Jump to content

koki traktoriu pirkti?


Recommended Posts

Iš technines puses gal ir nieko jie, bet kabinoj tai ir man nelabai patiko, vietos neperdaugiausiai, triukšmas gana nemažas kabinoj (nenuostabu kad nedeklaruoja, radau atliktus testus taipvz. 6ttv serijos min 76db, kai jd 6r serijos 72db kaip pvz.), plastmases labai barškančios ir nekažkokios kokybės ir kabinos amortizacija nekažka visai pasirodė, jei to nepaisyti tai visai nieko. 

Jo matau pas kolega irgi tokie patys atsiliepimai :) Manau kitiem renkantis iskart reikia i tai atkrept demesi :) Nes tas ergonomikos jausmas mokant tokius pinigus uz daikta turi buti prie sirdies.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrinde nelipo jis man del ergonomikos kabinoje, valdymo patogumo palyginus su puma ar jd ir zymiai prastesne medziagu kokybe nei tu paciu konkurentu :) Kazkaip smagiau kituose traktoriuose jauciausi o to man ir pakako pagrinde juolaba kad kaina irgi nebuvo viliojanti, apie 260 t. litu be derybu. Brangiau uz puma ir pigiau uz jd. :) Tokia mano nuomone :) Plius neaisku koks aptarnavimas pas juos, todel pasirinkau labiau patikrinta produkta

Gerb. Stapčiau, neįsižeiskite, bet kažin ar supratote kuris geresnis DF ar puma.... jeigu pasirinkote kabinos amortizaciją, o priekinio tilto amortizacijos neimate, nors ruošatės jį naudoti transporte, įtariu rinkoties pagal plasmasės kokybę kabinoje,

Šiaip DF kiek teko skaitinėti užsienio forumuose kaip produktą giria ir laiko lygiaverčiu kitiems gamintojams, bet daugelis įvardija dilerio problemą, kiek teko girdėt ir pas mus ji buvo gana rimta, kaip yra dabar gali pasakyt tik tie kurie turi reikalų su jais

Keli pazystami turi ir kol reikia atlikt tech. aptarnavimą, jokių bėdų, kas bus toliau pamatysim :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerb. Stapčiau, neįsižeiskite, bet kažin ar supratote kuris geresnis DF ar puma.... jeigu pasirinkote kabinos amortizaciją, o priekinio tilto amortizacijos neimate, nors ruošatės jį naudoti transporte, įtariu rinkoties pagal plasmasės kokybę kabinoje,

Šiaip DF kiek teko skaitinėti užsienio forumuose kaip produktą giria ir laiko lygiaverčiu kitiems gamintojams, bet daugelis įvardija dilerio problemą, kiek teko girdėt ir pas mus ji buvo gana rimta, kaip yra dabar gali pasakyt tik tie kurie turi reikalų su jais

Keli pazystami turi ir kol reikia atlikt tech. aptarnavimą, jokių bėdų, kas bus toliau pamatysim :)

Labai malonu kad jus uz mane zymiai geriau supratote mano pasirinkima, kita karta butinai jus vesiuosi renkantis technika :) Jei buciau suplanaves ilgalaikej perspektyvoj naudot transporte ir dar mano dideliais atstumais, tada ir greitis butu 50 itrauktas ir visa kita, taciau ateities planuose arba grudu bokstai arba sunkvezimis, manau jis pranasesnis uz amortizuojancius tiltus. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai malonu kad jus uz mano zymiai geriau supratote mano pasirinkima, kita karta butinai jus vesiuosi renkantis technika :) Jei buciau suplanaves ilgalaikej perspektyvoj naudot transporte ir dar mano dideliais atstumais, tada ir greitis butu 50 itrauktas ir visa kita, taciau ateities planuose arba grudu bokstai arba sunkvezimis, manau jis pranasesnis uz amortizuojancius tiltus. 

Vežtis tikrai nereikia, nes ir pats pridaręs daug visokių klaidų, bet pasakymas kad nekybiška plasmasė kabinoj šiek tiek juokingai skamba :) Aš atsiprašau jei kažkiek jus įzeidžiau. Tikrai nesu DF fanas ar turėtojas, bet man įstrigo prieš pora metų DP vadybininko frazė užklausus apie case lyginant su DF per parodą, kad "į DF iš pradžių nieks nenori lipt, nes valdymas sudėtingesnis, bet vėliau nenori perlipt i case, bet DF teks remontuot pačiam, nes ir jie genda :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant 70 ha antras df, bet isvaizda to 7 serijos nebloga is lauko , daug tie ledai dizaino duoda

tai aptarnavima visi vaziuoja atlikti juk servisas is to gyvena

Na taip. Tik vieni važiuoja iškart kai pasakai, arba bent per kelias dienas, o kiti po 3 mėnesių.Kitas klausimas kiek tas malonumas, pas ką kainuoja, jei skirtumas vienas 0 tai jau nekazka.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na taip. Tik vieni važiuoja iškart kai pasakai, arba bent per kelias dienas, o kiti po 3 mėnesių.Kitas klausimas kiek tas malonumas, pas ką kainuoja, jei skirtumas vienas 0 tai jau nekazka.

Šiaip ar taip anksčiau po kelias dešimtis nupirkta, pernai 70, tai jei kas su jais yra blogai, neabejoju kad forumė tikrai kas nors parašys :D

O čia dabar mūsų pasakymai girdėjau ar nenugirdau yra nieko verti kai išbandys kas nors iš forumiečių ir aiškiai papasakos kas kaip tada žinosim :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš technines puses gal ir nieko jie, bet kabinoj tai ir man nelabai patiko, vietos neperdaugiausiai, triukšmas gana nemažas kabinoj (nenuostabu kad nedeklaruoja, radau atliktus testus taipvz. 6ttv serijos min 76db, kai jd 6r serijos 72db kaip pvz.), plastmases labai barškančios ir nekažkokios kokybės ir kabinos amortizacija nekažka visai pasirodė, jei to nepaisyti tai visai nieko. 

Iš kur imate klaidingą info ? Ar čia vadybininkai rašinėja.

Deutz 6ttv kabinoje 73 dB. Čia iš sertifikato. Ir realiai važiuojant pakankamai normalu, aišku jei virš 70 dB tai jau nėra komfortiška.  Kabinos amortizacija tikrai puikiai dirba, su case nesulyginti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Massey ferguson nesidomėjai kainomis panašaus galingumo ?

Ferguson kaina tokios pacios "silpnos" komplektacijos kaip puma skyresi max 1000 euru :) Tai skaityk tas pats :) Buvo fergusonas mano pasirinkime tarp triju komerciniu kartu su case ir jd :) Siaip variantas, dabar ewa atstovauja. Man nepatiko kad priekiniai svoriai pas ji tik 600 kg, kadangi as priekines pakabos neemiau tai atsizvelgiau rimtai ir i si aspekta :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vežtis tikrai nereikia, nes ir pats pridaręs daug visokių klaidų, bet pasakymas kad nekybiška plasmasė kabinoj šiek tiek juokingai skamba :) Aš atsiprašau jei kažkiek jus įzeidžiau. Tikrai nesu DF fanas ar turėtojas, bet man įstrigo prieš pora metų DP vadybininko frazė užklausus apie case lyginant su DF per parodą, kad "į DF iš pradžių nieks nenori lipt, nes valdymas sudėtingesnis, bet vėliau nenori perlipt i case, bet DF teks remontuot pačiam, nes ir jie genda :)

O kodel anot ju df teks remontuot paciam? :) Kad kazkada prades gest tai faktas, ar cia buvo akmuo i df servizo darba? :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur imate klaidingą info ? Ar čia vadybininkai rašinėja.

Deutz 6ttv kabinoje 73 dB. Čia iš sertifikato. Ir realiai važiuojant pakankamai normalu, aišku jei virš 70 dB tai jau nėra komfortiška.  Kabinos amortizacija tikrai puikiai dirba, su case nesulyginti.

Reikalas tas, kad bukletuose tokios info neradau, vadybininko paklausus tas ir jokios info negalėjo pateikti,tai paieškojau info internete pvz čia:   http://www.dlg.org/deutz_fahr.html  čia rašo kabinos vidui apie 76db jaučiamas garsas, jd sertifikate rašo 72db, testuose taip pat 72db. Labai rimtai aš buvau nusižiūrėjęs ta df, todėl bandžiau lyginti visus duomenis su keletu kitu markiu, tai tas ir užkliuvo, bet pasirinkimą leme tikrai ne tas faktorius kad triukšmo lygis didesnis ir pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki,

NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.
reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag.  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.

reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag.  

 

6115M is Dojaus negali irasyti? Fendt 211 Vario dar turi 115AG bet cia jau jo maksimali galia (pagal standartą EC 97/68), o vardinė Variklio galia prie 2100 min-1 sūkių (pagal tą patį standartą EC 97/68) 101 AG. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.

reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag.  

na ir tegu buna tas trecia komercinis su kitokia ag, galia iskarto bus kaip neatitinkantis reikalavimu, tada liks rinktis is dvieju komerciniu, nes turesi pirkti butent 115ag kuris bus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.

reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag.  

Ko gero kažka ne taip supratai, traktoriu galima pirkti ir kita berods iki 30 procentu galingesni, bet ne silpnesni, bent jau prieš pora savaičiu taip girdėjau, todėl ir komerciniai neprivalo buti tiksliai 115aj galingumo traktoriui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.

reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag.  

Matyt ne taip suprati šį reikalavimą. Pernai pagal paramą pirkau traktorių. 3 komerciniai tavo atveju turi būti ne mažiau 115 AG. Tik žiūrėk, kad kai teiksi, NMA komercinius, kad galingesnis nei 115 AG nebūtų pigesnis nei planuojamas JD :) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko gero kažka ne taip supratai, traktoriu galima pirkti ir kita berods iki 30 procentu galingesni, bet ne silpnesni, bent jau prieš pora savaičiu taip girdėjau, todėl ir komerciniai neprivalo buti tiksliai 115aj galingumo traktoriui.

ačiū už patarimus, sėdau mašinon ir nulėkiau į NMA , nes prisikonsultavęs jau visai galvą pamečiau. Taigi kaip ir pasikeitė taisyklės ar velniai žino kas nuo praėjusios konsultacijos.

aną rudenį patvirtino, be jokių "ne mažiau nei" . Darant pirkimus gruodį, kai klausiau NMA skyriaus vedėjo ar gali būt daugiau nei parašyta, niekas neminėjo jokių 30%, ir sakė NE NEGALI. Pirk tai ką nusimatei ir viskas. Šiandien NMA skyriui jau pasakė, kad rudenį per skubėjimą dėl krūvio ne visai taip parašyti visiems sprendimai :D . turėjo visur būti "nemažiau nei"  ir gali pirkt bet kokią techniką iki 30% galingesnę, svarbiausia, kad būtų pigiausia iš pasiūlytų variantų.  Taigi problemos su komerciniais nebėra..  

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...