžiuosius).

Truputį netaip viskas bus. Jie paliks dabartinę sistemą ir dadės scr, kurio reiks mažesnio kiekio.

Galim pavydėt australam, kuriem case tiekia traktorius su tier 2 varikliais dabar. Jokių egr ir scr.

ar tikrai taip? atvirai sakant nesigilinau, bet praktiškai sunkiai įsivaizduoju, kaip vienam variklyje tai suderinti ir kam iš viso to reikia.

Faktas kad TIR 1 variklis valgo 10% mažiau kuro nei TIR 3 taigi riba nuo kurios apsimoka naudoti SCR yra ten kur tie 10% atperka išlaidas AdBlue. Logiška?

Taigi tą visi ir daro mažiukus variklius ir toliau kankins su EGR o didelius (kur 10% kuro jau pakankamai rimtas kiekis) aprengs SCR. Irgi man rods logiška. O vat kur logika kišti į vieną variklį abi sistemas tai neįžvelgiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://torontostar.morningstar.ca/globalhome/industry/news.asp?articleid=539751

Angliškai neskaitantiems čia apie tai, kad JD patvirtino jog nuo 2014 naudos SCR variklius. Žodžiu kaip ir visi dalį variklių toliau naudos su EGR (ko gero mažiukus) ir dalį SCR (greičiausiai didžiuosius).

Truputį netaip viskas bus. Jie paliks dabartinę sistemą ir dadės scr, kurio reiks mažesnio kiekio.

Galim pavydėt australam, kuriem case tiekia traktorius su tier 2 varikliais dabar. Jokių egr ir scr.

ar tikrai taip? atvirai sakant nesigilinau, bet praktiškai sunkiai įsivaizduoju, kaip vienam variklyje tai suderinti ir kam iš viso to reikia.

Faktas kad TIR 1 variklis valgo 10% mažiau kuro nei TIR 3 taigi riba nuo kurios apsimoka naudoti SCR yra ten kur tie 10% atperka išlaidas AdBlue. Logiška?

Taigi tą visi ir daro mažiukus variklius ir toliau kankins su EGR o didelius (kur 10% kuro jau pakankamai rimtas kiekis) aprengs SCR. Irgi man rods logiška. O vat kur logika kišti į vieną variklį abi sistemas tai neįžvelgiu.

Na iš VBS agentūros ir aš tai girdėjau. Ir SCR ir EGR ir abiejų šių sistemų katalizatoriai bus naudojami ir tikrai ne vien JD, bet ir kituose traktoriuose nes nuo 2014m. dar griežtės dujų emisijos reikalavimai, kitaip nesigaus. Taip, kad pats laikas įsigyti traktorių dar kol kas su viena iš šių sistemų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aaa iš to kampo tai taip nenustebčiau jei teks prie dabartinio TIR 3b SCR variklio dalipdyti kietūjų dalelių filtrą arba kažkiek dūmo paleisti regeneracijai, kad pasieki TIR 4 final stage reikalavimus. Jei tai vertinti kaip abi sistemas tada taip. Bet naudoti TIR 3b EGR variklį ir prie jo kabinti SCR... Tikintis sutaupyti AdBlue...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tikrai taip? atvirai sakant nesigilinau, bet praktiškai sunkiai įsivaizduoju, kaip vienam variklyje tai suderinti ir kam iš viso to reikia.

Faktas kad TIR 1 variklis valgo 10% mažiau kuro nei TIR 3 taigi riba nuo kurios apsimoka naudoti SCR yra ten kur tie 10% atperka išlaidas AdBlue. Logiška?

Taigi tą visi ir daro mažiukus variklius ir toliau kankins su EGR o didelius (kur 10% kuro jau pakankamai rimtas kiekis) aprengs SCR. Irgi man rods logiška. O vat kur logika kišti į vieną variklį abi sistemas tai neįžvelgiu.

Tikrai taip. Su vienu pdf jie nesusitvarkys, visgi dar 80 proc reikia sumažint NOx, todėl naudos kažkiek adblue. Bet mažesnį kiekį.

Drapox - o pas tave tik scr ar yra ir egr?

CNH pareiškė, kad ir nuo 2014 liks tik prie scr. Faktas, kad šitos sistemos kels didžiulį galvos skausmą vartotojams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip. Su vienu pdf jie nesusitvarkys, visgi dar 80 proc reikia sumažint NOx, todėl naudos kažkiek adblue. Bet mažesnį kiekį.

Ne to klausiau, iššifruok PDF. Gal turėjai omenį DEF? Jis gi AdBlue (komercinis DEF pavadinimas yra AdBlue)

Raides sumaišiau. DPF turi būt.

The Integrated Emissions Control system will typically consist of a diesel oxidation catalyst (DOC), diesel particulate filter (DPF) and a selective catalytic reduction (SCR) system

"Exhaustive research and testing has determined that an application-specific SCR system that is well integrated with our proven Stage IIIB engine platform will be the best solution to achieve Stage IV emissions compliance while delivering the power, performance, ease of operation, fluid efficiency, reliability and economical operating cost that our customers expect from John Deere."

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aha tai suodžių filtras, na taip jis tikrai nieko neišspręs :) be EGR

O jei rimčiau tai pagyvensim pamatysim kaip kiti tą reikalą spręs. Norėtusi tikėt, kad yra geresnių variantų

Gal darys kaip šviesiai žali vokiečiai - prisisandėliuos senų variklių ir tems gumą kurį laiką.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tikrai taip? atvirai sakant nesigilinau, bet praktiškai sunkiai įsivaizduoju, kaip vienam variklyje tai suderinti ir kam iš viso to reikia.

Faktas kad TIR 1 variklis valgo 10% mažiau kuro nei TIR 3 taigi riba nuo kurios apsimoka naudoti SCR yra ten kur tie 10% atperka išlaidas AdBlue. Logiška?

Taigi tą visi ir daro mažiukus variklius ir toliau kankins su EGR o didelius (kur 10% kuro jau pakankamai rimtas kiekis) aprengs SCR. Irgi man rods logiška. O vat kur logika kišti į vieną variklį abi sistemas tai neįžvelgiu.

Tikrai taip. Su vienu pdf jie nesusitvarkys, visgi dar 80 proc reikia sumažint NOx, todėl naudos kažkiek adblue. Bet mažesnį kiekį.

Drapox - o pas tave tik scr ar yra ir egr?

CNH pareiškė, kad ir nuo 2014 liks tik prie scr. Faktas, kad šitos sistemos kels didžiulį galvos skausmą vartotojams.

Pas mane tik SCR. Metai parodys ar tai neužknis. Kaip sakant, nepabandęs nesužinosi. Galvos skausmas ko gero bus mums ir piniginės ploninimas, nes kiekvienas prie traktoriaus dadėtas niekutis turi savo kainą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi tą visi ir daro mažiukus variklius ir toliau kankins su EGR o didelius (kur 10% kuro jau pakankamai rimtas kiekis) aprengs SCR. Irgi man rods logiška. O vat kur logika kišti į vieną variklį abi sistemas tai neįžvelgiu.

Į mažus variklius kišant scr ryškiai padidėtų traktoriaus kaina...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu 5r turi autoquad dėze su sankabos mygtuku to negali idėti i standarta standarte yra tik powerquad jei mano zinios teisingos, reversas tas pats, viskas daugmaž vienoda, variklis turbut tas pats su 2 voztuvais cilindre, manau 6030 pranasesnis tuom kad traktoriaus bazė yra ilgesnė gal maziau kratytu nei 5r ,sunkesnis uz 5r. Daugiau nezinau tu skirtumu papildykit :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aš imčiau tik standartinę komplektaciją. bet kokie to 6030 serijos privalumai prieš 5r? (standartinės komplektacijos)

Reiktu žinot bent ka planuoji su tuo traktorėliu ir frontaliniu daryt ir t.t ir kodėl butent JD o ne koks kitas?

nu kadangi jau kieme stovi vienas jd tai nusprendėm imt dar vieną, nes kai du, tai servisas atvažiaves technine abiem gali padaryt, o jau ir silpnybė geltonam ratlankiam :D ir šeip jau turiu pasitikėjimą jd technika

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu 5r turi autoquad dėze su sankabos mygtuku to negali idėti i standarta standarte yra tik powerquad jei mano zinios teisingos, reversas tas pats, viskas daugmaž vienoda, variklis turbut tas pats su 2 voztuvais cilindre, manau 6030 pranasesnis tuom kad traktoriaus bazė yra ilgesnė gal maziau kratytu nei 5r ,sunkesnis uz 5r. Daugiau nezinau tu skirtumu papildykit :)

tai kad jau su tuo 5r planuočiau tik rulonus kraut, po tvartą lakstyt, į sėjamają prikabint ar presą su vyniotuvu kabint

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu 5r turi autoquad dėze su sankabos mygtuku to negali idėti i standarta standarte yra tik powerquad jei mano zinios teisingos, reversas tas pats, viskas daugmaž vienoda, variklis turbut tas pats su 2 voztuvais cilindre, manau 6030 pranasesnis tuom kad traktoriaus bazė yra ilgesnė gal maziau kratytu nei 5r ,sunkesnis uz 5r. Daugiau nezinau tu skirtumu papildykit :)

Jūs man rodos nesusišnekat, vienas sakydamas ''standarte yra....'' tai turi galvoi 5M serija o kitas sakydamas standartine komplektacija turbubut turi galvoi, kad neužsakinės jokios papyldomos irangos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...