Jump to content

Tikslaus ukininkavimo sistemos


shaulinis

Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?  

310 nariai balsavo

  1. 1. Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?

    • Niekada
      46
    • Domiuosi
      209
    • Jau naudoju
      56


Recommended Posts

Na taip investicijos turi but apgalvotos.

Krizes yra geras dalykas, nes privercia pagalvot ka galima daryti geriau? Ka reiketu daryti, kad ne taip kaip iki siol tam, kad issilaikytum ir netgi islostum. Nesakau, kad TUS vienintelis sprendimas, bet vienas is galimu varijantu...kodel gi ne :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vakar dojus irodinejo jog ju ligegretaus vairavimo navigacines sistemos darbu sparta padidina +23%. Kiti netokie darsus , bet esme tame jog nauda neabejotinai zenkli.

:lol::lol::lol::lol: tai gal doj us savo palydovus paleido :lol::lol:

Efektyvumas didėja dėl dviejų esminių priežasčių:

1 mažesnis persidengimas (tai priklauso nuo signalo iš palydovų ir nuo to kaip tiksliai mašina klauso to signalo)

2 didesnis greitis, jei vairuotojui nebereikia vairuoti jis gali susitelkti ties mašinos technologinių parametrų valdymu ir gali greičiau važiuoti, jei leidžia mašinos galingumas ir technologiniai parametrai (pvz skutiko greitį gali didint kiek leidžia traktoriaus galingumas o vat kombaino tiek kek leidžia nuostoliai ir galingumas

paprasčiau sakant yra tam tikros ribos iki kiek gali padidinti našumą ta navigacija

(tai gal jų technika be navigacijos dirba taip prastai, kad reikia GPS jį pataisyti :lol::lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vakar dojus irodinejo jog ju ligegretaus vairavimo navigacines sistemos darbu sparta padidina +23%. Kiti netokie darsus , bet esme tame jog nauda neabejotinai zenkli.

:lol::lol::lol::lol: tai gal doj us savo palydovus paleido :lol::lol:

Efektyvumas didėja dėl dviejų esminių priežasčių:

1 mažesnis persidengimas (tai priklauso nuo signalo iš palydovų ir nuo to kaip tiksliai mašina klauso to signalo)

2 didesnis greitis, jei vairuotojui nebereikia vairuoti jis gali susitelkti ties mašinos technologinių parametrų valdymu ir gali greičiau važiuoti, jei leidžia mašinos galingumas ir technologiniai parametrai (pvz skutiko greitį gali didint kiek leidžia traktoriaus galingumas o vat kombaino tiek kek leidžia nuostoliai ir galingumas

paprasčiau sakant yra tam tikros ribos iki kiek gali padidinti našumą ta navigacija

(tai gal jų technika be navigacijos dirba taip prastai, kad reikia GPS jį pataisyti :lol::lol::lol::lol:

As tai nesisaipyciau is kitu kol pas netureciau bent jau pranasenio produkto uz kitus, reklama varo vienodai tiek zali tiek raudoni. Skaicuokle tikrai labai pavirsutiniska (reklamine) nors dar nelabai isigilinau bet suvienodinkit greiti kombaino atveju (raso shaulinis "o vat kombaino tiek kek leidžia nuostoliai ir galingumas') nes GPS nepadidins galios ir nesumazins nuostoliu ir tada ananot skaicuolkes gausit tik pranasuma del persidengimu ir vid.500 ha ukiui GPS atsipirks per 3 metus o tai yra labai didelis laiko tarpas nes technologijos labai greitai pasensta ir pinga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent tai ir norėjau pasakyti. Sakant procentais kiek padidėja efektyvumas reikia duoti ir atskaitos taska su kuo lyginam. Jei lyginsim su žmogumi kuris pirma kart i traktorių isėdo tai ir visus 80% galim gaut. O jei su profu kuris is to duona jau n metu valgo tai bus tik 8%. Būtent todėl mane tas teiginys ir prajuokino

del greičio paaiškinsiu pavyzdžiu

su savo masina važiuoji vingiuotu miško takučiu ir autostrada kur bus vid greitis didesnis? Mašina ta pati galingumas tas pats tik kelias platesnis ir tiesesnis. (žinoma nepamirškim KET ir leistino greičio :icon-wink: )

o dėl produktu pranašumo, dėl to nieks nesiginčija nes tai beprasmiška koks be būtu pranašus tiksliau kaip 2cm nepravažiuos taškas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent tai ir norėjau pasakyti. Sakant procentais kiek padidėja efektyvumas reikia duoti ir atskaitos taska su kuo lyginam. Jei lyginsim su žmogumi kuris pirma kart i traktorių isėdo tai ir visus 80% galim gaut. O jei su profu kuris is to duona jau n metu valgo tai bus tik 8%. Būtent todėl mane tas teiginys ir prajuokino

Paprastai lyginant kažką imami tie patys,ar vienodi atskaitos taškai.Nematau iš ko čia juoktis,nebent norima prie žodžių kabinėtis.O turint tokį norą,galima beleką išjuokti (arba pačiam apsijuokti).Paprasčiausia tai yra nesolidu,ypač iš tokių gerbiamų žmonių,kaip Tamsta.

Esu įsitikinęs,kad sugebėtum savo tiesą ir kur kas kultūringesniais būdais įrodyti. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Paprastai taip obuoliai lyginami su obuoliais kriauses su kriausemis bet ne visi taip daro oi ne visi, bet tiek to palikim tai

gryzkim prie temos. Ta skaiciuokle tikrai ne tobula bet, kad visos jos tokios ir ko gi dar galime tiketis is programos.

bet manau galima ja panaudot, kad bent isivaizduot galimybes tendencijas. kompiuterine programa negali ivertinti visu aplinkybiu. Tikiuosi, kad su jusu pagalba pavyks ja patobulinti :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vakar dojus irodinejo jog ju ligegretaus vairavimo navigacines sistemos darbu sparta padidina +23%. Kiti netokie darsus , bet esme tame jog nauda neabejotinai zenkli.
:lol::lol::lol::lol: tai gal doj us savo palydovus paleido :lol::lol:

As tai nesisaipyciau is kitu kol pas netureciau bent jau pranasenio produkto uz kitus

:D na jo dojus savam stiliui sugebejo dadet 3%, kai esminiu skirtumu nera tie patys trimble ir jei neklystu beeline elementai, tik kad field monitoriai skirtingi :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai pries koki 20m. per baliu ikale vyrai ir pasibuciuot nebijojo nes nezinojo kas yra toks padaras kaip gejus. Taigi dabartiniais laikais pasirodo pries moteri nuogam negeda o geda nuogam pries vyriska lyti :):icon-wink: . Na cia ne itema, bet jeigu jau moderatorius sposina tai ko man nepasmaikstavus :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekanti tema prie tikslaus ūkininkavimo sistemų - žemėlapiai ir jų panaudojimas. Kol kas susidaro įspūdis, kad tai kažkoks tai aukštasis pilotažas. Asmeniškai man dar neteko sutikti ūkininko kuris tai naudotu.

Kiek supratau iš to ką teko iki šiol išgirsti iš pačių ūkininkų kurie jau naudoja RTK sistemas vairavimui, bet vis dar nenaudoja žemėlapių (ir šeip internete paskaitinėjau) yra dvi pagrindinės kliūtys

1 niekas neužsiima tų žemėlapių darymu. ty net jeigu iš kombaino gaunam gerus žemėlapius ir jau turi dirvožemio žemėlapius nėra kas padaro (paskaičiuoja) trąšų normas trešimo žemėlapiams. :icon-rolleyes: keista negi agronomai to nesiima :icon-rolleyes:

2 Labai dažnai būna labai margas technikos parkas sunku suderinti skirtingas mašinas tarpusavyje, be to nevisas taip pigiai pritaikysi kintamoms normoms.

Keista iš tikro. nes bent jau mano nuomone jei nori ieškai galimybių kai nenori priežasčių. Manau, kad toje srityje dar yra kas veikt :icon-wink:

Bal kas nors matėt ar žinot kitokių pavyzdžių, pasidalinkim :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sekanti tema prie tikslaus ūkininkavimo sistemų - žemėlapiai ir jų panaudojimas. Kol kas susidaro įspūdis, kad tai kažkoks tai aukštasis pilotažas. Asmeniškai man dar neteko sutikti ūkininko kuris tai naudotu.

Kiek supratau iš to ką teko iki šiol išgirsti iš pačių ūkininkų kurie jau naudoja RTK sistemas vairavimui, bet vis dar nenaudoja žemėlapių (ir šeip internete paskaitinėjau) yra dvi pagrindinės kliūtys

1 niekas neužsiima tų žemėlapių darymu. ty net jeigu iš kombaino gaunam gerus žemėlapius ir jau turi dirvožemio žemėlapius nėra kas padaro (paskaičiuoja) trąšų normas trešimo žemėlapiams. :icon-rolleyes: keista negi agronomai to nesiima :icon-rolleyes:

2 Labai dažnai būna labai margas technikos parkas sunku suderinti skirtingas mašinas tarpusavyje, be to nevisas taip pigiai pritaikysi kintamoms normoms.

Keista iš tikro. nes bent jau mano nuomone jei nori ieškai galimybių kai nenori priežasčių. Manau, kad toje srityje dar yra kas veikt :icon-wink:

Bal kas nors matėt ar žinot kitokių pavyzdžių, pasidalinkim :icon-wink:

asmeniskai manau kad tresimo zemelapiu sudarymas neduos tokio piniginio priedo koki reikia isleisti. beto jokia technika negalesi apsimti mazo plotelio o tik reguliuoti juostas 24m ir daugiau.

antras dalykas pagal zemelapi sakykim noresi islyginti derliu visame lauke yra keletas momentu:

1. ar apsimoka trest prastesnius javus papildomai. gal geriau atiduoti tas trasas geriem paseliam ir gauti didesni prieda?

2. ne vien azotiniu trasu reikia keisti normas reikia keisti ir pk o kaip priversti sejamaja isseti pagal zemelapi? kazkaip tokio daigto dar negirdejau (aisku perdaug ir nesidomejau).

3. is kur tokia specialista zu kurie kurtu zemelapius, setu ir viska pagal juos darytu? zu ne nasa. nebent grudai bus po 1000lt/t prie tokiu savikainu kaip dabar, bet kam tada tai daryti?

dar tikslus vaziavimas pagal gps tai turi logikos bet irgi ne visur.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...