Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

Sveiki, pas mane iseki tu165, tad ir ag. tiek turi nors kitur raso 20ag. matyt pagal europini varianta kaip ir Kazislovas minejo.Jo galiniu ratu plotis per padangu centra yra 0,80 o siaip apie 1,10m. Kai sodinom bulves su vienvagiu plugu tai vagojant tilpdavo apkabines viena vaga siaip taip. Vagodavom su arkliniu vagotuvu tad tevukui tekdavo laikyt. Dabar jau sveikata jo neleidzia tad galvoju ar pirkt vienvage bulviasode ir su ja paskui dar vagot, ar uzteks dvivagi vagotuva pasidaryt(gal nusipirkt). Su tuo mulceriu tai liux bulvienojus nupjauna tik kaimynam jau nera kada, nes as pats gyvenu Vilniuje, tevai uz 200km. tad atvaziuoju tik darbus nudirbt. Vasara keleta kartu vezuosi traktoriuka i savo sodyba nupjauti zole, parsivezt malku. Nors ir mieste gyvenu bet mielai krapstausi su tuo japoniuku, jauciu malonuma.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Aš tai turiu Iseki TU 1700 dvitiltis. Bulves vagoju su trijų korpusų vagotuvu, traukia dviejų korpusų plūgą (4 ar 5 pavara). Bulves sodinu taip: su vagotuvu padarau vagas ir išmėtau bulves , po to su grėbliu užgrėbliuoju, nepatinka :eusa-snooty: (sodinu 20 arų). Mėginau su vagotuvu užverst bulves - vagotuvas nuslysta gaunasi nekaip.

Pavasarį žadu pirkti sodinamąją dviejų vagų, neabejoju, kad patrauks ir bulviakasę vienvagę.

Turiu ratus prasiplatinęs po 10 cm., dabar gaunasi 130 cm. Tarpueiliai 65 cm. Kažkada buvau įdėjės foto. Tai tiek. :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o priekis kaip?

Priekyje sukeičiau ratus pusėm ir apverčiau tai praplatėjo iki 126 cm. Truputį trūksta iki 130 cm., praeitą vasarą dar taip vagojau bulves, bet reikėtų truputį praplatint. Dar yra priekinis tiltas žemokas, kada bulves paaugusias vagoji, o dar ratai nusileidžia į vagas, gali nulaužyt bulvienojus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus aparatas. As galvoju kad mano iseki 165f gal ir patrauktu dvivage bulviasode, bet gal per lengvas traktoriukas(700kg) nes pas 'kubota' 22ag ir tai kelia prieki. Nesinori lauzyt tai gal uztektu vienvages ar 2-ju vagu vagotuvo. O tai kiek pas iseki1700 ag. Su taip praplatintais ratais tikriausiai ir keliu vaziuoti lengviau, maziau trankosi. Noreciau surasti koki deveta reduktoriu( pvz. nuo mulciario) nes naujas litechnijoj kainuoja 500lt, kad galeciau malkas pjaustyti(aparata turiu) Buvau pasiskolines nuo kaimyno rusiska, puikiai pjauna, bet reikia visokiu perejimu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip vadinasi, kur pirkai, kiek kainavo. koks principas tos automatikos?

Radau internete skelbima , kad parduoda dvivage bulviu sodinamaja , taigi nuvykau i Skapiski kur veza deveta technika is uzsienio . Dvi vienvages sodinamosios buvo sujungtos ant vieno remo , taigi po viena nepardave , teko pirkti abi uz 1000lt.

Veikimo principas toks: paciam virsui yra diskas su 9-iais skyriais , i kuriuos sudedamos 9-ios bulves. Taigi jeigu tuscias kauselis pakyla i virsu , automatiskai pasisuka diskas su bulvemis ir viena bulve imetama su garsiu pokstelejimu. Vaziuoji ir skaiciuoji pokstelejimus , po 9-to sustoji ir pridedi nauju bulviu . Jeigu poksi be perstojo , vadinasi baiges bulves sodinamojoje

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus aparatas. As galvoju kad mano iseki 165f gal ir patrauktu dvivage bulviasode, bet gal per lengvas traktoriukas(700kg) nes pas 'kubota' 22ag ir tai kelia prieki. Nesinori lauzyt tai gal uztektu vienvages ar 2-ju vagu vagotuvo. O tai kiek pas iseki1700 ag. Su taip praplatintais ratais tikriausiai ir keliu vaziuoti lengviau, maziau trankosi. Noreciau surasti koki deveta reduktoriu( pvz. nuo mulciario) nes naujas litechnijoj kainuoja 500lt, kad galeciau malkas pjaustyti(aparata turiu) Buvau pasiskolines nuo kaimyno rusiska, puikiai pjauna, bet reikia visokiu perejimu.

Mano Iseki turi 17 ag. Jeigu pagal Kazislova (europietiška galia) reikia pridėt 3-4 tai būtų 20-21 ag. Svoris 850 kg be vairuotojo. :) Plūgus tai tempia tokius http://www.kretagro.lt/inc/topprod2.php?1133..

Dėl važiavimo gerumo praplatintais ratais tai nepastebėjau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jei užvesi neiškentęs, tai įšildyk variklį iki pilnos darbines temperatūros, nes kitaip kondensatas dar geriau kaupsis

Esi tamsta teisus. Šitą gerai žinau ir aš. Tik šiemet aš jau nebekliudau tų traktorių. Užvesiu pavasarį.

O dėl kondensato pusrūsyje tai ko gero pats buvau kaltas. Užpernai šalia pamatų buvau papildomų žemių krūmams sodinti pripylęs (šiaurinėj pusėj) ir neišlyginęs prieš žiemą. Tai matyt pavasarį, sniego pusniai tirpstant, dalis vandens tekėjo išorėn, o kita dalis priešingai - link pamatų. Prasiskverbdavo per betoną ir žliaugdavo vidiniu pamato paviršiumi žemyn. Tai pernai tą žemę išlyginau su nedideliu nuolydžiu į priešingą nuo pamatų pusę, ir žiūrėsiu, kas bus šiemet.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Gal žinote kas gamina kaušus prie galo. Yra ir gamyklinių, bet radau tik Amerikoje, Anglijoje į Lietuvą neveža. Radau tokią įmonę Mažeikių rajone, kuri gamina ir restauruoja kaušus, bet sako tokio nesam darę ir brėžinių neturim, tai ir kainos negalim pasakyt, bet padarytume jei labai reikia, tik laiko ilgiau reikės.

Kažkas rašė Utenos krosnys, bet varyk dabar į kitą Lietuvos galą, kažin ar apsiims dar daryt, nes man didelio nereikia.

O Kazislovui kaušas sulūžo :eusa-naughty:

Tai va gal kokių minčių ar meistrų pasiūlysit? :eusa-pray:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man sulūžo, bet be papildomo mokesčio ir be jokių išsisukinėjimų padarė naują ir dar labiau sustiprintą.

Tas dar nesulūžo. Ir esu patenkintas. Na gal norėčiau, kad išverst patogiau būtų. Bet gal kada nors įsigysiu hidraulinę centrinę traukę.

Kaip jau esu kažkada rašęs Man gamino Sigerta iš Mažeikių

Tikrai jiem dedu pliusą.

Kai aš sau ieškojau, dideliems traktoriams, kaip Belarus, dar gamindavo Rokiškio mašinų gamykla

Sveiki,

Gal žinote kas gamina kaušus prie galo. Yra ir gamyklinių, bet radau tik Amerikoje, Anglijoje į Lietuvą neveža. Radau tokią įmonę Mažeikių rajone, kuri gamina ir restauruoja kaušus, bet sako tokio nesam darę ir brėžinių neturim, tai ir kainos negalim pasakyt, bet padarytume jei labai reikia, tik laiko ilgiau reikės.

Kažkas rašė Utenos krosnys, bet varyk dabar į kitą Lietuvos galą, kažin ar apsiims dar daryt, nes man didelio nereikia.

O Kazislovui kaušas sulūžo :eusa-naughty:

Tai va gal kokių minčių ar meistrų pasiūlysit? :eusa-pray:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu beveik 100% tikras, kad mažiems traktoriams kaušų niekas negamina. Nori kaušo, nešk brėžinius, žinok kokio nori - padarys. Ir tai ne visi. Mane stebina kai kurių įmonių, turinčių visus reikalingus gamybinius įrengimus, atsisakymas pagaminti tai, ko klientas nori. Ypač šiais laikais.

Utenos krosnys gamina standartinius didelius kaušus, vieną iš kurių man tik pritaikė pagal mano poreikius. Tas pritaikymas buvo prikabinimo schema pagal mano paties brėžinius, nes ten yra šiek tiek gudrybių ir pavojų. Jie pagamintų ir visai kitokį (nestandartinį) kaušą. Man jie patiko, nes plieno lakštus pjausto lazeriu, turi pastoviai dirbančius patyrusius suvirintojus. O suvirinimo kokybė, kaip visi žinot, priklauso nuo įgudimo (pastovaus virinimo).

Gaminant kaušą pagrindiniai parametrai yra 3-taškio hidro kėliklio kėlimo galia, kaušo matmenys ir paties kaušo (tuščio) svoris. Dažniausiai verta rinktis santykinai didesnio tūrio ir pločio kaušus, į kuriuos akmenų, žvyro, skaldos daug neprikrausi, nors pagal tūrį tilptų ir daugiau, tačiau lengvesnių krovinių, tokių kaip pvz. malkų, rąstų, durpių, mėšlo, vaisių, daržovių ir panašių galima būtų vežti kuo daugiau.

Man yra tekę su kaušu suvežti net šieną, kai priekaba buvo užimta. Stebėjęs iš tolo proceą kaimynas sako, žiūriu - važiuoja tavo traktorius, bet vietoj tavęs - šieno kupeta... Sako, nieko nesupratau... :icon-mrgreen::icon-mrgreen:

Žodžiu kaušas - nuostabus dalykas. Reikia tik susirasti tinkamus gamintojus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, ar ten tie kaušai kažkokie ypatingi ar dar kas ten sudetingo yra, mano galva nusiperki senukuose skardos lakšta ir bulgarke, išsipjanuni pagal reikemus gabaritus, susivirini ir turi kauša, pirkdamas gamyklini tai manau permokesi tiek už kiek gali svarkute nusipirkti.

kad gamykla pagamins tai gal kaina bus 2000lt gal ir daugiau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu niekur nedirbi ir neturi ką veikti ir jauti malonumą tai darydamas, žinoma kad ir pačiam galima.

Žmonės ne tik kaušus, bet ir traktorius ir net lėktuvus patys pasidaro.

Aš turiu pastovų gerai apmokamą darbą, labiau meistraut mėgstu su medžiu ir stengiuosiu daug laiko skirt šeimai. Todėl, sutinku mokėti ir daugiau už daiktą, kurio man reikia, kuri pagamino išmanantys ir kokybiškai.

Aš vienkiemyje gyvenu jau septintus metus. Kaimynas jau tiek metų gaminasi sniego valytuvą pats. Ir traktorių visada turėjo ir turi. Bet pastarasias žiemas jam pakankamai dažnai tenka neprivažiuot iki namų ir garsiai keikti valdžią, kad nevalo laiku kelių.

Aš nusipirkau traktoriuką, sniego valytuvą, pats nusivalau gyvenu laimingas ir nekeikiu valdžios :)

Nesuprantu, ar ten tie kaušai kažkokie ypatingi ar dar kas ten sudetingo yra, mano galva nusiperki senukuose skardos lakšta ir bulgarke, išsipjanuni pagal reikemus gabaritus, susivirini ir turi kauša, pirkdamas gamyklini tai manau permokesi tiek už kiek gali svarkute nusipirkti.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, ar ten tie kaušai kažkokie ypatingi ar dar kas ten sudetingo yra...

Techniškai kaušas nepriskirtinas prie sudėtingų mechanizmų, tačiau tai ir ne "balgarkės" su "svarkute" reikalas. :D

Kaušas turi būti pakankamai standus, kad nesikraipytų jo geometrija; sustiprinta jo apačia, kad nuo krovinių neišsipūstų; sėmimo briauna turi būti tvirta ir aštri, kad nesideformuotų semiant birius krovinius; tvirtinimo taškai patikimi, kad keliant/vežant nelinktų/nelūžtų; suvirinimo kokybė maksimali ...

Svarbiausia - kaušas turi būti saugus ir patikimas.

Nuotraukoje pavaizduotu kaušu esu vežęs plentu 1,5t svorio akmenį. Jis jau siūbavo patį traktorių, sveriantį 2,8t. :eusa-pray: Galima tik įsivaizduoti pasekmes, jeigu toks krovinys nukristų ant važiuojančių automobilių. :icon-eek:

Ar su "svarkute" ir "balgarke" galima pačiam tokį pasigaminti? :eusa-naughty:

Galvokit, ką rašot.

post-6021-141521774476_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar viena nuotrauka su etiketėmis ant kaušo, kuriose nurodytos gamintojo saugos ir pagrindinės techninės charakteristikos. Pažeidei - pats kaltas. Incidentas įvyko laikantis gamintojo nurodymų - kaltas gamintojas.

Tai labai svarbu.

tai jeigu moki šiek tiek viryt pats pasidarai pigiai, na ir kiek mokejai už ta kauša

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, ar ten tie kaušai kažkokie ypatingi ar dar kas ten sudetingo yra...

Techniškai kaušas nepriskirtinas prie sudėtingų mechanizmų, tačiau tai ir ne "balgarkės" su "svarkute" reikalas. :D

Kaušas turi būti pakankamai standus, kad nesikraipytų jo geometrija; sustiprinta jo apačia, kad nuo krovinių neišsipūstų; sėmimo briauna turi būti tvirta ir aštri, kad nesideformuotų semiant birius krovinius; tvirtinimo taškai patikimi, kad keliant/vežant nelinktų/nelūžtų; suvirinimo kokybė maksimali ...

Svarbiausia - kaušas turi būti saugus ir patikimas.

Nuotraukoje pavaizduotu kaušu esu vežęs plentu 1,5t svorio akmenį. Jis jau siūbavo patį traktorių, sveriantį 2,8t. :eusa-pray: Galima tik įsivaizduoti pasekmes, jeigu toks krovinys nukristų ant važiuojančių automobilių. :icon-eek:

Ar su "svarkute" ir "balgarke" galima pačiam tokį pasigaminti? :eusa-naughty:

Galvokit, ką rašot.

O su kuom jis pagamintas jeigu ne su svarke :eusa-naughty: Žinoma jeigu apie geleži nei bum bum tai neverta užsiimti, antras dalykas jeigu žmogus pakankamai geras pajamas turi tai kam dar knistis su tom bulgarkem, imi gatava ir baigta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...