Jump to content

japoniski traktoriukai


gincia

Recommended Posts

beje turiu klausima apie tepalus. Ka pilat konkreciai i greiciu deze. Buvau nemaloniai apsivertes ne tik ant sono, bet ir ant vairo, isbego visi tepalai. su varikliu viskas aisku, uzvedziau issipupsejo, dirba gerai, vat su greiciu deze neaisku. Pripyliau Neste hidraulik oil 46 , deze nekaista, hidraulis pradirbo ir ziema gerai, bet zirzimas krumpliu siek tiek garsesnis, gal reikia tirstesnio tepalo. Gal kas zinot

Pasidalink patirtimi dėl apsivertimo. Aš gyvenu gana kalvotoje ir nelygioje vietovėje. Truputį nedrąsu kartais be saugos lanko. Tuo labiau kai internete pasižiūri ir pasiskaitinėji šia tema

http://www.google.lt/images?hl=lt&lr=&q ... a=N&tab=wi

Ir kaip jau rašiau į greičių dėžę japoniškų traktoriukų pilasi hidraulinė transmisinė alyva

Jeigu Neste

Daugiafunkcė transmisijų ir hidraulinė alyva traktoriams http://neste.lt/artikkeli.asp?path=1993 ... ;3875;3876

Neste Gear MJ SAE 15W-30

Neste Gear MJ 46 SAE 5W-20

Neste Gear MJ Super SAE 5W-30

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

del apsivertimo.

Kadangi mano kubota B6000 labai mazas, tai pats sededamas duodi jam labai dideli atsvara. Va taip ir buvo. Pašlaiteje su pakeltu plūgu sustojau, atrodė dar stabiliai stovejo, taciau kai tik nulipau nuo jo išgirdau tolstanti burzgimą, spėjau tik varikli uzgesinti. Va taip ant vairo ir apsivozė. Mažam traktoriukui lankas nezinau ar ka pades, dar reik ziureti kad jis lemiamu momentu tau netrukdytu nušokti i šoną. O didesniam traktoriukui gi visai nepamaišytu įsirengti. Nemanau kad tai sudetinga butu padaryti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va, jau ir mano kieme Japoniukas "gyvena" :). Visgi įsigijau va šitą:

http://auto.plius.lt/skelbimas/zemes-uk ... /id-563072

Išsiderėjau dar prie jo hidraulikos skirstytuvą, kad daugiau ko būtu galima judint.

Perkant kaip visada buvo daug kalbos apie tai kaip jis sutvarkytas, koks geras ir šiaip fantastiškas daiktas :). Svarbiausia, kad jis pilnai paruoštas darbui Lietuvoje. Sutarėm, kad pakeis akumuliatorių, na ir užkliuvo, kad viena lempa duoda "tašką" kaip priklauso ant sienos, o kita žiba kaip katino akis. Siūliausi sumokėt, bet pažadėjo, kad pakeis tą lempą ir taip.

Parvežė, įvarė, viskas kaip ir ok.

Nulekiu draust ir technikinei registruot, o tan ir klausia ar yra priekyje posūkiai, ar yra galiniai STOP'ai.. Aišku, kad nėra, teks daryt ir dasimontuot.

O tada pradėjus "krėst" elektros sistemą pradėjo lyst "įdomybės". Pradžioj posūkių perjungėjas veikė, bet netrukus "numirė" ir teko keist. Tada paaiškėjo, kad kai kurie laidai nupuvę ir laikės daugiau tik "ant garbės žodžio" arba išvis už izoliacijos. Lempa tai visai anekdotas. Kadangi traktoriukas visgi kažkada kaip paaiškėjo gavęs "į nosį" viena lempa buvo pažeista, tvirtinimai kiek pasukti ir jos pačios reflektorius parūdijęs. Nekeista, nedažyta ar chromuota, o paprasčiausiai įklijuotas folijos lapelis nuo šokoladuko ir viskas. Paėmus "karūnos" šokoladuką, kone 1:1 :o . Paslampinėjus po visokias auto-moto bei traktorių parduotuves mums pasiūlė dažų parduotuvėje nusipirkt skysto chromo flakonėlį. Dabar lempa jau irgi "taškuoja" :).

Akumuliatorių įdėjo seną. Pradžioj porą kartų užsikūrėm su juo ir.. ... Sulindus vidun paaiškėjo, kad jis jau padoriai padirbėjęs. Oksidų tarp gardelių pilna, patys gardeliai irgi neblogai vietom pasikraipę, elektrolito kiekis skyriuose skiriasi, tankumas irgi. Na, 2 savaitės žaidimo su pakrovėju ir kas kiek laiko iškrovimas su lempa padarė savo, dabar jau kuriasi traktoriukas be bėdų. Idomumo dėlei bandėm prie -20, atsikosėjo, nusispjovė ir užparpė :).

Priekyje posūkius sudėjom nuo motociklo IŽ Ju4, stopus su dar vienais posūkiais (vien tik stopu negavom) nuo kažkokio rusiško traktoriaus (parduotuvėje sakė, kad dabartiniams tinka visiems. Viena su ženkliuku, kad magaminta Ukrainoje, kita tiesiog made in :D).

Kiek durniau buvo su STOP varlyte. Nieko gero nesumasčius surinkom po pedalu verliukę iš magnetinio paleidėjo blokinių kontaktų ir hermetinės dėžutės (kur elektros instaliacijai naudojama). Nebaisiai kol kas patinka toks man sprendimas, bet geriau padaryt dar minčių neatėjo :).

Pratęsimas :).

Susitvarkius technikinės popieriukus nusprendėm, kad jau metas ir padirbėt. Kai tik pasitaikė galimybė išlėkėm į laukus. Pradžioje džiaugėmės kaip puikiai atrodo sufrezuota žemė, bet paskui.. Panašiai po 10-15 minučių iš po kapoto pasirodė lengvas garo debesiukas. Lendam vidun, o išsiplėtimo bakelyje viskas verda ir putoja. Prieš važiuodami dirstelėjom ar yra antifrizo, be to litechnija sakė, kad jis pakeistas, o čia va, kad nori. Atsukom radiatoriaus kamštį. Slėgio 0. Dapylėm kiek trūko antifrizo ir pajudėjom toliau. 10 minučių ir vėl "debesiukas". Šikart atsukus kamštį jau slėgio radom :). Gavos kažkas panašaus į piktą vulkano geizerį, toks pat juodas brudas lekiantis lauk fontanu.

Išleidom lauk viską kas ten buvo. Koks ten antifrizas, mazutas kažkoks, su žaliomis priemaišomis. Susipylėm savo. Kas nustebino, kad tik 3 litrai tetilpo. Na, tą gabaliuką dirbt visgi pabaigėm, tačiau gale vistiek viskas užvirė, nors signalinė lemputė nesiteikė reaguot.

Parsiradę namo pradėjom ardyt. Radiatorius ... ... Kiek matėsi pro kamštį, tai viduje buvo pilna kalkių nuosėdų bei kažkokių maurų. Bandėm plaut, bet nekas gavosi. Gerai pašvietus vidum pasimatė, kad vamzdeliai einantys per radiatorių užkišti. Matėsi 14, pilnai atsidaręs 1, dar 3 dalinai. Kitkas atrodė suvis nekaip.

Pompa taip pat po storu nuosėdų sluoksniu. Tačiau pasirodė, kad ji buvus nuimta, tačiau nieko nedarius uždėta atgal. Net orinimo skylutė už rotoriaus po nuosėdų sluoksniu. Taigi frazė "traktorius pilnai paruoštas darbui Lietuvoje" pradėjo skambėt dar pašaipiau..

Taigi, pompa nėmėm, išvalėm. Bloką prapūtėm vandeniu po slėgiu (pūtė oro kompresorius iš bloko su ~2 atmosferom). Kartota kol vanduo pradėjo bėgt švarus. Paskui paliktas padžiūt ir tada perpiltas antifrizu.

Radiatorius gavo atskirą plovimą. Pradžioje vidun gavo acto esencijos ir karšto vandens mišinį 1:3. Pastovėjo, tada per apatinę išleidimo šlangute padavėm silpną oro srovelę. Tik, kad burbuliuotu viduj. Antras buteliukas esencijos maišytas 1:2. Pabuvo viduje gerokai trumpiau, "burbuliuotas" panašiai tiek pat laiko. Trečias buteliukas santykiu 1:1, jau tik "burbuliuotas". Rezultate atsidarė visos 14 skylučių, beveik visos pilnai. Gerai perplovus vandeniu po slėgiu ir padžiovinus surinkom atgal.

Po visų "burbuliavimų ir pūtimų, į sistemą dabar pareina šiek tiek virš 5 litrų. Lemputės daviklis išvalytas, testo metu suveikinėja kuo puikiausiai. Dirbant vienodai sušyla dar ne visas radiatorius, apie 80-90%. Bet kuo toliau, tuo šie procentai didėja. Traktorius non-stop sufrezavęs hektarą ir tai neperkaista.

Taigi pasitikėjimo Litechnija neliko jokio, nesinori nei patiems ten važiuot, nei kam dabar patart ten važiuot.. Tuo labiau, kad peržiūrėjus popierius pasirodo, kad įrašo apie kokią tai garantiją irgi nėr, nors žadėta buvo kitaip..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar turiu pastebėjimą apie servisą japoniukų.

Šiemet pavasarį sugalvojau, kad kartu su variklio tepalais, tuo pačiu reikia pakeist ir priekinio tilto alyvą. velnias žino kada ji keista. Išbėgo gana purvina juoda alyva. Panašu, kad niekada nebuvo keista :) Supyliau naują. Tai dabar jau gerokai pavažinėjau ir pastebėjau, kad nustojo leisti alyvą priekinis tiltas. Iki tol tai dviejose vietose abejose pusėse pastoviai rasodavo. Panašu, kad nauja švari alyva kažkiek suminkštino ir atnaujini sandariklius. Kiek ilgam bus matyt :)

Beje į tiltą pyliau TEDEX GEAR GL-4 80W-90

O į variklį TEDEX DIESEL TRUCK UHPD 10W-40

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Bandyk su šitais šnekėt ir derėtis. http://www.kretagro.lt/naudota-zemes-uk ... u-priedai/

Negarantuoju kaip su būgninių šienapjovių kainom, bet bulviakasę tai pas juos pigiausiai suderėjau.

Dar reikia pirkt kaip ūkininkui PVM mokėtojui, tai 21% susitaupo

Pas juos bulviakasė gavosi pigiau, nei pas turginius nuo Lazdijų. Ir žinoma pigiau nei Margučiuose.

Man jie patiko.

norėjau pasiteirauti gal žinot kur galima pigausiai rast pirkt šienapjove 23ag traktoriui?Kalba eina apie būgninės šienapjovės.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 1 mėnesio...
O kiek tavo arklio galiu buvo?papasakoti plačiau gali kaip ten kas daros?
pas mane tai prie kuro siurblio yra toks varztas uzplombuotas, tai as ji pora ratu atsukau, dabar apsukos sukyla iki 2800 rpm, dumelio daugiau ismeta apkrautas. Plugeli traukia aukstesne pavara. Buvo 20 AG.

Dar truputį ir tik propelerio betrūksta iki malūnsparnio :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...