Jump to content

Tikslaus ukininkavimo sistemos


shaulinis

Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?  

310 nariai balsavo

  1. 1. Ar planuojate naudoti TUS savo ukije?

    • Niekada
      46
    • Domiuosi
      209
    • Jau naudoju
      56


Recommended Posts

sendien buvau seminare ir keliai zodziais buvo uzsiminta apie TUS Buvo pamineta kad ji sparcia populereja ir yra islikusi tik viena problemele> . Tai problema kad suku pernesineti informacija is vieno padrgo i kita Niera vieningos sistemos ir informacija yra skirtingu formatu . taciau patikino kad jau yra ir testuojama kompiuterine programa kuri konvertuoja is vieno formato i kita Ta prasme ar Claso ar Case kombaino duomenis galma apdoruoti viename lange ir poto be problemu pernesti i Hardi ar amazone ir ttt ir ppp

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega Shaulinis truputi klysti, kad paklaidą padalinai iš 10. Šiuo atveju 30 m atstumą nuo pradinio taško, ty nuo pirmo važiavimo, parodė su 17 cm paklaida. Lygiai su tokią pat paklaidą parodytų ir 3m, ir 300m. Negalima čia dalint iš važiavimų skaičiaus. Šiuo atveju tarp 2 važiavimų manau galima iki 34 cm neišdirbta arba sudirbta zona, priklausomai nuo nuokrypio, į kurią pusę, jei nuokrypis toje pačioj vietoj būtų į skirtingas puses. Purškimui, tręšimui, lyginimui manau galima naudot, kitiem darbam tikslumo šiek tiek mažoka. :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai teisingai. Kai kiekvieno vaziavimo paklaida +/- tai per atstuma jie turetu susidengti. tas padalainimas rodo kad islaiko lygiagretuma nenueina \I/ . Del panaudojimo... Na sakyciau tresimas, purskimas skutimas na ir kombaine kalbu apie butent ta varijanta kuri dabar bandziau (veliau kitas antenas pabandysiu). Tam variantui kur dabar bandziau (vienadaznis imtuvas imantis DGPS signala is egnos) tikslumo gal ir pakaktu (dar nevisus varijantus su nustatymais isbandem) problema su signalo patikimumu. tikrai nenoreciau su sejalka vaziuojant pamatyt ekrane "ISJUNGTA, PERMAZAI PALYDOVU" jei papulsi po aukstos itampos laidais ar po dideliu medziu taip gali atsitikti. Zinoma tokiom atsakingom operacijom reikia pasiruosti pasiziuret PDOP kokiu laiku geriausi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai teisingai. Kai kiekvieno vaziavimo paklaida +/- tai per atstuma jie turetu susidengti. tas padalainimas rodo kad islaiko lygiagretuma nenueina \I/ . Del panaudojimo... Na sakyciau tresimas, purskimas skutimas na ir kombaine kalbu apie butent ta varijanta kuri dabar bandziau (veliau kitas antenas pabandysiu). Tam varijantui kur dabar bandziau (vienadaznis imtuvas imantis DGPS signala is egnos) tikslumo gal ir pakaktu (dar nevisus varijantus su nustatymais isbandem) problema sus signalo patikimumu. tikrai nenoreciau su sejalka vaziuojant pamatyt ekrane "ISJUNGTA, PERMAZAI PALYDOVU" jei papulsi po aukstos itampos laidais ar po dideliu medziu taip gali atsitikti. Zinoma tokiom atsakingom operacijom reikia paSiruosti pasiziuret PDOP kokiu laiku geriausi

saunu shaulini, dar ir su iliustracijom :) kaip supratau naudojai vien EGNOS signala gana ispudingas tikslumas... kokia tavo testuotos aparaturos apytiksle kaina? :icon-rolleyes: man pagrindiniams darbams pilnai pakaktu ir tokio tikslumo, isskyrus gal purskima :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:D Va kiek nedaug reikia,norint bendrą vaizdą susidaryti.O prieš tai pusę metų šitoj temoj iš tuščio į kiaurą pilstėm be jokios apčiuopiamos naudos.

Čia visai ne signale tikslumo esmė.Pirma automatinis vairavimas,antra teisingai sumontuota ir suderinta įranga.

galit turėti,kad ir 1 mm tikslumo signalą,bet patys vairuodami niekada taip nenuvaziuosit.

Na ką,po šitų bandymų,drįsčiau teigti,kad tokios gan paprastos įrangos visiškai pakanka tręšimui,purškimui,skutimui,kultivavimui.Gal dar verta butų pabandyti ir sėti su min 6 metrų pločio sėjama.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:D Va kiek nedaug reikia,norint bendrą vaizdą susidaryti.O prieš tai pusę metų šitoj temoj iš tuščio į kiaurą pilstėm be jokios apčiuopiamos naudos.

Čia visai ne signale tikslumo esmė.Pirma automatinis vairavimas,antra teisingai sumontuota ir suderinta įranga.

galit turėti,kad ir 1 mm tikslumo signalą,bet patys vairuodami niekada taip nenuvaziuosit.

Na ką,po šitų bandymų,drįsčiau teigti,kad tokios gan paprastos įrangos visiškai pakanka tręšimui,purškimui,skutimui,kultivavimui.Gal dar verta butų pabandyti ir sėti su min 6 metrų pločio sėjama.

nenoriu skubėt su išvadom, nes dar ne viską išbandžiau, bet panašu kad taip ir gausis ką rašai.

Šiandien dienai į tą traktorių sukišau gerokai per 20000lt (bus ir daugiau nes bandysim ir kitas sistemas, kitas antenas). Tokiam tikslumui (apsiribojant EGNOS) tiek nereikia užtektu EZ 250 su rimtesne antena (Vyluko variantas) + EZ steer. (už jį kiek mačiau 13000 prašo, bet manau galima ir pigiau, tuo labiau kaip forumiečiui ;) )

dar toks dalykas kaip tvirtinimo elementai. specialiai užsakiau, pasižiūrėt, kas ten per stebuklas, metalo plokštė, tiesa labai kokybiškai nudažyta bet vistiek plokštė na ir chamutas prie vairo kolonėlės, na dar įvorytės ir varščiukai ir tt. Taigi už visą tai paklojau 807lt :icon-eek: tai čia kaip atstovas su spec nuolaidom :icon-twisted: Tiesa kitoms mašinoms tie laikikliai kiek pigiau kainuoja prasideda nuo 250lt bet būtent MXU tiek atsiėjo. Trumpiau sakant dabar bandymai baigėsi nes oras šlykštus tai į tą laiką duosiu meistram auksarankiam padarys

Konkrečiau atsakant į Edvio klausima tai galima įsitekti 17-20klt ribose.

dabar dar tikslinuosi, kaip su struktūriniais? Turėtu dengti.

P.S. mastant apie tuos dalykus reikia iškarto primest keliuose traktoriuose naudosi ir papildomus komplektus kabelių užsisakyt. Įsivaizduok sau išvedžioji laidus pakavoji, kad netrukdytu perkeliant į kitą traktorių išdraskai ir vėl kavoji, kam to reikia

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai i ta kaina kaip suprantu butu antena, pati trimbele EZ 250 ir motoriukas prie vairo EZ-steer. Beje pageidautina lietuviu kalba.

Grubiai taip. Jei detaliau tai yra komplektai EZ 250 "televizorius" su laidais ir tvirtinimo elementais. antena su laidais ir tvirtinimo elementais. EZ steer komplekte yra pats "motoriukas" (labai gudrus, jei pasuku vairą jis atjungia automatiką) ir "protas" NAV kontroleris (aparatas kuris reaguoja į traktoriaus pasvirimus) su laidais bet be tvirtinimo detalių.

na kai baigsiu straipsnį įkelsiu :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai i ta kaina kaip suprantu butu antena, pati trimbele EZ 250 ir motoriukas prie vairo EZ-steer. Beje pageidautina lietuviu kalba.

Grubiai taip. Jei detaliau tai yra komplektai EZ 250 "televizorius" su laidais ir tvirtinimo elementais. antena su laidais ir tvirtinimo elementais. EZ steer komplekte yra pats "motoriukas" (labai gudrus, jei pasuku vairą jis atjungia automatiką) ir "protas" NAV kontroleris (aparatas kuris reaguoja į traktoriaus pasvirimus) su laidais bet be tvirtinimo detalių.

na kai baigsiu straipsnį įkelsiu :icon-wink:

http://business.listings.ebay.com/Agriculture-Forestry_GPS-Guidance-Equipment_W0QQfclZ3QQfromZR11QQsacatZ159685QQsocmdZListingItemList

taip iseina kad EZ-GUIDE 250 TRIMBLE - 1,400$ ir EZ-STEER 500 TRIMBLE - $3,395.00

Taigi viso 4795$*2.69= 12.900lt

beje galbut reiktu bandyti imti EZ-GUIDE 500 TRIMBLE - $2,600.00

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai i ta kaina kaip suprantu butu antena, pati trimbele EZ 250 ir motoriukas prie vairo EZ-steer. Beje pageidautina lietuviu kalba.

Grubiai taip. Jei detaliau tai yra komplektai EZ 250 "televizorius" su laidais ir tvirtinimo elementais. antena su laidais ir tvirtinimo elementais. EZ steer komplekte yra pats "motoriukas" (labai gudrus, jei pasuku vairą jis atjungia automatiką) ir "protas" NAV kontroleris (aparatas kuris reaguoja į traktoriaus pasvirimus) su laidais bet be tvirtinimo detalių.

na kai baigsiu straipsnį įkelsiu :icon-wink:

http://business.listings.ebay.com/Agriculture-Forestry_GPS-Guidance-Equipment_W0QQfclZ3QQfromZR11QQsacatZ159685QQsocmdZListingItemList

taip iseina kad EZ-GUIDE 250 TRIMBLE - 1,400$ ir EZ-STEER 500 TRIMBLE - $3,395.00

Taigi viso 4795$*2.69= 12.900lt

beje galbut reiktu bandyti imti EZ-GUIDE 500 TRIMBLE - $2,600.00

+ UPS pristatymas iki Lietuvos (nebent turi kas tau atveža) nes ten pristatymas nemokamas tik JAV (kiek bandžiai prisiregistruot Lietuvos net nėr tarp pasirenkamų šalių :icon-cry: kadaise bandžiau radardetektorių pirkt geriausia kai tau kas nuperka atveža ir grynais atsiskaitai (priešingu atveju dar bankų pervedimai kainuoja)

o šeip pagrindinis EZ 500 pliusas, kad jį galima iki RTK ar OMNISTAR upgraidint (aišku tas irgi kainuoja)

Dėl tų EZ250 ir EZ500 neradau komplektacijos, kokios ten antenos prie jų

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip supratau EZ500 turi vidine antena... "Dual-frequency L1/L2 receiver allows a variety of accuracy upgrades without purchasing an external receiver"

na reiks pabandyt tą įmontuotą anteną (gerai, kad priminei) bet kaip matai net gerai išorinei antenai krautuvo šlaunys trukdė tai iš tos vidinės stebūklų nesitikiu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip supratau EZ500 turi vidine antena... "Dual-frequency L1/L2 receiver allows a variety of accuracy upgrades without purchasing an external receiver"

na reiks pabandyt tą įmontuotą anteną (gerai, kad priminei) bet kaip matai net gerai išorinei antenai krautuvo šlaunys trukdė tai iš tos vidinės stebūklų nesitikiu

tas irgi tiesa... kokia isorine antena statet? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai i ta kaina kaip suprantu butu antena, pati trimbele EZ 250 ir motoriukas prie vairo EZ-steer. Beje pageidautina lietuviu kalba.

Grubiai taip. Jei detaliau tai yra komplektai EZ 250 "televizorius" su laidais ir tvirtinimo elementais. antena su laidais ir tvirtinimo elementais. EZ steer komplekte yra pats "motoriukas" (labai gudrus, jei pasuku vairą jis atjungia automatiką) ir "protas" NAV kontroleris (aparatas kuris reaguoja į traktoriaus pasvirimus) su laidais bet be tvirtinimo detalių.

na kai baigsiu straipsnį įkelsiu :icon-wink:

http://business.listings.ebay.com/Agriculture-Forestry_GPS-Guidance-Equipment_W0QQfclZ3QQfromZR11QQsacatZ159685QQsocmdZListingItemList

taip iseina kad EZ-GUIDE 250 TRIMBLE - 1,400$ ir EZ-STEER 500 TRIMBLE - $3,395.00

Taigi viso 4795$*2.69= 12.900lt

beje galbut reiktu bandyti imti EZ-GUIDE 500 TRIMBLE - $2,600.00

+ UPS pristatymas iki Lietuvos (nebent turi kas tau atveža) nes ten pristatymas nemokamas tik JAV (kiek bandžiai prisiregistruot Lietuvos net nėr tarp pasirenkamų šalių :icon-cry: kadaise bandžiau radardetektorių pirkt geriausia kai tau kas nuperka atveža ir grynais atsiskaitai (priešingu atveju dar bankų pervedimai kainuoja)

o šeip pagrindinis EZ 500 pliusas, kad jį galima iki RTK ar OMNISTAR upgraidint (aišku tas irgi kainuoja)

Dėl tų EZ250 ir EZ500 neradau komplektacijos, kokios ten antenos prie jų

JAV nemokamas, o iki Lietuvos 98-125 $ atsiskaitymas per PayPal pervedimas nekainuoja nieko, čia nematau problemos, vat tik dar turi dasidėti PVM 19% ir muitas dar kokie 5% nuo bendros sumos, taip kad už atlanto, kaip visada gerokai pigiau gaunas :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JAV nemokamas, o iki Lietuvos 98-125 $ atsiskaitymas per PayPal pervedimas nekainuoja nieko, čia nematau problemos, vat tik dar turi dasidėti PVM 19% ir muitas dar kokie 5% nuo bendros sumos, taip kad už atlanto, kaip visada gerokai pigiau gaunas :icon-wink:

Šiaip su dauguma pardavėjų galima susitarti, kad siųstų kaip dovaną ar kažką panašaus ir siuntinį įvertintų kokiu 100Lt., tada atsimestų muitas ir PVM :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JAV nemokamas, o iki Lietuvos 98-125 $ atsiskaitymas per PayPal pervedimas nekainuoja nieko, čia nematau problemos, vat tik dar turi dasidėti PVM 19% ir muitas dar kokie 5% nuo bendros sumos, taip kad už atlanto, kaip visada gerokai pigiau gaunas :icon-wink:

ne taip jau ir gerokai. tingiu dabar skaičiuot visas papildomas smulkmenas ko nėra standartinėj pakuotėj, bet pigiau ebuy

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pernai keliaujant po Vokietiją autobusas naudojos GPS ir man kas įdomu buvo, kad signalas nenutrūksta net tuneliuos po keletą kilometrų. :icon-rolleyes: Kaip taip gali būt. :icon-question:

Signalas greičiausiai nutrūksta tik kompas žino, kad tu niekur nedingsi iš tunelio tik du išvažiavimai yra. Ir iš vis automobilinei navigacijai žymei paprastesniu antenų ir paprasto GPS signalo pakanka nes tikslus žemėlapis ir programine įranga kompensuoja signalo trukumus

Paprastas pavyzdėlis. Įsivaizduok sau, kad buvo geras balius ir ryte atsibundi vidurį miško neturi žalio supratimo kur tu esi. Netyčia papuola grybautojas kurio paklausi "klausyk žmogau kur aš?" o jis tau atsako, kad tu esi 435km. nuo Gdansko. :icon-eek: na vis geriau nei nieko, bet tu žinai tik tiek, kad esi kažkur ant šito apskritimo:

41347571dd3.png

tau besvarstant kur tu čia galėtum būti pasipainioja dar vienas grybautojas. ir jus tau pasako, kad tu esi 321 km nuo Minsko :icon-confused: hmmmm na jau vis šis tas lieka tik du galimi taškai kur tu galėtum būti:

34587423bd4.png

bet vat klausimas ant kurio iš dviejų? atstumas tarp jų ne toks jau mažas :icon-rolleyes: na ir laimei pasitaiko trečias grybautujas, kuris pasako, kad tu esi 265km nuo Tartu. gauni trečią apskritimą kiris tau parodo, kad tu esi visai netoli Biržų :lol: (čia žinoma su sąlyga, kad turi žemėlapį)

94264917kl9.png

maždaug taip viskas vyksta su palydovais, taigi tuneliuose belieka pasikliauti žemėlapiais :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.emcore.com/fiber_optics/spec ... xwodOH0Y9A

http://www.watson-gyro.com/products/ine ... _spec.html

pavyzdys zmogau

esi girdeejes apie tokius g-meter'ius pasiziurek kas stovi ten

esi girdejes DMU(dynamic measurement unit) fraze- pasiziurek kas stovi ten. esme nepasikeite tik pries simtu metu naudotus pagaliukus ir vandens indus pakeite elektronika

siap ir tema ne apie tai. sukurk kokia galesim pasikapot :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol::lol: Tokio atsaki mo is taves ir tikejausi su nuoroda i kazkoki puslapi :lol:

niekas su tavim nesigincija kad giroskopai naudojami.

kaip ir kam naudojami giroskopai mazumele zinau (per discoveri budavo laida "siukslyno issukis" ten viena karta konstravo navigacija ir viena komanda naudojo giroskopus, bet pralaimejo)

giroskopai naudojami ir ZU navigacijose, tik truputi kitiems tikslams.

giroskopas pranesa kompui. Kad masina suka i sona ir i kiria puse ir jei tas posukis nenumatytas programoj perspeja, kad nesuk . Ir pan ir tt norint, kad giroskopas atstotu palydovu signala kai ju nesimato prie kompo turi buti prijungtas greicio matavimo itaisas (radaras ar ratu sensorius)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:lol::lol::lol:

tai tu zmogau skaityt moki ar ne klausimas buvo kaip navigacija veikia jei pamete signala tunelyje

tamsta netik kad nuorodos imest negali bet parasydamas penkias eilutes susivartei du kartus pats save :lol::lol::lol:

dabar apie ratu greicio sensorius nebutini jie uztenka ir pagreicio bei greicio duomenu kai dingo signalas( o gal pasakysi kad greitis su pagreiciu rysio neturi :lol::lol::lol: )

taigi kolega naudokis pilkosioms lastelemis, bo nekaip cia pavarei :lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...