Jump to content

Akumuliatorių pakrovėjas


Povilas

Recommended Posts

  • po 2 savaičių...
kaip manote ar toks prietaisas suktu traktoriaus varikli be akumuliatoriaus.

http://www.autoirankiai.lt/en/products/view/409/

Labai jau abstraktus klausimas. Nemažai niuansų... Galbūt suktų, galbūt ne... Priklausomai, koks traktorius, kokios startinės srovės reikalauja starteris, kokiomis oro sąlygomis būtų užvedamas ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip manote ar toks prietaisas suktu traktoriaus varikli be akumuliatoriaus.

http://www.autoirankiai.lt/en/products/view/409/

Turiu tokį pat aparatą, gal ten kas ir skiriasi, reiktų pažiūrėti, bet kaina panaši buvo. Ten instrukcijoj rašo, kad be akumuliatoriaus nekurti, jis tik pagelbėja, ir neblogai pagelbėja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip manote ar toks prietaisas suktu traktoriaus varikli be akumuliatoriaus.

http://www.autoirankiai.lt/en/products/view/409/

Turiu tokį pat aparatą, gal ten kas ir skiriasi, reiktų pažiūrėti, bet kaina panaši buvo. Ten instrukcijoj rašo, kad be akumuliatoriaus nekurti, jis tik pagelbėja, ir neblogai pagelbėja.

pagelbeja greiciau akumuliatoriu i siukslyna ismesti tai tikrai.Todel ir klausimas ar traktoriaus vien tik starteri suktu.O uzsivedus butu pajungiamas akumuliatorius, o poto prijungiamas generatorius.

esu mates uzvedeja kuris jei kuriant netjungus akumuliatoriaus iskarto virindavo akumuliatoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pagelbeja greiciau akumuliatoriu i siukslyna ismesti tai tikrai.Todel ir klausimas ar traktoriaus vien tik starteri suktu.O uzsivedus butu pajungiamas akumuliatorius, o poto prijungiamas generatorius.

esu mates uzvedeja kuris jei kuriant netjungus akumuliatoriaus iskarto virindavo akumuliatoriu.

Aš senam akumuliatoriui naudojau dvi žiemas, nesupratau gadina ar ne, ilgai ir nesukau. Vienas pats, be akumo, neturėtų sukti, per "lengvas" visom prasmėm. Tam pačiam puslapy, kur nuorodą davei, yra parodyti tik krovimui, tik užvedimui, ir abiem. Tai tas kur užvedimui sveria virš 30 kg., o 420-tas 19 kg. Reiškia apvijos storesnės užvedimui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Neiškenčiau... :D Tiek daug elektrikų ,visi tik gązdina su akumuliatorių virimu ir sugadinimu ,bet nei vienas apie virimo priežastį. :icon-confused:

Ne nuo srovės (amperais) užverda akumuliatoriai ,o nuo įtampos dydžio.

Galite duoti ir milijoną amperų akumuliatoriui,bet jei bus įtampa ne didesnė kaip 13,8 V,NIEKADA neužvirsite ir nesugadinsite.

Todėl drąsiai darykite užvedėjus,tik laikykitės vienos taisyklės-kad įtampa(voltais)už diodų ,neturi viršyti 13,8 voltų(gali būti iki 14,4 voltų).Šiaip akumuliatoriai virti pradeda pasiekus 14,4-14,6 volto.Prijungus užvedėją(su minėta įtampa) reikia palaikyti 5-10 minučių ir tada veskite variklį.Tokiu atveju bus didžiausias starterio sukimo momentas.

Dėl , iš pradžių , į akumuliatorių einančios didokos(30-50 A)srovės galite nebijoti,dėl to neužvirs ir nesprogs jei įtampa neviršija 14,4 voltų.Mašiną ilgai pasukus starteriu ir stipriai nusodinus akumuliatorių bei užkūrus,generatorius iš pradžių keliasdešimt sekundžių ar kelias minutes(kol pakils įtampa) jam duos iki 30-70 amperų(priklausomai koks akumuliatorius ir generatorius stovi).

Tuos nuorodoje parodytos bričkutės-paleidėjai ,tai graži dėžė,viduje silpnesnių užvedėjų(300-500 A) juokingas - 12-17 Ah motorolerio akumuliatorius.

Didelių akumuliatorius iki 50-60 Ah ir labai paprastas pakrovėjas jo viduje.Geras užvedėjas tai transformatorinis,kad po 2-3 sukimo minučių nereikėtų paskui krauti kaip tų dėžių,po 20 valandų,nors rašo pakrovimo laiką 3-5 valandas.

Netikite žiūrėkite čia : http://www.expressshop.lv/ru/auto_world ... t_2212.htm .

Su 34 Ah akumuliatoriumi jie deklaruoja 1800 amperų(fūroms,kombainams sukti :icon-eek::icon-eek::icon-eek:-``belaruso starterio trumpo jungimo srovė 1200 amperų,tai tas užvedėjas turi perplėšti starterį :icon-eek::D ).Jo,užtrumpinus atsuktuvu jo klemas 1 sekundę(iki sprogimo :) duos postiprią momentinę srovę ir tai ne tokią milžinišką.Tos blėkinės klemos ir vaikiški laidai nuo 1800 amperų išgaruotų o ne išsilydytų. :angry-extinguishflame::angry-extinguishflame::angry-steamingears:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Netikite žiūrėkite čia : http://www.expressshop.lv/ru/auto_world ... t_2212.htm .

Su 34 Ah akumuliatoriumi jie deklaruoja 1800 amperų(fūroms,kombainams sukti :icon-eek::icon-eek::icon-eek:-``belaruso starterio trumpo jungimo srovė 1200 amperų,tai tas užvedėjas turi perplėšti starterį :icon-eek::D ).Jo,užtrumpinus atsuktuvu jo klemas 1 sekundę(iki sprogimo :) duos postiprią momentinę srovę ir tai ne tokią milžinišką.Tos blėkinės klemos ir vaikiški laidai nuo 1800 amperų išgaruotų o ne išsilydytų. :angry-extinguishflame::angry-extinguishflame::angry-steamingears:

Negi nematai, kad ten labai efektyvi sviesos diodu lempa - pats pirmas sakinys.

Ji viska ir padaro :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Visiems pradedantiems siūlau paprasčiausio pakrovėjo variantą: Imamt bet kokį transformatorių kurio antrinė apvija ne plonesnė kaip 1 mm(kuo storesnė viela tuo geriau),pajungiame 4 diodus po 10 amperų ar daugiau(tiltelį)ir pajungę testerį ,antrinę apviją davyniojame ar nuvyniojame ,kad ant tiltelio būtų 14,4 voltai prie 220 tinklo įtampos.Tada turėsite kaip ir automatinį apkrovėją,nes akumuliatoriui pasikrovus iki 14,4 voltų(ne daugiau nes užvirs elektrolitas) įtampos , srovė bus beveik lygi nuliui.Tai reiškia kad ir užmiršus išjungti laiku pakrovėją ,jūsų akumuliatoriui nieko neatsitiks.

Norint turėti dar ir ``automatinį srovės reguliatorių bei krovimo indikatorių``pliusinį laidą pajunkite per seną chalogeninę lemputę(55-70W) sujungus į krūvą abu siūlelius,tada akivaizdžiai matysite kaip vyksta krovimas.Pradžioje lemputė švies ryškiai ,o krovimo gale užges,ir žinosite kad akumuliatorius pakrautas.Taip pat apsaugosite akumuliatorių nuo išvirimo jei bus užsitrumpinusi viena jo sekcija.Tokį akumuliatorių dar sėkmingai galima panaudoti elektriniam piemeniui.Išmesti suspėsite visada :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jus sakote , kad itampa uz tiltelio turi buti 14,4. taip ir padariau bet kai uzdedu klemas ant 55amh akumo jis pakyla iki 15.5 o jei pakeliu iki 4a tai pakyla iki 16.5v ar taip ir turi buti kylant A dideja ir v. gal per daug dideli trafa paemiau.

Tai arba akumas dochlas, jei norint pasiekti tokia srove reikia itampa uzkelti iki 16 v., arba testeris pievas rodo (labiau tiketinas variantas).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad testeris rodo gerai neabejoju , nes idejau i pakroveja ir voltmetra . o jus turit stebuklinga pakroveja kad keliant A nekyla voltai ar niekada nematavot . pabandykit pakrautam akumui apie55amp sukelti srove iki 4A idomu kiek itampos rodys. as ir ieskau aukso vidurio kad neperkrautu ir dakrautu tai man ir kyla klausimas kaip matojama itampa prie pajungto akumo ar tik ant klemu jei akumas butu blogas tai prie -23 stovint lauke 1.6l matoro lengvai neuzkurciau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad testeris rodo gerai neabejoju , nes idejau i pakroveja ir voltmetra . o jus turit stebuklinga pakroveja kad keliant A nekyla voltai ar niekada nematavot . pabandykit pakrautam akumui apie55amp sukelti srove iki 4A idomu kiek itampos rodys. as ir ieskau aukso vidurio kad neperkrautu ir dakrautu tai man ir kyla klausimas kaip matojama itampa prie pajungto akumo ar tik ant klemu jei akumas butu blogas tai prie -23 stovint lauke 1.6l matoro lengvai neuzkurciau.

Tai pakrautam ir negalima tos sroves duoti, nes isvirs. Jei pakrautam akumui duosi 4 ar daugiau A, tai normalu, kad itampa pakils iki 16 ar daugiau. As net nepagalvojau, kad kamnors gali sauti i galbva gali taip nepagarbiai elgtis su akumuliatorium.

Esme ta, kad itampos NEGALIMA kelti auksciau nei 14.4V. Kuo labiau paktautas akumuliatorius, tuo mazesne bus srove, jei itampa laikoma pastovi. Ir kai akumuliatorius pasikrauna, srove turi buti artima nuliui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na pagal jus iseina ,kad ampermetras visiskai nereikalingas as su tuo pilnai sutinku , nes kazkokiam rusiskam kroviklyje buvo idetas tik voltmetras tikrai gamykliniame. taip tai yra is tikro nes ne visiems akumams sukelus srove 10procentu ju talpos itampa gali buti ir didesne nei 14.5v aisku as kalbu apie priverstinius pakrovejus o ne automatinius ten visai kita politika. ir jeigu as ijunges pakroveja ir uzdejus gnybtus ant klemu testeris neturi rodyti daugiau kaip 14.5v ir kai prades kilti pradeti mazinti. nesvarbu kokios talpos akumui , nes isvedimu is trafo galiu padaryri ir 20. ar teisingai viska supratau . aciu uz atsakyma nes 1 blynas visada prisviles.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Nieko keisto kad įtampa rodo 15-16 voltų,nes lygintuvas tai nuolatinės(pulsuojančios )srovės šaltinis,o akumuliatorius pajungus atlieka kondensatoriaus vaidmenį,todėl įtampą ir rodo diudesnę nei duoda transformatorius.Tas pat būtų prie pakrovėjo pajungus elektrolitinį kondensatorių.Skaitmeniniai testeriai matuojant pulsuojančią srovę ``užgrybauja``,gėriau naudoti su rodykle rusišką.Pajunkite prie pakrovėjo( be akumuliatoriaus)skaitmeninį testerį įjungtą kintamai įtampai matuoti ir jis parodys virš 30 voltų :) .Norint tiksliai pamatuoti ,geriausiai matuokite transformatoriaus įtampą,kuri turi būti 14-14,5 volto(geriau 13,:icon-cool:,ir nereikės sukti galvos dėl perkrovimo.Akumuliatorius iš niekus negaus tų stebuklingų papildomų voltų,ir jam pasikrovus iki 14 voltų tikrai neis padaryti 5 ar 10 amperų srovę,nes akumuliatoriaus įtampa(voltai) bus lygi pakrovėjo išėjimo įtampai ,o srovė(amperos) apytiksliai lygi nuliui.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jus sakote , kad itampa uz tiltelio turi buti 14,4. taip ir padariau bet kai uzdedu klemas ant 55amh akumo jis pakyla iki 15.5 o jei pakeliu iki 4a tai pakyla iki 16.5v ar taip ir turi buti kylant A dideja ir v. gal per daug dideli trafa paemiau.

Su kuo jūs nuimate ir pakeliate ar nuimate :icon-cool: srovę,jei pakrovėją sudaro transformatorius ,ir diodai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na pagal jus iseina ,kad ampermetras visiskai nereikalingas as su tuo pilnai sutinku , nes kazkokiam rusiskam kroviklyje buvo idetas tik voltmetras tikrai gamykliniame. taip tai yra is tikro nes ne visiems akumams sukelus srove 10procentu ju talpos itampa gali buti ir didesne nei 14.5v aisku as kalbu apie priverstinius pakrovejus o ne automatinius ten visai kita politika. ir jeigu as ijunges pakroveja ir uzdejus gnybtus ant klemu testeris neturi rodyti daugiau kaip 14.5v ir kai prades kilti pradeti mazinti. nesvarbu kokios talpos akumui , nes isvedimu is trafo galiu padaryri ir 20. ar teisingai viska supratau . aciu uz atsakyma nes 1 blynas visada prisviles.

Ūkiškai kalbant pasidaryk tokią transformatoriaus įtampą kad pajungus prie iškrauto iki 11-11,5 voltų akumuliatoriaus,iš karto rodytų ne didesnę kaip 10 procentų talpos srovę,paskui ji kris ir nebijok dėl jokio perkrovimo.O kad visai ramiai miegotumei pajungus akumą krovimui pajunk pliuysinį laidą per seną halogeninę lemputę sujungęs 2 siūlelius į krūvą.Tada galėsi nebijoti jokio perkrovimo. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jus sakote , kad itampa uz tiltelio turi buti 14,4. taip ir padariau bet kai uzdedu klemas ant 55amh akumo jis pakyla iki 15.5 o jei pakeliu iki 4a tai pakyla iki 16.5v ar taip ir turi buti kylant A dideja ir v. gal per daug dideli trafa paemiau.

Tai arba akumas dochlas, jei norint pasiekti tokia srove reikia itampa uzkelti iki 16 v., arba testeris pievas rodo (labiau tiketinas variantas).

Taip būna kai užtrumpinta viena ar kelios baterijos sekcijos,o pakrovėjas stengiasi jas pakrauti iki 14-os voltų.Tokiu atveju akumuliatorius gali ir bumtelėti smarkokai :icon-eek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...