Jump to content

del dyzelioko pasirinkimo


Marek

Recommended Posts

tai tikriausiai intercooleris nebesalde oro pries turbina ir parejo jinai,galejo taip but,reik ermest aki ar jis veikia

Tarpinis oro aušintuvas (intercooler) montuojamas už turbokompresoriaus,tam,kad atvėsintų turbinos sušildytą orą ir į variklį patektų daugiau deguonies.

Prieš turbiną nėra ką šaldyti.

taip,tiesa sakai,nusisnekejau :icon-redface: butent po turbinos saldomas oras,kad butu paduodamas i varikli didesnis jo kiekis

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 407
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina?

intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai?

nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke.

negesint ant didelių apsukų :icon-exclaim: vienintelis vaistas :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina?

intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai?

nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke.

negesint ant didelių apsukų :icon-exclaim: vienintelis vaistas :icon-wink:

ir pilti gerus tepalus (sintetika geriausia), kad "nagaras" neuzkistu turbinos tepalo vamzdelio... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal zinot toki fokusa, ar bmw tds varikly pries turbina buna koks nors filtriukas? ir del kokiu priezasciu gali sugestii turbina?

intercooleris turetu but,o kas tau ten negerai?

nu tam bmw buvo italuos turbina parejus, parveze ant tralo, lietuvoj sutvarke, tai isejo tokia sneka kad pries turbinke turetu but koks tai filtriukas, tai jei jis yra but gerai pravalyt kad vel nepareitu turbinke.

negesint ant didelių apsukų :icon-exclaim: vienintelis vaistas :icon-wink:

ir pilti gerus tepalus (sintetika geriausia), kad "nagaras" neuzkistu turbinos tepalo vamzdelio... :icon-wink:

o ant to vamzdelio, filtriuko nera????

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm.

kiek žinau, tai į roverį puse o gal net daugiau Hondos sudėta....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm.

100%!!! pazystu toki zmogu jis prekiauja masinu dalimis konkreciai tik varikliu, tai turejo roveri, uzlinko variklis, tai pats dalis pardavinedamas visoms markems, puse metu detaliu ieskojo...o sutvarkes iskart pardave nes sake neduok dieve tokio malonumo...

1,9TDI daug kur stovi, taip kad tik skonio reikalas ko nori, svarbu tvarkinga nusipirkti kad veliau nereiktu visko is eiles remontuot, geriau su defektu, bet dbr lb retas variantas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Jei kalba eina apie vw dyzelinius variklius,apie 10 metų senumo mašinose,tai be jokios konkurencijos pirmoj vietoj 81 kW motoras (kodas AFN).Fantastiškas motoras visomis prasmėmis.Dar visai nieko 66kW varikliai.Bet tik ne 55,ar 85 kW.Šitie tikrai sąlyginai niekam tikę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Tik nemėginkit savo kailiu su tokia "egzotika" kaip rover, bankrutavęs "brand'as", su atsarginėm dalim nefontanai, apskritai apie roverį nei vieno gero žodžio negalėčiau paminėti. Jau jei imt, tai imt, tradicinę mašiną kokią, tai nebus didelių problemų nei servise, nei su detalėm.

100%!!! pazystu toki zmogu jis prekiauja masinu dalimis konkreciai tik varikliu, tai turejo roveri, uzlinko variklis, tai pats dalis pardavinedamas visoms markems, puse metu detaliu ieskojo...o sutvarkes iskart pardave nes sake neduok dieve tokio malonumo...

1,9TDI daug kur stovi, taip kad tik skonio reikalas ko nori, svarbu tvarkinga nusipirkti kad veliau nereiktu visko is eiles remontuot, geriau su defektu, bet dbr lb retas variantas...

Brolis turėjo Rover'į 45, tai užsilenkė variklis, pasirodo neremontuojamas, detalių nėra, tai kažkur paliktas pūva, niekam tikęs daiktas tas rover'is, niekam nelinkiu prasidėt su Rover'iu.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O apie Škoda Octavija 1,9TDI ką manote :icon-question: Sakoma kad tai tas pats VW Passat tik mašina ir dalys pigesnės...bet kyla klausimas jei tas pats,tai kodėl Škodos dalių Passatui nededa...

Octavia (tiek senoji, tiek naujoji) yra labai neblogas variantas.:) Senoji Octavia turi tik vieną minusą-pakankamai aukštą likutinę vertę.:) Teko kalbėti ne su vienu žmogumi tiek besidominčiu automobilizmu, tiek ir valdančiu automobilių parką. kažkokių rimtų nusiskundimų nebuvo išsakyta čekiško automobilio atžvilgiu. Žinoma, perkant naudotą auto, reikia žiūrėti jo būklę, nes su dyzelinėmis mašinomis į bažnyčią nevažinėjama. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O apie Škoda Octavija 1,9TDI ką manote :icon-question: Sakoma kad tai tas pats VW Passat tik mašina ir dalys pigesnės...bet kyla klausimas jei tas pats,tai kodėl Škodos dalių Passatui nededa...

Octavia (tiek senoji, tiek naujoji) yra labai neblogas variantas.:) Senoji Octavia turi tik vieną minusą-pakankamai aukštą likutinę vertę.:) Teko kalbėti ne su vienu žmogumi tiek besidominčiu automobilizmu, tiek ir valdančiu automobilių parką. kažkokių rimtų nusiskundimų nebuvo išsakyta čekiško automobilio atžvilgiu. Žinoma, perkant naudotą auto, reikia žiūrėti jo būklę, nes su dyzelinėmis mašinomis į bažnyčią nevažinėjama. :lol:

pats turiu ir LABAI patenkintas, trasoj 4ltr/100km :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover :) Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj.

Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover :) Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj.

Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną.

na 2.0 tdi tokiu metu kokiu iesko nerasi, nes jei veliau eiti pradejo, o siaip 2.0 islaikymas brangesnis nei 1,9, kalbu apie dirzus, irempejus, pompas ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu seną temą.Tėvukas nuspręndė mašiną pirkti.Nori dyzelio 1996-2000m,variklis 1,9TDI.

Iš pradžių žiūrėjom Rover 600,Rover 45 bet pasak kai kurių vairuotojų sunku su dalimis,sako mitas tai kad pvz.Rover 600 tinka Honda Accord detalės.

Tai vat ir galvojame arba Rover arba VW Passat arba Škoda Octavia...Rašykit kas turite tokias mašinas kokie pliusai ir minusai.

Na tu čia ir sugalvojai su tuo Rover :) Bėk kuo toliau nuo tokios ekperimentinės anglų kūrybos. Apie patvarumą nėra net ko kalbėt, o jau garso izoliacija anglo dyzelio salone tai kaip Belaruso kabinoj.

Octavia 2008m 1,9tdi - pagrinde miestas, apie 7,5 L/100km, trąsoj laikant apie 120km/h - apie 6,5 L/100km. Čia realus suvartojimas, nes čekiški borto kompiuteriai pasitikėjimo visiškai nekelia (padaryti principu, "kad tik rodo"). Jei nori važiuot ekonomiškiau reikia žiūrėt į variantą su 2.0tdi. Žymiai lengviau velka pačią mašiną.

na 2.0 tdi tokiu metu kokiu iesko nerasi, nes jei veliau eiti pradejo, o siaip 2.0 islaikymas brangesnis nei 1,9, kalbu apie dirzus, irempejus, pompas ir t.t.

kainuoja tai kainuoja, bet kaip eina :D:D:D tiesa vaziuokle tai nelabai patiko jauti maziausia nelyguma :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali.

ka toks vienetinis siurblys kad srote nera? :)

Kalba eina apie 1000 Eur už seną.

kaip merso skaitau normaliai, jei sugebi masina tokia nusipirkt tai reik turet omeny kad kazkada ja ir remontuot reiks... :) siurblys siaip dyzelio viena is brangesniu variklio daliu taigi avineli pasipurtyk :D nors srotas srotui nelygus ka vienam rekia, mazesniam ar nuosalesniam per puse galima rasti... neseniai ieskojom audi 2005 daliu, tai siauliuose pavyko per puse nupirkti pigiau nei kaune...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakot roverių neremontuoja, bet pasirodo, kad mersų irgi. Kaimynėlio C220 d užlinko kuro siurblys - visi Kauno meistrai pakėlė rankas ir niekuo padėt negali.

lucas kuro siurblys :D

Lietuvoj ju niekas neremontuoja gali buti ramus. vienintele vieta buvo Rygoj kur galejo pastatyti ant stendo ir kazka pabandyti, bet garantijos nera.

deveta irgi gali nusipirkti toki pati ir paskui galai i vandeni cia is skaudzios patirties :icon-twisted::icon-twisted::icon-twisted:

pats paprasciausias variantas tai statyti sprinterio mechanini siurbli. dirba truputi garsiau gal kazkiek krenta galingumas taciau vaziuoja

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...