Jump to content

Kombaino išsirinkimas


Algis...

Recommended Posts

naujam kombainui dažniausiai būna transportinis slėgis, atsiversk instrukcijos galą ten rasi lentelę koks mažiausias galimas slėgis tavo kombainui, su tavo hederiu.

Dėl dublių... Ieškojom pamenu kadaise tokio varianto 300mm. Ir kad sutapti išorinis diametras su kombaino ratais, lyg ir buvom radę kažką, bet taip ir neatvežėm, neprireikė kol kas

traktorius ant galo uzsideda placiau nei 1,2m, o kombainas negali? :eusa-think: neturiu po ranka kombaino knygos nepasakysiu koks slegis gali buti minimum.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galit pasakyt kaip naujokui, kodėl didesnių kombainų (tokių kaip NH cx8080) dvitilčių nebūna?

Iš keiso pusės buvo akcija visai nesenai galiniams varomiems tiltams, perki tiltą montavimas nemokamai, pasidomėk lytagroj gal irgi turi kažką panašaus.

Kiek pamenu naujas planuose buvo pasidomėk vikšrais.

Dėl pločio palygink ašies apkrovomą traktoriui ir kombainui pas tave 70% svorio tenka priekiui jei gerai pamenu.

Amerikonai deda ir daugiau pločio, rizikuoja.

Mes vienam atvežėm dublius, žmogus nusipirko o prieš montuodamas paskambino paklausė o ką jei orą nuleisčiau, paklausiau tai tu nusipirkai dublius nepabandes oro nuleisti? Kiek supratau taip ir nesumontavo ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau paklausti kodel kombainuose nebuna blokiruociu tilto?

buna blokiruotes, pvz Laverda visu modeliu kombainam standartiskai buna priekinio tilto blokiruote, nes kai visus kombainus gamina remines konstrukcijos ir taip pat kalninius modelius, tai visuose ir diegia sia sistema.

o jiegu ypatingai slapia tai tik sis variantas

2.80m ilgio ir 0.7 ar 0.8 m plocio metaliniai arba gumuoti viksrai bei besiblokuojantis tiltas - trauki su kombainu tada traktorius is lauko:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai kiek procentu pagereja vaziavimas nuleistomis padangomis, lyginant su pilnomis? :eusa-think:

Geras klausimas, padeda tai smarkiai, su mašina kiek teko užbuksuot, jei spėji nenuskendes nuleisti padangas, šliap, šliap šliap ir iššlepsi. aišku tai ne į sveikatą padangoms. Kiek pagerėja pravažumas nuleidus iki leistinos ribos, kas dar nekenkia padangom sunku pasakyti, faktas, kad geriau ne blogiau ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat, o jei kelias dienas, su kombainu pasliapensi, tai kazin kiek ju ilgaamziskumas sumazes? :eusa-think:

negeriau dasimesti dublius ir sau ramus vaziuoji... :eusa-shifty:

pirmiausia, susirask instrukciją ir pažiūrėk kiek galima nuleisti, dabar labai tinkamas oras pabandyt kas gaunasi ;) tada kalbėsim toliau :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat, o jei kelias dienas, su kombainu pasliapensi, tai kazin kiek ju ilgaamziskumas sumazes? :eusa-think:

negeriau dasimesti dublius ir sau ramus vaziuoji... :eusa-shifty:

pirmiausia, susirask instrukciją ir pažiūrėk kiek galima nuleisti, dabar labai tinkamas oras pabandyt kas gaunasi ;) tada kalbėsim toliau :)

gerai pabandysiu, jei kas duos nekultu dar paseliu pakulti :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat, o jei kelias dienas, su kombainu pasliapensi, tai kazin kiek ju ilgaamziskumas sumazes? :eusa-think:

negeriau dasimesti dublius ir sau ramus vaziuoji... :eusa-shifty:

pirmiausia, susirask instrukciją ir pažiūrėk kiek galima nuleisti, dabar labai tinkamas oras pabandyt kas gaunasi ;) tada kalbėsim toliau :)

gerai pabandysiu, jei kas duos nekultu dar paseliu pakulti :lol:

nu... ką tau pasakyt... pasivėžink su hederiu ant suskustos ražienos jei dabar neklimps ant skustos tai vasarą tikrai laikys

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu paskutiniu laiku ginčai vyksta dėl kombainų brendų. Jei reiktų pirkti naują, pats nesu apsisprendęs tuo klausimu. Tik kyla tokios mintys (jei neliečiant rotorių):

Kederis kaip kederis, jų pasirinkimas platus visų brendų.

Varikliai, ar kombainuose jų yra tokių kuriais labai skundžiamasi?

Kulimo aparatų taip pat yra įvairių, bet pagal kombaino galingumą matyt visi bus panašūs.

Kratikliai, valymas. Visada galima pasirinkti, kad plotai atitiktų variklio galingumą. Ne taip kaip Tukano 450, kur variklis galingas, kombainas gali praryt du kart tiek kiek gali kokybiškai išvalyt, nes visa kombaino subinė nuo pusės kombaino, kaip senuko Do96.

Nu ir kas dabar skiriasi tuose skardos ir guolių monstruose? Ar ne vien spalva? Pas mus turi vienas stambus ūkis 3 brendų naujus kombainus. Sakė visi jie vienodi.

Jei kalbant apie pasaulinę madą, gal reiktų rinktis NH.

Jei žiūrėt LT mados aišku Claas.

Jei norint kad tiktų prie kitų brendų kieme, vėl kitas pasirinkimas, Fendt. :)

Jei norint tokio pat bet kitos spalvos ir pigesnio, Laverda.

Jei tikėti vadybininkų pagyrom tai JD.

Jei rotorius Case.

Kaip jums tokie žiemos pasvarstymai? :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu paskutiniu laiku ginčai vyksta dėl kombainų brendų. Jei reiktų pirkti naują, pats nesu apsisprendęs tuo klausimu. Tik kyla tokios mintys (jei neliečiant rotorių):

Kederis kaip kederis, jų pasirinkimas platus visų brendų.

Varikliai, ar kombainuose jų yra tokių kuriais labai skundžiamasi?

Kulimo aparatų taip pat yra įvairių, bet pagal kombaino galingumą matyt visi bus panašūs.

Kratikliai, valymas. Visada galima pasirinkti, kad plotai atitiktų variklio galingumą. Ne taip kaip Tukano 450, kur variklis galingas, kombainas gali praryt du kart tiek kiek gali kokybiškai išvalyt, nes visa kombaino subinė nuo pusės kombaino, kaip senuko Do96.

Nu ir kas dabar skiriasi tuose skardos ir guolių monstruose? Ar ne vien spalva? Pas mus turi vienas stambus ūkis 3 brendų naujus kombainus. Sakė visi jie vienodi.

Jei kalbant apie pasaulinę madą, gal reiktų rinktis NH.

Jei žiūrėt LT mados aišku Claas.

Jei norint kad tiktų prie kitų brendų kieme, vėl kitas pasirinkimas, Fendt. :)

Jei norint tokio pat bet kitos spalvos ir pigesnio, Laverda.

Jei tikėti vadybininkų pagyrom tai JD.

Jei rotorius Case.

Kaip jums tokie žiemos pasvarstymai? :D

O kas kituose kombainuose kitaip nei tukano 450, jeigu tik variklis per stiprus tai yra 440.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu paskutiniu laiku ginčai vyksta dėl kombainų brendų. Jei reiktų pirkti naują, pats nesu apsisprendęs tuo klausimu. Tik kyla tokios mintys (jei neliečiant rotorių):

Kederis kaip kederis, jų pasirinkimas platus visų brendų.

Varikliai, ar kombainuose jų yra tokių kuriais labai skundžiamasi?

Kulimo aparatų taip pat yra įvairių, bet pagal kombaino galingumą matyt visi bus panašūs.

Kratikliai, valymas. Visada galima pasirinkti, kad plotai atitiktų variklio galingumą. Ne taip kaip Tukano 450, kur variklis galingas, kombainas gali praryt du kart tiek kiek gali kokybiškai išvalyt, nes visa kombaino subinė nuo pusės kombaino, kaip senuko Do96.

Nu ir kas dabar skiriasi tuose skardos ir guolių monstruose? Ar ne vien spalva? Pas mus turi vienas stambus ūkis 3 brendų naujus kombainus. Sakė visi jie vienodi.

Jei kalbant apie pasaulinę madą, gal reiktų rinktis NH.

Jei žiūrėt LT mados aišku Claas.

Jei norint kad tiktų prie kitų brendų kieme, vėl kitas pasirinkimas, Fendt. :)

Jei norint tokio pat bet kitos spalvos ir pigesnio, Laverda.

Jei tikėti vadybininkų pagyrom tai JD.

Jei rotorius Case.

Kaip jums tokie žiemos pasvarstymai? :D

O kas kituose kombainuose kitaip nei tukano 450, jeigu tik variklis per stiprus tai yra 440.

Turėjau minty, kad nesubalansuotas variklio galingumas su grūdų valytuvu. Kombainas nesugeba išvalyti to kiek gali praryti. Gerai nežinau kuris ten Tukano 450 ar 440 su 5 kratikliais kaip Do 96.

Gaila, kad kolega Shaulinis nepanoro išsamiau pakomentuoti, vis gi tos srities tikras specas. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau minty, kad nesubalansuotas variklio galingumas su grūdų valytuvu. Kombainas nesugeba išvalyti to kiek gali praryti. Gerai nežinau kuris ten Tukano 450 ar 440 su 5 kratikliais kaip Do 96.

Gaila, kad kolega Shaulinis nepanoro išsamiau pakomentuoti, vis gi tos srities tikras specas. :)

300 serijos tucanų be aps valytuvas labai panašus į senųjų dominatorių, kurie šauniai dirbo kaip žinia. Bet juk niekas neverčia tamstos pirkt tos pigumos. 400 serija yra visai kas kita.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na kolegai drapokui pakomentuosiu taip:

1 neteko dar susidurti, kad kratiklinam kombainui valomoji nespėtų, pas juos kaip taisyklė jei spėja kratukai tai spėja ir sietai. Jei jau nespėja kratukai taip ar taip stabdai.

Dėl kumelių tai čia labai jau plati įvairovė. Amerikoniška sistema skirstiti našumo klasėm visai nieko būtu, jei nebūtu tokia kebli. Mat kulia ne variklis o kombainas. Dėl variklio atitikimo kombaino pralaidumui jis skirtingas ir priklauso daugiau nuo lauko salygų, derlingumo. Kaip jau pastebėjot daugelio gamintojų panašūs modeliai skiriasi tik arkliais, tai todėl, kad skirtingom sąlygom skirtingų arklių tam pačiam mechanizmui reikia. Panašiai kaip tam pačiam skutikui Alytuj ir Pasvalio moliuise skirtingų traktorių reikėtu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na kolegai drapokui pakomentuosiu taip:

1 neteko dar susidurti, kad kratiklinam kombainui valomoji nespėtų, pas juos kaip taisyklė jei spėja kratukai tai spėja ir sietai. Jei jau nespėja kratukai taip ar taip stabdai.

Kuriem velniam chaltūrkėn atvažiavus stabdyti, varai kiek praryja ir vsio, kas kad šiukšlių daugiau nei grūdų. :) Va jei motoras būtų paskaičiuotas pagal valytuvą, ty būtų kokių 150 AG kaip Do96, kas manau 5 kratukų kombainui pats tas, tada greitai pasprinktum taip bevarydamas. O visumoj aišku kad priklauso nuo kombainininko. Jei gerai matai kas randasi bunkery, tai variklio galios atsarga valgyt neprašo.

Bet visumoj į pirminį mano klausimą dėl brendų niekas dorai ir neatsakė kol kas. :icon-rolleyes: Kas tokio ypatingai skirtingo tarp vienodos galios sakykim 300AG brendų?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...