Jump to content

Tepalai technikai


Inžinierius

Recommended Posts

gal kas naudojat TEXACO tepalus? kokie atsiliepimai?

liuks :icon-wink: jei protingai bus parinkti

kaip juosprotingai pasirinkt kad labai jau daug visokiu rusiu? radau cia toki kataloga http://www.olyslager-lubricants.nl/Texa ... eID=558551

bet ir tai vienam varikliui tinka kokios 4-6 rusys. ir kuria pasirinkt?

parašyk Andriui1983 ir pasakys Tau kokiam varikliui kokią pilti ir t.t. ir atvež i kiemą, ir už gerą kaina :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi. Kas galit patarti, kokį tepalą pilti į T-40 hidrauliką. Pildavau naują dyzelinį rusišką, tą patį kaip į variklį ir nesukdavau galvos, hidraulius kilnojo, priekabas vertė. Išlindo yla, kaip sakoma, kai sugalvojau "libiotke" su hidromotoru užsidėti. Pabandymui užspaudžiau stabdžius, prisirišau trosą prie MTZ, tai "libiotkė" gražiai mane parvilko, galvojau - viskas tvarkoj. Nuvažiavau į mišką, sukritau iki ausų, prisikabinau trosą, sakau išsitrauksiu. Nieko panašaus, netraukia. Įtariu apšilo tepalas ir suskydo. Tai vat kokios markės reiktų tepaliuko tokiam agregatui?

post-6000-14152177388_thumb.jpg

post-6000-141521773883_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš rusiškų tepalų, tai tiktų TEP-15 arba TAD-17 (jei variklinis M10G2(K) per skystas). Jei iš vakarietiškų, tai galėtų tikti mineralinė transmisinė - 80W/90 arba 85W/90, sintetinė 75W/90 (gamintojas - "po liubomu"). Tik jau ir kainos atitinkamos. Dar galimas variantas, kad tepalo siurblys silpnokas (mažo našumo), padidėjus apkrovai neišsuka gervės hidro-variklio. Galbūt dar skirstytuvo redukcinį(-ius) vožtuvą(-us) reikėtų paderinti, kad prie aukštesnio slėgio atsidarytų, praleist tepalą atgalios bakelin.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš rusiškų tepalų, tai tiktų TEP-15 arba TAD-17 (jei variklinis M10G2(K) per skystas). Jei iš vakarietiškų, tai galėtų tikti mineralinė transmisinė - 80W/90 arba 85W/90, sintetinė 75W/90 (gamintojas - "po liubomu"). Tik jau ir kainos atitinkamos. Dar galimas variantas, kad tepalo siurblys silpnokas (mažo našumo), padidėjus apkrovai neišsuka gervės hidro-variklio. Galbūt dar skirstytuvo redukcinį(-ius) vožtuvą(-us) reikėtų paderinti, kad prie aukštesnio slėgio atsidarytų, praleist tepalą atgalios bakelin.

Ačiū. Kaip suprantu, reikalinga tepalui savybė, kad neskystėtų užkaitęs?

Kai montavau tą aparatą, kalbinau gamykloje dirbantį su hidraulika žmogų. Sakė, jei viskas tvarkoj, siurblys suks, tik lėčiau. Reiks bandyt pasukinėti tą vožtuvą.

Ar yra priemonė kokia, kaip pamatuoti tepalo siurblio slėgį, nenuimant nuo traktoriaus, gal jau

visiškas gaidys iš siurblio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi. Kas galit patarti, kokį tepalą pilti į T-40 hidrauliką. Pildavau naują dyzelinį rusišką, tą patį kaip į variklį ir nesukdavau galvos, hidraulius kilnojo, priekabas vertė. Išlindo yla, kaip sakoma, kai sugalvojau "libiotke" su hidromotoru užsidėti. Pabandymui užspaudžiau stabdžius, prisirišau trosą prie MTZ, tai "libiotkė" gražiai mane parvilko, galvojau - viskas tvarkoj. Nuvažiavau į mišką, sukritau iki ausų, prisikabinau trosą, sakau išsitrauksiu. Nieko panašaus, netraukia. Įtariu apšilo tepalas ir suskydo. Tai vat kokios markės reiktų tepaliuko tokiam agregatui?

tai gal siurblys nekoks

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš rusiškų tepalų, tai tiktų TEP-15 arba TAD-17 (jei variklinis M10G2(K) per skystas). Jei iš vakarietiškų, tai galėtų tikti mineralinė transmisinė - 80W/90 arba 85W/90, sintetinė 75W/90 (gamintojas - "po liubomu"). Tik jau ir kainos atitinkamos. Dar galimas variantas, kad tepalo siurblys silpnokas (mažo našumo), padidėjus apkrovai neišsuka gervės hidro-variklio. Galbūt dar skirstytuvo redukcinį(-ius) vožtuvą(-us) reikėtų paderinti, kad prie aukštesnio slėgio atsidarytų, praleist tepalą atgalios bakelin.

Ačiū. Kaip suprantu, reikalinga tepalui savybė, kad neskystėtų užkaitęs?

Kai montavau tą aparatą, kalbinau gamykloje dirbantį su hidraulika žmogų. Sakė, jei viskas tvarkoj, siurblys suks, tik lėčiau. Reiks bandyt pasukinėti tą vožtuvą.

Ar yra priemonė kokia, kaip pamatuoti tepalo siurblio slėgį, nenuimant nuo traktoriaus, gal jau

visiškas gaidys iš siurblio.

Transmisinis šiek tiek klampesnis už variklinį (RUS), ir mažiau skystėja pašilus. Galima būtų pasidaryt ar rast kokį trišakiuką ar štucerių perėjimą, prisimontuot manometrą ir pajungti tarp siurblio ir skirstytuvo. Tik gerai nežinau koks turi būti normalus darbinis tepalo slėgis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi. Kas galit patarti, kokį tepalą pilti į T-40 hidrauliką. Pildavau naują dyzelinį rusišką, tą patį kaip į variklį ir nesukdavau galvos, hidraulius kilnojo, priekabas vertė. Išlindo yla, kaip sakoma, kai sugalvojau "libiotke" su hidromotoru užsidėti. Pabandymui užspaudžiau stabdžius, prisirišau trosą prie MTZ, tai "libiotkė" gražiai mane parvilko, galvojau - viskas tvarkoj. Nuvažiavau į mišką, sukritau iki ausų, prisikabinau trosą, sakau išsitrauksiu. Nieko panašaus, netraukia. Įtariu apšilo tepalas ir suskydo. Tai vat kokios markės reiktų tepaliuko tokiam agregatui?

tai gal siurblys nekoks

Gal ir nekoks siurbliukas, juk neaišku kas kokius tepalus naudojo iki manęs. Masno uošvis, atrodo, protingas žmogus, 40 su viršum metų su rusiška technika važiuoja, ale atidirbto kartais pavaro į sistemą :icon-confused: Po to prasideda priekabų skolinimai, taip ir permaišo tepalus. Kažkaip gal reiktų filtrą priburti kur nor nors sistemoje, gal kas yra pasidaręs?

Transmisinis šiek tiek klampesnis už variklinį (RUS), ir mažiau skystėja pašilus. Galima būtų pasidaryt ar rast kokį trišakiuką ar štucerių perėjimą, prisimontuot manometrą ir pajungti tarp siurblio ir skirstytuvo. Tik gerai nežinau koks turi būti normalus darbinis tepalo slėgis.

O kaip tas I-40A. Jis pigus, o vienam durpyne inžinierius tokius pila į vakarietiškus ir giria?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali naudoti ir I-40A alyvą. O kažkokių specifinių garsų ar kitų požymių nepastebėjai, kai įjungus gervę, neveikė?

Na nebuvo taip ,kad visiškai neveikė. Laisvą trosą vynioja gerai, tik kai apsikrovė daugiau, nebesuko. Lipant iš liūno, kažkiek pagelbėjo, bent pradžioj.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nebuvo taip ,kad visiškai neveikė. Laisvą trosą vynioja gerai, tik kai apsikrovė daugiau, nebesuko. Lipant iš liūno, kažkiek pagelbėjo, bent pradžioj.

Va tą ir turėjau omeny, kad gavus didesnę apkrovą... Pradžiai bandyk pasikeisti tepalą hidraulinėje sistemoje, toliau bandyk vėl kokioje pliurzėje užsėst ir trauktis gervės pagalba, jei užsėdus gervė vistiek netrauks, tada jau tikrink siurblį ar dar "išbezda" pakankamą slėgį, kad išsukti labiau apkrautą gervę, tuo pačiu gali pabandyti šiek tiek pasireguliuoti skirstytuvo viršlėginį vožtuvą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu bedu su standartiniu 10t rusisku domkratu. Vasara teko papildyti alyvos, nes nebeiskeldavo tiek aukstai, kiek priklauso. Ipyliau variklines alyvos. Ziema pradejo kaprizus rodyt: nebekelia, pats cilindriukas net spyruokliuoja( susikaupia oro). Po karsto vandens terapijos- atsigauna. Idomu, kokie tepalai priklaustytu i tokius mechanizmus pilti? Zinau, kad i sunkvezimiu lifterius(kilnojamas platformas kroviniams ant galo) pilamas vairo stiprintuvu skystis, del to nera toks jautrus salciui. Gal bandet ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nebuvo taip ,kad visiškai neveikė. Laisvą trosą vynioja gerai, tik kai apsikrovė daugiau, nebesuko. Lipant iš liūno, kažkiek pagelbėjo, bent pradžioj.

Va tą ir turėjau omeny, kad gavus didesnę apkrovą... Pradžiai bandyk pasikeisti tepalą hidraulinėje sistemoje, toliau bandyk vėl kokioje pliurzėje užsėst ir trauktis gervės pagalba, jei užsėdus gervė vistiek netrauks, tada jau tikrink siurblį ar dar "išbezda" pakankamą slėgį, kad išsukti labiau apkrautą gervę, tuo pačiu gali pabandyti šiek tiek pasireguliuoti skirstytuvo viršlėginį vožtuvą.

Taigi pakeičiau tepalą, supyliau M6g ar kažką panašaus, toks skaidrus gražus. Pakeičiau siurblį, įdėjau naują NŠ-40. Neištraukė iš liūno :( . Skirstytuvo vožtuvo kol kas nereguliavau. Ar tik nebus gervės gidromotoras sudrožtas? Dabar dar bandau sumažinti perteklinio tepalo vamzdelio skersmenį, buvo 7 mm, įdėjau šaibą su 4 mm skylute, bet vargu ar padės, nelabai daug to tepalo sugrąžina. O gal visai užkišti tą vamzdelį pabandymui.

O gal tas gidromotoras ir negali turėt man reikalingos galios? Niekur nerandu jo markės, matyt lentelė pasimetus. Gal kas remontuoja tokius motorus.

Pridedu foto, gal kas žino apie tuos motorus, visas aparatas nuimtas nuo kažkokios mašinos.

post-6000-14152177444_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mtz 892 instrukcijo raso i varikli pilti tepalus pusiausintetinius 10/40.bet ju kaina nuo 5lt. Iki 20lt. Kaip manot kodel toks skirtumas.ir koki jus pilat i turbinini su filtru varikli.

Jei būtent pusiau sintetinis 10W40 markės tepalas, tai kaina gali skirtis tik nuo gamintojo ir pakuotės. Dar kiek pamenu gali skirtis smulkmenos, kaip kad labiau benzininiam, labiau dyzeliniam varikliui ar sunkiai apkrautam dyzeliniui varikliui, bet čia tik papildomi priedeliai, kad mažiau apdegtų, mažiau apsineštų, mažiau nuosėdų būtų ir ne taip klampumas kistų prie aukštesnės alyvos temperatūros bei padoriai teptų visus vidinius variklio mazgus. Pigesniosios variklinės alyvos visų markių yra STATOIL ir GRANVILLE gamintojų, čia neimant RUS. Litro kaina 4-5 Lt. Jei belarusui vakarietiškas (DEUTZ) variklis, tai kaip minimum pusiau sintetinį turi pilt, jei RUS (MMZ) variklis su čekiška K27 ar dar kokia jau vakarietiška turbina, tada vis vien turi pilt pusiau sintetinę 10W40 alyvą. Dar geriau būtų pilt (ypač žiemą) sintetinę alyvą 5W40, bet kaina atitinkama, mano minėtų gamintojų litro kaina prasideda nuo ~10 Lt. Bet, jei rusiškas variklis, tai jau ir pusiau sintetinė alyva bėgs per visus galus, sintetinė tuo labiau.

Taigi pakeičiau tepalą, supyliau M6g ar kažką panašaus, toks skaidrus gražus. Pakeičiau siurblį, įdėjau naują NŠ-40. Neištraukė iš liūno :( . Skirstytuvo vožtuvo kol kas nereguliavau. Ar tik nebus gervės gidromotoras sudrožtas? Dabar dar bandau sumažinti perteklinio tepalo vamzdelio skersmenį, buvo 7 mm, įdėjau šaibą su 4 mm skylute, bet vargu ar padės, nelabai daug to tepalo sugrąžina. O gal visai užkišti tą vamzdelį pabandymui.

O gal tas gidromotoras ir negali turėt man reikalingos galios? Niekur nerandu jo markės, matyt lentelė pasimetus. Gal kas remontuoja tokius motorus.

Pridedu foto, gal kas žino apie tuos motorus, visas aparatas nuimtas nuo kažkokios mašinos.

Beje, galėtum pasakyti, per kiek laiko, kokio ilgio trosą suvynioja ta gervė neapkrauta. Galbūt dar tas hidro-variklis yra silpnokas tokiai apkrovai, nes, kaip buvo minėta, reduktorius gali būti netinkamas, per mažai sulėtina. Geriau žinodami situaciją, geriau žinosime ką patart.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi pakeičiau tepalą, supyliau M6g ar kažką panašaus, toks skaidrus gražus. Pakeičiau siurblį, įdėjau naują NŠ-40. Neištraukė iš liūno :( . Skirstytuvo vožtuvo kol kas nereguliavau. Ar tik nebus gervės gidromotoras sudrožtas? Dabar dar bandau sumažinti perteklinio tepalo vamzdelio skersmenį, buvo 7 mm, įdėjau šaibą su 4 mm skylute, bet vargu ar padės, nelabai daug to tepalo sugrąžina. O gal visai užkišti tą vamzdelį pabandymui.

O gal tas gidromotoras ir negali turėt man reikalingos galios? Niekur nerandu jo markės, matyt lentelė pasimetus. Gal kas remontuoja tokius motorus.

Pridedu foto, gal kas žino apie tuos motorus, visas aparatas nuimtas nuo kažkokios mašinos.

Beje, galėtum pasakyti, per kiek laiko, kokio ilgio trosą suvynioja ta gervė neapkrauta. Galbūt dar tas hidro-variklis yra silpnokas tokiai apkrovai, nes, kaip buvo minėta, reduktorius gali būti netinkamas, per mažai sulėtina. Geriau žinodami situaciją, geriau žinosime ką patart.

Pamatavau, 30 m trosą suvynioja per dvi minutes ant lengvo gazo, paspaudus gazo vynioja greičiau. Siurblys naujas NŠ40. Pridedu lentelę nuo reduktoriaus, gal ji jums ką pasakys.

post-6000-141521774783_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamatavau, 30 m trosą suvynioja per dvi minutes ant lengvo gazo, paspaudus gazo vynioja greičiau. Siurblys naujas NŠ40. Pridedu lentelę nuo reduktoriaus, gal ji jums ką pasakys.

pagal lentelę, kaip matau, gamintojas yra vokietis (DDR), nurodytos reduktoriaus pirminės ir antrinės apsukos... bet pagal tai kaip pamatavai, per kiek laiko suvynioja trosą, tai lyg ir norma būtų, bet greičiausiai teks lėtint... kad tuos 30 metrų troso, per 2-3 minutes suvyniotų pilnais arba beveik pilnais variklio sūkiais. gali būt, kad ir tas NŠ-40 siurbliukas mažokas tokiam hidrovarikliui. kad neišradinėti dviračių greičiausiai tau teks daryti papildomą grandininę arba krumpliaratinę pavarą iš hidrovariklio į reduktorių.

Koki tepala pilate i priekini tilta.greiciu deze.hidrauline sistema?

O kokiai būtent technikai tave domina alyvos?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamatavau, 30 m trosą suvynioja per dvi minutes ant lengvo gazo, paspaudus gazo vynioja greičiau. Siurblys naujas NŠ40. Pridedu lentelę nuo reduktoriaus, gal ji jums ką pasakys.

pagal lentelę, kaip matau, gamintojas yra vokietis (DDR), nurodytos reduktoriaus pirminės ir antrinės apsukos... bet pagal tai kaip pamatavai, per kiek laiko suvynioja trosą, tai lyg ir norma būtų, bet greičiausiai teks lėtint... kad tuos 30 metrų troso, per 2-3 minutes suvyniotų pilnais arba beveik pilnais variklio sūkiais. gali būt, kad ir tas NŠ-40 siurbliukas mažokas tokiam hidrovarikliui. kad neišradinėti dviračių greičiausiai tau teks daryti papildomą grandininę arba krumpliaratinę pavarą iš hidrovariklio į reduktorių.

Jei daryt papildomą pavarą išlėtinimui, tai man netenka prasmės palikt tą aparatą, aš jį ir susigundžiau pirkti, kad kompaktiškas, ir trosui volas, ir variklis, ir reduktorius viskas viename. Ką čia jam bepribursi. Bandysiu vežti į specializuotą įmonę, gal ką išburs, gal tas motoras pridusęs, gal galingesnį pasiūlys. Pats matau dar vieną šansą pabandyt perdaryti pačią "špūlę", dabar jos skersmuo apie 20 cm, bet jei padarius 12-14 cm, neblogai "pamačytų", trosas 10 mm.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei daryt papildomą pavarą išlėtinimui, tai man netenka prasmės palikt tą aparatą, aš jį ir susigundžiau pirkti, kad kompaktiškas, ir trosui volas, ir variklis, ir reduktorius viskas viename. Ką čia jam bepribursi. Bandysiu vežti į specializuotą įmonę, gal ką išburs, gal tas motoras pridusęs, gal galingesnį pasiūlys. Pats matau dar vieną šansą pabandyt perdaryti pačią "špūlę", dabar jos skersmuo apie 20 cm, bet jei padarius 12-14 cm, neblogai "pamačytų", trosas 10 mm.

Galimas ir toks variantas, mažint ritės skersmenį, šiek tiek sulėtės, šiek tiek ir jėgos atsiras... Beje, galingesniam hidrovarikliui reikia galingesnio, našesnio siurblio. Gal ir hidrovariklis kaltas...

I belarusa

Jei visi mazgai rusiški (variklis, turbina, transmisija, hidraulika), tada gerai ir tos pačios rusiškos alyvos. Varikliui M10G2K; pavarų dėžei TEP-15, TAD-17; hidraulikai M10G2K, I-40, TEP-15, TAD-17; priekiniam tiltui TEP-15, TAD-17, nigrolas; priekinio tilto reduktoriams TEP-15, TAD-17, nigrolas. Klausimas ar verta pilti užsienietiškas alyvas, nes vis vien dažnai pildyt teks. Beje, jei turbina čekiška K-27, tada geriau į variklį pilt vakarietišką pusiau sintetinę alyvą 10W/40, tokią pat, kaip pili savo automobiliui, gamintojai pagal kišenę. Iš pigesniųjų - STATOIL, GRANVILLE, 4-5 Lt/ltr.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
Jei daryt papildomą pavarą išlėtinimui, tai man netenka prasmės palikt tą aparatą, aš jį ir susigundžiau pirkti, kad kompaktiškas, ir trosui volas, ir variklis, ir reduktorius viskas viename. Ką čia jam bepribursi. Bandysiu vežti į specializuotą įmonę, gal ką išburs, gal tas motoras pridusęs, gal galingesnį pasiūlys. Pats matau dar vieną šansą pabandyt perdaryti pačią "špūlę", dabar jos skersmuo apie 20 cm, bet jei padarius 12-14 cm, neblogai "pamačytų", trosas 10 mm.

Galimas ir toks variantas, mažint ritės skersmenį, šiek tiek sulėtės, šiek tiek ir jėgos atsiras... Beje, galingesniam hidrovarikliui reikia galingesnio, našesnio siurblio. Gal ir hidrovariklis kaltas...

I belarusa

Jei visi mazgai rusiški (variklis, turbina, transmisija, hidraulika), tada gerai ir tos pačios rusiškos alyvos. Varikliui M10G2K; pavarų dėžei TEP-15, TAD-17; hidraulikai M10G2K, I-40, TEP-15, TAD-17; priekiniam tiltui TEP-15, TAD-17, nigrolas; priekinio tilto reduktoriams TEP-15, TAD-17, nigrolas. Klausimas ar verta pilti užsienietiškas alyvas, nes vis vien dažnai pildyt teks. Beje, jei turbina čekiška K-27, tada geriau į variklį pilt vakarietišką pusiau sintetinę alyvą 10W/40, tokią pat, kaip pili savo automobiliui, gamintojai pagal kišenę. Iš pigesniųjų - STATOIL, GRANVILLE, 4-5 Lt/ltr.

Noriu kiek paprieštarauti, nes į traktorių ar sunkvežimį nepatartina pilti tepalo to pačio kaip ir į lengvą automobilį. Skirtumas tarp tų tepalų yra tas, kad vieni skirti dideliems sūkiams, kiti didesnėms apkrovoms. Tiesiog skiriasi tepalų priedai, jų savybės skirtingiems darbiniams režimams. Nors ir vienas ir kitas yra 10W-40, tačiau šis žymėjimas reiškia tepalų klampumą , o ne tepalų konkrečias charakteristikas.

Siūlau pasidomėti tepalų specifikacijom ir pilti tepalus tuos kurie priklauso. Žinoma, tepalą pilant bet kokį ( nors ir prastos kokybės ), greitai blogų požymių nepamatysit, tačiau kai pamatysit, jie bus pakankamai skaudūs.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...