Jump to content

koki traktoriu rinktis???


Johnas

Recommended Posts

Neprisimarginti, tai ne spalvomis, o markemis ;) servisas, detales, valdymas ir t.t.

Kad patogu vt deze, tai cia ner klausimu, bet kaip su patvarumu? Nes VBS sneka, kad Fendt prie 7000mth reikalauja remonto.

 

tokio traktoriaus, kuris be remonto dirbtų, kad ir 10000h dar nėra sukurta ir ko gero nebus... O dėl spalvų maišymo tai kieme 2 JD, 2 Case dabar jau 2 Fendtai ir Valtra, kažkokio žalingo poveikio tikrai nėra, traktoriai tarpusavyje nesipyksta, traktoristai taip pat :icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tokio traktoriaus, kuris be remonto dirbtų, kad ir 10000h dar nėra sukurta ir ko gero nebus... O dėl spalvų maišymo tai kieme 2 JD, 2 Case dabar jau 2 Fendtai ir Valtra, kažkokio žalingo poveikio tikrai nėra, traktoriai tarpusavyje nesipyksta, traktoristai taip pat :icon-mrgreen:

O kuris labiausiai pasiteisines? :)

Aisku visi genda, bet ar deze remontuoti, ar ten koki salnika ar demferi pasikeisti, tai yra skirtumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuris labiausiai pasiteisines? :)

Aisku visi genda, bet ar deze remontuoti, ar ten koki salnika ar demferi pasikeisti, tai yra skirtumas.

 

 Kuris geriausias atsakyti neįmanoma, visi turi savo pliusus ir minusus, bet vienintelis dalykas ką tvirtai galiu pasakyti, kad nesvarbu kokios galios traktorių perki šiai dienai rinkčiaus tik bepakopę dėžę, jų veikimo principas skiriasi, bet tai ir turėtų būti prioritetas renkantis traktorių, o ne spalva...dar toliau į ateitį žiūrint tai automatinio vairavimo galimybės, nes vėlgi ne kiekvienas gali tai pasiūlyti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuris geriausias atsakyti neįmanoma, visi turi savo pliusus ir minusus, bet vienintelis dalykas ką tvirtai galiu pasakyti, kad nesvarbu kokios galios traktorių perki šiai dienai rinkčiaus tik bepakopę dėžę, jų veikimo principas skiriasi, bet tai ir turėtų būti prioritetas renkantis traktorių, o ne spalva...dar toliau į ateitį žiūrint tai automatinio vairavimo galimybės, nes vėlgi ne kiekvienas gali tai pasiūlyti...

Tai tada kuri bepakope siai dienai geriausia? Automatinis vairavimas itrauktas i komplektacija.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 Kuris geriausias atsakyti neįmanoma, visi turi savo pliusus ir minusus, bet vienintelis dalykas ką tvirtai galiu pasakyti, kad nesvarbu kokios galios traktorių perki šiai dienai rinkčiaus tik bepakopę dėžę, jų veikimo principas skiriasi, bet tai ir turėtų būti prioritetas renkantis traktorių, o ne spalva...dar toliau į ateitį žiūrint tai automatinio vairavimo galimybės, nes vėlgi ne kiekvienas gali tai pasiūlyti...

o sakykit, kodėl tik hidrostatinę/bepakopę? ( mano supratimu, hidrostatinė tas pats kas bepakopė ) ar esminė tik patogume?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuris geriausias atsakyti neįmanoma, visi turi savo pliusus ir minusus, bet vienintelis dalykas ką tvirtai galiu pasakyti, kad nesvarbu kokios galios traktorių perki šiai dienai rinkčiaus tik bepakopę dėžę, jų veikimo principas skiriasi, bet tai ir turėtų būti prioritetas renkantis traktorių, o ne spalva...dar toliau į ateitį žiūrint tai automatinio vairavimo galimybės, nes vėlgi ne kiekvienas gali tai pasiūlyti...

Aišku ne apie tave asmeniskai bet bendrai snekant kaip pasikeitė poziuris duok jiems bepakope dėze.Nors pavarčius pries metus ar du issakytas nuomones tai išeitu kad si deze nesusipratimas visiskas tik transporte tinkamas
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal atvirksciai? Juk mechanke sakoma kaip tik aukstesnio pilotazo vairuotojui, o automate tik gaza reikia moket spaust :D no offence, cia kiekvieno asmeninis reikalas bet as labiau vertinu mechanine ypac sunkiuose zemes darbuose, o kokiam sienavime, transporte, purskime ir pan pritariu automatui, kaip ir lengvajam automobiliui :) bet kai daznai keiciasi apkrovos tai tas automato sokinejimas per begius mane kazkaip nenorom privercia pagalvot apie jos resursa

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo zinios apie automatus atsilike.  Yra bepakopes belaisnes automatines dezes kuriose neatliekamas nei vienas perjungimas. yra ir su laipsniais, 2 ar daugiau. kai 2 perjungimas vyksta 0-max greicio viduryje tai apie 20-25km/h tai kaip tau dirbant gali sokineti begiai kai jis tik jungiamas pasiekus 20 ar daugiau.  9 metus atkaliau ant sunkesvores bekeles tehnokos. turincios 5-6begius visu automatines dezes kitokiu nei vienas gamintojas neturi. Firma turi arti 100 sunkvezimiu. buvo laikai kai ir 100 viesino. per tiek metu nei vienam deze nebuvo remontuota ar tai CAT, VOLVO, KOMATSU, JCB mano volva kai ja palikau buvo 15000val. pries 4 metus ir zinau kad ji dar dirba.

post-3907-0-13464900-1457966459_thumb.jpgpost-3907-0-22022600-1457966460_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o sakykit, kodėl tik hidrostatinę/bepakopę? ( mano supratimu, hidrostatinė tas pats kas bepakopė ) ar esminė tik patogume?

 

O kodėl ne? :icon-smile:  jei rimtai, tai bepakopės dirba optimaliomis apsukomis taupomas kuras ir tuo pačiu variklis, tuo pačiu ir dėžė nejunginėja be reikalo tų pavarų, nu sakykim, kaip pavyzdis trąšas barstai atvarai į lauko galą su powershiftu 3-4 pavaros žemyn, apsisuki aukštyn 3-4...gaunasi toks jojimas ant dėžės, gal ten ariant ar germį kokį tampant mažiau reik tų pavarų, o su bepakope nereik ten nieko junginėt, sau pristabdai biški ir vėl pirmyn apsisukus arba su autopilotu žaidi...Dėl jų laikymo, manau, kad naudojant pagal paskirtį jos tikrai laiko ir nėra ko jų bijot, jeigu jau deda ir 300+ Ag traktoriams reiškias jos pasitvirtinę ir yra reikalingos...

Dar duosiu pavyzdį Magnumas power shiftas galima dirbti sunkius darbus tik su 12a pavara, 13a jau skaitos transportinė. Su 12a pavara dugnas ką gali įvažiuoti tai yra apie 13km/h, bet jau su 2100 apsukų. Tai gaunas, kad arba variklį turi rėkinti, kad dirbt 11-12km greičiu, arba dirbti optimaliom apsukom, bet lėtai, nes nors variklis jėgos turi, bet dėžė lėta, paminėsiu jos maks sukimo momentas 340 Magnumui 1400 apsukų, nors taip normaliai dirbas prie 1600. tokie mano pamąstymai, kodėl šiai dienai pvz tą patį magnumą tik cvx imčiau, tas pats ir sakykim pumą t.y. lengvesniem darbam...Buvo atvarę 380 Magnum CVX deminį tai ten jau trauką riboja variklis o ne dėžė, kiek variklis patraukia tiek ir dėžė leidžia važiuot, todėl aš už bepakopes :handgestures-thumbupleft:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau paklaust kokio apsilimo vadinamos ,,apkatkes" ar kaip ten, reikia naujam traktoriui (vakarieciui) ? Ir kiek moto valandu? Juk iskart negalima statyt jo i sunkius darbus kiek zinau.

kai kurie gamintojai, rekomenduoja pakeisti filtrus po 50 val, nes vistiek naujai technikai vyksta detaliu prisidirbimas todel sveikiau yra tas 50 val pradirbti neapkrovus maksmalia apkrova.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...