Jump to content

130 A/g Traktorius kaip apsisprest


marko

Recommended Posts

idomumo delei paklausiu tai gal jau ir pumpadurus išmest sugebėjo iš varikliu italiuksiai, gal iki comanroilo dagiveno? Ir gal jau dėziu velenai nebeluzinėja?

Įdomumo dėlei ir aš paklausiu - kas tas "pompaduras", kuo jis skiriasi nuo Common Rail'o? Kuri sistema ir kodėl geriau? :eusa-think: O jeigu rimtai, tai visuose Lamborghini traktoriuose, pradedant R6 serija, stovi Deutz kompanijos dyzeliniai agregatai su Common Rail įpurškimo sistemomis. Transmisija ZF. Ir masiškai jos tikrai negenda. O dėl kabinos įrangos - mygtukų ir panašiai, tai galiu duoti patarimą: jeigu netenkina elektrohidraulinis funkcijų valdymas, norite patogių ir didelių svirčių, trosų ir t.t., tai, manau, gali pagelbėti "Džeirana"... :D

cia as apie siurbliukus auksto slėgio kiekvienam cilindrui. Ne mygtukai man siurpa kelia, o kombinacija "mygtukai+italas" kurios prasme platesnė nei tik mygtukai kabinoje... :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 78
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

pompaduras? :) cia lietuviu kalbos komisijos naujadaras koks? :lol: na pompaduse tai teko girdet, bet forumuose dazniau vartojamas PD :) nematau didelio skirtumo tarp comon rail ir PD variklio, duok gera kura ir vaziuos tiek vienas, tiek kitas... dede dirbo su fura Renault PD varikliu, tai kai isvaziuodavo i VE viskas tvarkoj, po to tiesiai i Rusija, po Rusijos pastoviai 1 arba 2 forsunkes keisdavo, bet po kiekvieno reiso i Rusija :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet turbut nevisi lamborgini renkami italijoi? jeigu taip tai kokie modeliai ir kur renkami?

Jūs visiškai teisus. Ne visi Lamborghini traktoriai renkami Italijoj (nors tame ir nematau nieko blogo). Sodiniai (RF/RS), R1, R2, R3 ir R6 "mažieji" (100, 110, 115, 125AG) surenkami Italijoje. R6 (130-180AG), R6 VRT (belaiptė transmisija), R7 ir R8 serijų Lamborghini traktoriai surenkami Vokietijoje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na va :D galiu dar pagirti turiu viena deutzh varikli kieme tai paliko nemenka ispudi prie -17laipsniu iš puse apsukimo uzsikūria ir tolygiai dirba nors jokio pasildimo ar pakaitinimo zvakiu nėra jame :eusa-clap:

O va čia,pavyzdys,kas būna,kai italai nagus prie to variklio prikiša. :icon-evil:

Čia gamykloj taip padaryta,jei ką.

post-397-141521765379_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad ne gamykloj sitas padaryta tai aisku virinimas garazinis ir tai prasto meistro :D

Na,reikėjo italams ant to variklio kompresorių uždėti,tai originalus kuro siurbliuko atvamzdis (štuceris),kiek supratau,nebetiko,ar netilpo ten jau.Tai jie,va šitą ir susnargliavo su kempu,apšveitė šlifuokliu ir jiems gerai.Po ~200 valandų,pro jį,kuras kapsėti pradėjo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vylukui: Man labai malonu, kad taip domitės mūsų parduodamais traktoriais Lamborghini. Ir bukletus aš perskaičiau. Ir Jūsų nusivylimui, turbūt, Lamborghini galinis padargų keltuvas yra 9240kg galios.

Ir dar. Jeigu jau taip drąsiai kitus kritikuojat, tai bent jau paviešinkit savo asmenybę. Tokius oponentus ir aš gerbiu :D

Tai kaip ten,iš tikro yra su Lamborghini R6.140DCR galiniu keltuvu? :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vylukui: Man labai malonu, kad taip domitės mūsų parduodamais traktoriais Lamborghini. Ir bukletus aš perskaičiau. Ir Jūsų nusivylimui, turbūt, Lamborghini galinis padargų keltuvas yra 9240kg galios.

Ir dar. Jeigu jau taip drąsiai kitus kritikuojat, tai bent jau paviešinkit savo asmenybę. Tokius oponentus ir aš gerbiu :D

Tai kaip ten,iš tikro yra su Lamborghini R6.140DCR galiniu keltuvu? :eusa-think:

Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg

:D Citata iš www.lamborghini-tractors.com :

"Lifting in complete safety.

Electronic lift control, including radar wheelslip control is a standard feature on all models of the range, it ensures completely safe management of loads up to 6200 kg (R6 130-140) and up to 9200 kg (R6 160-175-185)."

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra taip, kaip aš rašiau - maks. galinio padargų keltuvo galia 9240kg

:D Citata iš http://www.lamborghini-tractors.com :

"Lifting in complete safety.

Electronic lift control, including radar wheelslip control is a standard feature on all models of the range, it ensures completely safe management of loads up to 6200 kg (R6 130-140) and up to 9200 kg (R6 160-175-185)."

Čia yra bendro pobūdžio informacija. R6.130-140DCR modeliuose taip pat gali būti 9240kg keltuvas. Tokiu atveju yra komplektuojami didesnio diametro keltuvo cilindrai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal ir į mano klausimą atsakysi (2 ir 3 puslapiuose) :icon-wink:

Ir atskirai norėčiau pareplikuoti gerbiamam "shauliniui". Pardavimo esmė ir yra "varžtų skaičiavimas", antraip "Dotnuvos projektai" reklamuodami JX95 nerašytų tokių nesamonių, kaip kad JX95 turi priekinį amortizuojantį tiltą, elektrohidraulinį priekinio tilto įjungimą/išjungimą, diskinius stabdžius... :eusa-think:

Na ką aš tau galiu pasakyti. Lietuvoje melaginga reklama baudžiama pagal įstatymą taigi duok į teismą, krūvą pinigų prisiteisi ;) *

*žinioma gali ir pralošti ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...