Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

Sveiki Mohikanas

Turiu MT30D jau pora metu. Pas mane sau frontaliniu krautuvu. Problemos buvo su priekiniu tiltu. viena syki tilta byrejo kita syki greiciu deze. bet itariu del frontalinio krautuvo. Vasara kaista variklis. Taip ir nesurandu priezasties kodel? (termostato nera. Radiatorius naujas.) Issprendziau nuemus variklio apdailas. Daugiau lyg bedu nebuvo. Jei kils klausimu galite klausti.

Dekui. O kaip jo remontas, ar brangus?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Traktorius Mitsubishi MT30D

atejo ziema ir susiduriau su problema kokios dar niekad neteko patirti. Ausinimo sistema buvo uzpilta vandeniu. pries salcius vanduo isleistas. taciau kai reikejo uzvesti traktoriu esant minusinei temperaturai starteris variklio prasukti negalejo. Raktu pameginau uz alkuninio prasukti varikli nejuda, tarsi butu "uzkales". Tepalo matuokli istraukus nesutirstejas ir kad butu vandens nesimato. Kai buvo atsilimas pries naujus jokiu problemu uzsivede. Toks itarimas kad stumokliai prie cilindru prisala. Gal kas panase beda turejo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Traktorius Mitsubishi MT30D

atejo ziema ir susiduriau su problema kokios dar niekad neteko patirti. Ausinimo sistema buvo uzpilta vandeniu. pries salcius vanduo isleistas. taciau kai reikejo uzvesti traktoriu esant minusinei temperaturai starteris variklio prasukti negalejo. Raktu pameginau uz alkuninio prasukti varikli nejuda, tarsi butu "uzkales". Tepalo matuokli istraukus nesutirstejas ir kad butu vandens nesimato. Kai buvo atsilimas pries naujus jokiu problemu uzsivede. Toks itarimas kad stumokliai prie cilindru prisala. Gal kas panase beda turejo?

Jei problema dar neišspręsta.

Ne vieną girdžiu tuo skundžiantis. Ir patarimas - įšildyti aušinimo sistemą keliskart prapilant karštu vandeniu, po to bandyti užvesti (žinoma su karštu vandeniu viduje) - irgi kažkur forume skaitytas. Siūlau tai pabandyti ir tamstai, o mums parašyti rezultatą. Dar galima tokiu būdu pašildžius variklį, prieš užvedant, pabandyti pasukti alkūninį su raktu. Po to žiūrėsim, ką toliau daryti. Gal rasim ir priežastį, ir išeitį. Tiesa, prieš tai įsitikinus, kad starterio ir akumuliatoriaus laidai gerai užveržti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

|Sveiki

perpilus vandeniu ir sektiek pasildzius (prie -12 laipsniu) apie 15 min uzsikure be jokiu problemu. Kiek supratau tai stumokliai prisala prie cilindru, greiciausiai. reikes meginti pakeisti tepala gal ten yra kokios dregmes susikaupe ir ji garuodama prisala? daugiau priezasciu neizvelgiu. teks laukti pavasario (tepelu keitimui).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

|Sveiki

perpilus vandeniu ir sektiek pasildzius (prie -12 laipsniu) apie 15 min uzsikure be jokiu problemu. Kiek supratau tai stumokliai prisala prie cilindru, greiciausiai. reikes meginti pakeisti tepala gal ten yra kokios dregmes susikaupe ir ji garuodama prisala? daugiau priezasciu neizvelgiu. teks laukti pavasario (tepelu keitimui).

Kol vis dar spaudžia šalčiai, yra proga atlikti tokį "eksperimentą". Jeigu aušinimo sistema sandari, siūlau ją užpildyti aušinimo skysčiu. Aušinimo skystį reikia pasigaminti antifrizo koncentratą praskiedus DISTILIUOTU vandeniu pagal tokią proporciją, kuri aušinimo skysčio tirštėjimo - ne užšalimo - temperatūrą priartina prie -21C (standartas automobiliuose). Maždaug tokia tirštėjimo temperatūra pasiekiama minėtus komponentus maišant 50%/50%. Renkantis antifrizą, geriausia vadovautis instrukcijos aprašymu, ypač variklio vidinės korozijos prasme. Iš patirties: nereikia naudoti rusiško tosolo, nuo jo žiauriai koroduoja vidiniai cilindrų paviršiai, korozijos frakcijomis užsikemša cirkuliacijos kanalai.

Užpylus aušinimo sistemą aušinimo skysčiu tereikia pabandyti užvesti variklį prie tų pačių sąlygų, prie kurių jis neprasisuka starteriu. Jeigu jis tegu ir sunkiau, bet prasisuks, o ir užsives, tada galėsim šia tema pakalbėti plačiau. O aušinimo skystį beliks variklyje palikti visam laikui, kas tikrai nepakenks.

Pridursiu tik, kad savo traktorių varikliuose (tiek 3 cilindrų, 1,4 ltr. tūrio, tiek ir 4 cilindrų, 3,3 ltr. tūrio) visada naudojau aušinimo skysčius, ir niekada nesusidūriau su tuo, kad esant stipriems šalčiams užvedimo metu neprasisuktų alkūniniai velenai.

Dėl "prišalimo" turiu abejonių. Variklio tepimo sistemoje negali prisikaupti tiek vandens, kad žieduose/cilindruose užsiliktų ledas, jeigu karterio dujų ventiliacijos sistema veikia nepriekaištingai ir aušinimo sistema sandari. Taip, šerkšnyti vidiniai paviršiai gali dėl kondensacijos, jeigu patalpa, kurioje laikomas traktorius, blogai ventiliuojama arba dar ir kartais šildoma, kartais ne. Bet starteris ar alkūninio veleno prasukimas raktu vidinį šerkšną turėtų įveikti.

Sėkmės, lauksim žinių.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekuj uz patarimus.

Siuo metu traktorius stovi garaze, kur temperatura yra -2-5 laipsniai. Be vandens. Starteris prasuka be problemu alkunini velena, variklis uzsiveda. Tepalo iylimo dangtelis buvo aplites tokia gesva mase (kaip buna prie alsiuoklio panasiai). Buvau palikes nuimta dangteli (tepalo ipilymo), gal tai padejo ar kad stovi garaze.Bet laukia prie tokio minuso -2 -5 laipsniai nepavykdavo prasukti. Nesinori varyti i lauka ir bandyti palikti kokiam pusdieniui, bet jauciu reiks daryti toki ekpermenta reik kazkaip nustatyti priezasti. Pabandysiu uzpylti antifrizu. (zalias manau tiks). Po savaitgalio parasysiu pastebejimus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekuj uz patarimus.

Siuo metu traktorius stovi garaze, kur temperatura yra -2-5 laipsniai. Be vandens. Starteris prasuka be problemu alkunini velena, variklis uzsiveda. Tepalo iylimo dangtelis buvo aplites tokia gesva mase (kaip buna prie alsiuoklio panasiai). Buvau palikes nuimta dangteli (tepalo ipilymo), gal tai padejo ar kad stovi garaze.Bet laukia prie tokio minuso -2 -5 laipsniai nepavykdavo prasukti. Nesinori varyti i lauka ir bandyti palikti kokiam pusdieniui, bet jauciu reiks daryti toki ekpermenta reik kazkaip nustatyti priezasti. Pabandysiu uzpylti antifrizu. (zalias manau tiks). Po savaitgalio parasysiu pastebejimus.

ar nebus pas tau galvos tarpine parejus? nes tokia kosite dazniausiai del to ir atsiranda, nu o gal del kokio kondensato

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekuj uz patarimus.

Siuo metu traktorius stovi garaze, kur temperatura yra -2-5 laipsniai. Be vandens. Starteris prasuka be problemu alkunini velena, variklis uzsiveda. Tepalo iylimo dangtelis buvo aplites tokia gesva mase (kaip buna prie alsiuoklio panasiai). Buvau palikes nuimta dangteli (tepalo ipilymo), gal tai padejo ar kad stovi garaze.Bet laukia prie tokio minuso -2 -5 laipsniai nepavykdavo prasukti. Nesinori varyti i lauka ir bandyti palikti kokiam pusdieniui, bet jauciu reiks daryti toki ekpermenta reik kazkaip nustatyti priezasti. Pabandysiu uzpylti antifrizu. (zalias manau tiks). Po savaitgalio parasysiu pastebejimus.

Ta gelsva masė vadinasi emulsija (alyvos ir vandens suplaktas mišinys). Įdomu tik ar ji šiuo atveju buvo vienalytė, ar putų pavidalo? Jei vienalytė ir gausi, gali būti, kaip rašo foksas77, ir galvutės tarpiklė nesandari. Jeigu labiau panaši į putas, panašiau į kondensatą. Bet ar buvo anksčiau vandens dingimo požymių?

Tačiau tęskim, ką pradėjom. Sunku tikėti, kad alyvos dangtelio nuėmimas palengvino užvedimą. Greičiau tai sutapimas.

Palikti traktorių su užpiltu aušinimo skysčiu lauke (šaltai) prieš bandant ji užvesti geriau būtų ne pusdieniui, o visai dienai arba nakčiai.

Bus įdomu sulaukti pastebėjimų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Daugiau kose susidariusi nuo kondensato. Masinu varikliuose ir buna panasiai. Buvo keista tarpine po galvute ir slifuota galvute. Buvo pradejas kaisti variklis. Po remonto nebuvo pakeistas tepalas. Gal dar del to kokios dregmes papuole? Nors variklis buvo tvarkytas veltui. Po remoto isliko ta pati beda. Buvo nuimta variklio apsaugos (dangciai) ir viskas susitvarke. Per savaitgali pripylias antifrizo pamrginsiu nakciai isstumti i lauka. tikiuosi antifrizas neuzsals.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Daugiau kose susidariusi nuo kondensato. Masinu varikliuose ir buna panasiai. Buvo keista tarpine po galvute ir slifuota galvute. Buvo pradejas kaisti variklis. Po remonto nebuvo pakeistas tepalas. Gal dar del to kokios dregmes papuole? Nors variklis buvo tvarkytas veltui. Po remoto isliko ta pati beda. Buvo nuimta variklio apsaugos (dangciai) ir viskas susitvarke. Per savaitgali pripylias antifrizo pamrginsiu nakciai isstumti i lauka. tikiuosi antifrizas neuzsals.

nu pas man tai net is japonu su antifryzu atkeliavo prie siu salciu nei uzsalo nei ka, (aciu dievui) ir kuriasi tik reik kad akumas lb geras butu :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Daugiau kose susidariusi nuo kondensato. Masinu varikliuose ir buna panasiai. Buvo keista tarpine po galvute ir slifuota galvute. Buvo pradejas kaisti variklis. Po remonto nebuvo pakeistas tepalas. Gal dar del to kokios dregmes papuole? Nors variklis buvo tvarkytas veltui. Po remoto isliko ta pati beda. Buvo nuimta variklio apsaugos (dangciai) ir viskas susitvarke. Per savaitgali pripylias antifrizo pamrginsiu nakciai isstumti i lauka. tikiuosi antifrizas neuzsals.

Taip, drėgmė varikliuose prie tam tikrų aplinkybių visuomet susidaro. Tam (ir ne tik tam) yra alsuoklis, kad ją pašalintų garų pavidalu.

Vanduo (ar aušinimo skystis) į alyvą gali patekti galvutės nuėmimo metu net to nepastebėjus, kai nuimant ji būna sujudinama ar pakraipoma. Skystis iki paskutinio lašo niekada neišteka iš visų "kišenių" statiškai, o pajudinus, skysčio likučiai gali pakliūti į karterį per vožtuvų kanalus arba per cilindrus. Todėl alyvą visada reikia keisti po variklio remonto.

Ar variklio kaitimo priežastis nebus užsikimšęs radiatorius? Net jeigu be apsaugų variklis mažiau kaista, jų nuėmimas ne išeitis. Prie didesnių apkrovų problema gali kartotis traktorium dirbant ir be jų.

Ir dar dėl terminų. :D Čia jau tuoj kažkas sakys, kaip galima tiek daug rašyti. :icon-rolleyes::D:D

Antifrizas tikrai neužšals. Tačiau pradėti kristalizuotis (virsti žele pavidalo mase) gali. Susikristalizavęs gali net išgąsdinti, esą užšalo, kai įkišus pirštą į radiatorių, šis aplips drebučiais. Tačiau neužvestam varikliui tai niekaip nepakenks. Užvestam pakenkti gali, nes, būdamas klampus, sistemoje blogai cirkuliuos (ypač didžiuoju ratu), pasunkins vandens siurblio darbą, ilgai šils, palietus radiatorių, jausis, kad šis ilgokai išlieka vietom šiltas, gal net labai karštas, o vietom dar šaltas. Gali atsirasti perkaitimo požymiai - pakilti temperatūra (aušinimo sistemos rodyklė atsidurs ties viršutinėm padalom).

Tuo tarpu aušinimo skystis gi (antifrizas + vanduo) tikrai nepradės kristalizuotis prie mūsų dabartinių aplinkos temperatūrų.

Todėl šias dvi substancijas labai stengiuosi apibrėžti tiksliai. :D:D

Sėkmės, lauksim naujienų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu pas man tai net is japonu su antifryzu atkeliavo prie siu salciu nei uzsalo nei ka, (aciu dievui) ir kuriasi tik reik kad akumas lb geras butu :D

Yra specialus prietaisas aušinimo skysčio tankiui nustatyti, kuris parodo, kokią užšalimo temperatūrą atitinka konkretus skystis.

http://autotestas.lt/autotest/pages/pro ... teriai.php

Jie brangūs, mano žiniomis gali kainuoti virš 300 LTL. Nors sau pastoviai turėti, kad kartą per metus pasimatuotum tankį, ir nebūtina. Bet kas turit pažįstamų servisuose, pasiskolinkit. Aš tokiu kiekvieną rudenį patikrinu aušinimo skysčio būklę.

Yra senoviškų pigesnių po 6 LTL, bet jie netikslūs.

http://autobig.lt/paieska/?&q=AU%C5%A0I ... =20&page=0

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Daugiau kose susidariusi nuo kondensato. Masinu varikliuose ir buna panasiai. Buvo keista tarpine po galvute ir slifuota galvute. Buvo pradejas kaisti variklis. Po remonto nebuvo pakeistas tepalas. Gal dar del to kokios dregmes papuole? Nors variklis buvo tvarkytas veltui. Po remoto isliko ta pati beda. Buvo nuimta variklio apsaugos (dangciai) ir viskas susitvarke. Per savaitgali pripylias antifrizo pamrginsiu nakciai isstumti i lauka. tikiuosi antifrizas neuzsals.

Taip, drėgmė varikliuose prie tam tikrų aplinkybių visuomet susidaro. Tam (ir ne tik tam) yra alsuoklis, kad ją pašalintų garų pavidalu.

Vanduo (ar aušinimo skystis) į alyvą gali patekti galvutės nuėmimo metu net to nepastebėjus, kai nuimant ji būna sujudinama ar pakraipoma. Skystis iki paskutinio lašo niekada neišteka iš visų "kišenių" statiškai, o pajudinus, skysčio likučiai gali pakliūti į karterį per vožtuvų kanalus arba per cilindrus. Todėl alyvą visada reikia keisti po variklio remonto.

Ar variklio kaitimo priežastis nebus užsikimšęs radiatorius? Net jeigu be apsaugų variklis mažiau kaista, jų nuėmimas ne išeitis. Prie didesnių apkrovų problema gali kartotis traktorium dirbant ir be jų.

Ir dar dėl terminų. :D Čia jau tuoj kažkas sakys, kaip galima tiek daug rašyti. :icon-rolleyes::D:D

Antifrizas tikrai neužšals. Tačiau pradėti kristalizuotis (virsti žele pavidalo mase) gali. Susikristalizavęs gali net išgąsdinti, esą užšalo, kai įkišus pirštą į radiatorių, šis aplips drebučiais. Tačiau neužvestam varikliui tai niekaip nepakenks. Užvestam pakenkti gali, nes, būdamas klampus, sistemoje blogai cirkuliuos (ypač didžiuoju ratu), pasunkins vandens siurblio darbą, ilgai šils, palietus radiatorių, jausis, kad šis ilgokai išlieka vietom šiltas, gal net labai karštas, o vietom dar šaltas. Gali atsirasti perkaitimo požymiai - pakilti temperatūra (aušinimo sistemos rodyklė atsidurs ties viršutinėm padalom).

Tuo tarpu aušinimo skystis gi (antifrizas + vanduo) tikrai nepradės kristalizuotis prie mūsų dabartinių aplinkos temperatūrų.

Todėl šias dvi substancijas labai stengiuosi apibrėžti tiksliai. :D:D

Sėkmės, lauksim naujienų.

Kazka pripainiojot kolega. Antifrizo koncentratas yra 96% taigi kristalizuotis jis negali ,nes nera tokios zemos temperaturos naturalioje aplinkoje, o vat antifrizo koncentratas atskiestas vandeniu gali. 1:1 vandens ir kocentrato santykis, tai butu ausinimo skystis kurio ribine uzsalimo (kristalizavimosi) temperatura butu -35. Kuo vandens santykis didesnis tuo kristalizavimo temperatura kyla t.y. eina link 0 laipsniu. Daznai masinose is vakaru ausinimo skyscio kristalizavimosi tem. buna -25 laipsniai, taigi eksplotuojant musuose ausinimo skysti reiktu pasikeist i zemesnes kristalizavimosi temperaturos ausinimo skysti. http://www.vienaturis.lt/autopanorama-f ... c1078.html cia kad aiskiau butu kas yra kas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tyčia vengiau ilgų aprašymų, kad būtų paprasčiau suprasti ir nebūtų "paklodžių". Nepavyko.

Tačiau netiesa negali būti toleruotina.

Tiksliuosiuose dalykuose lietuviškais šaltiniais nesivadovauju N I E K A D A, dėl juose beveik visada pasitaikančių vertimo, o dažnai ir esminių turinio klaidų arba nepakankamo konteksto.

Antifrizai būna dviejų pagrindinių tipų:

1/ propilenglikolio pagrindu, kurio tirpimo (užšalimo) temperatūra -59C

http://www.xydatasource.com/xy-showdata ... 54&dsid=67 ir

2/ etilenglikolio (labiausiai paplitusio Lietuvoje), kurio tirpimo (užšalimo) temperatūra -12C (MINUS DVY-LI-KA!)

http://www.xydatasource.com/xy-showdata ... ol&dsid=34

Antifrizo etilenglikolio pagrindu pamažu atsisakoma dėl jo toksiškumo, ir jau pamažu pereinama prie propilenglikolinio. Kokį žmogus gali nusipirkti, nežinia.

Refraktometru matuojant antifrizo tankį, paaiškės kodėl paminėjau ~ -21C temperatūrą, atitinkančią abiejų aušinimo skysčių tipų tankį prie panašių vandens proporcijų. Tame taške susikerta jų kreivės.

Lentelėje (žemiau) aiškiai matosi, kad nuo 70% iki 100% etilenglikolio koncentracijos, užšalimo temperatūra pradeda kilti, tačiau iki -12C, o mažinant jo koncentraciją nuo tų pačių 70% iki 0%, taip pat kyla, tik šiuo atveju iki 0C.

Kokio dar aiškumo ir kuriam čia reikia? :D:D

Ethylene glycol freezing point vs. concentration in water

Weight Percent EG (%) Freezing Point (°C)

0 0

10 -4

20 -7

30 -15

40 -23

50 -34

60 -48

70 -51

80 -45

90 -29

100 -12

http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylene_glycol

Trumpa ištrauka : Ethylene glycol disrupts hydrogen bonding when dissolved in water. Pure ethylene glycol freezes at about −12 °C (10.4 °F), but when mixed with water molecules, neither can readily form a solid crystal structure, and therefore the freezing point of the mixture is depressed significantly. The minimum freezing point is observed when the ethylene glycol percent in water is about 70%, as shown below. This is the reason pure ethylene glycol is not used as an antifreeze—water is a necessary component as well.

Teiginiai, išdėstyti pastraipoje "Tačiau pradėti kristalizuotis (virsti žele pavidalo mase) gali. Susikristalizavęs gali net išgąsdinti, esą užšalo, kai įkišus pirštą į radiatorių, šis aplips drebučiais. Tačiau neužvestam varikliui tai niekaip nepakenks. Užvestam pakenkti gali, nes, būdamas klampus, sistemoje blogai cirkuliuos (ypač didžiuoju ratu), pasunkins vandens siurblio darbą, ilgai šils, palietus radiatorių, jausis, kad šis ilgokai išlieka vietom šiltas, gal net labai karštas, o vietom dar šaltas. Gali atsirasti perkaitimo požymiai - pakilti temperatūra (aušinimo sistemos rodyklė atsidurs ties viršutinėm padalom)" buvo grįsti '80-jų metų patirtimis, man anuomet vairavus KamAZ sunkvezimius, taip pat ir su nuosavu AZLK automobiliu. Jeigu tuo nesinori tikėti, prašom, neprivaloma. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, gal vieni man nepritars, gal kaip bet esmė taip tas isekis 32 ar 33 arkliuku gal ir neblogas bet laikaus tokios minties , kad tie japonai iki 25 ah yra geri nes ju pagrindinis + yra lengvumas ir kompaktiskukas, kalbant apie galingesnius kuriuos mačiau tai man jie nepatiko nes moki gan dauk o tų privalumu ir nebelieka, bet tavasis bent google paziurėjau, tai gan neblogas nedidelis, bet kita vertus 32 arklio galios yra nekompaktiskos, nes nera ką prie jo kabint kad efektyviai išnaudot jas, visad padargas tau bus per silpnas ar per didelis, siulyciau arba ziurėt tada apie 25 ah arba 45-50 ah pats turiu iseki tu2100 pasaka o ne daiktas, saip dar ačių dievui netaisiau nors drožiau kad net pačiam baisu kaip nelužta ir nors mazas padaro dauk :DDDDD

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu mt2000 dirba be priekaistu 5m tik galios mazoka ieskau 25 ag

o kokiems darbams tos galios mazai kiek su tuo japonu galima nudirpti, as kiek suprantu jis neatsipirks jis gali padeti tik kai kuriuose darbuose

Aš iki 10 ha (sodas ir uogynas) vargau su 20 ag Mitsubishi D2050 traktoriuku. Ardavau, frezuodavau, žolę mulčiuodavau, purkšdavau, sniegą valydavau. Vargas, bet gali daug darbų nudirbti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...