Jump to content

Fendt vario transmisijos gedimai


Gytis924

Recommended Posts

kam reikaliga belaipsnė (bepakopė transmisija?

Jei tavo variklio apsukos av ir sukimo momentas nv o ant ratį taureikia apsukų ar ir momento nr tai tau reikia transmisijos perdavimo santykio av/ar. Būtent tokį santykį gali gauti su belaipsne transmisija. Jei tai yra įprastinė transmisija su bėgiais (visiškai nesvarbu ar ranka juos junginėji ar automatas) pasirenki tinkamą bėgį ty perdavimo santyki artimiausią idealiam, bet ne idealų ;) vat toks vat pagrindinis skirtumas tarp pakopinės ir bepakopės transmisijos visą kitą detalės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 222
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

kam reikaliga belaipsnė (bepakopė transmisija?

Jei tavo variklio apsukos av ir sukimo momentas nv o ant ratį taureikia apsukų ar ir momento nr tai tau reikia transmisijos perdavimo santykio av/ar. Būtent tokį santykį gali gauti su belaipsne transmisija. Jei tai yra įprastinė transmisija su bėgiais (visiškai nesvarbu ar ranka juos junginėji ar automatas) pasirenki tinkamą bėgį ty perdavimo santyki artimiausią idealiam, bet ne idealų ;) vat toks vat pagrindinis skirtumas tarp pakopinės ir bepakopės transmisijos visą kitą detalės.

Detalės, smulkmenos, bet malonios. :)

Bendraujant tarp ūkininkų, (eilės didelės prie grūdų elevatorių būna, tenka) dažnai išgirstu tokius pasakymus "čia tau ne Vario" arba "čia tau ne Fendt". Taip žmonės iš karto pastato savo traktorius lyg į kitą lygmenį. Patogumas dirbti su Vario nepakeičiamas, tai faktas, ypač Vario kartu su TMS ir TI.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia painioti skirtingų dalykų kaip vario ir TMS. TMS gali dirbti ir su pilnai automatine pavarų dėže ir bent jau komforto atžvilgiu kolega būtumėt nuatebintas. Liktu tik plika akim nematomas skirtumas, TMS dirbdama su pakopine transmisija parinktu artimiausią idealiam perdavimo santykį, kaie kruksta iki idealo būtu jau variklio perkrovimas, gal būt nykstamai mažas, bet... Su vejapjovės motoru jau nė kaip neišsiversi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Imkim kaip pavyzdį: traktoriaus sėjos metu variklio apsukos kinta 1200~1700, palaikomas pastovus 14kph darbinis greitis. Su pilnai automatine deže ir tms makaluosis pavaros tai aukštyn tai žemyn, kas, mano nuomone, tikrai neprailgina tarnavimo laiko.

nauju 936 deze vos 500val atlaiko(neremontuojama) kaina 30t. variklis deutz 2000val ir linksta mirtinai, kaina 70t.

Gali būt, linsta vario dežės, kai pasakai 'prieš užgesinant įjunk stovėjimo stabdį', o randi priešingai, kai traktorius meta klaidą , o tu ją ignoruoji..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na pats sau prieštarauji, jei variklio apsukos nuo iki tai reiškia, kad TMS nėra reikalo bėgių mėtyt kaip pasiutusiam, bent jau variklio pastovios galios zonoje, tuo labiau jei variklis didesnės kubatūros. Jei bandytum išlaikyti būtent tas apsukas prie kuriū didžiausia galia ir mažiausios kuro sanaudos g/kWh ir dar motoriukas kaip Bulvinykas sako nuo vejapjovės tada taip šakės.;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienaip ar kitaip jei Fendt visose traktorių serijose perėjo prie Vario, tai nenuginčyjamas įrodymas, kad ji tobulesnė už kitas transmisijas. Nebent kažkam gamintojas atrodo durnas kaip koks kaimo Jurgis. Ir kad Vario gedimų būtų daugiau nei kitų transmisijų taip pat nenustatyta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienaip ar kitaip jei Fendt visose traktorių serijose perėjo prie Vario, tai nenuginčyjamas įrodymas, kad ji tobulesnė už kitas transmisijas. Nebent kažkam gamintojas atrodo durnas kaip koks kaimo Jurgis. Ir kad Vario gedimų būtų daugiau nei kitų transmisijų taip pat nenustatyta.

as ir nesakau kad visi fendai bira po poros tukst. val. mazesnieji laiko gan nrml tik ne 936, bet tiek pinigu man jie neverti, tokia mano nuomone ir viskas....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienaip ar kitaip jei Fendt visose traktorių serijose perėjo prie Vario, tai nenuginčyjamas įrodymas, kad ji tobulesnė už kitas transmisijas. Nebent kažkam gamintojas atrodo durnas kaip koks kaimo Jurgis. Ir kad Vario gedimų būtų daugiau nei kitų transmisijų taip pat nenustatyta.

as ir nesakau kad visi fendai bira po poros tukst. val. mazesnieji laiko gan nrml tik ne 936, bet tiek pinigu man jie neverti, tokia mano nuomone ir viskas....

Nu Voras ir juo per daug nesiskundė. Išskyrus gal sėdynės čypimą. :) Beja maniškio sėdynė nuo 5500 mv irgi jau čypauja nepakenčiamai. Tepimas padėjo neilgam. Teks su tuo rimčiau užsiimti.

Ir dėl 936 dar kitas dalykas. Jis galingas, o tokius mes mėgstam atitinkamai ir įkinkyti. Su tokiais į bažnyčią nevažinėjam, nors kažkas į santuokos rūmus lygtais važiavo. :D Gerai įkinkius ir drūtas kuinas apsiš... :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip, konkreciai 936 man papuole geras, tikiuosi kad tos uzkeiktos 2000 valandu nebus lemtingos, liko vos 500, iki pavasario pastoves, supilsim naujus tepalus ir pavasario darbams 500 valandu turetu uztekti, jei sulus ant rudenio darbu tai tada as zuves

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienaip ar kitaip jei Fendt visose traktorių serijose perėjo prie Vario, tai nenuginčyjamas įrodymas, kad ji tobulesnė už kitas transmisijas. Nebent kažkam gamintojas atrodo durnas kaip koks kaimo Jurgis. Ir kad Vario gedimų būtų daugiau nei kitų transmisijų taip pat nenustatyta.

as ir nesakau kad visi fendai bira po poros tukst. val. mazesnieji laiko gan nrml tik ne 936, bet tiek pinigu man jie neverti, tokia mano nuomone ir viskas....

Nu Voras ir juo per daug nesiskundė. Išskyrus gal sėdynės čypimą. :) Beja maniškio sėdynė nuo 5500 mv irgi jau čypauja nepakenčiamai. Tepimas padėjo neilgam. Teks su tuo rimčiau užsiimti.

Ir dėl 936 dar kitas dalykas. Jis galingas, o tokius mes mėgstam atitinkamai ir įkinkyti. Su tokiais į bažnyčią nevažinėjam, nors kažkas į santuokos rūmus lygtais važiavo. :D Gerai įkinkius ir drūtas kuinas apsiš... :D

tai gali ir mazesnes galios traktoriu ikinkyt taip kad apsi.. :D pvz tu su 936 gali traukt pvz horsha 9m su ppf ileidus gerai, manau tikrai butu ka veikt., pvz as su savo 160ag horsha tik 3m tampiau su ppf bet jam tas horsas tikrai yra ka veikt iki 15km/h jau sunku igint...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia painioti skirtingų dalykų kaip vario ir TMS. TMS gali dirbti ir su pilnai automatine pavarų dėže ir bent jau komforto atžvilgiu kolega būtumėt nuatebintas. Liktu tik plika akim nematomas skirtumas, TMS dirbdama su pakopine transmisija parinktu artimiausią idealiam perdavimo santykį, kaie kruksta iki idealo būtu jau variklio perkrovimas, gal būt nykstamai mažas, bet... Su vejapjovės motoru jau nė kaip neišsiversi :)

nieko as nepriestarauju. kartais reikia pastoviu variklio, tiksliau gtv sukiu, uzprogramuoji viena vairalazdeje max mygtuka ir jis kalnas klonis tempia islaikydamas pastovias rpm, nepatraukia - letina vaziqvimo greiti. kai to nereikia, jis islaiko pastovu greiti, variklio rpm kinta pagal apkrova - kalnas - klonis - lyguma. kedainiuose to tikrai nepajausi :icon-smile:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia painioti skirtingų dalykų kaip vario ir TMS. TMS gali dirbti ir su pilnai automatine pavarų dėže ir bent jau komforto atžvilgiu kolega būtumėt nuatebintas. Liktu tik plika akim nematomas skirtumas, TMS dirbdama su pakopine transmisija parinktu artimiausią idealiam perdavimo santykį, kaie kruksta iki idealo būtu jau variklio perkrovimas, gal būt nykstamai mažas, bet... Su vejapjovės motoru jau nė kaip neišsiversi :)

nieko as nepriestarauju. kartais reikia pastoviu variklio, tiksliau gtv sukiu, uzprogramuoji viena vairalazdeje max mygtuka ir jis kalnas klonis tempia islaikydamas pastovias rpm, nepatraukia - letina vaziqvimo greiti. kai to nereikia, jis islaiko pastovu greiti, variklio rpm kinta pagal apkrova - kalnas - klonis - lyguma. kedainiuose to tikrai nepajausi :-)ariklio rpm kinta pagal apkrova - kalnas - klonis - lyguma. kedainiuose to tikrai nepajausi :icon-smile:

apie ką aš ir kalbėjau, kai tau reikia pastovių variklio apsukų taip be vario tai sunku, bet grįžtant prie to ką tašei anksčiau

Imkim kaip pavyzdį: traktoriaus sėjos metu variklio apsukos kinta 1200~1700, palaikomas pastovus 14kph darbinis greitis. ..

Su tokiu reikalu ir automatas susitvarkys poroje su varikliu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

tai su juo ir reik su barstyklę lakstyt, geriausia tuščia, nes variklis deutzo išsižios ir baigsis, jeigu apkrova didelę gaus... patikimiausi, geriausi traktoriai (nebent kol kieme stovi), mane tai juokas ima iš drapoko postų, papasakočiau aš tau apie ta fendta... bet niekas nuo to nepasikeis manau :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

tai su juo ir reik su barstyklę lakstyt, geriausia tuščia, nes variklis deutzo išsižios ir baigsis, jeigu apkrova didelę gaus... patikimiausi, geriausi traktoriai (nebent kol kieme stovi), mane tai juokas ima iš drapoko postų, papasakočiau aš tau apie ta fendta... bet niekas nuo to nepasikeis manau :icon-wink:

pabandysiu sudrumst vandeni :icon-wink: man visai nieko butu toks variantas jei apie barstykle :icon-wink: drapox gal neuzpiks del staigaus spalvu pasikeitimo :icon-wink:

:D
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

tai su juo ir reik su barstyklę lakstyt, geriausia tuščia, nes variklis deutzo išsižios ir baigsis, jeigu apkrova didelę gaus... patikimiausi, geriausi traktoriai (nebent kol kieme stovi), mane tai juokas ima iš drapoko postų, papasakočiau aš tau apie ta fendta... bet niekas nuo to nepasikeis manau :icon-wink:

renkiesi is serijos silpniausia (as tada dairiausi 924/927) ir vargo nematai pvz vietoj 820 - 922 :) doitcas bene labiausiai ir gadina reikala

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

cia labai geras video kai ir tuo paciu pavyzdys, ir problemos sprendimas, kai pavasari buna slapia ir reik bert trasas ant zieminiu javu rapsu, o su kita technika neina ivaziuot, kodel gi ne :icon-wink:

Nu kažin kas geriau - ar lengvutis bielkis, ar tas tankas kuris tikrai sveria bent 3 kart daugiau nei belarusas. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
man kazkodel toks itarimas irgi kyla, kad jie nerizikuoja ir sako kad reik keist viska. nes pvz jie sako kad deziu nieks neremontuoja, tai kodel jie ta sena pagal juos subirejusia deze taip nori pasimti pas save? kad sutvarke parduotu kaip nauja uz ten 30 ar 40 kilo litu? :eusa-think:

kiek girdejau jie ja pasiima ir gamyklon atiduoda

Gamykla jas sutvarko, kas tinka, panaudoja, kas ne, - tai ne ir, įmetę į fendą, kuris vyksta į rytų europą, puikiausiai padaro pinigėlį, o paskui taip ir būna, kad vienam laiko ta dėžė ir 15000 val. (kuriam pakliuvo nauja), kitam laiko 5000 val. (kuriam kliuvo surinkta iš subyrėjusių). Tai mano nuomonė, su kuria galima sutikti, galima ir nesutikti....................

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

tai su juo ir reik su barstyklę lakstyt, geriausia tuščia, nes variklis deutzo išsižios ir baigsis, jeigu apkrova didelę gaus... patikimiausi, geriausi traktoriai (nebent kol kieme stovi), mane tai juokas ima iš drapoko postų, papasakočiau aš tau apie ta fendta... bet niekas nuo to nepasikeis manau :icon-wink:

Na tai papasakok kas jam taip blogai, kad jau uzsiminei.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima ir mažesnį traktorių įkinkyti kaip reikiant, bet paprastai tokius universaliau naudojam, įvairesniem darbam-tręšimas, purškimas, frontalinis, transportas ir pan., o 936 nelabai kas su barstykle po lauką vaiko :lol: vis tik jiems tenka sunkieji darbai. Be to mes labai mėgstam galingus traktorius perkrauti, kad jau galingas tai jam ir duodam padargą iš peties taip sakant. Sakykim populiarus Top Down reikalauja 60-70 AG/m, tik šiandien tą perskaičiau buklete. Tai F936 (pagal R24 standartą 330 AG) pats tas būtų 5 m šis padargas. Bet spėju, kad dauguma tampo didesnius.

tai su juo ir reik su barstyklę lakstyt, geriausia tuščia, nes variklis deutzo išsižios ir baigsis, jeigu apkrova didelę gaus... patikimiausi, geriausi traktoriai (nebent kol kieme stovi), mane tai juokas ima iš drapoko postų, papasakočiau aš tau apie ta fendta... bet niekas nuo to nepasikeis manau :icon-wink:

Kadangi pats matyt jau kokia 10 metų dirbi Fendt gamykloj konstruktorium, o gal su juo pradirbęs bent kokia 20 tūkst. mv, tai esi didis Fendt žinovas. Lenkiu tik galvą prieš tokius "specus" ir nedrįstu net prieštarauti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...