Jump to content

del dyzelioko pasirinkimo


Marek

Recommended Posts

cipas skirtas protingiems zmonems. tai yra, kada lenkimo momentu, kartais norisi ant gazo pedalio atsistot.

jei lakstysi pastoviai, motoras uzsilenks....

as lenkima ir kitas situacijas kada trauka reikalinga ir kalbu, nes lenkt kai motoras sunkiai begisi tai pavojinga truputi, nors jis dabar traukia gan nrml, tik tiek kol isisuka,

lenk pavojinga kai vairavimo stazo ner arba dramblys ant smegenu uzlipes.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 407
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

cipo uzdraust tikrai nereiketu, reiketu nepatyrusiems vairuotojams leist vairuot pvz pirmus 2 metus tik koki iki 66kw, paskiau galingesnes, o ne kai kiti atsiseda prie lektuvu ir laksto

metai labai slidus kriterijus. Kai kas per metus net 1000km nenuvaziuoja kai kas 180000. Pvz as po to kai islaikiau teises 5metus nevairavau is viso. (dabar paskutinius 8 metus darau po 45000 per metus).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Is principo as pries tuos cip tuningus ir pan dalykus nori paraliot, tam yra autokrosas ir pan sportai. Kelias ne lenktymiu trasa. 130 140 bet kokia masina (normali, tvarkinga) ir be to eina. Bamdziau jaunesnis budamas ta pati atstuma kasdien vazinejau idarba bandziau 160 ir 100 (kelias savaites) skirtumo laike is tasko A i taska B jokio gal kokios 2 minutes jei sekasi ir mazai furu pakeliui, bet vistiek vis kas nors pasimaiso

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tiesa sakant is visu dyzeliku kuriuos teko vairuoti man labiausiai patiko BMW 524 (kitu nebandziau tik draugai pazystami) taigi su saviskiu gaudavau kuro sanaudas nuo 6 iki 9 l/100km ziurint kaip vaziuoji. Na su tuo bimbalu man nuskilo nei galvute perkreipta buvo nei turbina sudrozta (tai to modelio ligos)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo pavasario turiu BMW 530D ir labai nustebino kuro sanaudomis. Man uztenka iki 6 l/km. Bandziau viena kelione taupant kura vaziuot tai isejo vidurkis 4,9 l/km.

Idomu kiek sudegina 318D?

Brolis galvoja pirkt 320D.

sapaliones,nebent dvilitris tiek suvalgys,neviena drauga turiu,tai apie 8 vidurkis

320d 6ltr. vidurkis, 530d nerealios sanaudos tokios...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo pavasario turiu BMW 530D ir labai nustebino kuro sanaudomis. Man uztenka iki 6 l/km. Bandziau viena kelione taupant kura vaziuot tai isejo vidurkis 4,9 l/km.

Idomu kiek sudegina 318D?

Brolis galvoja pirkt 320D.

sapaliones,nebent dvilitris tiek suvalgys,neviena drauga turiu,tai apie 8 vidurkis

320d 6ltr. vidurkis, 530d nerealios sanaudos tokios...

Realios.Ten visai kitas variklis,tik tiksliai nepamenu,nuo kurių metų juos pradėjo gaminti.Ne iš vieno esu girdėjęs,kad 3 litrų ekonomiškesnis už 2,5.

Makaciolla galėtų šituo klausimu žodį tart,nes kiek suprantu patirties turi su bmw dyzeliais.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

grupiokas turi 530d 2001m., 142kW,vidutines sanaudos 8,3l, taip pat turi 320d, 1999m, sanaudos vidutines apie 6l.

draugas turi 530d 2000m, 135kW, vidutines sanaudos apie 8l.

jei važiuoju, kaip su bemvu tai ir valgo kaip bemvas, jei ramiai nesportuoji tai ir valgo atatinkamai. Cia is savo patirties su BMW

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

grupiokas turi 530d 2001m., 142kW,vidutines sanaudos 8,3l, taip pat turi 320d, 1999m, sanaudos vidutines apie 6l.

draugas turi 530d 2000m, 135kW, vidutines sanaudos apie 8l.

jei važiuoju, kaip su bemvu tai ir valgo kaip bemvas, jei ramiai nesportuoji tai ir valgo atatinkamai. Cia is savo patirties su BMW

patikek,sportiniu rezimu lakstant ir 10l neriba,pats tai zinau ir patyriau...surasiau misriam rezime ramiai vazinejant kuro normas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Citroen xantia 1,9 TDI 5,5 ant 100 km išėjo kelionei į Slovakijos kalnus. Tame tarpe pakilimai į kalnus 3 pavara, stovėjimai kamščiuos Lenkijoj ir važiavimas pilnu ekipažu ir bagažine, greitis daugumoj apie 100 km/h. Stabilumu posūkiuos ir minkštumu niekas neprilygsta xantijai, bent jau iš mano turėtų 5 auto. Hidraulika aišku genda, bet amortikus juk irgi reikia keisti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tikriausiai intercooleris nebesalde oro pries turbina ir parejo jinai,galejo taip but,reik ermest aki ar jis veikia

Tarpinis oro aušintuvas (intercooler) montuojamas už turbokompresoriaus,tam,kad atvėsintų turbinos sušildytą orą ir į variklį patektų daugiau deguonies.

Prieš turbiną nėra ką šaldyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...