Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

Dar viena svarbi detalė gaminantis ar pasirenkant priekabą, susijusi su eksploatacijos sauga: leistina vertikali apkrova į traktoriaus kablį. Šis parametras nurodomas traktoriaus tech. specifikacijoj. Nežinau, ar įmanoma atrasti tokius duomenis mini ir kompaktiniams japoniškiems traktoriams. Nebent, galima suskaičiuoti. Dėl potencialaus pavojaus kompaktiniam traktoriui apvirsti atgal ir pasirinkau palyginus didelę priekabą (1,5 t bendros masės, 4 x 1,6 m), tačiau sugretintomis ašimis. Šiuo atveju krovinys pasiskirsto taip, kad pagal max. pakrautos priekabos svorį, į kablį koncentruotųsi ~75 kg apkrova (berods toks yra standartas). Be kitų krovinių vežiojau ir pilną prikrautą šieno (neįsivaizduoju koks jo svoris), na ir nieko nenutiko, nors traktorių, pamenu, tampė per nelygumus dirvone. Tarp kitko, ši vertikali apkrova į kablį turi būti mažesnė, negu nominali, kabinimo įtaisą tolinant atgal nuo traktoriaus, t.y. montuojant prie hidrokėliklio svirčių, dėl susidarančio ilgesnio peties tarp kabinimo taško ir traktoriaus galinės ašies.

Ši problema atpuola, renkantis 2-ašę priekabą su nutolusiomis ašimis. Tačiau dėl visiškos apkrovos traktoriaus ašiai nebuvimo tokią, gerai pakrautą priekabą slidžiame paviršiuje gali sunkiai traukti lengvas traktorius.

Beje, kažkur skaičiau, atrodo, šią vasarą kažkas žuvo apvirtęs su japonišku traktorium Lietuvoj. Gal kas žinote, dėl kokios priežasties?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apvirto Kubota kažkur Marijampolėj. Na, priežastis galima spėlioti - kaimynų dzūkų ugninis vanduo, saugos lankų nebuvimas, mažas traktorius (siaura tarpvėžė, trumpa bazė). Arba visa kartu sudėjus ir lengvai gaunasi tragiška nelaimė.

Kam dažniau nutinka nelaimės - blaiviam ar neblaiviam?

Virstant traktoriui, kada pavojingiau - kai traktorius turi saugos lankus ar kai neturi?

Kuris traktorius greičiau virs prie tokių pačių reljefo sąlygų - didelis ar mažas (siaura tarpvėžė ar plati, trumpa bazė, ar ilga)?

Atsakymai į vienus vartus, neįtraukiant mažųjų ir didžiųjų skirtumo - maksimalus greitis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena svarbi detalė gaminantis ar pasirenkant priekabą, susijusi su eksploatacijos sauga: leistina vertikali apkrova į traktoriaus kablį. Šis parametras nurodomas traktoriaus tech. specifikacijoj. Nežinau, ar įmanoma atrasti tokius duomenis mini ir kompaktiniams japoniškiems traktoriams. Nebent, galima suskaičiuoti. Dėl potencialaus pavojaus kompaktiniam traktoriui apvirsti atgal ir pasirinkau palyginus didelę priekabą (1,5 t bendros masės, 4 x 1,6 m), tačiau sugretintomis ašimis. Šiuo atveju krovinys pasiskirsto taip, kad pagal max. pakrautos priekabos svorį, į kablį koncentruotųsi ~75 kg apkrova (berods toks yra standartas). Be kitų krovinių vežiojau ir pilną prikrautą šieno (neįsivaizduoju koks jo svoris), na ir nieko nenutiko, nors traktorių, pamenu, tampė per nelygumus dirvone. Tarp kitko, ši vertikali apkrova į kablį turi būti mažesnė, negu nominali, kabinimo įtaisą tolinant atgal nuo traktoriaus, t.y. montuojant prie hidrokėliklio svirčių, dėl susidarančio ilgesnio peties tarp kabinimo taško ir traktoriaus galinės ašies.

Ši problema atpuola, renkantis 2-ašę priekabą su nutolusiomis ašimis. Tačiau dėl visiškos apkrovos traktoriaus ašiai nebuvimo tokią, gerai pakrautą priekabą slidžiame paviršiuje gali sunkiai traukti lengvas traktorius.

Beje, kažkur skaičiau, atrodo, šią vasarą kažkas žuvo apvirtęs su japonišku traktorium Lietuvoj. Gal kas žinote, dėl kokios priežasties?

Niekaip nesuprantu, kaip apie toki maza traktoriu galima tiek daug prirasyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kartonu uzdengtas radiatorius is priekio, pusvalandis sniego stumdymo, variklio temperatura - 80 :D

Oro temperatura minus 8. Pigu ir efektyvu. :banana-rock:

o man tai nepagelbejo net ir dirbant pora valandu prie minus 8.

bet neatsidziaugiu rietavo turguje pernai pirktomis grandinemis lengvajam automobiliui - cikipiki tiko ant priekiniu traktoriuko (ant automobilio irgi) ratu. si ryta stume sniega net ikalneje (ikalne apie 8 proc.)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena svarbi detalė gaminantis ar pasirenkant priekabą, susijusi su eksploatacijos sauga: leistina vertikali apkrova į traktoriaus kablį. Šis parametras nurodomas traktoriaus tech. specifikacijoj. Nežinau, ar įmanoma atrasti tokius duomenis mini ir kompaktiniams japoniškiems traktoriams. Nebent, galima suskaičiuoti. Dėl potencialaus pavojaus kompaktiniam traktoriui apvirsti atgal ir pasirinkau palyginus didelę priekabą (1,5 t bendros masės, 4 x 1,6 m), tačiau sugretintomis ašimis. Šiuo atveju krovinys pasiskirsto taip, kad pagal max. pakrautos priekabos svorį, į kablį koncentruotųsi ~75 kg apkrova (berods toks yra standartas). Be kitų krovinių vežiojau ir pilną prikrautą šieno (neįsivaizduoju koks jo svoris), na ir nieko nenutiko, nors traktorių, pamenu, tampė per nelygumus dirvone. Tarp kitko, ši vertikali apkrova į kablį turi būti mažesnė, negu nominali, kabinimo įtaisą tolinant atgal nuo traktoriaus, t.y. montuojant prie hidrokėliklio svirčių, dėl susidarančio ilgesnio peties tarp kabinimo taško ir traktoriaus galinės ašies.

Ši problema atpuola, renkantis 2-ašę priekabą su nutolusiomis ašimis. Tačiau dėl visiškos apkrovos traktoriaus ašiai nebuvimo tokią, gerai pakrautą priekabą slidžiame paviršiuje gali sunkiai traukti lengvas traktorius.

Beje, kažkur skaičiau, atrodo, šią vasarą kažkas žuvo apvirtęs su japonišku traktorium Lietuvoj. Gal kas žinote, dėl kokios priežasties?

chm? bet nuotraukoje matem krovini "kubota" ant paprastos dvieju asiu priekabos - stacioji apkrova i kabli turejo buti tikrai didesne uz 75 kg...

p.s. artimiausiu metu turiu atsigabenti bortini mikroautobusa. Pritaikysiu jo kuzovo, remo ir vaziuokles galimybes priekabai su registravimu kaip savadarbes (tik liks viena beda - utilizavimas to kas liks, kad regitroje ant mano sprando nekabetu (gal kas zinot ar pardavejui pagal sutarti pardavus ir isregistravus, o man nepriregistravus nupirkto auto regitroje negres kokios sankcijos ar nemalonumai?)).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

chm? bet nuotraukoje matem krovini "kubota" ant paprastos dvieju asiu priekabos - stacioji apkrova i kabli turejo buti tikrai didesne uz 75 kg...

p.s. artimiausiu metu turiu atsigabenti bortini mikroautobusa. Pritaikysiu jo kuzovo, remo ir vaziuokles galimybes priekabai su registravimu kaip savadarbes (tik liks viena beda - utilizavimas to kas liks, kad regitroje ant mano sprando nekabetu (gal kas zinot ar pardavejui pagal sutarti pardavus ir isregistravus, o man nepriregistravus nupirkto auto regitroje negres kokios sankcijos ar nemalonumai?)).

Nuotraukoje priekaba su pakrauta Kubota (L), sveriančia 850 kg, prikabinta prie kitos Kubotos (M), kurios kabliui leistina vertikali apkrova yra 800 kg.

Gera mintis dėl bortinio mikroautobuso. Aš irgi panašią audžiu galimai būsimai 3t priekabai. Tik tam reikalui man teks ieškoti 3,5 t bortinio furgono.

Turi būti kažkokia galimybė utilizacijai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena svarbi detalė gaminantis ar pasirenkant priekabą, susijusi su eksploatacijos sauga: leistina vertikali apkrova į traktoriaus kablį. Šis parametras nurodomas traktoriaus tech. specifikacijoj. Nežinau, ar įmanoma atrasti tokius duomenis mini ir kompaktiniams japoniškiems traktoriams. Nebent, galima suskaičiuoti. Dėl potencialaus pavojaus kompaktiniam traktoriui apvirsti atgal ir pasirinkau palyginus didelę priekabą (1,5 t bendros masės, 4 x 1,6 m), tačiau sugretintomis ašimis. Šiuo atveju krovinys pasiskirsto taip, kad pagal max. pakrautos priekabos svorį, į kablį koncentruotųsi ~75 kg apkrova (berods toks yra standartas). Be kitų krovinių vežiojau ir pilną prikrautą šieno (neįsivaizduoju koks jo svoris), na ir nieko nenutiko, nors traktorių, pamenu, tampė per nelygumus dirvone. Tarp kitko, ši vertikali apkrova į kablį turi būti mažesnė, negu nominali, kabinimo įtaisą tolinant atgal nuo traktoriaus, t.y. montuojant prie hidrokėliklio svirčių, dėl susidarančio ilgesnio peties tarp kabinimo taško ir traktoriaus galinės ašies.

Ši problema atpuola, renkantis 2-ašę priekabą su nutolusiomis ašimis. Tačiau dėl visiškos apkrovos traktoriaus ašiai nebuvimo tokią, gerai pakrautą priekabą slidžiame paviršiuje gali sunkiai traukti lengvas traktorius.

Beje, kažkur skaičiau, atrodo, šią vasarą kažkas žuvo apvirtęs su japonišku traktorium Lietuvoj. Gal kas žinote, dėl kokios priežasties?

Niekaip nesuprantu, kaip apie toki maza traktoriu galima tiek daug prirasyt.

Trumpai apie panašius dalykus būtų taip:

A+A tech. incidentuose žuvusiems traktorininkams

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, as kaip ir visi kuriems reikia apsispresti del traktoriaus. Labai dvejoju kokio reikia. Lyg ir japoniuko- reikia stumdyt sniega, maza darziuka isidirbt.

Vakar stumdziau sniega su MTZ 82. Pusnys vietom iki pazastu. Stumdziau atbuline eiga ir isijunges priekini tilta. Stumdyt teko tik i sonus po truputi nes i pusni isiremia kaip i siena. Ir galvoju ar Japoniukas ikastu i tokia pusni. Jis net nepasieks virsunes pusnies... Dirbau ilgai, sprando nepasuku dabar :) Sedejau kabinoj, atsidares langa galini- nes rasoja kai nosi prikises sedi..

O kaip be kabinos, dar didesnis malonumas sprandui..

Tai ir mastau ka rinktis. Vienareiksmiskai 4wd, T-25 atkrenta del vieno tilto- maciau kaip su juo miske per stirnos spira negali pervaziuot kai priekiniai ratai i ji isiremia.

T40 ir mtz mano sklypui perdideli, juk i maza darziuka neivaziuosi. Visi burzgia ant t40- tikrai neblogiausias traktorius ir negenda dazniau nei kiti. Tik kad kaimuose jie nudrozti dazniausiai buna.

tikrai imciau japona su kabina ir nauja jei LT butu. Bet dabar tenka dairytis po lauzyno loterija ir nzn ko noreti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, as kaip ir visi kuriems reikia apsispresti del traktoriaus. Labai dvejoju kokio reikia. Lyg ir japoniuko- reikia stumdyt sniega, maza darziuka isidirbt.

Vakar stumdziau sniega su MTZ 82. Pusnys vietom iki pazastu. Stumdziau atbuline eiga ir isijunges priekini tilta. Stumdyt teko tik i sonus po truputi nes i pusni isiremia kaip i siena. Ir galvoju ar Japoniukas ikastu i tokia pusni. Jis net nepasieks virsunes pusnies... Dirbau ilgai, sprando nepasuku dabar :) Sedejau kabinoj, atsidares langa galini- nes rasoja kai nosi prikises sedi..

O kaip be kabinos, dar didesnis malonumas sprandui..

Tai ir mastau ka rinktis. Vienareiksmiskai 4wd, T-25 atkrenta del vieno tilto- maciau kaip su juo miske per stirnos spira negali pervaziuot kai priekiniai ratai i ji isiremia.

T40 ir mtz mano sklypui perdideli, juk i maza darziuka neivaziuosi. Visi burzgia ant t40- tikrai neblogiausias traktorius ir negenda dazniau nei kiti. Tik kad kaimuose jie nudrozti dazniausiai buna.

tikrai imciau japona su kabina ir nauja jei LT butu. Bet dabar tenka dairytis po lauzyno loterija ir nzn ko noreti.

Stumdit sniega atbuline eiga, ne tik spranda susuks pas man ant 80 is priekio buldozeris kankinausi pernai stumdidamas bet nors nesusuko nei sprando nei nugaros. Japoniukas tik tai kiemui valyt, mano japoniukas subirejo, tai pasklinau Yanmara 18 ag atrodo turi 4wd, svorio jam truksta greitis mazas, isiremi i pusni ir buksoja visi keturi ratai. Patogus japonai mažam darziuke, minusas dalys brangios. Perkant sena loterija visada, pirkau MTZ su variklio defektu centrefuga išploviau tepala pakeiciau ir ner defekto. Nupirkau japona, litechnijos meistras sake nu jau sitas labai geras variklis,po sezono kompresija vienas cilindras 10 kitas 15. Žiedus pakeičiau viskas ok, vel po sezono voztuvam sakes ne laiko. Loterija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu norėsi ir sniegą nuvalyti, tai reikia kokio bent 30 ag, tokie nauji už belarusą(820) naują brangesni

Iš japonų man yanmar labiausiai patiko, rimčiausiai atrodo, beto jie turi ir kabinas ir galimbę sukeist sėdynę su vairu vietom, tada kabini ant galo sniego pūstuvą ir varai sau atspūtęs... Bet nenorėtum išgirst naujo kainos. naudotų kainos panašios kaip naujo belarus 320, berods litechnija ir naujus yanmar veža. autopliuse berods buvo ir su kainom nauji yanmar

Naujas yra naujas...

Kioti nors ir ne japonas, korėjietiški, bet irgi verti dėmesio ir pigesni už japoniškus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir sakau jai Lt butu tai nereiketu dairytis i senus.

Dabar dvejoju ka pirkti ar t40 ar japona 16- 18 ag. 4wd.

O gal t40 ir japona 2wd 13ag.

galingesnis japonas nuo 14 tukst. Uz tiek gali pasiimti t40 (apie 7 tukst) + japoniuka maza uz 7 tkst.

Kai reikia kazkur rimtesnio vaziuoji su t40. po kiema sukinetis mini..

Pas mus sniega nuvalo komunalinis- pirmadieni 22 h kai jau seniai is darbu gryze. Aisku geriau nei nieko, bet ka daryti kai reikia 8 h buti darbe o iki plento apie 800m

Tai tam ir reikia sniego valytuvo, kiemas mazas tai ir su kastuvu gali nukasti. O kai siemet dave palei vartus ir dar keliose vietose sniego iki pazastu, tai net su MTZ 82 buvo ka veikti. (MTZ is tevo pasiemiau, reikes pavasari grazint)

Sniego putikas devetas apie 6 tuk, naujas 11+ pvm.

Vienu zodziu pamestis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dar klausimas, kaip kuriat ziema? Ar eina pajungt sildymo tena? gal laikot garaze kur nera didelio minuso?

Kokie ten akumai dedasi? Tinka nuo automobilio?

Mano iseki (15 ag) reikia 12 voltų 45 a akumuliatoriaus, taip ant manualo parašyta, kūriau ir su automobiliniu, užsivedė be problemų, tik nėra pas mane kur jo padėti, per didelis. Užkuriu žiemą, ne prie speigo, bet iki -15 be didesnių problemų. Problema jau slabnokas akumuliatorius. Jokių tenų nejungiu, bet yra pakaitinimo žvakė pas mane, tai su ta pakaitinu ir kuriu, negali sakyti, kad lengvai, bet užsikuria.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir sakau jai Lt butu tai nereiketu dairytis i senus.

Dabar dvejoju ka pirkti ar t40 ar japona 16- 18 ag. 4wd.

O gal t40 ir japona 2wd 13ag.

Gal pamastyk apie kinietiškus fotonus. Visokių atsiliepimų apie juos yra, bet dažniausi iš tų kurie jų akyse nematė, tik žino frazę Kinija - šūdas. o šiap pagal kaina manau labai patrauklūs traktoriai, juoba, kad nebus jam kažkokių ypatingų užduočių. Šnekėjau su vienu savininku tai sakė apart slabnų varžtų prie šlaunų problemų neturėjo jokių jau keli metai turi 25 ag.

Aš kitąmet manau kažką iš jų rinksiuosi, nes poreikiai nėra dideli.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Fotona 254 as turiu. Nuo sestadienio kozna vakara po darbo dirbu sniego salintoju ( pas mumis apie Klaipeda biski priverte) valausi apie 600 m keliuko, kiema, tevu kiema, apie pirti ir visokius pasalius. kadangi jau para nepusto, tai kiemus nuodugniau pavaliau. Pusnis iki bambos pastumdo, smarves jam uztenka. Dirbu paletintoja ijunges. Aisku, tenka stumdyti per kelis kartus, bet rezultatas teigiamas.

Po pugos kelias buvo uznestas pusnimis apie metra, bet pralekiau per jas nepilnai nuleistu greideriu, veliau daugiau nuleistu ir galiausiai pilnai nuleistu. Lengoji masina isvaziuoja. Susiformavo tunelis, todel reiks per sventes i sonus pastumdyt. Cia jau ilgau uztruks.

Dar bandziau pravazuma. Kieta, supustyta pusni iveikia tol, kol priekiniai ratai nepaskesta. Dar kaskiek eina pavaziuot ijungus blokiruote, bet paskui psio, kasasi vietoje. Bet isstumdo ta pacia pusni be problemu. Per kelis kartus.

Kuro sanaudos apie 1 litras valandai. Dabar jau galvoju susimeistraut priekini stumdytuva sniegui. Pati peili turiu, reik tik pakabinima su hidraulika priekyje sugalvot.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

chm? bet nuotraukoje matem krovini "kubota" ant paprastos dvieju asiu priekabos - stacioji apkrova i kabli turejo buti tikrai didesne uz 75 kg...

p.s. artimiausiu metu turiu atsigabenti bortini mikroautobusa. Pritaikysiu jo kuzovo, remo ir vaziuokles galimybes priekabai su registravimu kaip savadarbes (tik liks viena beda - utilizavimas to kas liks, kad regitroje ant mano sprando nekabetu (gal kas zinot ar pardavejui pagal sutarti pardavus ir isregistravus, o man nepriregistravus nupirkto auto regitroje negres kokios sankcijos ar nemalonumai?)).

Nuotraukoje priekaba su pakrauta Kubota (L), sveriančia 850 kg, prikabinta prie kitos Kubotos (M), kurios kabliui leistina vertikali apkrova yra 800 kg.

Gera mintis dėl bortinio mikroautobuso. Aš irgi panašią audžiu galimai būsimai 3t priekabai. Tik tam reikalui man teks ieškoti 3,5 t bortinio furgono.

Turi būti kažkokia galimybė utilizacijai.

Utilizacijai man tektu imti visa (kabina ir kuzova), veliau kabina supjauscius i metalo lauza nuvezti, bet dar reikes uzregistruoti pirkini regitroje. Is regitros isaiskinimo supratau, kad pardavejui isregistravus, o man neprisiregistravus nupirktos transporto priemones - ji isregistruojama (jos nebelieka).

Perkama kuzova teks trumpintis (ilgis 3600 mm) nes ratas gaunasi labai jau neproporcingai toli ir gausis didele apkrova i kabli.

O kam tau 3,5 t svorio priekaba. Toki svori atlaiko islaiko ir mikrobuso kuzovai (tinka nuo sustiprintu (prailgintu) fiat ducato, ford transit, vw sprinterio (berods), mb LT ir 290 (berods). Bet jeigu noresi su dokumentais, tai tokios mases priekabos be stabdziu nepriims registravimui. Darant priekaba is mikrobuso pliusas, kad iskart gauni ir stabdzius (tik teks sumastyti ju pajungimo mechanizma).

Sekmes

Del apkrovos i kabli. Koks informacijos apie 75 kg. apkrova saltinis? Juk padarga irgi kabini ant slaunu. O pvz. frezos svoris tikrai ne 75 ir ne 150 kg.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir su nedideliu galima neblogai išsivalyti sniegą. Tik laiko ilgiau reikia.

Teko nemažai padirbėti po praėjusių sniegų su savo YM2020D ir galiniu stumdytuvu :)

Pas mane ir svorio papildomo apie 200 kg ir ant visų keturių spec grandinės.

Sekmadienį savo kelią 700 m greitai išsivaliau. Bet kaimo kelias (300m ruožas) pirmadienį vis tiek buvo neišvažiuojamas (vietomis pusnys 1-1,2 metrai) ir į darbą išvažiuoti nepavyko. Kaimynai turintys Belarusus (be grandinių, be valytuvų) net nedrįso važiuoti :) Man užtruko kokias 4-5val išvalyti visą kaimo kelią. Ir be problemų visi išsivarėm mašinas iki kelio. Antradienį vakare jau vėl viskas buvo užnešta. Kadangi turiu pastovų darbą, tai vėl valyti 4-5 val neturėjau laiko :) Ketvirtadienį viską išvalė kelininkų greideris. Vakare dar kokį porą valandų padirbėjau ir plačiau išsivaliau savo kelią ir vieną kaimyną 100m nuo kaimo kelio visiškai užpustytą išvaliau. Runkelis jis truputį, nes turi Belarusą ir negali sniego net sau pasivalyti :) Ir netgi gerokai nustebęs buvo, kad su tokiu "mažium" aš jį atkapsčiau.

Visgi didelis privalumas pusiau hidrostatinė pavara. Labai lengva su ja pirmyn-atgal manevruoti. O ir galinis stumdytuvas labai patogu - kai jau nepastumi, tada ištrauki dideles pusnis.

Jeigu norėsi ir sniegą nuvalyti, tai reikia kokio bent 30 ag, tokie nauji už belarusą(820) naują brangesni

Iš japonų man yanmar labiausiai patiko, rimčiausiai atrodo, beto jie turi ir kabinas ir galimbę sukeist sėdynę su vairu vietom, tada kabini ant galo sniego pūstuvą ir varai sau atspūtęs... Bet nenorėtum išgirst naujo kainos. naudotų kainos panašios kaip naujo belarus 320, berods litechnija ir naujus yanmar veža. autopliuse berods buvo ir su kainom nauji yanmar

Naujas yra naujas...

Kioti nors ir ne japonas, korėjietiški, bet irgi verti dėmesio ir pigesni už japoniškus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

chm? bet nuotraukoje matem krovini "kubota" ant paprastos dvieju asiu priekabos - stacioji apkrova i kabli turejo buti tikrai didesne uz 75 kg...

p.s. artimiausiu metu turiu atsigabenti bortini mikroautobusa. Pritaikysiu jo kuzovo, remo ir vaziuokles galimybes priekabai su registravimu kaip savadarbes (tik liks viena beda - utilizavimas to kas liks, kad regitroje ant mano sprando nekabetu (gal kas zinot ar pardavejui pagal sutarti pardavus ir isregistravus, o man nepriregistravus nupirkto auto regitroje negres kokios sankcijos ar nemalonumai?)).

Nuotraukoje priekaba su pakrauta Kubota (L), sveriančia 850 kg, prikabinta prie kitos Kubotos (M), kurios kabliui leistina vertikali apkrova yra 800 kg.

Gera mintis dėl bortinio mikroautobuso. Aš irgi panašią audžiu galimai būsimai 3t priekabai. Tik tam reikalui man teks ieškoti 3,5 t bortinio furgono.

Turi būti kažkokia galimybė utilizacijai.

Utilizacijai man tektu imti visa (kabina ir kuzova), veliau kabina supjauscius i metalo lauza nuvezti, bet dar reikes uzregistruoti pirkini regitroje. Is regitros isaiskinimo supratau, kad pardavejui isregistravus, o man neprisiregistravus nupirktos transporto priemones - ji isregistruojama (jos nebelieka).

Perkama kuzova teks trumpintis (ilgis 3600 mm) nes ratas gaunasi labai jau neproporcingai toli ir gausis didele apkrova i kabli.

O kam tau 3,5 t svorio priekaba. Toki svori atlaiko islaiko ir mikrobuso kuzovai (tinka nuo sustiprintu (prailgintu) fiat ducato, ford transit, vw sprinterio (berods), mb LT ir 290 (berods). Bet jeigu noresi su dokumentais, tai tokios mases priekabos be stabdziu nepriims registravimui. Darant priekaba is mikrobuso pliusas, kad iskart gauni ir stabdzius (tik teks sumastyti ju pajungimo mechanizma).

Sekmes

Del apkrovos i kabli. Koks informacijos apie 75 kg. apkrova saltinis? Juk padarga irgi kabini ant slaunu. O pvz. frezos svoris tikrai ne 75 ir ne 150 kg.

Stengčiausi kėbulo netrumpinti. Geriau ieškočiau galimybės perkelti ašį arčiau kabinimo įtaiso, jei tai būtų bortinis furgonas. Tokiu, būtent, būdu sumažinčiau apkrovą į kablį. Iš mikroautobuso kėbulo to nepadarysi.

Ūkyje labai gerai, kai priekaba didelė šienui, malkoms, mėšlui, derliui, kitiems palyginus lengviems kroviniams. Sunkius krovinius galima kraunant koncentruoti arčiau ašies. Taip dariau aš, vežiodamas akmenis su kompaktiniu L traktorium.

Priekaba, kurios nuotraukas patalpinau, yra labai gera ir buvusiam L traktoriui, ir automobiliui. Su ja vežiodavau ir tą traktorių. Bet dabartiniam M ji per lengva.

Pagal mano dabartinio traktoriaus parametrus 3,5 t priekaba yra tokia, kurią galiu eksploatuoti be stabdžių. Bet Jeigu rinkčiausi su stabdžiais, tada jos leistinas krovumas pagal tuos pačius parametrus būtų 6 t. Dar nesu tikras, kad man pastarosios reikia, nors žvalgausi ir aplink tokias. Užtai man geriau tiktų rėminės konstrukcijos bortinio 3,5 t furgono galinė dalis (a) arba žemo bortinio 6 t sunkvežimio galas, tik jau su stabdžiais (B). Stabdžių įrengimas pastarajam atvejui jau komplikuojasi.

Kai dėl registracijos, tai nežinau ar man to reikia. Žinoma, gerai, kai turi galimybę išvažiuoti į kelius.

Dėl apkrovos į kablį standarto: http://www.vta.lt/Data/tech_sal_priekaboms08.pdf . Šiaip tai, priekaba ir padargas - skirtingi dalykai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Stengčiausi kėbulo netrumpinti. Geriau ieškočiau galimybės perkelti ašį arčiau kabinimo įtaiso, jei tai būtų bortinis furgonas. Tokiu, būtent, būdu sumažinčiau apkrovą į kablį. Iš mikroautobuso kėbulo to nepadarysi.

Ūkyje labai gerai, kai priekaba didelė šienui, malkoms, mėšlui, derliui, kitiems palyginus lengviems kroviniams. Sunkius krovinius galima kraunant koncentruoti arčiau ašies. Taip dariau aš, vežiodamas akmenis su kompaktiniu L traktorium.

Priekaba, kurios nuotraukas patalpinau, yra labai gera ir buvusiam L traktoriui, ir automobiliui. Su ja vežiodavau ir tą traktorių. Bet dabartiniam M ji per lengva.

Pagal mano dabartinio traktoriaus parametrus 3,5 t priekaba yra tokia, kurią galiu eksploatuoti be stabdžių. Bet Jeigu rinkčiausi su stabdžiais, tada jos leistinas krovumas pagal tuos pačius parametrus būtų 6 t. Dar nesu tikras, kad man pastarosios reikia, nors žvalgausi ir aplink tokias. Užtai man geriau tiktų rėminės konstrukcijos bortinio 3,5 t furgono galinė dalis (a) arba žemo bortinio 6 t sunkvežimio galas, tik jau su stabdžiais (B). Stabdžių įrengimas pastarajam atvejui jau komplikuojasi.

Kai dėl registracijos, tai nežinau ar man to reikia. Žinoma, gerai, kai turi galimybę išvažiuoti į kelius.

Dėl apkrovos į kablį standarto: http://www.vta.lt/Data/tech_sal_priekaboms08.pdf . Šiaip tai, priekaba ir padargas - skirtingi dalykai.

suds. likau be pirkinio - zmogelis staiga pries pasirasant popierius persigalvojo ir nutare nebeparduoti. ieskau toliau.

Ratus aisku geriau patraukti nes man labiausiai reikalinga priekaba kitkoms ir kartais malkoms is misko atsivezti - todel reikalinga didele plokstuma ir mazas svoris - mikroautobuso kuzovas labiausiai tam tinka. Be dokumentu gali visa mikrautobusa uz 1000 Lt. nupirkti, bet man reikalinga registracija ... todel tesiu paieskas nes nedideliu gabaritu priekaba su gaz ratais del didelio svorio netinka (nors ir didesnis pravazumas uz mikrautobuso, bet kam jis toks reikalaingas, kai pacio traktoriuko prosvaista nedidele).

VISIEMS GRAZAUS SAULEGRIZOS LAUKIMO IR SILTU KALEDU.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki Mohikanas

Turiu MT30D jau pora metu. Pas mane sau frontaliniu krautuvu. Problemos buvo su priekiniu tiltu. viena syki tilta byrejo kita syki greiciu deze. bet itariu del frontalinio krautuvo. Vasara kaista variklis. Taip ir nesurandu priezasties kodel? (termostato nera. Radiatorius naujas.) Issprendziau nuemus variklio apdailas. Daugiau lyg bedu nebuvo. Jei kils klausimu galite klausti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...