Jump to content

del dyzelioko pasirinkimo


Marek

Recommended Posts

  • Atsakymai 407
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Domejausi Laguna, tai didesnio komforto ir mazesnio patikimumo masina :) trumpai tiek. Is audiniu galbut A4 Avensis, Nissan Primera, Tojota Carina, corola, visos universalai. Volvo brangios detales, nors noreciau, visai ciki pvz V40. Metai visu panasus, iki 10 senumo.

Derinsiu kitamet pirkt kokia, bet naudotos kaip kate maise, gali nusipirk ir gera, o gali ir ne :D reik ziuret, nusimanyt nors truputi, o jei toks kaip as, zalias veik :D tai pasiskaiciau zurnalus lietuviskus, rusiskus, nu ir tokie rezultatai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na žiūrint pagal turimą sumą.

Rekomenduočiau 1994-1997 AUDI A6 2,5TDI 103 KW. Esu turėjęs tokias 2, vieną sedaną, vieną karavaną quattro. Išlaikymas sąlyginai tikrai nebrangus, važiuoklė, variklis tikrai patikimi, trauka gera, važiavimo kokybė gera, salonas malonus, iš gerų medžiagų. Sunku rasti tokio modelio, geros komplektacijos, gerą, mažiau nei 300000 km nuvažiavusią auto.

Aišku, gali nusipirkti kokį guolį, ar pvz renault. Bet tikrai ji netarnaus, nevažiuos taip, kaip audi. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rida tai neduodantis ramybes klausimas, pvz kai pirkau savo 2005 buvo 129000 berods, tevas pirko 2000 buvo 130000, na apytiksliai, po to golfas 86 metu tai 160000, kazkaip nerealiai su tais kilometrais, man tai atrodo, kad jei mashina senesne nei 5 metai tai tiketina, kad bus virsh 300000 realiai imant o ne ant spido ziurint

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rida tai neduodantis ramybes klausimas, pvz kai pirkau savo 2005 buvo 129000 berods, tevas pirko 2000 buvo 130000, na apytiksliai, po to golfas 86 metu tai 160000, kazkaip nerealiai su tais kilometrais, man tai atrodo, kad jei mashina senesne nei 5 metai tai tiketina, kad bus virsh 300000 realiai imant o ne ant spido ziurint

Matai cia su rida durnas dalykas, nes gali tau papult kokio "sodininko" masina, kuri naudojama 3 kart per metus ir ten rida tikrai bus maza, o gali ir papult kokio taksisto. Siap teko skaityt, kaip dabar atsukineja elektroninius spidometrus, tai dar lengiau nei mechaninius, ir ten buvo kaip pavizdys duotas, kad is graikijos parvarytas 05m. pezo 607, buves taksisto, rida 650000, o padare jei gerai atsimenu 170000km. Tai vat, reikia zet bendrai i stovi, kaip pedalai, vairas, riciagas ar labai nusitrine ar ne, ir tada matysis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirk A6 pereinamą modelį su viena raudona, šešių pavarų. Rimtas daiktas, niekaip iš tėvo neatimu. Renault - šeimos nelaimė dažniausiai. Mersas - 124 neužmušamas, bet rūdyja žiauriai, C klasės vakar vieną bandžiau - nieko įpatingo, žieminių padangų triukšmas didesnis negu mano senuke 124. Beje nereikia bijot, kad Audi bus bėgus 300 tkm, nes jų varikliai laisvai laiko pusę lemono ir daugiau (normaliai eksploatuojant).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu as cia kaip pvz paemiau, bet siap is esmes, tai atsisedes i masina, gi matos, kad jeigu sedynes kiauros nuo sedejimo, tai zinok, kad ne 100000.

o as norejau pasakyt, kad tas kas nores parduoti ir apgauti tikrai taip ir padarys, sutik, tiek vaira tiek sedynes galima pakeisti....

tik labai geras specialistas pasakys kad mashina nuvaziavo ne 100k o 300k

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirk A6 pereinamą modelį su viena raudona, šešių pavarų. Rimtas daiktas, niekaip iš tėvo neatimu. Renault - šeimos nelaimė dažniausiai. Mersas - 124 neužmušamas, bet rūdyja žiauriai, C klasės vakar vieną bandžiau - nieko įpatingo, žieminių padangų triukšmas didesnis negu mano senuke 124. Beje nereikia bijot, kad Audi bus bėgus 300 tkm, nes jų varikliai laisvai laiko pusę lemono ir daugiau (normaliai eksploatuojant).

Apie tokią aš ir rašiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Manyciau jog masina reikia pirkti ( jei yra galimybe) tik is pazystamo kuris veza ia uzsienio. Tada nusipirksi gal ir ne idealia , bet be jokiu atsukimu. Turguj teko karta dyzeli pirkt tai apsipirkau juodai. dabar pazystamas parveze is francu bioske tdi tai 94 galo praejus buvo beveik 300.000 . tai kelios gumos , o daugiau bedu kolkas nebuvo. ir padangos neismainytos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rida tai neduodantis ramybes klausimas, pvz kai pirkau savo 2005 buvo 129000 berods, tevas pirko 2000 buvo 130000, na apytiksliai, po to golfas 86 metu tai 160000, kazkaip nerealiai su tais kilometrais, man tai atrodo, kad jei mashina senesne nei 5 metai tai tiketina, kad bus virsh 300000 realiai imant o ne ant spido ziurint

dar yra toks dalykas kaip servizo knygele. pirkom draugui pasata, 97m, is italu, rida buvo 83000 km. pagal knyga vaziaves i metus 10000km....

o kai nuvare pas meistrus paziuret, nes ruosesi i vokiecius lekt, tie pasake kad galinis balkis pakeistas visas.... ir fara viena taivanio.

bet rida tipo, tikra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėvėtos mašinos pirkimas-loterija. Dyzelines mašinas kapitalistai perka tam, kad važinėtų. Todėl 50-70 t. km. per metus rida -visai normali. Atitinkamai galima pasiskaičiuoti, kokia maždaug turėtų būti rida. Man labai patinka www.manoauto.tvk.lt puslapis. Jei nebloga kaina ir metai, nurodoma, kad 2 metų senumo mašinos rida 150-180 t.km. O tai jau panašu į teisybę.

Leak-down testai irgi nevisagaliai. Prieš porą metų nusipirkau Peugeot 406 turbo dyzelį (ne HDI), tikrinau vienam iš geriausių dyzelių servise, atlikau tą testą. Parodymai buvo super. Po 3 mėn. švaistiklis išlindo per bloką. :icon-cool:

Labai daug priklauso nuo prieš tai buvusio savininko. Kaip jis važinėjo. Pamenu, kai dirbau lizinge, vienas klientas nusipirko 0,5 metų senumo vilkiką iš olandijos. Ir tas po kelių mėnesių "užkalė" variklį. Patys švedai (nes tai buvo volvo) skrido į Lietuvą žiūrėti "stebuklo", nes pagal juos-tai buvo neįmanoma.

Ir atvirkštiniai pavyzdžiai. Mano dėdulė sėkmingai 8 metus išvažinėjo su Hyunday Sonata (tiesa, pirko naują) ir po to pasikeitė į naujesnį modelį.

Žmonai savo laiku buvau nupirkęs Renault 19 automatą (kuris nebuvo, pasak internetinių atsiliepimų, labai patikimas). Tačiau pravažinėjom 1,5 metų be jokių problemų, po to pardaviau bendradarbės mamai, kuri dar bent kelis metus ramiai išvažinėjo ir perduodavo linkėjimus (dabar esu pakeitęs darbą, tai nebeturiu kontaktų su ja).

Net ir apie naujas mašinas yra skirtingos nuomonės. Vieni dievina Honda Accord'us, kiti-keikia, vieni važinėja su mersedesais, kiti - kas mėnesį važiuoja į servisą.

Faktas yra tai, kad mašinose didėja elektronikos (kurios taip lengvai nepareguliuosi/bet kur suremontuosi), visi gamintojai taupo, kad kaina būtų mažesnė (dažnai-medžiagų kokybės sąskaita). Pasaulyje populiarėja "vartotojiška" pozicija: nusiperku, kelis metus pavažinėju ir parduodu bei perku naują. Atitinkamai orientuotas ir agregatų patikimumas. Tą patvirtina ir serviso meistrai, ir žmonės, besidomintys automobilizmu.

Todėl linkiu sėkmės loterijoje.:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va kad prisiklausai daug nuomoniu ir poto nebezinai kas ir geriau.Buvom prisoke prie c4 tai variklio dirzelio keitimas ir dar ten apie 2000lt :D

Nenusisnek jokie 2tuskanciai.... cia mulkina neimanelis meistrai... pats kuo puikiausiai gali ta dirzeli pasikeist ta as ir padariau :) va su Volvo tai jau beda dirzeli pakeist :icon-confused:

turiu audi 2,5tdi cipinta dyzeli.... jokio kito dyzelio man neikistum :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...