Jump to content

koki traktoriu pirkti?


Recommended Posts

na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų.

Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia.

Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų.

Kokiai dar regeneracijai? :icon-mrgreen: :mrgreen: :icon-mrgreen: Pagrindinis privalumas sių turbinų sumažinama turbo duobė, žymiai pagerėja reakcija i akseleratoriaus paspaudimą, nes slėgis kyla momentaliai, variklis nepalyginamai tampa gyvesnis, didėja ekonomija. Pats turiu eksperimentui i mašiną tokia isidėjęs todėl nekalbu tuščiai efektas stulbinantis, o ką tu čia rašinėji ir kokiais sumetimais nesuprasi :confusion-scratchheadblue:

http://www.turboservisas.lt/vgt-kas-tai-yra

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų.

Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia.

Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue.

kaip bebutu taip, labiausiai islos tas, kuris ilgiau pratemps nenaudodamas siu dienu naujienos - ad blue;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų.

Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia.

Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue.

Su visa derama pagarba Moderatoriui turiu pastebėti, kad kintamos geometrijos turbina išgalvota visiškai ne dėl išmetamų dujų regeneracijos, o dėl tolygesnės galios ir sukimo momento kreivės (kaip ir pastebėjo kolega Edvis), lyginant su paprasta turbina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiai dar regeneracijai? :icon-mrgreen: :mrgreen: :icon-mrgreen: Pagrindinis privalumas sių turbinų sumažinama turbo duobė, žymiai pagerėja reakcija i akseleratoriaus paspaudimą, nes slėgis kyla momentaliai, variklis nepalyginamai tampa gyvesnis, didėja ekonomija. Pats turiu eksperimentui i mašiną tokia isidėjęs todėl nekalbu tuščiai efektas stulbinantis, o ką tu čia rašinėji ir kokiais sumetimais nesuprasi :confusion-scratchheadblue:

http://www.turboservisas.lt/vgt-kas-tai-yra

:( ir vėl užsiroviau :( ir kodėl maniau, kad žinai kuo mašina skiriasi nuo traktoriaus.

Ir šiuo atžvilgiu kintamos geometrijos turbina ir lengvuosiuose auto, ir krovininiuose, ir netgi traktoriuose atlieka tą pačią funkciją.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

žmonės gerieji, negąsdinkite Jūs to Shaulinio. Žmogus jau pradeda naktimis galvoti, kaip turbinas su EGR užplombuoti savo raudonukams :lol:

Kažkaip rimtesniu tave laikiau. Matai gi, kad vaikiškai chebra rašinėja dėl kažkokio filtro kurį keist reikės kartą į kelis metus, .

Sakykime jeigu tuos filtrus reikės keisti kas 5000 moto valandų, tai kombainas tą limitą pasieks......... per N metų. Tikrai reta kombainų įsukusių po 5000 moto. Traktorius tą ribą pasieks daug greičiau, bet :icon-exclaim:

kaip vienas litas išleistas adblue sutaupo nuo 5 iki 7 litų dyzeliui ir tt ir pan, tada aš tau priminsiu šitą pasisakymą. Ok?

Natūroje taip neišeina :( Ir AdBlue suvartojimas didesnis, nei deklaruojama ir tas atskiras skystimėlis pats į tą baką nesukeliauja :(

Galutiniame rezultate dėl aplinkosaugos tai dar klausimas ar geriau dyzelį deginti su euro 1, ar papildomai gaminti karbamidą ir visokią tam skirtą įrangą. Klausimas dar, kuriuo variantu daugiau bus užteršta gamta :eusa-think: O jei rimtai tai mes nieko nepakeisime. Kas bus tą ir reikės pirkti :(

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

apie kombainus net nešnekam kol kas nes jiem der bent metei tas negresia.

Kiek sutaupo tai jau atskiri skaičiavimai, kai mes pajungėm du vienodus traktorius prie dinaminių apkrautuvų, nustatėm vienodas apkrovas pamatavom valandines kuro sanaudas tier3 ir naujo tier4 variklio. Prie dabartinių kuro ir adblue kainų panašiai gavosi. Na bet vėlgi ne tame esmė. Palaukim dar metelius pusantrų tada pamatysim.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:( ir vėl užsiroviau :( ir kodėl maniau, kad žinai kuo mašina skiriasi nuo traktoriaus.

Na tai paaiškink protingasis kodėl traktoriui negalioja turbo duobė? o gal su traktorium nesi važavęs mažais sūkiais?

gerai perkraciau galva, blaiviai pamasciau, ka transportininkai lzuu kale i galva. Esant turbo duobei, susidaro didziausia emisija kenksmingu duju, ju kiekio sumazinimui naudojamas paprasciausias budas dedant antra turbina arba viena, bet kintamos geometrijos. Variklio charakteristiku kelimas aktualiau automobiliui, pasalinus turbo duobe, vaziavimas daug komfortiskesnis, o dyzelinio variklio darbas susilygina ar net lenkia benzininius. Traktoriui tas neaktualu, dirbama vardiniais sukiais arba netoli ju, turbo duobe nemaiso. Pagal mano peizeliones gerb. Saulius teisus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi, rytas už vakarą gudresnis, aš irgi pagalvojau, kokiam velniui man imti ugnį ant savęs ir įrodinėti tai, ką greičiausiai jau sekančiam dojaus baliuje jie patys įrodinės.

Kad nenumarint diskusijos ties tuo šiek tiek minčių pamastymui.:

Kai kalbam apie kenksmingas išmetamas dujas tai kalbam apie anglies oksidus ir azoto oksidus. Kuo aukštesnė kuro degimo temperatūra kameroje tuo mažiau angies oksidų lieką, bet susidaro daugiau azoto oksidų. Ir atvirkščiai, kai mažesnė temperatūra mažiau azoto oksidų.

Kai kalbam apie Tier 4 mum reikia išgaudyti tiek vienus tiek kitus.

Tą padaryti yra du variantai:

imti tier 1 variklį kuris paskaičiuotas aukštesniai degimo temperatūrai ir atitinka anglies oksidų reikalavimus, o azoto oksidus sodinti išorėje.

Antras variantas, mažinti degimo temperatūrą, kad nesusidarytu azoto oksida, regeneruoti dalį išmetamų dujų, kad kaip galima daugiau anglies sudeginti o likusius anglies oksidus gaudyti filtrais.

Nekalbam apie tai kuris variantas geresnis. Čia iš dviejų blogybių renkamės mažesnę. Ir vienu ir kitu atveju reikalinga papildoma įranga, papildomos išlaidos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dar karta pasikartosiu, mano subjektyvia nuomone, kas ilgiau be adblue issivers, tas pardavimuose islos. vadybininkams lengviau apgint savo daikta, padrabstyt ant kitu irgi lengviau

Bandau save įsivaizduoti tokioje situacijoje. Žinant, kad artėja laikas, lad teks versti plokštelę, bet vistiek reikia išsiparduoti tai kas suplanuota, užsakyta, prieš verčiant plokštelę......

Na nemanau, kad jausčiausi užtikrintai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas jeigu to adblue nepili? :icon-rolleyes:

pradziai krenta galingumas, o po kurio laiko gesinamas variklis :) seip man rodos galesim neuzilgo kurti nauja tema: AdBlue - žinom ar nežinom, bet pasiginčyti smagu :D

O tai "apeiti" tą "redbulį" kaip nors galima? Vistiek visas valdymas vyksta programiškai.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas jeigu to adblue nepili? :icon-rolleyes:

pradziai krenta galingumas, o po kurio laiko gesinamas variklis :) seip man rodos galesim neuzilgo kurti nauja tema: AdBlue - žinom ar nežinom, bet pasiginčyti smagu :D

O tai "apeiti" tą "redbulį" kaip nors galima? Vistiek visas valdymas vyksta programiškai.

pagyvensim pamatysim :icon-cool: bet seip turetu but gan sudetingas dalykas :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na as dar ir pats nesusidures su tuo dalyku praktiskai :(

nezinau kaip ten dafe, bet teoriskai turetu buti taip: yra keli pagrindiniai dalykai tas birzgalas sala prie -11 laipsniu jam atsildyti yra sildytuvas, bake yra ir temperaturos daviklis kuris matuoja skystimelio temperatura, jei temperatura per zema jungiamas sildytuvas, toliau pries katalizatoriu ir uz jo stovi temperaturiniai sensoriai ir duju sensorius vykstant rekcijai kazkiek skiriasi temperatura uz ir pries jei temperatura vienoda reiskias bandot apknisti, jei pajaucia NOx reiskias bandot apknisti jei nesikeicia skystimelio temperatura reiskias bandot apknisti, bet kuriuo atveju gaunat ispejima, po to antra ispejima veliau mazinamas galingumas ir isjungiamas variklis.

seip skamba baisiai taciau is tikro gan paprasta sistema :icon-geek:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...