marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 Sveiki visi nenusprendziu kokios firmos traktoriu pirkt: gavau pasiulimus ir: JD-202tuks.CLAAS -188tuks lamborginis 204-tuks Valtros tai jaune ir mtz nepirksiu,nh ir case nezinau kaskaip nekelia susidomejimo zetoriu gavau kom.pasiulima 129 tuks bet jis silpnokas 4cilindru 90kw Naujas John Deere 6630 traktorius Variklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW) Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW) 173 tuks. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 Sveiki visi nenusprendziu kokios firmos traktoriu pirkt:gavau pasiulimus ir: JD-202tuks.CLAAS -188tuks lamborginis 204-tuks tu perki traktoriu ar marke? viskas priklauso ne nuo kainos, o nuo to ka uz ta kaina gauni... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 marke ir dauka reiske tai kokybe mano nuomone pvz. vokieciu fermeriui paziurejus kad pas kaimyna fendas stovi o pas ji ne tai seiles drimba kai pas buldoga i mtz gali sudet bala zino ka vistiek jis bus mtz Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 Naujas John Deere 6630 traktoriusVariklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW) Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW) 173 tuks. Lyginant zetora galia pagal JD standarta irgi gaunamas 95-96kw 130-133ag Na matau markiu ratas pas tave siauras ir nesidomi kitom daug geresnem firmom nei claas ir lamborgini tad belieka imti JD 6630 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 O KODEL I CLASA SKEPTISKAI ZIURIT CELSI TURIU 3M JOKIU PROBLEMU Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 marke ir dauka reiske tai kokybe mano nuomone pvz. vokieciu fermeriui paziurejus kad pas kaimyna fendas stovi o pas ji ne tai seiles drimba kai pas buldoga i mtz gali sudet bala zino ka vistiek jis bus mtz as apie nukrypimus nekalbu, nesnekejai kad ruosies mtz pirkt... kazkaip nemaciau nei vienam poste tavo o siaip tai atrodo kad pats nzn ko nori... ar ne taip? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 Naujas John Deere 6630 traktorius Variklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW) Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW) Variklis - John Deere 6 cilindrų turbo - 6,8 ltr., TIER III Visiškai elektroninis variklio valdymas, 2 vožtuvų aukšto sl÷gio CommonRail kuro sistema Pastovios galios diapozonas, aps 460 Sukimo momento atsarga, % 33 Vardiniai variklio sūkiai - aps/min 2300 Dvigubos temperatūros variklio aušinimo sistema Šasi konstrukcija - pilnas r÷mas Viskozin÷ ventiliatoriaus pavara Elektroninis pakabinimo sistemos švytavimų slopintuvas Perma Clutch II pagrindin÷ sankaba (šlapiadisk÷) Kita komplektavimo įranga: 250 Priekinis neamortizuotas varantysis tiltas MFWD 1422 Fiksuoti galinių ratų diskai 460/85R38 padangoms 342A 460/85R38 galinių ratų padangos 4442 Fiksuoti priekinių ratų diskai 420/70R28 padangoms 644A 420/70R28 priekin÷s padangos 7072 PowrQuad Plus transmisija 24/24, su reversu kair÷je pus÷je, 40 km/h 7102 540/1000 aps/min galios tiekimo velenas - GTV 7229 Dvi hidraulinių iš÷jimų poros (Deluxe) / 200 serija su standartin÷mis movomis 7313 3 tšk. pakabinimo sistemos trauk÷s su Walterscheid užraktais, kat. 3N 7371 Centrin÷ trauk÷ su "obuoliu" 3 kat. 7405 Pakabinimo sistemos automatinis švytavimo ribotuvas kair÷je puseje, dešin÷je standartinis 7503 Kabinos šildytuvas, oro kondicionierius, be stoglangio 7562 Priekinis stiklas tamsintas, neatidaromas, dešin÷s pus÷s durys 7611 Comfort s÷dyn÷ (E12C) su mechanine pakaba 7703 Standartiniai išoriniai veidrodžiai kair÷je ir dešin÷je 8749 65 l/min hidraulinis siurblys 8757 Išmetimo vamzdis prie dešinio kabinos statramsčio - De Luxe 8760 Kair÷s ir dešin÷s pus÷s k÷limo traukių ilgio reguliavimas 8771 Priekinių svorių kronšteinas 100 kg 8841 Priekiniai purvasaugiai 8850 D÷ž÷ įrankiams 8860 Atsarginių dalių katalogas Degalų bako talpa 207 litrų 8900 Galinių purvasaugių prailginimai/praplatinimai 9005 Elektros generatorius 14V/115A 9041 Kair÷s pus÷s galinis kabinos žibintas 9042 Dešin÷s pus÷s galinis kabinos žibintas 9052 2 priekiniai darbiniai žibintai 9055 Priekiniai kampiniai žibintai 9060 Tritašk÷s pakabos keliamoji galia - 66,2 kN 9076 Pelenin÷ su elektros rozete 9080 Įsp÷jamojo švytur÷lio instaliacija su švytur÷liu 9085 Numerio ženklo laikiklis su apšvietimu 9090 2 papildomi galiniai atšvaitai 9100 Galinio lango valytuvas 9145 Elektros rozet÷ 9150 Garsiakalbių ir antenos radijo imtuvui instaliacija 9205 Vidinis veidrodis 9301 3-čia hidraulinių iš÷jimų pora / 100 serija su standartin÷mis jungtimis 9441 Padargų tempimo sija Naujas John Deere 6630 traktorius Kaina, EUR be PVM 50.104,26 PVM, 21%, EUR 10.521,90 Kaina, EUR su PVM 60.626,16 Kursas EUR/Lt 3,4528 Kaina, Lt be PVM 173.000,00 PVM 21%, Lt 36.330,00 Kaina, Lt su PVM 209.330,00 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 priekinio tilto, ir kabinos amortizacija yra???? jei nera, tada ta traktora priduodam i Vitoma. arba neperkam. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jaun uk Remigijus Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 kada cia tau tokia maza kaina paziule? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 kabinos yra priekinio nera o pokiek dabar vitomoi metalas .Tolmetas jau virs 600lt siulo dek tilto amortizacija, ir kiek galima maximuma hidroporu. o visa kita kaip sakant gali derint pagal tai, kuria koja ryte is lovos islipai. bet kaip dazniausiai buna, imi ne tai ka nori, o tai kas firmoj ant kiemo rudyja.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 komplektacija tai lieva sakyciau... praktiskai bazine, kas prideta is papildomos irangos tai mirgonas, ir ratu praplatinimai, kablys,...nieko gero sakyciau, ka daryt su siuolaikine technika su 2 hidro porom??? rimtesnio agregato nepakabinsi... na uz tokia kaina pirkti toki traktoriu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozys Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 komplektacija tai lieva sakyciau... praktiskai bazine, kas prideta is papildomos irangos tai mirgonas, ir ratu praplatinimai, kablys,...nieko gero sakyciau, ka daryt su siuolaikine technika su 2 hidro porom??? rimtesnio agregato nepakabinsi... na uz tokia kaina pirkti toki traktoriu 3 poros, kita atskirai - papildoma. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 dar man ir ne labai patinka 65 l/min hidraulinis siurblys pas mane clase celtis 100l stovi del hidro sutinku reiktu gal dar 2 poras damest o pasiule jd sausio men Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Misla Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 Nu manau sitoki imsiu tik kazi ar galetu dar koki viena kita tukstanteli nulygt.))) Pirk is Litsofto ir bus pigiau. Vistiek standartui ypatingo serviso nereikia. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marko Paskelbta Vasario 21, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 galvoju ritoi ten vaziuot bet kaska girdejau del ju traktoriu yra problemu nma nenori kompensuot Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MF Paskelbta Vasario 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 21, 2010 65 ltr hidro siurblys tai nieko gero 100 ltr min kintamo debeto su LS hidraulika reikalinga zemes ukyje. 3-4 hidroporos taip pat minimum. Jei nesusidesi normalios darbines komplektacijos tai su pilna amortizacija jis bus vertas tik Vitomos P.S. celtis neturejo ir netures 100ltr/min hidraulikos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 kabinos yra priekinio nera o pokiek dabar vitomoi metalas .Tolmetas jau virs 600lt siulo dek tilto amortizacija, ir kiek galima maximuma hidroporu. o visa kita kaip sakant gali derint pagal tai, kuria koja ryte is lovos islipai. bet kaip dazniausiai buna, imi ne tai ka nori, o tai kas firmoj ant kiemo rudyja.... 100 proc pritariu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Kad jau vėl viešoj diskusijoj buvo nuvertintas Lamborghini's, tai jaučiu pareigą pakovot už savo pozicijas. Kad nebūčiau apkaltintas šališkumu, savo nuomonę motyvuosiu konkrečiais faktais. Taigi, Lamborghini R6.140DCR prieš JD6630. Lamborghini - Deutz variklis, 6cil., 6l darbinio tūrio, max. galia 143AG (pas JD max. galia 137AG) Transmisija - ZF, 24X24 arba 40X40, maksimalus greitis 50km/h. 40km/h pasiekiamas, esant ~1680aps./min. Pas JD6630 40km/h pasiekiamas, esant 2300aps./min Hidraulinė sistema 83 arba 120l/min, daugiausiai 4 poros hidroišvadų. Pas JD6630 65 arba 81l/min. Be to, pas Lamborghini yra atskiras siurblys vairavimo sistemai, pas JD siurblys vienas ir hidrosistemai, ir vairavimui. Galinis padargų keltuvas pas Lamborghinį 9240kg, pas JD 6600kg Pas Lamborghinį 4 darbinio veleno greičiai, pas JD 3. Pas Lamborghinį ~30cm platesnė, ~12cm aukštesnė kabina, su stoglangiu, oro kondicionieriumi, sėdynė su pneumoamortizacija ir valdymo porankiu. Kaip matote, pagal daugumą pagrindinių parametrų Lamborghini pirmauja. Tai ar Lamborghini R6.140DCR prastesnis už JD6630? Mano nuomone, tikrai ne. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 JD kaina ideta Lamborghini ne, tuo JD ir geresnis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Taurus Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Kaina buvo paminėta, berods 204000 su PVM. Taigi, kaina praktiškai ta pati, o gautų žmogus tikrai žymiai daugiau. Be to, gal dar ir pasiderėti galima Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Kaina buvo paminėta, berods 204000 su PVM. Taigi, kaina praktiškai ta pati, o gautų žmogus tikrai žymiai daugiau. Be to, gal dar ir pasiderėti galima klausimas. ar visi traktorai, be gedimu pasiekia namus, vaziuodami patys? zinau, kad buvo nepasiekusiu.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 zinau ir as kad traktorius is f raides nepasieke... visko pasitaiko Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Nėra ko stebėtis jeigu Fotonai nepasiekia namų savo variklio dėka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Dar pavardink vakarietiškų traktorių kurie nusileistu joniui pagal tavo išvardintus parametrus (analogų žinoma) Kad jau vėl viešoj diskusijoj buvo nuvertintas Lamborghini's, tai jaučiu pareigą pakovot už savo pozicijas. Kad nebūčiau apkaltintas šališkumu, savo nuomonę motyvuosiu konkrečiais faktais.Taigi, Lamborghini R6.140DCR prieš JD6630. Lamborghini - Deutz variklis, 6cil., 6l darbinio tūrio, max. galia 143AG (pas JD max. galia 137AG) Transmisija - ZF, 24X24 arba 40X40, maksimalus greitis 50km/h. 40km/h pasiekiamas, esant ~1680aps./min. Pas JD6630 40km/h pasiekiamas, esant 2300aps./min Hidraulinė sistema 83 arba 120l/min, daugiausiai 4 poros hidroišvadų. Pas JD6630 65 arba 81l/min. Be to, pas Lamborghini yra atskiras siurblys vairavimo sistemai, pas JD siurblys vienas ir hidrosistemai, ir vairavimui. Galinis padargų keltuvas pas Lamborghinį 9240kg, pas JD 6600kg Pas Lamborghinį 4 darbinio veleno greičiai, pas JD 3. Pas Lamborghinį ~30cm platesnė, ~12cm aukštesnė kabina, su stoglangiu, oro kondicionieriumi, sėdynė su pneumoamortizacija ir valdymo porankiu. Kaip matote, pagal daugumą pagrindinių parametrų Lamborghini pirmauja. Tai ar Lamborghini R6.140DCR prastesnis už JD6630? Mano nuomone, tikrai ne. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Vasario 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2010 Dar pavardink vakarietiškų traktorių kurie nusileistu joniui pagal tavo išvardintus parametrsu (analogų žinoma) Pagal tokį "nešališką" palyginimą,jei ir kiti tokiam pat stiliui,tai dauguma jonį lenks. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti