stapcius Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Iš technines puses gal ir nieko jie, bet kabinoj tai ir man nelabai patiko, vietos neperdaugiausiai, triukšmas gana nemažas kabinoj (nenuostabu kad nedeklaruoja, radau atliktus testus taipvz. 6ttv serijos min 76db, kai jd 6r serijos 72db kaip pvz.), plastmases labai barškančios ir nekažkokios kokybės ir kabinos amortizacija nekažka visai pasirodė, jei to nepaisyti tai visai nieko. Jo matau pas kolega irgi tokie patys atsiliepimai Manau kitiem renkantis iskart reikia i tai atkrept demesi Nes tas ergonomikos jausmas mokant tokius pinigus uz daikta turi buti prie sirdies. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 70ha ūkije toks traktorius...gal ir nieko.. :D Ko gero liko nutyleta kad dar tevas dirba koki 200 ha jei taip nera tada absurdo teatras tikrai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Pagrinde nelipo jis man del ergonomikos kabinoje, valdymo patogumo palyginus su puma ar jd ir zymiai prastesne medziagu kokybe nei tu paciu konkurentu Kazkaip smagiau kituose traktoriuose jauciausi o to man ir pakako pagrinde juolaba kad kaina irgi nebuvo viliojanti, apie 260 t. litu be derybu. Brangiau uz puma ir pigiau uz jd. Tokia mano nuomone Plius neaisku koks aptarnavimas pas juos, todel pasirinkau labiau patikrinta produkta Gerb. Stapčiau, neįsižeiskite, bet kažin ar supratote kuris geresnis DF ar puma.... jeigu pasirinkote kabinos amortizaciją, o priekinio tilto amortizacijos neimate, nors ruošatės jį naudoti transporte, įtariu rinkoties pagal plasmasės kokybę kabinoje, Šiaip DF kiek teko skaitinėti užsienio forumuose kaip produktą giria ir laiko lygiaverčiu kitiems gamintojams, bet daugelis įvardija dilerio problemą, kiek teko girdėt ir pas mus ji buvo gana rimta, kaip yra dabar gali pasakyt tik tie kurie turi reikalų su jais Keli pazystami turi ir kol reikia atlikt tech. aptarnavimą, jokių bėdų, kas bus toliau pamatysim Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Ant 70 ha antras df, bet isvaizda to 7 serijos nebloga is lauko , daug tie ledai dizaino duoda tai aptarnavima visi vaziuoja atlikti juk servisas is to gyvena Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Gerb. Stapčiau, neįsižeiskite, bet kažin ar supratote kuris geresnis DF ar puma.... jeigu pasirinkote kabinos amortizaciją, o priekinio tilto amortizacijos neimate, nors ruošatės jį naudoti transporte, įtariu rinkoties pagal plasmasės kokybę kabinoje, Šiaip DF kiek teko skaitinėti užsienio forumuose kaip produktą giria ir laiko lygiaverčiu kitiems gamintojams, bet daugelis įvardija dilerio problemą, kiek teko girdėt ir pas mus ji buvo gana rimta, kaip yra dabar gali pasakyt tik tie kurie turi reikalų su jais Keli pazystami turi ir kol reikia atlikt tech. aptarnavimą, jokių bėdų, kas bus toliau pamatysim Labai malonu kad jus uz mane zymiai geriau supratote mano pasirinkima, kita karta butinai jus vesiuosi renkantis technika Jei buciau suplanaves ilgalaikej perspektyvoj naudot transporte ir dar mano dideliais atstumais, tada ir greitis butu 50 itrauktas ir visa kita, taciau ateities planuose arba grudu bokstai arba sunkvezimis, manau jis pranasesnis uz amortizuojancius tiltus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Labai malonu kad jus uz mano zymiai geriau supratote mano pasirinkima, kita karta butinai jus vesiuosi renkantis technika Jei buciau suplanaves ilgalaikej perspektyvoj naudot transporte ir dar mano dideliais atstumais, tada ir greitis butu 50 itrauktas ir visa kita, taciau ateities planuose arba grudu bokstai arba sunkvezimis, manau jis pranasesnis uz amortizuojancius tiltus. Vežtis tikrai nereikia, nes ir pats pridaręs daug visokių klaidų, bet pasakymas kad nekybiška plasmasė kabinoj šiek tiek juokingai skamba Aš atsiprašau jei kažkiek jus įzeidžiau. Tikrai nesu DF fanas ar turėtojas, bet man įstrigo prieš pora metų DP vadybininko frazė užklausus apie case lyginant su DF per parodą, kad "į DF iš pradžių nieks nenori lipt, nes valdymas sudėtingesnis, bet vėliau nenori perlipt i case, bet DF teks remontuot pačiam, nes ir jie genda Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kestoxs Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Ant 70 ha antras df, bet isvaizda to 7 serijos nebloga is lauko , daug tie ledai dizaino duoda tai aptarnavima visi vaziuoja atlikti juk servisas is to gyvena Na taip. Tik vieni važiuoja iškart kai pasakai, arba bent per kelias dienas, o kiti po 3 mėnesių.Kitas klausimas kiek tas malonumas, pas ką kainuoja, jei skirtumas vienas 0 tai jau nekazka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 Na taip. Tik vieni važiuoja iškart kai pasakai, arba bent per kelias dienas, o kiti po 3 mėnesių.Kitas klausimas kiek tas malonumas, pas ką kainuoja, jei skirtumas vienas 0 tai jau nekazka. Šiaip ar taip anksčiau po kelias dešimtis nupirkta, pernai 70, tai jei kas su jais yra blogai, neabejoju kad forumė tikrai kas nors parašys O čia dabar mūsų pasakymai girdėjau ar nenugirdau yra nieko verti kai išbandys kas nors iš forumiečių ir aiškiai papasakos kas kaip tada žinosim Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karolyys21 Paskelbta Sausio 27, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 27, 2016 As taip pat girdejes tokias nuomones, todel neviliojo manes ta kontora su savo traktoriais Massey ferguson nesidomėjai kainomis panašaus galingumo ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Weidemann Paskelbta Sausio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2016 Iš technines puses gal ir nieko jie, bet kabinoj tai ir man nelabai patiko, vietos neperdaugiausiai, triukšmas gana nemažas kabinoj (nenuostabu kad nedeklaruoja, radau atliktus testus taipvz. 6ttv serijos min 76db, kai jd 6r serijos 72db kaip pvz.), plastmases labai barškančios ir nekažkokios kokybės ir kabinos amortizacija nekažka visai pasirodė, jei to nepaisyti tai visai nieko. Iš kur imate klaidingą info ? Ar čia vadybininkai rašinėja. Deutz 6ttv kabinoje 73 dB. Čia iš sertifikato. Ir realiai važiuojant pakankamai normalu, aišku jei virš 70 dB tai jau nėra komfortiška. Kabinos amortizacija tikrai puikiai dirba, su case nesulyginti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Sausio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2016 Massey ferguson nesidomėjai kainomis panašaus galingumo ? Ferguson kaina tokios pacios "silpnos" komplektacijos kaip puma skyresi max 1000 euru Tai skaityk tas pats Buvo fergusonas mano pasirinkime tarp triju komerciniu kartu su case ir jd Siaip variantas, dabar ewa atstovauja. Man nepatiko kad priekiniai svoriai pas ji tik 600 kg, kadangi as priekines pakabos neemiau tai atsizvelgiau rimtai ir i si aspekta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stapcius Paskelbta Sausio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2016 Vežtis tikrai nereikia, nes ir pats pridaręs daug visokių klaidų, bet pasakymas kad nekybiška plasmasė kabinoj šiek tiek juokingai skamba Aš atsiprašau jei kažkiek jus įzeidžiau. Tikrai nesu DF fanas ar turėtojas, bet man įstrigo prieš pora metų DP vadybininko frazė užklausus apie case lyginant su DF per parodą, kad "į DF iš pradžių nieks nenori lipt, nes valdymas sudėtingesnis, bet vėliau nenori perlipt i case, bet DF teks remontuot pačiam, nes ir jie genda O kodel anot ju df teks remontuot paciam? Kad kazkada prades gest tai faktas, ar cia buvo akmuo i df servizo darba? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyttas Paskelbta Sausio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2016 O kodel anot ju df teks remontuot paciam? Kad kazkada prades gest tai faktas, ar cia buvo akmuo i df servizo darba? jų būstinė dar buvo tik biržuose ir norėjo pasakyt kad serviso neturėsi.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Andriusuk Paskelbta Sausio 28, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 28, 2016 Iš kur imate klaidingą info ? Ar čia vadybininkai rašinėja. Deutz 6ttv kabinoje 73 dB. Čia iš sertifikato. Ir realiai važiuojant pakankamai normalu, aišku jei virš 70 dB tai jau nėra komfortiška. Kabinos amortizacija tikrai puikiai dirba, su case nesulyginti. Reikalas tas, kad bukletuose tokios info neradau, vadybininko paklausus tas ir jokios info negalėjo pateikti,tai paieškojau info internete pvz čia: http://www.dlg.org/deutz_fahr.html čia rašo kabinos vidui apie 76db jaučiamas garsas, jd sertifikate rašo 72db, testuose taip pat 72db. Labai rimtai aš buvau nusižiūrėjęs ta df, todėl bandžiau lyginti visus duomenis su keletu kitu markiu, tai tas ir užkliuvo, bet pasirinkimą leme tikrai ne tas faktorius kad triukšmo lygis didesnis ir pan. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vanagas Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Sveiki,NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M.reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Viliustractor Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 NMA su logika susipyke, kodel siek tiek daugiau jau netinka...Visiski netechnikai sedi biurokratijoje... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Quattro Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Yra keli sertifikatai traktoriu galiai matuoti, tai pakapscius gal imanoma ant sito suzaist Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
axe Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Sveiki, NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M. reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag. 6115M is Dojaus negali irasyti? Fendt 211 Vario dar turi 115AG bet cia jau jo maksimali galia (pagal standartą EC 97/68), o vardinė Variklio galia prie 2100 min-1 sūkių (pagal tą patį standartą EC 97/68) 101 AG. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Liudas_L Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Seip is ko jau nusprendei pirkti traktoriu prasyk kad vadyba gautu komercinius kitu firmu. Bent jau mes taip padarem ir mums susiunte tris k0mercinius skirtingu traktoriu. Paciam maziau rupescio... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Yra keli sertifikatai traktoriu galiai matuoti, tai pakapscius gal imanoma ant sito suzaist Ant šito neimanoma sužaisi, nma naudojasi VALSTYBINĖS MAŠINU BANDYMO STOTIES duomenimis, ten yra skyrelis traktoriai, kokia galia ten parašyta tokiair užskaitys nma. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ukdavidas Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Sveiki, NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M. reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag. na ir tegu buna tas trecia komercinis su kitokia ag, galia iskarto bus kaip neatitinkantis reikalavimu, tada liks rinktis is dvieju komerciniu, nes turesi pirkti butent 115ag kuris bus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Sveiki, NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M. reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag. Ko gero kažka ne taip supratai, traktoriu galima pirkti ir kita berods iki 30 procentu galingesni, bet ne silpnesni, bent jau prieš pora savaičiu taip girdėjau, todėl ir komerciniai neprivalo buti tiksliai 115aj galingumo traktoriui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nerka2 Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Sveiki, NMA priėmus projektą, traktoriui 115AG. negali būti nei mažiau nei daugiau. Standartinė traktoriaus AG turi būti 115. teikiant projektą laimėjo JD 5115M. reikia viso 3 pasiūlymų 115ag. Dar atkapsčiau internete , kad 115ag parduodamas deutz farh 6120,4 ttv , kas dar iškapstys visoj Lietuvoj parduodamą trečiąjį? dauguma arba 112;113;114;116ag, bet ne 115ag. Matyt ne taip suprati šį reikalavimą. Pernai pagal paramą pirkau traktorių. 3 komerciniai tavo atveju turi būti ne mažiau 115 AG. Tik žiūrėk, kad kai teiksi, NMA komercinius, kad galingesnis nei 115 AG nebūtų pigesnis nei planuojamas JD Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vanagas Paskelbta Kovo 24, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 24, 2016 Ko gero kažka ne taip supratai, traktoriu galima pirkti ir kita berods iki 30 procentu galingesni, bet ne silpnesni, bent jau prieš pora savaičiu taip girdėjau, todėl ir komerciniai neprivalo buti tiksliai 115aj galingumo traktoriui. ačiū už patarimus, sėdau mašinon ir nulėkiau į NMA , nes prisikonsultavęs jau visai galvą pamečiau. Taigi kaip ir pasikeitė taisyklės ar velniai žino kas nuo praėjusios konsultacijos. aną rudenį patvirtino, be jokių "ne mažiau nei" . Darant pirkimus gruodį, kai klausiau NMA skyriaus vedėjo ar gali būt daugiau nei parašyta, niekas neminėjo jokių 30%, ir sakė NE NEGALI. Pirk tai ką nusimatei ir viskas. Šiandien NMA skyriui jau pasakė, kad rudenį per skubėjimą dėl krūvio ne visai taip parašyti visiems sprendimai . turėjo visur būti "nemažiau nei" ir gali pirkt bet kokią techniką iki 30% galingesnę, svarbiausia, kad būtų pigiausia iš pasiūlytų variantų. Taigi problemos su komerciniais nebėra.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adblue Paskelbta Balandžio 6, 2016 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 6, 2016 Deutz ar agco power (sisu) kuris vertesnis variklis? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti