dziedas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 idomumo delei paklausiu tai gal jau ir pumpadurus išmest sugebėjo iš varikliu italiuksiai, gal iki comanroilo dagiveno? Ir gal jau dėziu velenai nebeluzinėja? Įdomumo dėlei ir aš paklausiu - kas tas "pompaduras", kuo jis skiriasi nuo Common Rail'o? Kuri sistema ir kodėl geriau? O jeigu rimtai, tai visuose Lamborghini traktoriuose, pradedant R6 serija, stovi Deutz kompanijos dyzeliniai agregatai su Common Rail įpurškimo sistemomis. Transmisija ZF. Ir masiškai jos tikrai negenda. O dėl kabinos įrangos - mygtukų ir panašiai, tai galiu duoti patarimą: jeigu netenkina elektrohidraulinis funkcijų valdymas, norite patogių ir didelių svirčių, trosų ir t.t., tai, manau, gali pagelbėti "Džeirana"... cia as apie siurbliukus auksto slėgio kiekvienam cilindrui. Ne mygtukai man siurpa kelia, o kombinacija "mygtukai+italas" kurios prasme platesnė nei tik mygtukai kabinoje... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Bet turbut nevisi lamborgini renkami italijoi? jeigu taip tai kokie modeliai ir kur renkami? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 pompaduras? cia lietuviu kalbos komisijos naujadaras koks? na pompaduse tai teko girdet, bet forumuose dazniau vartojamas PD nematau didelio skirtumo tarp comon rail ir PD variklio, duok gera kura ir vaziuos tiek vienas, tiek kitas... dede dirbo su fura Renault PD varikliu, tai kai isvaziuodavo i VE viskas tvarkoj, po to tiesiai i Rusija, po Rusijos pastoviai 1 arba 2 forsunkes keisdavo, bet po kiekvieno reiso i Rusija Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Bet turbut nevisi lamborgini renkami italijoi? jeigu taip tai kokie modeliai ir kur renkami? Jūs visiškai teisus. Ne visi Lamborghini traktoriai renkami Italijoj (nors tame ir nematau nieko blogo). Sodiniai (RF/RS), R1, R2, R3 ir R6 "mažieji" (100, 110, 115, 125AG) surenkami Italijoje. R6 (130-180AG), R6 VRT (belaiptė transmisija), R7 ir R8 serijų Lamborghini traktoriai surenkami Vokietijoje. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Tada turiu dar klausima, kuris lambo modelis atitinka DF TTV630 modeli, ar jie isoriskai skiresi kuom nors? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Tada turiu dar klausima, kuris lambo modelis atitinka DF TTV630 modeli, ar jie isoriskai skiresi kuom nors? Lamborghini R6.190VRT DCR. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 na bent išvaizda tai tikrai išsiskiria iš analogu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 na bent išvaizda tai tikrai išsiskiria iš analogu Ačiū už gerą žodį Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorass Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Tai kaip matosi isvaizda nesiskiria nuo DF, o pavizdziui kainu skirtumas yra koks ir jaigu yra tai procentaliai ant kiek ir kieno pigesni mazdaug. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 na bent išvaizda tai tikrai išsiskiria iš analogu Ačiū už gerą žodį na va galiu dar pagirti turiu viena deutzh varikli kieme tai paliko nemenka ispudi prie -17laipsniu iš puse apsukimo uzsikūria ir tolygiai dirba nors jokio pasildimo ar pakaitinimo zvakiu nėra jame Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 na va galiu dar pagirti turiu viena deutzh varikli kieme tai paliko nemenka ispudi prie -17laipsniu iš puse apsukimo uzsikūria ir tolygiai dirba nors jokio pasildimo ar pakaitinimo zvakiu nėra jame O va čia,pavyzdys,kas būna,kai italai nagus prie to variklio prikiša. Čia gamykloj taip padaryta,jei ką. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MF Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Cia zemo kuro slegio pompele jei neklystu , kazin ar cia gamyklos darbas nepamenu kad taip padaryta butu, beto variklis visokiais s neapauga gamykloj, kaip nuotrokoj matos net sunku suprast ka parodyt su ta foto nori Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
greitail Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 kad ne gamykloj sitas padaryta tai aisku virinimas garazinis ir tai prasto meistro Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 kad ne gamykloj sitas padaryta tai aisku virinimas garazinis ir tai prasto meistro patikslinimui - cia tikrai gamyklinis padarymas bet ne deutz, o italiuksiu kame jis buvo idėtas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 kad ne gamykloj sitas padaryta tai aisku virinimas garazinis ir tai prasto meistro Na,reikėjo italams ant to variklio kompresorių uždėti,tai originalus kuro siurbliuko atvamzdis (štuceris),kiek supratau,nebetiko,ar netilpo ten jau.Tai jie,va šitą ir susnargliavo su kempu,apšveitė šlifuokliu ir jiems gerai.Po ~200 valandų,pro jį,kuras kapsėti pradėjo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 o tu ant virsaus dar syki su kempu ir vsio bus gerai,nei varves nei ka o siaip aisku jei gamyklinis daiktas toks ateina tai tikrai graudu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 o tu ant virsaus dar syki su kempu ir vsio bus gerai,nei varves nei ka o siaip aisku jei gamyklinis daiktas toks ateina tai tikrai graudu sitaip ir buvo "rekonstruotas" Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MF Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 abejoju ir as kad ten gamyklos darbas, nes originaliai kompresorius lyg ne toj vietoj stovi ir virs kuro pompos nelabai tilps be to ir stuceris ne toks , na dar neaisku koks modeliukas nevisus krapstes esu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 Gal gali kas,viską,kas nesusiję su 130 ag traktorium,iš šitos temos kur kitur iškelti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 25, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 25, 2010 sitaip ir buvo "rekonstruotas" patiuninguotas, kolega temos nori nenori nuvaziuoja i sona ir nieko cia nepakeisi... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Kovo 1, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 1, 2010 Vylukui: Man labai malonu, kad taip domitės mūsų parduodamais traktoriais Lamborghini. Ir bukletus aš perskaičiau. Ir Jūsų nusivylimui, turbūt, Lamborghini galinis padargų keltuvas yra 9240kg galios. Ir dar. Jeigu jau taip drąsiai kitus kritikuojat, tai bent jau paviešinkit savo asmenybę. Tokius oponentus ir aš gerbiu Tai kaip ten,iš tikro yra su Lamborghini R6.140DCR galiniu keltuvu? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Kovo 1, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 1, 2010 Vylukui: Man labai malonu, kad taip domitės mūsų parduodamais traktoriais Lamborghini. Ir bukletus aš perskaičiau. Ir Jūsų nusivylimui, turbūt, Lamborghini galinis padargų keltuvas yra 9240kg galios. Ir dar. Jeigu jau taip drąsiai kitus kritikuojat, tai bent jau paviešinkit savo asmenybę. Tokius oponentus ir aš gerbiu Tai kaip ten,iš tikro yra su Lamborghini R6.140DCR galiniu keltuvu? Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Kovo 1, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 1, 2010 Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg Citata iš www.lamborghini-tractors.com : "Lifting in complete safety. Electronic lift control, including radar wheelslip control is a standard feature on all models of the range, it ensures completely safe management of loads up to 6200 kg (R6 130-140) and up to 9200 kg (R6 160-175-185)." Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Kovo 2, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2010 Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg Citata iš http://www.lamborghini-tractors.com : "Lifting in complete safety. Electronic lift control, including radar wheelslip control is a standard feature on all models of the range, it ensures completely safe management of loads up to 6200 kg (R6 130-140) and up to 9200 kg (R6 160-175-185)." Čia yra bendro pobūdžio informacija. R6.130-140DCR modeliuose taip pat gali būti 9240kg keltuvas. Tokiu atveju yra komplektuojami didesnio diametro keltuvo cilindrai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Kovo 2, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 2, 2010 O gal ir į mano klausimą atsakysi (2 ir 3 puslapiuose) Ir atskirai norėčiau pareplikuoti gerbiamam "shauliniui". Pardavimo esmė ir yra "varžtų skaičiavimas", antraip "Dotnuvos projektai" reklamuodami JX95 nerašytų tokių nesamonių, kaip kad JX95 turi priekinį amortizuojantį tiltą, elektrohidraulinį priekinio tilto įjungimą/išjungimą, diskinius stabdžius... Na ką aš tau galiu pasakyti. Lietuvoje melaginga reklama baudžiama pagal įstatymą taigi duok į teismą, krūvą pinigų prisiteisi * *žinioma gali ir pralošti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti