dumoju Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 tai tikriausiai intercooleris nebesalde oro pries turbina ir parejo jinai,galejo taip but,reik ermest aki ar jis veikia Tarpinis oro aušintuvas (intercooler) montuojamas už turbokompresoriaus,tam,kad atvėsintų turbinos sušildytą orą ir į variklį patektų daugiau deguonies. Prieš turbiną nėra ką šaldyti. taip,tiesa sakai,nusisnekejau butent po turbinos saldomas oras,kad butu paduodamas i varikli didesnis jo kiekis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gringo Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina? intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai? nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke. negesint ant didelių apsukų vienintelis vaistas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina? intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai? nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke. negesint ant didelių apsukų vienintelis vaistas ir pilti gerus tepalus (sintetika geriausia), kad "nagaras" neuzkistu turbinos tepalo vamzdelio... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina? intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai? nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke. negesint ant didelių apsukų vienintelis vaistas ir pilti gerus tepalus (sintetika geriausia), kad "nagaras" neuzkistu turbinos tepalo vamzdelio... o ant to vamzdelio, filtriuko nera???? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 27, 2008 Jo,reikia po aukstu apsuku negesint iskart.o tepala rekomenduoju castrol magnatec 10w40 diesel.pyliau be diesel,tai ede biski,o db ciki,nereikejo dapilt per wisa keitima.nepigus,bet tikrai geri tepalai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Spalio 31, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 31, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI. Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Spalio 31, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 31, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Spalio 31, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 31, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm. kiek žinau, tai į roverį puse o gal net daugiau Hondos sudėta.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm. 100%!!! pazystu toki zmogu jis prekiauja masinu dalimis konkreciai tik varikliu, tai turejo roveri, uzlinko variklis, tai pats dalis pardavinedamas visoms markems, puse metu detaliu ieskojo...o sutvarkes iskart pardave nes sake neduok dieve tokio malonumo... 1,9TDI daug kur stovi, taip kad tik skonio reikalas ko nori, svarbu tvarkinga nusipirkti kad veliau nereiktu visko is eiles remontuot, geriau su defektu, bet dbr lb retas variantas... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Jei kalba eina apie vw dyzelinius variklius,apie 10 metų senumo mašinose,tai be jokios konkurencijos pirmoj vietoj 81 kW motoras (kodas AFN).Fantastiškas motoras visomis prasmėmis.Dar visai nieko 66kW varikliai.Bet tik ne 55,ar 85 kW.Šitie tikrai sąlyginai niekam tikę. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm. 100%!!! pazystu toki zmogu jis prekiauja masinu dalimis konkreciai tik varikliu, tai turejo roveri, uzlinko variklis, tai pats dalis pardavinedamas visoms markems, puse metu detaliu ieskojo...o sutvarkes iskart pardave nes sake neduok dieve tokio malonumo... 1,9TDI daug kur stovi, taip kad tik skonio reikalas ko nori, svarbu tvarkinga nusipirkti kad veliau nereiktu visko is eiles remontuot, geriau su defektu, bet dbr lb retas variantas... Brolis turėjo Rover'į 45, tai užsilenkė variklis, pasirodo neremontuojamas, detalių nėra, tai kažkur paliktas pūva, niekam tikęs daiktas tas rover'is, niekam nelinkiu prasidėt su Rover'iu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardaas Paskelbta Lapkričio 1, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 1, 2009 O apie Škoda Octavija 1,9TDI ką manote Sakoma kad tai tas pats VW Passat tik mašina ir dalys pigesnės...bet kyla klausimas jei tas pats,tai kodėl Škodos dalių Passatui nededa... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
zmogus_is_miesto Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 O apie Škoda Octavija 1,9TDI ką manote Sakoma kad tai tas pats VW Passat tik mašina ir dalys pigesnės...bet kyla klausimas jei tas pats,tai kodėl Škodos dalių Passatui nededa... Octavia (tiek senoji, tiek naujoji) yra labai neblogas variantas. Senoji Octavia turi tik vieną minusą-pakankamai aukštą likutinę vertę. Teko kalbėti ne su vienu žmogumi tiek besidominčiu automobilizmu, tiek ir valdančiu automobilių parką. kažkokių rimtų nusiskundimų nebuvo išsakyta čekiško automobilio atžvilgiu. Žinoma, perkant naudotą auto, reikia žiūrėti jo būklę, nes su dyzelinėmis mašinomis į bažnyčią nevažinėjama. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
justis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 O apie Škoda Octavija 1,9TDI ką manote Sakoma kad tai tas pats VW Passat tik mašina ir dalys pigesnės...bet kyla klausimas jei tas pats,tai kodėl Škodos dalių Passatui nededa... Octavia (tiek senoji, tiek naujoji) yra labai neblogas variantas. Senoji Octavia turi tik vieną minusą-pakankamai aukštą likutinę vertę. Teko kalbėti ne su vienu žmogumi tiek besidominčiu automobilizmu, tiek ir valdančiu automobilių parką. kažkokių rimtų nusiskundimų nebuvo išsakyta čekiško automobilio atžvilgiu. Žinoma, perkant naudotą auto, reikia žiūrėti jo būklę, nes su dyzelinėmis mašinomis į bažnyčią nevažinėjama. pats turiu ir LABAI patenkintas, trasoj 4ltr/100km Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 kompas rodo? ar natūroj? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
joniskietis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj. Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj. Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną. na 2.0 tdi tokiu metu kokiu iesko nerasi, nes jei veliau eiti pradejo, o siaip 2.0 islaikymas brangesnis nei 1,9, kalbu apie dirzus, irempejus, pompas ir t.t. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 2, 2009 Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės. Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai. Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj. Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną. na 2.0 tdi tokiu metu kokiu iesko nerasi, nes jei veliau eiti pradejo, o siaip 2.0 islaikymas brangesnis nei 1,9, kalbu apie dirzus, irempejus, pompas ir t.t. kainuoja tai kainuoja, bet kaip eina tiesa vaziuokle tai nelabai patiko jauti maziausia nelyguma Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. Negi ir Saulius niekuo negalėjo padėti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. Negi ir Saulius niekuo negalėjo padėti? Domeikava netvarko, dizrida irgi, kiek dar jis jų aplankė nežinau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. ka toks vienetinis siurblys kad srote nera? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. ka toks vienetinis siurblys kad srote nera? Kalba eina apie 1000 Eur už seną. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. ka toks vienetinis siurblys kad srote nera? Kalba eina apie 1000 Eur už seną. kaip merso skaitau normaliai, jei sugebi masina tokia nusipirkt tai reik turet omeny kad kazkada ja ir remontuot reiks... siurblys siaip dyzelio viena is brangesniu variklio daliu taigi avineli pasipurtyk nors srotas srotui nelygus ka vienam rekia, mazesniam ar nuosalesniam per puse galima rasti... neseniai ieskojom audi 2005 daliu, tai siauliuose pavyko per puse nupirkti pigiau nei kaune... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 3, 2009 Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali. lucas kuro siurblys Lietuvoj ju niekas neremontuoja gali buti ramus. vienintele vieta buvo Rygoj kur galejo pastatyti ant stendo ir kazka pabandyti, bet garantijos nera. deveta irgi gali nusipirkti toki pati ir paskui galai i vandeni cia is skaudzios patirties pats paprasciausias variantas tai statyti sprinterio mechanini siurbli. dirba truputi garsiau gal kazkiek krenta galingumas taciau vaziuoja Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti