Jump to content

Fendt vario transmisijos gedimai


Gytis924

Recommended Posts

  • Atsakymai 222
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

jis yra tok skoks yra, rašo tai ką rašo ir nematau prasmės bandyti jo pakeisti. Kol kas viskas vyksta kaip tam Arunio bajeryje, jei nori pasigerti tai atėjęs į balių garsiai pareikšk "aš šiandien negersiu" ir kiekvienas jaus pareigą tau įsiūlyti.

Visi pažystam drapoka ir vistiek bandom jį "perauklėti". Nemanau, kad jis gali daryti kam nors neigiamą įtaką (nebent pačiam fendui) taigi siūlau palikti žmogų ramybėje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi pats matyt jau kokia 10 metų dirbi Fendt gamykloj konstruktorium, o gal su juo pradirbęs bent kokia 20 tūkst. mv, tai esi didis Fendt žinovas. Lenkiu tik galvą prieš tokius "specus" ir nedrįstu net prieštarauti.

a Tu turi isimylejes ta viena savo 716 ir pasakoji koks cia stebuklas...bet kaip sakoma meilė akla :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi pats matyt jau kokia 10 metų dirbi Fendt gamykloj konstruktorium, o gal su juo pradirbęs bent kokia 20 tūkst. mv, tai esi didis Fendt žinovas. Lenkiu tik galvą prieš tokius "specus" ir nedrįstu net prieštarauti.

a Tu turi isimylejes ta viena savo 716 ir pasakoji koks cia stebuklas...bet kaip sakoma meilė akla :eusa-shifty:

Jau nebeviena, nors gal dar ir nekieme, bet "pakeliuj"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi pats matyt jau kokia 10 metų dirbi Fendt gamykloj konstruktorium, o gal su juo pradirbęs bent kokia 20 tūkst. mv, tai esi didis Fendt žinovas. Lenkiu tik galvą prieš tokius "specus" ir nedrįstu net prieštarauti.

a Tu turi isimylejes ta viena savo 716 ir pasakoji koks cia stebuklas...bet kaip sakoma meilė akla :eusa-shifty:

Akla meilė būna, kai nematai trūkumų. Aš jų esu išdėstęs per akis, tik pasiskaityk temas apie Fendt ir rasi. Taip kad eilinį kartą nusipaistai.

P.S. Ir traktorius pas mane ne toks, bet tokiems kaip pats tas ir nesvarbu, svarbu pezėti nesamones.

Dar pastebėjau, kad temos apie Fendt ir JD labai mėgiamos kitų brendų vadybininkų. Suprantu, kai reikia iškišti nekokį brendą ir dar vadybininkas ko gero nieko neišmanantis, tai nieko ir nelieka, kaip tik drabstytis mėšlais ant kitų brendų ir jų naudotojų. Galiu tik užjausti. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi pats matyt jau kokia 10 metų dirbi Fendt gamykloj konstruktorium, o gal su juo pradirbęs bent kokia 20 tūkst. mv, tai esi didis Fendt žinovas. Lenkiu tik galvą prieš tokius "specus" ir nedrįstu net prieštarauti.

a Tu turi isimylejes ta viena savo 716 ir pasakoji koks cia stebuklas...bet kaip sakoma meilė akla :eusa-shifty:

Akla meilė būna, kai nematai trūkumų. Aš jų esu išdėstęs per akis, tik pasiskaityk temas apie Fendt ir rasi. Taip kad eilinį kartą nusipaistai.

P.S. Ir traktorius pas mane ne toks, bet tokiems kaip pats tas ir nesvarbu, svarbu pezėti nesamones.

Dar pastebėjau, kad temos apie Fendt ir JD labai mėgiamos kitų brendų vadybininkų. Suprantu, kai reikia iškišti nekokį brendą ir dar vadybininkas ko gero nieko neišmanantis, tai nieko ir nelieka, kaip tik drabstytis mėšlais ant kitų brendų ir jų naudotojų. Galiu tik užjausti. :)

Inešiu truputi aiškoum, mm ukinikauja neper toliausia nuo manes tai kiek matau jau 4 ar peki metai dyrba su fendt 930 pirke nauja, turi ir kitu spalvu traktoriu, taigi nėra jis jokios firmos atstovas, kaip čia gali susidaryt ispudis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Akla meilė būna, kai nematai trūkumų. Aš jų esu išdėstęs per akis, tik pasiskaityk temas apie Fendt ir rasi. Taip kad eilinį kartą nusipaistai.

P.S. Ir traktorius pas mane ne toks, bet tokiems kaip pats tas ir nesvarbu, svarbu pezėti nesamones.

Dar pastebėjau, kad temos apie Fendt ir JD labai mėgiamos kitų brendų vadybininkų. Suprantu, kai reikia iškišti nekokį brendą ir dar vadybininkas ko gero nieko neišmanantis, tai nieko ir nelieka, kaip tik drabstytis mėšlais ant kitų brendų ir jų naudotojų. Galiu tik užjausti. :)

kokie dar paistalai? tai pas Tave cia paistalai, svaigti apie kazkokius 20000 mth pradirbtu, patikimumą, Fendta giri, gerai galiu ir aš pagirti, l. geras, bet deja. Papasokosiu trumpai:

pirktas naujas 2006 930 vario Tms, kaip jau rimčiausias ir geriausias darbinis arklys, kuris ukyje turi atlikti 2 darbus - išdirbt žemę ir pasėt. viskas. kas gavosi:

150 mth pareina valdymo rankena, vietoj sėjos gryžta avariniu režimu.(diena šuniukui po uodega)

apie 300 mth pradėjo klaidas mėtyt pundais, 17, 20 klaidų vienu kartu... savaitę paskui važinėjo servisas bet nerado (sėt reikia, arklys neįgalus) :D nu tą paskui patys radom...

toliau 600 mth - parėjo priekinio kardano granata...o gaila, kaip tik žemę dirbt reikia, para laiko stovi...

apie 700mth vėl naujiena kabinos priekiniai salemblokai, kadangi metų garantija buvo pasibaigus pusę kainos kompensavo, jie nebrangus tik 2x700lt :) fuuu... garantinis baigės...toliau dar gražiau, pasirodo tie gedimai buvo tik žiedeliai ar tęsti? :eusa-shifty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tesk , tesk , va butent as ir deveta toki galvojau ieskotis kadangi dar pas juos MAN sirdele plaka o ne DEUTZ . Tiesa uzpernai teko 926 nuomotis tai be problemu neapsejom (siurblis kuro, slaunu kaistis, stiklas soninis). O va senukas 818 dar su povershiftu kaip ir neblogas kantrus arkliukas. Gal ir legendos nuo seneliu prasidejo... Bet kai apie siu dienu gamybos isgirsti , vercia permastyt strategijas... :eusa-think:

Atvirai pasakius traktorius yra patogus , geras traukos santikis bet pasirodo irgi luzta (turiu pazistama lengvu auto meistra, kada jam atvaro sugedusi MERSA jis su nuostaba ir ironiska sypsena susunka :- jezau, vat tau ir MERSAS :lol: ) :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Akla meilė būna, kai nematai trūkumų. Aš jų esu išdėstęs per akis, tik pasiskaityk temas apie Fendt ir rasi. Taip kad eilinį kartą nusipaistai.

P.S. Ir traktorius pas mane ne toks, bet tokiems kaip pats tas ir nesvarbu, svarbu pezėti nesamones.

Dar pastebėjau, kad temos apie Fendt ir JD labai mėgiamos kitų brendų vadybininkų. Suprantu, kai reikia iškišti nekokį brendą ir dar vadybininkas ko gero nieko neišmanantis, tai nieko ir nelieka, kaip tik drabstytis mėšlais ant kitų brendų ir jų naudotojų. Galiu tik užjausti. :)

kokie dar paistalai? tai pas Tave cia paistalai, svaigti apie kazkokius 20000 mth pradirbtu, patikimumą, Fendta giri, gerai galiu ir aš pagirti, l. geras, bet deja. Papasokosiu trumpai:

pirktas naujas 2006 930 vario Tms, kaip jau rimčiausias ir geriausias darbinis arklys, kuris ukyje turi atlikti 2 darbus - išdirbt žemę ir pasėt. viskas. kas gavosi:

150 mth pareina valdymo rankena, vietoj sėjos gryžta avariniu režimu.(diena šuniukui po uodega)

apie 300 mth pradėjo klaidas mėtyt pundais, 17, 20 klaidų vienu kartu... savaitę paskui važinėjo servisas bet nerado (sėt reikia, arklys neįgalus) :D nu tą paskui patys radom...

toliau 600 mth - parėjo priekinio kardano granata...o gaila, kaip tik žemę dirbt reikia, para laiko stovi...

apie 700mth vėl naujiena kabinos priekiniai salemblokai, kadangi metų garantija buvo pasibaigus pusę kainos kompensavo, jie nebrangus tik 2x700lt :) fuuu... garantinis baigės...toliau dar gražiau, pasirodo tie gedimai buvo tik žiedeliai ar tęsti? :eusa-shifty:

Blyn, nu tai nuo to reikėjo ir pradėt, o ne nuo makaronų. :) Tiesiai, šviesiai ir aiškiai.

Bandau savo nuomone tuo klausimu įkišt. Gaila ne visai į temą, nes čia apie dėžes, bet turi gi moderatoriai delete mygtukus jei ką. :)

900 serija ko gero labiausiai nevykus kolkas, jei neatsiras naujų blogesnių.

Dėl granatos, tai kažkaip nelabai stipriai bent jau man atrodo, kai traktoriuj priekinė pakaba kaip pas lengvą auto. Traktorius ne asfaltu o dirvom važinėja, plius jėgos, sukimo momentai kokie.

Su kabinos amortizacija ten irgi jau ne vienetinis tikrai atvejis, o liga to modelio, nes lūždavo kronšteinai ir pan.

Klaidų naujiem traktoriam kiek girdėjau beveik visiems pamėto. Maniškiam irgi buvo vis mėtydavo hidraulikos klaidas, pastrigdavo keltuvas. Bet čia tik prisidirbimo reikalas. Vėliau prisidirbo "sanariai" ir problemos su klaidom baigės. Panašios problemos bent jau man buvo ir su nauju purkštuvu ir su sėjama, kol prisidirbo. Per čiulniai vakariečiai viską padirba, aš taip manyčiau.

Valdymo rankeną irgi man darbuotojas buvo pirmu prisėdimu sulaužęs. Džiaugiuosi tik kad mygtuką, ne visą joistiką. :lol:

Dar visi tie reikalai manau labai priklauso nuo darbuotojo, tos svarbios tarpinės tarp sėdynės ir vairo. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Akla meilė būna, kai nematai trūkumų. Aš jų esu išdėstęs per akis, tik pasiskaityk temas apie Fendt ir rasi. Taip kad eilinį kartą nusipaistai.

P.S. Ir traktorius pas mane ne toks, bet tokiems kaip pats tas ir nesvarbu, svarbu pezėti nesamones.

Dar pastebėjau, kad temos apie Fendt ir JD labai mėgiamos kitų brendų vadybininkų. Suprantu, kai reikia iškišti nekokį brendą ir dar vadybininkas ko gero nieko neišmanantis, tai nieko ir nelieka, kaip tik drabstytis mėšlais ant kitų brendų ir jų naudotojų. Galiu tik užjausti. :)

kokie dar paistalai? tai pas Tave cia paistalai, svaigti apie kazkokius 20000 mth pradirbtu, patikimumą, Fendta giri, gerai galiu ir aš pagirti, l. geras, bet deja. Papasokosiu trumpai:

pirktas naujas 2006 930 vario Tms, kaip jau rimčiausias ir geriausias darbinis arklys, kuris ukyje turi atlikti 2 darbus - išdirbt žemę ir pasėt. viskas. kas gavosi:

150 mth pareina valdymo rankena, vietoj sėjos gryžta avariniu režimu.(diena šuniukui po uodega)

apie 300 mth pradėjo klaidas mėtyt pundais, 17, 20 klaidų vienu kartu... savaitę paskui važinėjo servisas bet nerado (sėt reikia, arklys neįgalus) :D nu tą paskui patys radom...

toliau 600 mth - parėjo priekinio kardano granata...o gaila, kaip tik žemę dirbt reikia, para laiko stovi...

apie 700mth vėl naujiena kabinos priekiniai salemblokai, kadangi metų garantija buvo pasibaigus pusę kainos kompensavo, jie nebrangus tik 2x700lt :) fuuu... garantinis baigės...toliau dar gražiau, pasirodo tie gedimai buvo tik žiedeliai ar tęsti? :eusa-shifty:

Blyn, nu tai nuo to reikėjo ir pradėt, o ne nuo makaronų. :) Tiesiai, šviesiai ir aiškiai.

Bandau savo nuomone tuo klausimu įkišt. Gaila ne visai į temą, nes čia apie dėžes, bet turi gi moderatoriai delete mygtukus jei ką. :)

900 serija ko gero labiausiai nevykus kolkas, jei neatsiras naujų blogesnių.

Dėl granatos, tai kažkaip nelabai stipriai bent jau man atrodo, kai traktoriuj priekinė pakaba kaip pas lengvą auto. Traktorius ne asfaltu o dirvom važinėja, plius jėgos, sukimo momentai kokie.

Su kabinos amortizacija ten irgi jau ne vienetinis tikrai atvejis, o liga to modelio, nes lūždavo kronšteinai ir pan.

Klaidų naujiem traktoriam kiek girdėjau beveik visiems pamėto. Maniškiam irgi buvo vis mėtydavo hidraulikos klaidas, pastrigdavo keltuvas. Bet čia tik prisidirbimo reikalas. Vėliau prisidirbo "sanariai" ir problemos su klaidom baigės. Panašios problemos bent jau man buvo ir su nauju purkštuvu ir su sėjama, kol prisidirbo. Per čiulniai vakariečiai viską padirba, aš taip manyčiau.

Valdymo rankeną irgi man darbuotojas buvo pirmu prisėdimu sulaužęs. Džiaugiuosi tik kad mygtuką, ne visą joistiką. :lol:

Dar visi tie reikalai manau labai priklauso nuo darbuotojo, tos svarbios tarpinės tarp sėdynės ir vairo. :)

Jei jau serviso darbuotojas atsisedes sulauzo zinodamas liga, tai tarpine tairp vairo ir sedynes turetu but moteris, kuri bijo prisiliest, arba liecia labai svelniai... :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradėjom normaliai šnekėt, tai ir papasakosiu toliau...

šiaip kas dėl rankenos, tai nieks jos nesulaužė, ji buvo sveika graži nauja, bet tiesiog numirė ir viskas nustojo veikt, serviso vyrukai sakė,kad galbūt tvarkoma bus, bet kai garantinis sena lauk, nauja į vietą ir pirmyn, užtruko 15 minučių prireikė 10 raktelio ir kompo :)

dėl klaidų, tai trumpino šone į apsauginį skydą, darbuotojas pastebėjo skydą nuėmus kad patrumpinta toj vietoj, pabandėm padirbt be skydo ir tapo aišku kad problema ten buvo... serviso vyrukas kai paskambino pasakė kas buvo apsidžiaugė vos ne labiau, nes pasimetęs jau buvo, planavo hidraulo sekcijas keist... :eusa-shifty:

tai va tęsiant toliau:

toliau apie 1600-1700mth vėl "džiaugsmas" nuo vibracijos ir karščio pasidarė skylė duslintuvo tvirtinimo vietoj, kadangi sėjo naktį(nors ir dieną kažin ar dirbant eitų pamatyt), dūmus varė žemyn ištirpdė dešinį baką, kai sustojo sėklos pilt pamatė, kad kuras liejasi laisvai... (gerai, kad nesupleškėjo) pasirodo konstrukcinis brokas, pusę bako ir duslės alkūnės kainos kompensavo gamykla...(pristatė per parą už tai pagarba)

dalykas, kuris labiausiai sunervino ir privertė pykti ant fendto buvo priekinio tilto pramuštas riebokšlis, kurį pramušė ant 2200mth, išardžius pamatėm kad "didysis" išorinis kūginis guolis pabiręs ir kuris 1,5cm pločio idėtas traktoriui, kuris sveria ~10t ir dar ant nosies vežiojas 2,5t kai nesėja + dar dubliai... :eusa-doh: taigi atvežė naujus guolius, riebokšlį, pasirodo didysis guolis jau į stupicą laisvai įlenda(buvo pasisukęs visas) pabandėm pakernuot, spec.guoliam klijuot klijais įklijavom, bet aišku telaikė vos 2 dienas, tai paskui jau teko vėl viską naują sudėt, guolius, riebokšlį ir stupicą... sumelė gavos apvali, žmonės užtiek mašinas perka :) bet aišku, tai kad po šio sezono reiks ir antrą pusę draskyt, nes ko gero bus tas pats...

2500mth vėl priekinio tilto kardano granata...

apie 2600 mth apsižiūrėjom, kad trūkęs išmetimo kolektorius (ten 2x 3 cilindrai stovi) naujas 500 eurukų, pataupėm nuvežėm suvirinti, bet trūko kitam gale vistiek reiks pirkt :eusa-shifty: bent jau išimant įdedant varžtai nauji susidėjo, lengviau atsisuks :D

na ir paskutinė naujiena savaitė iki sėjos pabaigos pradėjo dūmint, netraukt... šiaip ne taip baigėm sėją, pradėjom problemos ieškot, serviso vyrai pasakė arba intercooleris arba turbo, pradžiai iškrapstėm intercoolerio radiatoriu, nuvežėm išplaut...nepadėjo... pradėjom turbo judint ir pasirodo akurant, pabirus nepataisomai...dbr valandų jam beveik 2800...

idėjom turbiną užvakar, traukia vos ne geriau nei naujas, liuks :eusa-think: vakar trūko antifryzo bakelis vienas iš dviejų išvarę antifryzą, kompas pradėjo prašyt :eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh: (kabinos salemblokai vėl pradėję trūkinėt, dar gyvi, bet žiemą bus ką veikt...)

traktorius per 5,5 metų tepradirbo 3000mth, o nesąmonių sočiai, taigi apie patikimumą kalbėt ko gero nėr ką...ačiū už dėmesį.

p.s. smulkių gedimų kaip nukritęs nuo kniedžių kamino galas, prakiurus stabdžių oro šlanga ir kt. neminiu, nes juk visiems pasitaiko netgi Fendui :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradėjom normaliai šnekėt, tai ir papasakosiu toliau...

šiaip kas dėl rankenos, tai nieks jos nesulaužė, ji buvo sveika graži nauja, bet tiesiog numirė ir viskas nustojo veikt, serviso vyrukai sakė,kad galbūt tvarkoma bus, bet kai garantinis sena lauk, nauja į vietą ir pirmyn, užtruko 15 minučių prireikė 10 raktelio ir kompo :)

dėl klaidų, tai trumpino šone į apsauginį skydą, darbuotojas pastebėjo skydą nuėmus kad patrumpinta toj vietoj, pabandėm padirbt be skydo ir tapo aišku kad problema ten buvo... serviso vyrukas kai paskambino pasakė kas buvo apsidžiaugė vos ne labiau, nes pasimetęs jau buvo, planavo hidraulo sekcijas keist... :eusa-shifty:

tai va tęsiant toliau:

toliau apie 1600-1700mth vėl "džiaugsmas" nuo vibracijos ir karščio pasidarė skylė duslintuvo tvirtinimo vietoj, kadangi sėjo naktį(nors ir dieną kažin ar dirbant eitų pamatyt), dūmus varė žemyn ištirpdė dešinį baką, kai sustojo sėklos pilt pamatė, kad kuras liejasi laisvai... (gerai, kad nesupleškėjo) pasirodo konstrukcinis brokas, pusę bako ir duslės alkūnės kainos kompensavo gamykla...(pristatė per parą už tai pagarba)

dalykas, kuris labiausiai sunervino ir privertė pykti ant fendto buvo priekinio tilto pramuštas riebokšlis, kurį pramušė ant 2200mth, išardžius pamatėm kad "didysis" išorinis kūginis guolis pabiręs ir kuris 1,5cm pločio idėtas traktoriui, kuris sveria ~10t ir dar ant nosies vežiojas 2,5t kai nesėja + dar dubliai... :eusa-doh: taigi atvežė naujus guolius, riebokšlį, pasirodo didysis guolis jau į stupicą laisvai įlenda(buvo pasisukęs visas) pabandėm pakernuot, spec.guoliam klijuot klijais įklijavom, bet aišku telaikė vos 2 dienas, tai paskui jau teko vėl viską naują sudėt, guolius, riebokšlį ir stupicą... sumelė gavos apvali, žmonės užtiek mašinas perka :) bet aišku, tai kad po šio sezono reiks ir antrą pusę draskyt, nes ko gero bus tas pats...

2500mth vėl priekinio tilto kardano granata...

apie 2600 mth apsižiūrėjom, kad trūkęs išmetimo kolektorius (ten 2x 3 cilindrai stovi) naujas 500 eurukų, pataupėm nuvežėm suvirinti, bet trūko kitam gale vistiek reiks pirkt :eusa-shifty: bent jau išimant įdedant varžtai nauji susidėjo, lengviau atsisuks :D

na ir paskutinė naujiena savaitė iki sėjos pabaigos pradėjo dūmint, netraukt... šiaip ne taip baigėm sėją, pradėjom problemos ieškot, serviso vyrai pasakė arba intercooleris arba turbo, pradžiai iškrapstėm intercoolerio radiatoriu, nuvežėm išplaut...nepadėjo... pradėjom turbo judint ir pasirodo akurant, pabirus nepataisomai...dbr valandų jam beveik 2800...

idėjom turbiną užvakar, traukia vos ne geriau nei naujas, liuks :eusa-think: vakar trūko antifryzo bakelis vienas iš dviejų išvarę antifryzą, kompas pradėjo prašyt :eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh::eusa-doh: (kabinos salemblokai vėl pradėję trūkinėt, dar gyvi, bet žiemą bus ką veikt...)

traktorius per 5,5 metų tepradirbo 3000mth, o nesąmonių sočiai, taigi apie patikimumą kalbėt ko gero nėr ką...ačiū už dėmesį.

p.s. smulkių gedimų kaip nukritęs nuo kniedžių kamino galas, prakiurus stabdžių oro šlanga ir kt. neminiu, nes juk visiems pasitaiko netgi Fendui :icon-wink:

Dar ko gero tie didesnieji gedimai pasitaike per sėja?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...