Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

Tai nesupratau kodėl sakai kad vargdavai,tokiam traktoriui manau pats tas

Pabandyk susiart kokius 2 ha pradziai su tokiu gaidziuku. Taigi mazas, trumpas siauras, krato, triuksmas. Mazas sukimo momentas - visa galia "ant apsūkų". Tai dūsta, tai kriokia visa gerkle. Jo privalumai prieš T-25, ar T-40, kad visur įlendi, dvitiltis, visada kuriasi, lengvai valdosi, tepalai nebėga ir beveik nereikia taisyti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai brol mano pirmas traktorius buvo daug prastesnis.Neištirpau, susiardavau per dien iki 60arų.Traktorius savadarbis variklis 5ag. benzininis,jeigu žinai DZIDo variklį,ratai priekiniai geležiniai,taip kad nesitaškyt kategoriškais pareiškimais.Dabar ir ūkis 100 kart. didesnis ir technika kita.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ir sutinku kad mazas ir dauk nudirbt negali ir nesutinku, pats daba turiu 60ha ir turiu tik iseki tu2100 aisku, samdau, kad nupjautu ir pan, bet kaip visi zino darbu dauk, kelmus rauna - rauna, medzius traukiu su vezimėliu pasdarės nuo arklinio vezimo , ariu gal tik 60 arų, frezuojuęmę, priekabą traukia jop sikmat :D per pelkėtas vietas ir lipa labai gerai nu, tvėriausi praitais metais 10 ha tai nz ką be jo būčiau daręs, bet jau šiais metais pradedu mastyt apie 120 ah mf . Bet šiaip jo vat kaip ir minėjo + yra tik tokie kad jis lengvas , mazas, 2 tiltu , ir patikimas . šiaip jei norit pradėt manau užtenka ir tokio , nors jie rupuziokaia nepigus santykinai, o siaip jei mastot virs 25 ah tai ji imti tampa neracionalu nes tas pats sorakas padarys daugiau negu 35ah iseki koks, nu bet sakau cia subjektyvi labai nuomonė :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinai brol mano pirmas traktorius buvo daug prastesnis.Neištirpau, susiardavau per dien iki 60arų.Traktorius savadarbis variklis 5ag. benzininis,jeigu žinai DZIDo variklį,ratai priekiniai geležiniai,taip kad nesitaškyt kategoriškais pareiškimais.Dabar ir ūkis 100 kart. didesnis ir technika kita.

... ir vis dar su tuo pačiu dirbi? Kiek tavo paties valanda kainuoja, jei visa dieną leidi sau 60 arų arti? Žinai, aš irgi kartais su kastuvu kasu, jei ką...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja tas traktorius jau istorija,bet kai nebuvo geraiu tai buvo gerai ir tas.Aš tik norėjau pasakyt mažas traktoriukas iki 10ha tai gera technika.Tas buvo drūčiai daugaiu nei prieš 20metų.

Mažas traktoriukas gerai daržui iki 1ha, darže savo japona tik ir naudojau. Bet kai reikia užart apie 5ha ir dar 3ha šenaut, tai kiek laiko dirbsi su mažiuku, tokiem darbam naudoju Mtz. Mano japonas tai visai žaisliukas 13 Ag

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu pas man 22 aj prie namu man nepakeiciamas ir nusisienauju apie 1 ha kas 2 sav, susiariu susifrezuoja daarzelius, dar vasara reiki kokius 3-4 normalios pievos sienaut, ten tai jau vargas, nu bet gi dvieju traktoriu neapsimoka man laikyt :D ir jei kas ieskosit pirkti traktoriuka uzmeskit aki kad butu su frontaliniu, nes be jo tai net neisivaizduoju darbo sodyboj, tai darze ka atvezti ar isvezti prie statybu liuks :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis pergilziuotas, stūmokliai nuo ford mondeo, priekinio tilto granatos padarytos iš mazdos, velenėlis-krumpliaratis made in lithuania, gliniai ratai padaryti iš T-150, skardos 2,5 m2 suvirinta ir dar daug mažų smulkmenų :) Bet užtat 30 ag, šildoma kabina, vairo stiprintuvas, 3 hidroporos, priekinė pakaba ir darbinis laukia eilės :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tie ratai nuo T-150. Gal man mastelis ne toks monitoriuje matosi, bet kad atrodo, kad ten ratai nelabai dideli, o kaip atrodo t-150 ratai, dar šiek tiek pamenu. Nesueina man galai.

Priekinių padangų dar reikia.

Rašau, ir tysta seilė. Baltas pavydas vadinas.

Pas japaskes ratai 24 coliu, pas T-150 taip pat, tik dvigubai platesni. Imi pjastykle ir ispjauni gabala, paskui suvirini, paskui ispjaustai ir suvirini tvirtinimo kronsteinus ir tt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Stengčiausi kėbulo netrumpinti. Geriau ieškočiau galimybės perkelti ašį arčiau kabinimo įtaiso, jei tai būtų bortinis furgonas. Tokiu, būtent, būdu sumažinčiau apkrovą į kablį. Iš mikroautobuso kėbulo to nepadarysi.

Ūkyje labai gerai, kai priekaba didelė šienui, malkoms, mėšlui, derliui, kitiems palyginus lengviems kroviniams. Sunkius krovinius galima kraunant koncentruoti arčiau ašies. Taip dariau aš, vežiodamas akmenis su kompaktiniu L traktorium.

Priekaba, kurios nuotraukas patalpinau, yra labai gera ir buvusiam L traktoriui, ir automobiliui. Su ja vežiodavau ir tą traktorių. Bet dabartiniam M ji per lengva.

Pagal mano dabartinio traktoriaus parametrus 3,5 t priekaba yra tokia, kurią galiu eksploatuoti be stabdžių. Bet Jeigu rinkčiausi su stabdžiais, tada jos leistinas krovumas pagal tuos pačius parametrus būtų 6 t. Dar nesu tikras, kad man pastarosios reikia, nors žvalgausi ir aplink tokias. Užtai man geriau tiktų rėminės konstrukcijos bortinio 3,5 t furgono galinė dalis (a) arba žemo bortinio 6 t sunkvežimio galas, tik jau su stabdžiais (B). Stabdžių įrengimas pastarajam atvejui jau komplikuojasi.

Kai dėl registracijos, tai nežinau ar man to reikia. Žinoma, gerai, kai turi galimybę išvažiuoti į kelius.

Dėl apkrovos į kablį standarto: http://www.vta.lt/Data/tech_sal_priekaboms08.pdf . Šiaip tai, priekaba ir padargas - skirtingi dalykai./quote]

pagaliau perdare mikrautobusa i priekaba. nesu labai patenkintas galutiniu rezultatu: ardant pasirode, kad profiliukai jau pagave korozijos ir ateityje teks deti lopus. kuzovo netrumpino - atkabino ir perstume ant profiliu i prieki (kuzovo ilgis 3600 mm). ...bet pagrindinio tikslo nepasiekiau - svoris didelis (bendra priekabos mase tikrai virs 500 kg, tuscios priekabos apkrova i kabli virs 60-70 kg (pagal fizini svorio pojuti pakelimo momentu). kas bus ikrovus dar puse tonos - neprognozuoju). kitkoms ir sakoms vezioti tiks, bet malkoms...???? dabar dar teks isore dailinti, laidus vedzioti ir tiketis, kad inspektorius bus geros nuotaikos. turedamas viena priekaba su dokumentais galesiu sutvarkes senaja numeri perkabinti ir be baimes i miska plentu malku patraukti (dokumentai priekabai turbut butu pigiau kainave). esant progai nufotografuosiu su traktoriumi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pagaliau perdare mikrautobusa i priekaba. nesu labai patenkintas galutiniu rezultatu: ardant pasirode, kad profiliukai jau pagave korozijos ir ateityje teks deti lopus. kuzovo netrumpino - atkabino ir perstume ant profiliu i prieki (kuzovo ilgis 3600 mm). ...bet pagrindinio tikslo nepasiekiau - svoris didelis (bendra priekabos mase tikrai virs 500 kg, tuscios priekabos apkrova i kabli virs 60-70 kg (pagal fizini svorio pojuti pakelimo momentu). kas bus ikrovus dar puse tonos - neprognozuoju). kitkoms ir sakoms vezioti tiks, bet malkoms...???? dabar dar teks isore dailinti, laidus vedzioti ir tiketis, kad inspektorius bus geros nuotaikos. turedamas viena priekaba su dokumentais galesiu sutvarkes senaja numeri perkabinti ir be baimes i miska plentu malku patraukti (dokumentai priekabai turbut butu pigiau kainave). esant progai nufotografuosiu su traktoriumi.

Vat man irgi kliūva tas faktas, kad gaminantis priekabą iš furgono rėmo, kaip taisyklė jau baigusio eksploataciją, jo lonžeronai bus parūdyję, nes jie štampuoti ir iš plg. plonos skardos. Nebent gavus tokį apynaujį po avarijos. Gaminti rėmą iš valcuoto ar lenkto profilio, būtų daug geriau, bet praloši svorio prasme.

Tačiau tamstos priekabos svoris, jei apie 500 kg, tai dar nieko baisaus. Malkoms irgi tiks, nes jos lengvos gi. Ir jo, jeigu galima nuotrauką(ų), būtų labai įdomu.

Aš per žiemą turėjau tik vieną variantą, kurio visgi vėliau atsisakiau. Apžiūrėjau GAZ-53 vienaašės priekabos rėmą su važiuokle. Šiaip labai gera būklė, mažai naudota, gera kaina. Galvojau pritaikyti bent jau vandeniui vežti, uždėjus pora 1 m3 talpų ant jos. Bet jos kablys man per aukštai (sunkvežiminis). Pradžioj galvojau kabinsiu prie 3-taškio, bet galų gale atsisakiau šitos minties galutinai. Nes yra pavojus jai virsti atgal (ypač vienaašei), važiuojant per nelygumus. O užpildžius pilnas talpas, susidarys 2 t, kurios, virstant atgal, gali pakelti traktoriaus galą (~1,5 t). Būtų variantas perdaryti (nuleisti) jos kablį arba gal pakeisti ratus į mažesnius (perdarius stebules) ir pritaikyti kabinimui prie stacionaraus kablio. Bet daug perdarymų, dėl ko kyla kaina. Be to, jos trumpas rėmas (tik 1,75 m), todėl ji ne daug kam kitam gali būti panaudojama. Paieškos tęsiasi toliau ... :eusa-doh::eusa-doh:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pagaliau perdare mikrautobusa i priekaba. nesu labai patenkintas galutiniu rezultatu: ardant pasirode, kad profiliukai jau pagave korozijos ir ateityje teks deti lopus. kuzovo netrumpino - atkabino ir perstume ant profiliu i prieki (kuzovo ilgis 3600 mm). ...bet pagrindinio tikslo nepasiekiau - svoris didelis (bendra priekabos mase tikrai virs 500 kg, tuscios priekabos apkrova i kabli virs 60-70 kg (pagal fizini svorio pojuti pakelimo momentu). kas bus ikrovus dar puse tonos - neprognozuoju). kitkoms ir sakoms vezioti tiks, bet malkoms...???? dabar dar teks isore dailinti, laidus vedzioti ir tiketis, kad inspektorius bus geros nuotaikos. turedamas viena priekaba su dokumentais galesiu sutvarkes senaja numeri perkabinti ir be baimes i miska plentu malku patraukti (dokumentai priekabai turbut butu pigiau kainave). esant progai nufotografuosiu su traktoriumi.

Vat man irgi kliūva tas faktas, kad gaminantis priekabą iš furgono rėmo, kaip taisyklė jau baigusio eksploataciją, jo lonžeronai bus parūdyję, nes jie štampuoti ir iš plg. plonos skardos. Nebent gavus tokį apynaujį po avarijos. Gaminti rėmą iš valcuoto ar lenkto profilio, būtų daug geriau, bet praloši svorio prasme.

Tačiau tamstos priekabos svoris, jei apie 500 kg, tai dar nieko baisaus. Malkoms irgi tiks, nes jos lengvos gi. Ir jo, jeigu galima nuotrauką(ų), būtų labai įdomu.

Aš per žiemą turėjau tik vieną variantą, kurio visgi vėliau atsisakiau. Apžiūrėjau GAZ-53 vienaašės priekabos rėmą su važiuokle. Šiaip labai gera būklė, mažai naudota, gera kaina. Galvojau pritaikyti bent jau vandeniui vežti, uždėjus pora 1 m3 talpų ant jos. Bet jos kablys man per aukštai (sunkvežiminis). Pradžioj galvojau kabinsiu prie 3-taškio, bet galų gale atsisakiau šitos minties galutinai. Nes yra pavojus jai virsti atgal (ypač vienaašei), važiuojant per nelygumus. O užpildžius pilnas talpas, susidarys 2 t, kurios, virstant atgal, gali pakelti traktoriaus galą (~1,5 t). Būtų variantas perdaryti (nuleisti) jos kablį arba gal pakeisti ratus į mažesnius (perdarius stebules) ir pritaikyti kabinimui prie stacionaraus kablio. Bet daug perdarymų, dėl ko kyla kaina. Be to, jos trumpas rėmas (tik 1,75 m), todėl ji ne daug kam kitam gali būti panaudojama. Paieškos tęsiasi toliau ... :eusa-doh::eusa-doh:

o ka cia ieskoti? pirk arklini vezima metaliniu remi ir pasidarysi gera dvieju asiu priekaba

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To Saracenas. Gaziko kėbulo ilgis 3,8 o ne 1,7 m jei ka.

Nu ir gerb Japaskiu mylėtojai, nerašykit pasakėčių po pusę lapo. Atrodo kuo mažesnis traktorius, tuo daugiau apie jį pasakų.

juk ne sermenu forumas, kad tyleti? galima skaityti tik pirmas ir paskutines eilutes arba visai neskaityti. trumpai rasoma tik norint pasiusti toli, toli....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To Saracenas. Gaziko kėbulo ilgis 3,8 o ne 1,7 m jei ka.

Nu ir gerb Japaskiu mylėtojai, nerašykit pasakėčių po pusę lapo. Atrodo kuo mažesnis traktorius, tuo daugiau apie jį pasakų.

juk ne sermenu forumas, kad tyleti? galima skaityti tik pirmas ir paskutines eilutes arba visai neskaityti. trumpai rasoma tik norint pasiusti toli, toli....

O as maniau, kad trumpai, tik arti gali pasiūst :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To Saracenas. Gaziko kėbulo ilgis 3,8 o ne 1,7 m jei ka.

Nu ir gerb Japaskiu mylėtojai, nerašykit pasakėčių po pusę lapo. Atrodo kuo mažesnis traktorius, tuo daugiau apie jį pasakų.

Paprastai kas moka skaityti, tas skaito ir perskaito, kas nemoka, neskaito, bet bent jau neklaidina kitų.

Buvo rašyta: "Apžiūrėjau GAZ-53 vienaašės priekabos rėmą su važiuokle." Bet ne GAZ-53 rėmą su važiuokle. Pats matavau, todėl tikslų matmenį ir parašiau.

:lol::lol::lol:

Jau ne kartą pastebiu klaidinančius komentarus. Jei tai daroma tyčia, siekiant kažką paerzinti, pažeminti, tada galima suprasti, darykit kaip norit. Bet yra čia ir tokių, kurie dalinasi informacija, patirtimis. Tuomet erzintojai, žemintojai geriau nesikiškit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To Saracenas. Gaziko kėbulo ilgis 3,8 o ne 1,7 m jei ka.

Nu ir gerb Japaskiu mylėtojai, nerašykit pasakėčių po pusę lapo. Atrodo kuo mažesnis traktorius, tuo daugiau apie jį pasakų.

Paprastai kas moka skaityti, tas skaito ir perskaito, kas nemoka, neskaito, bet bent jau neklaidina kitų.

Buvo rašyta: "Apžiūrėjau GAZ-53 vienaašės priekabos rėmą su važiuokle." Bet ne GAZ-53 rėmą su važiuokle. Pats matavau, todėl tikslų matmenį ir parašiau.

:lol::lol::lol:

Jau ne kartą pastebiu klaidinančius komentarus. Jei tai daroma tyčia, siekiant kažką paerzinti, pažeminti, tada galima suprasti, darykit kaip norit. Bet yra čia ir tokių, kurie dalinasi informacija, patirtimis. Tuomet erzintojai, žemintojai geriau nesikiškit.

Nu tai jei tu radai priekaba padaryta is Gaz-53, kurios ilgis 1,7 m ir tau nekilo itarimu, kad cia kazkas ne taip, tai pirk, bet girkis mamu forume.

P.s. O tau neatrodo, kad tas dvi kubines vandens talpas turesi det viena ant kitos tokioj priekaboj?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ant savo kubotos B1502M 17ag. uzsidejas EF-115, 1,15metro plaktukini mulceri, tai "droziau" metrine zole su visokiais stagarais vaziuodamas 1-ma paletinta pavara veleno greiti parinkau 1-ma, nes greiciau vaziuojant variklis pradedavo stoti. Bet neauksta zole puikiausiai sudoroja ir vaziuojamt isjumgus paletintoja.

Turiu toki pati 1502M norejau paklaust, kaip smulkintuva veza, ar ne per platus? Turiu daug ideju kaip pasidaryti galini keltuva, frontalini, ar verta?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siunciu zadetas nuotraukas.

pries perkant ford transita teko apziurineti bortini VW Transporteri. pliusai, kad pakaba be reduktoriaus (nusiima papildomas svoris), bet minusai, kad kuzovas trumpas ir sunkus metaliniai bortai. mano situacijoje dar buvo svarbi ir kaina (transporterio vien sudedamosios dalys be atvezimo ir priekabos montavimo butu kainavusios 1200 Lt.)

p.s. gal jau perkelkim diskusija apie priekabas i skilti "padargai japoniskiems mini traktoriams"?

post-9161-141521818377_thumb.jpg

post-9161-141521818395_thumb.jpg

post-9161-141521818413_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...