Jump to content

130 A/g Traktorius kaip apsisprest


marko

Recommended Posts

Sveiki visi nenusprendziu kokios firmos traktoriu pirkt:

gavau pasiulimus ir: JD-202tuks.CLAAS -188tuks lamborginis 204-tuks

Valtros tai jaune ir mtz nepirksiu,nh ir case nezinau kaskaip nekelia susidomejimo zetoriu gavau kom.pasiulima 129 tuks bet jis silpnokas 4cilindru 90kw

Naujas John Deere 6630 traktorius

Variklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW)

Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW)

173 tuks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 78
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Naujas John Deere 6630 traktorius

Variklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW)

Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW)

173 tuks.

Lyginant zetora galia pagal JD standarta irgi gaunamas 95-96kw 130-133ag :eusa-clap: Na matau markiu ratas pas tave siauras ir nesidomi kitom daug geresnem firmom nei claas ir lamborgini tad belieka imti JD 6630 :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

marke ir dauka reiske tai kokybe mano nuomone pvz. vokieciu fermeriui paziurejus kad pas kaimyna fendas stovi o pas ji ne tai seiles drimba kai pas buldoga :) i mtz gali sudet bala zino ka vistiek jis bus mtz

as apie nukrypimus nekalbu, nesnekejai kad ruosies mtz pirkt... kazkaip nemaciau nei vienam poste tavo :) o siaip tai atrodo kad pats nzn ko nori... :eusa-think: ar ne taip?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujas John Deere 6630 traktorius

Variklio galia (pagal 97/68 EC standartą) - 130 AG (95 kW)

Maksimali galia (pagal 97/68 EC standartą) - 137 AG (100,5 kW)

Variklis - John Deere 6 cilindrų turbo - 6,8 ltr., TIER III

Visiškai elektroninis variklio valdymas, 2 vožtuvų aukšto sl÷gio CommonRail kuro sistema

Pastovios galios diapozonas, aps 460

Sukimo momento atsarga, % 33

Vardiniai variklio sūkiai - aps/min 2300

Dvigubos temperatūros variklio aušinimo sistema

Šasi konstrukcija - pilnas r÷mas

Viskozin÷ ventiliatoriaus pavara

Elektroninis pakabinimo sistemos švytavimų slopintuvas

Perma Clutch II pagrindin÷ sankaba (šlapiadisk÷)

Kita komplektavimo įranga:

250 Priekinis neamortizuotas varantysis tiltas MFWD

1422 Fiksuoti galinių ratų diskai 460/85R38 padangoms

342A 460/85R38 galinių ratų padangos

4442 Fiksuoti priekinių ratų diskai 420/70R28 padangoms

644A 420/70R28 priekin÷s padangos

7072 PowrQuad Plus transmisija 24/24, su reversu kair÷je pus÷je, 40 km/h

7102 540/1000 aps/min galios tiekimo velenas - GTV

7229 Dvi hidraulinių iš÷jimų poros (Deluxe) / 200 serija su standartin÷mis movomis

7313 3 tšk. pakabinimo sistemos trauk÷s su Walterscheid užraktais, kat. 3N

7371 Centrin÷ trauk÷ su "obuoliu" 3 kat.

7405 Pakabinimo sistemos automatinis švytavimo ribotuvas kair÷je puseje, dešin÷je standartinis

7503 Kabinos šildytuvas, oro kondicionierius, be stoglangio

7562 Priekinis stiklas tamsintas, neatidaromas, dešin÷s pus÷s durys

7611 Comfort s÷dyn÷ (E12C) su mechanine pakaba

7703 Standartiniai išoriniai veidrodžiai kair÷je ir dešin÷je

8749 65 l/min hidraulinis siurblys

8757 Išmetimo vamzdis prie dešinio kabinos statramsčio - De Luxe

8760 Kair÷s ir dešin÷s pus÷s k÷limo traukių ilgio reguliavimas

8771 Priekinių svorių kronšteinas 100 kg

8841 Priekiniai purvasaugiai

8850 D÷ž÷ įrankiams

8860 Atsarginių dalių katalogas

Degalų bako talpa 207 litrų

8900 Galinių purvasaugių prailginimai/praplatinimai

9005 Elektros generatorius 14V/115A

9041 Kair÷s pus÷s galinis kabinos žibintas

9042 Dešin÷s pus÷s galinis kabinos žibintas

9052 2 priekiniai darbiniai žibintai

9055 Priekiniai kampiniai žibintai

9060 Tritašk÷s pakabos keliamoji galia - 66,2 kN

9076 Pelenin÷ su elektros rozete

9080 Įsp÷jamojo švytur÷lio instaliacija su švytur÷liu

9085 Numerio ženklo laikiklis su apšvietimu

9090 2 papildomi galiniai atšvaitai

9100 Galinio lango valytuvas

9145 Elektros rozet÷

9150 Garsiakalbių ir antenos radijo imtuvui instaliacija

9205 Vidinis veidrodis

9301 3-čia hidraulinių iš÷jimų pora / 100 serija su standartin÷mis jungtimis

9441 Padargų tempimo sija

Naujas John Deere 6630 traktorius

Kaina, EUR be PVM 50.104,26

PVM, 21%, EUR 10.521,90

Kaina, EUR su PVM 60.626,16

Kursas EUR/Lt 3,4528

Kaina, Lt be PVM 173.000,00

PVM 21%, Lt 36.330,00

Kaina, Lt su PVM 209.330,00

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

komplektacija tai lieva sakyciau... praktiskai bazine, kas prideta is papildomos irangos tai mirgonas, ir ratu praplatinimai, kablys,...nieko gero sakyciau, ka daryt su siuolaikine technika su 2 hidro porom??? :icon-rolleyes: rimtesnio agregato nepakabinsi... na uz tokia kaina pirkti toki traktoriu :eusa-snooty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

komplektacija tai lieva sakyciau... praktiskai bazine, kas prideta is papildomos irangos tai mirgonas, ir ratu praplatinimai, kablys,...nieko gero sakyciau, ka daryt su siuolaikine technika su 2 hidro porom??? :icon-rolleyes: rimtesnio agregato nepakabinsi... na uz tokia kaina pirkti toki traktoriu :eusa-snooty:

3 poros, kita atskirai - papildoma.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

65 ltr hidro siurblys tai nieko gero 100 ltr min kintamo debeto su LS hidraulika reikalinga zemes ukyje. 3-4 hidroporos taip pat minimum.

Jei nesusidesi normalios darbines komplektacijos tai su pilna amortizacija jis bus vertas tik Vitomos :D

P.S. celtis neturejo ir netures 100ltr/min hidraulikos :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kabinos yra priekinio nera o pokiek dabar vitomoi metalas .Tolmetas jau virs 600lt siulo

dek tilto amortizacija, ir kiek galima maximuma hidroporu. o visa kita kaip sakant gali derint pagal tai, kuria koja ryte is lovos islipai.

bet kaip dazniausiai buna, imi ne tai ka nori, o tai kas firmoj ant kiemo rudyja....

100 proc pritariu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad jau vėl viešoj diskusijoj buvo nuvertintas Lamborghini's, tai jaučiu pareigą pakovot už savo pozicijas. Kad nebūčiau apkaltintas šališkumu, savo nuomonę motyvuosiu konkrečiais faktais.

Taigi, Lamborghini R6.140DCR prieš JD6630.

Lamborghini - Deutz variklis, 6cil., 6l darbinio tūrio, max. galia 143AG (pas JD max. galia 137AG)

Transmisija - ZF, 24X24 arba 40X40, maksimalus greitis 50km/h. 40km/h pasiekiamas, esant ~1680aps./min. Pas JD6630 40km/h pasiekiamas, esant 2300aps./min

Hidraulinė sistema 83 arba 120l/min, daugiausiai 4 poros hidroišvadų. Pas JD6630 65 arba 81l/min. Be to, pas Lamborghini yra atskiras siurblys vairavimo sistemai, pas JD siurblys vienas ir hidrosistemai, ir vairavimui.

Galinis padargų keltuvas pas Lamborghinį 9240kg, pas JD 6600kg

Pas Lamborghinį 4 darbinio veleno greičiai, pas JD 3.

Pas Lamborghinį ~30cm platesnė, ~12cm aukštesnė kabina, su stoglangiu, oro kondicionieriumi, sėdynė su pneumoamortizacija ir valdymo porankiu.

Kaip matote, pagal daugumą pagrindinių parametrų Lamborghini pirmauja. Tai ar Lamborghini R6.140DCR prastesnis už JD6630? Mano nuomone, tikrai ne.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pavardink vakarietiškų traktorių kurie nusileistu joniui pagal tavo išvardintus parametrus (analogų žinoma)

Kad jau vėl viešoj diskusijoj buvo nuvertintas Lamborghini's, tai jaučiu pareigą pakovot už savo pozicijas. Kad nebūčiau apkaltintas šališkumu, savo nuomonę motyvuosiu konkrečiais faktais.

Taigi, Lamborghini R6.140DCR prieš JD6630.

Lamborghini - Deutz variklis, 6cil., 6l darbinio tūrio, max. galia 143AG (pas JD max. galia 137AG)

Transmisija - ZF, 24X24 arba 40X40, maksimalus greitis 50km/h. 40km/h pasiekiamas, esant ~1680aps./min. Pas JD6630 40km/h pasiekiamas, esant 2300aps./min

Hidraulinė sistema 83 arba 120l/min, daugiausiai 4 poros hidroišvadų. Pas JD6630 65 arba 81l/min. Be to, pas Lamborghini yra atskiras siurblys vairavimo sistemai, pas JD siurblys vienas ir hidrosistemai, ir vairavimui.

Galinis padargų keltuvas pas Lamborghinį 9240kg, pas JD 6600kg

Pas Lamborghinį 4 darbinio veleno greičiai, pas JD 3.

Pas Lamborghinį ~30cm platesnė, ~12cm aukštesnė kabina, su stoglangiu, oro kondicionieriumi, sėdynė su pneumoamortizacija ir valdymo porankiu.

Kaip matote, pagal daugumą pagrindinių parametrų Lamborghini pirmauja. Tai ar Lamborghini R6.140DCR prastesnis už JD6630? Mano nuomone, tikrai ne.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...