shaulinis Paskelbta Sausio 21, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 21, 2011 na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų. Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia. Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 21, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 21, 2011 na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų. Kokiai dar regeneracijai? :mrgreen: Pagrindinis privalumas sių turbinų sumažinama turbo duobė, žymiai pagerėja reakcija i akseleratoriaus paspaudimą, nes slėgis kyla momentaliai, variklis nepalyginamai tampa gyvesnis, didėja ekonomija. Pats turiu eksperimentui i mašiną tokia isidėjęs todėl nekalbu tuščiai efektas stulbinantis, o ką tu čia rašinėji ir kokiais sumetimais nesuprasi http://www.turboservisas.lt/vgt-kas-tai-yra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Sausio 21, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 21, 2011 na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų. Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia. Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue. kaip bebutu taip, labiausiai islos tas, kuris ilgiau pratemps nenaudodamas siu dienu naujienos - ad blue;) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toredo Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 na jei jau pradedam rimtai šnekėt tai varom. Taip dabar daug tečhnikos turi tas kintamas turbinas nes jos reikalingos išmetamų dujų regeneracijai. Jei nereikia regeneruoti dujų tai nereikia ir tokios mandros turbinos tuo labiau dviejų. Kas dar a taip dujos cilindruose manau aiškint nereikia. Turint omenį kad tier 4b su EGR nebeištempsi vistiek teks naudoti adblue tai kodėl iš karto dėl tier 4a nepaėmus seno gero tier 1 variklio kuris kaip žinia kur kas ekonomiškesnis nei tier 3? jame temperatūra aukštesnė tai reiškia neišmeta smalkių, bet išmeta azoto oksidus kuriuos galima nugesinti karbamidu adblue. Su visa derama pagarba Moderatoriui turiu pastebėti, kad kintamos geometrijos turbina išgalvota visiškai ne dėl išmetamų dujų regeneracijos, o dėl tolygesnės galios ir sukimo momento kreivės (kaip ir pastebėjo kolega Edvis), lyginant su paprasta turbina. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
toredo Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 Kokiai dar regeneracijai? :mrgreen: Pagrindinis privalumas sių turbinų sumažinama turbo duobė, žymiai pagerėja reakcija i akseleratoriaus paspaudimą, nes slėgis kyla momentaliai, variklis nepalyginamai tampa gyvesnis, didėja ekonomija. Pats turiu eksperimentui i mašiną tokia isidėjęs todėl nekalbu tuščiai efektas stulbinantis, o ką tu čia rašinėji ir kokiais sumetimais nesuprasi http://www.turboservisas.lt/vgt-kas-tai-yra ir vėl užsiroviau ir kodėl maniau, kad žinai kuo mašina skiriasi nuo traktoriaus. Ir šiuo atžvilgiu kintamos geometrijos turbina ir lengvuosiuose auto, ir krovininiuose, ir netgi traktoriuose atlieka tą pačią funkciją. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 taip turbina daro tą ką daro, bet kuo skiruasi darbo režimai automobilinio variklio ir kokio 200 - 300 ag traktoriaus variklio? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 žmonės gerieji, negąsdinkite Jūs to Shaulinio. Žmogus jau pradeda naktimis galvoti, kaip turbinas su EGR užplombuoti savo raudonukams Kažkaip rimtesniu tave laikiau. Matai gi, kad vaikiškai chebra rašinėja dėl kažkokio filtro kurį keist reikės kartą į kelis metus, . Sakykime jeigu tuos filtrus reikės keisti kas 5000 moto valandų, tai kombainas tą limitą pasieks......... per N metų. Tikrai reta kombainų įsukusių po 5000 moto. Traktorius tą ribą pasieks daug greičiau, bet kaip vienas litas išleistas adblue sutaupo nuo 5 iki 7 litų dyzeliui ir tt ir pan, tada aš tau priminsiu šitą pasisakymą. Ok? Natūroje taip neišeina Ir AdBlue suvartojimas didesnis, nei deklaruojama ir tas atskiras skystimėlis pats į tą baką nesukeliauja Galutiniame rezultate dėl aplinkosaugos tai dar klausimas ar geriau dyzelį deginti su euro 1, ar papildomai gaminti karbamidą ir visokią tam skirtą įrangą. Klausimas dar, kuriuo variantu daugiau bus užteršta gamta O jei rimtai tai mes nieko nepakeisime. Kas bus tą ir reikės pirkti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 apie kombainus net nešnekam kol kas nes jiem der bent metei tas negresia. Kiek sutaupo tai jau atskiri skaičiavimai, kai mes pajungėm du vienodus traktorius prie dinaminių apkrautuvų, nustatėm vienodas apkrovas pamatavom valandines kuro sanaudas tier3 ir naujo tier4 variklio. Prie dabartinių kuro ir adblue kainų panašiai gavosi. Na bet vėlgi ne tame esmė. Palaukim dar metelius pusantrų tada pamatysim. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 idomu tai kad scania sukure euro 5 be jokiu adblue, patobuline tik egr technologija, tai reiskia kad nera toks efektyvus tas karbamidas, ir tik pabrangina technika su papildomais katalizatoriais ir aptarnavimais. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 ir vėl užsiroviau ir kodėl maniau, kad žinai kuo mašina skiriasi nuo traktoriaus. Na tai paaiškink protingasis kodėl traktoriui negalioja turbo duobė? o gal su traktorium nesi važavęs mažais sūkiais? gerai perkraciau galva, blaiviai pamasciau, ka transportininkai lzuu kale i galva. Esant turbo duobei, susidaro didziausia emisija kenksmingu duju, ju kiekio sumazinimui naudojamas paprasciausias budas dedant antra turbina arba viena, bet kintamos geometrijos. Variklio charakteristiku kelimas aktualiau automobiliui, pasalinus turbo duobe, vaziavimas daug komfortiskesnis, o dyzelinio variklio darbas susilygina ar net lenkia benzininius. Traktoriui tas neaktualu, dirbama vardiniais sukiais arba netoli ju, turbo duobe nemaiso. Pagal mano peizeliones gerb. Saulius teisus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 taigi, rytas už vakarą gudresnis, aš irgi pagalvojau, kokiam velniui man imti ugnį ant savęs ir įrodinėti tai, ką greičiausiai jau sekančiam dojaus baliuje jie patys įrodinės. Kad nenumarint diskusijos ties tuo šiek tiek minčių pamastymui.: Kai kalbam apie kenksmingas išmetamas dujas tai kalbam apie anglies oksidus ir azoto oksidus. Kuo aukštesnė kuro degimo temperatūra kameroje tuo mažiau angies oksidų lieką, bet susidaro daugiau azoto oksidų. Ir atvirkščiai, kai mažesnė temperatūra mažiau azoto oksidų. Kai kalbam apie Tier 4 mum reikia išgaudyti tiek vienus tiek kitus. Tą padaryti yra du variantai: imti tier 1 variklį kuris paskaičiuotas aukštesniai degimo temperatūrai ir atitinka anglies oksidų reikalavimus, o azoto oksidus sodinti išorėje. Antras variantas, mažinti degimo temperatūrą, kad nesusidarytu azoto oksida, regeneruoti dalį išmetamų dujų, kad kaip galima daugiau anglies sudeginti o likusius anglies oksidus gaudyti filtrais. Nekalbam apie tai kuris variantas geresnis. Čia iš dviejų blogybių renkamės mažesnę. Ir vienu ir kitu atveju reikalinga papildoma įranga, papildomos išlaidos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dumoju Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 dar karta pasikartosiu, mano subjektyvia nuomone, kas ilgiau be adblue issivers, tas pardavimuose islos. vadybininkams lengviau apgint savo daikta, padrabstyt ant kitu irgi lengviau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 dar karta pasikartosiu, mano subjektyvia nuomone, kas ilgiau be adblue issivers, tas pardavimuose islos. vadybininkams lengviau apgint savo daikta, padrabstyt ant kitu irgi lengviau Bandau save įsivaizduoti tokioje situacijoje. Žinant, kad artėja laikas, lad teks versti plokštelę, bet vistiek reikia išsiparduoti tai kas suplanuota, užsakyta, prieš verčiant plokštelę...... Na nemanau, kad jausčiausi užtikrintai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 O kas jeigu to adblue nepili? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 O kas jeigu to adblue nepili? Arba pili arba nevažiuoja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 nu reikės pasidomėt, toks populiarus keiksmažodis, o aš dar nežinau ką jis veikia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 O kas jeigu to adblue nepili? pradziai krenta galingumas, o po kurio laiko gesinamas variklis seip man rodos galesim neuzilgo kurti nauja tema: AdBlue - žinom ar nežinom, bet pasiginčyti smagu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 O kas jeigu to adblue nepili? pradziai krenta galingumas, o po kurio laiko gesinamas variklis seip man rodos galesim neuzilgo kurti nauja tema: AdBlue - žinom ar nežinom, bet pasiginčyti smagu O tai "apeiti" tą "redbulį" kaip nors galima? Vistiek visas valdymas vyksta programiškai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 O kas jeigu to adblue nepili? pradziai krenta galingumas, o po kurio laiko gesinamas variklis seip man rodos galesim neuzilgo kurti nauja tema: AdBlue - žinom ar nežinom, bet pasiginčyti smagu O tai "apeiti" tą "redbulį" kaip nors galima? Vistiek visas valdymas vyksta programiškai. pagyvensim pamatysim bet seip turetu but gan sudetingas dalykas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 Aruni, o kaip variantas irodyt pagrindiniam kompui, kad lauke minusinė tempratūra? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 Aruni, o kaip variantas irodyt pagrindiniam kompui, kad lauke minusinė tempratūra? puse valandos leis dirbti į tą laiką veiks šildytuvas adblue bake, per tiek laiko turi atšildyti. jei po po pusvalandžio negaus adblue ta pati tvarka kaip arunis jau paprašė Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 DAF'e Euro5 prie minus 15 neima redbulio visiškai, o mašina važiuoja be jokių problemų Iveco stovi bake šildytuvai... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 DAF'e Euro5 prie minus 15 neima redbulio visiškai, o mašina važiuoja be jokių problemųIveco stovi bake šildytuvai... Vadinasi kai kurie Lituvos ūkininkai "kraustysis" ūkininkauti į šiaurės ašigalį Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 na as dar ir pats nesusidures su tuo dalyku praktiskai nezinau kaip ten dafe, bet teoriskai turetu buti taip: yra keli pagrindiniai dalykai tas birzgalas sala prie -11 laipsniu jam atsildyti yra sildytuvas, bake yra ir temperaturos daviklis kuris matuoja skystimelio temperatura, jei temperatura per zema jungiamas sildytuvas, toliau pries katalizatoriu ir uz jo stovi temperaturiniai sensoriai ir duju sensorius vykstant rekcijai kazkiek skiriasi temperatura uz ir pries jei temperatura vienoda reiskias bandot apknisti, jei pajaucia NOx reiskias bandot apknisti jei nesikeicia skystimelio temperatura reiskias bandot apknisti, bet kuriuo atveju gaunat ispejima, po to antra ispejima veliau mazinamas galingumas ir isjungiamas variklis. seip skamba baisiai taciau is tikro gan paprasta sistema Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kunigaikstis Paskelbta Sausio 22, 2011 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 22, 2011 o kaip del biodizelino i juos nebus galima pilt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti