Jump to content

Tepalai technikai


Inžinierius

Recommended Posts

Noriu kiek paprieštarauti, nes į traktorių ar sunkvežimį nepatartina pilti tepalo to pačio kaip ir į lengvą automobilį. Skirtumas tarp tų tepalų yra tas, kad vieni skirti dideliems sūkiams, kiti didesnėms apkrovoms. Tiesiog skiriasi tepalų priedai, jų savybės skirtingiems darbiniams režimams. Nors ir vienas ir kitas yra 10W-40, tačiau šis žymėjimas reiškia tepalų klampumą , o ne tepalų konkrečias charakteristikas.

Siūlau pasidomėti tepalų specifikacijom ir pilti tepalus tuos kurie priklauso. Žinoma, tepalą pilant bet kokį ( nors ir prastos kokybės ), greitai blogų požymių nepamatysit, tačiau kai pamatysit, jie bus pakankamai skaudūs.

Taip tu visiškai teisus, nes tepalai skirti traktoriam ar furoms juos supylus i lengvaji nuo apsuku darosi "nagaras" užnesa varikli, turbo vamzdelius ir t.t. mates keletą pvz kuo baigias važinejimas kad ir JD originaliais varikliniais tepalais... aišku po pirmo keitimo nepajusi, bet po kokių puses metu žiūri kad turbo parėjo :lol::eusa-think: blogiausia tai kad dazniausiai kalta mašina, o ne šeimininkas, kad taupo ant tepalu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Noriu kiek paprieštarauti, nes į traktorių ar sunkvežimį nepatartina pilti tepalo to pačio kaip ir į lengvą automobilį. Skirtumas tarp tų tepalų yra tas, kad vieni skirti dideliems sūkiams, kiti didesnėms apkrovoms. Tiesiog skiriasi tepalų priedai, jų savybės skirtingiems darbiniams režimams. Nors ir vienas ir kitas yra 10W-40, tačiau šis žymėjimas reiškia tepalų klampumą , o ne tepalų konkrečias charakteristikas.

Siūlau pasidomėti tepalų specifikacijom ir pilti tepalus tuos kurie priklauso. Žinoma, tepalą pilant bet kokį ( nors ir prastos kokybės ), greitai blogų požymių nepamatysit, tačiau kai pamatysit, jie bus pakankamai skaudūs.

Taip tu visiškai teisus, nes tepalai skirti traktoriam ar furoms juos supylus i lengvaji nuo apsuku darosi "nagaras" užnesa varikli, turbo vamzdelius ir t.t. mates keletą pvz kuo baigias važinejimas kad ir JD originaliais varikliniais tepalais... aišku po pirmo keitimo nepajusi, bet po kokių puses metu žiūri kad turbo parėjo :lol::eusa-think: blogiausia tai kad dazniausiai kalta mašina, o ne šeimininkas, kad taupo ant tepalu :)

Kiek pataisysiu, kad dažniausia kaltas yra tepalų gamintojas nes pagamino blogą tepalą, o ne mašinos savininkas užpylęs ne tuos tepalus. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Noriu kiek paprieštarauti, nes į traktorių ar sunkvežimį nepatartina pilti tepalo to pačio kaip ir į lengvą automobilį. Skirtumas tarp tų tepalų yra tas, kad vieni skirti dideliems sūkiams, kiti didesnėms apkrovoms. Tiesiog skiriasi tepalų priedai, jų savybės skirtingiems darbiniams režimams. Nors ir vienas ir kitas yra 10W-40, tačiau šis žymėjimas reiškia tepalų klampumą , o ne tepalų konkrečias charakteristikas.

Siūlau pasidomėti tepalų specifikacijom ir pilti tepalus tuos kurie priklauso. Žinoma, tepalą pilant bet kokį ( nors ir prastos kokybės ), greitai blogų požymių nepamatysit, tačiau kai pamatysit, jie bus pakankamai skaudūs.

Taip tu visiškai teisus, nes tepalai skirti traktoriam ar furoms juos supylus i lengvaji nuo apsuku darosi "nagaras" užnesa varikli, turbo vamzdelius ir t.t. mates keletą pvz kuo baigias važinejimas kad ir JD originaliais varikliniais tepalais... aišku po pirmo keitimo nepajusi, bet po kokių puses metu žiūri kad turbo parėjo :lol::eusa-think: blogiausia tai kad dazniausiai kalta mašina, o ne šeimininkas, kad taupo ant tepalu :)

"Nagaras" nuo apsuksukų tikrai neatsiranda, gali atsirasti tik nuo aukštų temperatūrų ir nekokybiškos alyvos kuri nuo aukštos temperatūros yra, visuose šiuolaikiniuose varikliuose alyvos temperatūra siekia iki110 laipsnių sunkvežimiuose galimi pakilimai iki 125 laipsnių, ko pasekoje ir atsiranda "nagaras".O variklio dugninė pasidengusi nagaru dar prasčiau aušina alyvą ko pasekoje alyva dar stipriau kaista ir greičiau yra.Nuo aukštos temperatūros kietėja tarpinės visi riebokšliai, uždega kompresiniai žiedai o ypač tepaliniai padideja alyvos sanaudos benzininiam varikliui tai gerai matosi nes meta mėlyną dumelį dyzeliui visa tai sunkiau pastebėti nes degimo procesas kitoks ir melyno dumelio praktiškai nematyti.Ir būna taip kad nusiperki automobilį rodos viskas švaru grąžu ir prisipilia geros kokybiškos alyvos, o gera alyva turi geras plaunančias savybes ir gerai tirpdo nagarą ir pasipila tada alyva per visus galus.Aš savo lengvikėse gan senai naudoju sunkvežimių alyvą aišku ta tikrają o ne tą kur daugelis perka po pigiaja nes geros alyvos už 8 litus tikrai nenupirsi, Taigi niekada netaupykite ant alyvos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

apturejau idomios patirties truputi...taigi buvo taip, traktoriukui -zoliapjovei buvo pakeistas tepalo filtras ir tepalai. kaip ir viskas pagal instrukcija, kaip ir viskas teisingai. atsitiko taip, kad nieko nedirbus, teko imti tam traktoriukui varikli ir ardyti. Ka jus manot, protingieji kurmiai, maza to, kad senas tepalas buvo pasildzius varikli tvarkingai isleistas per isleidimo "probke", leista gerai nusivarvet, nusilaset iki beprotybes...pries varikli ardant taip pat buvo isleistas jau naujai supiltas tepaliukas, o rezultate ant variklio dugno nors saukstu kabink, kiek nuosedu pasilike, ir niekaip nenuplaunamu-neislasinamu. Nesvarbu, kokia to traktoriuko darbo istorija, gal jam seimininkas tepalu nekeites per amzius, bet faktas tas, kad net per "probke neisbega nesvarumai. Pagalvokit, kas darosi tu naujuju inzinieriu durnom galvom sukurtuose varikliuose, kur isleidimo probkes ner, tepalas keiciamas senaji issiurbiant vakuumu per uzplimo anga..

o paskui zmonems lekia varikliai, dega ziedai, turbos uzsiputoja ir tt..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš tiesiog turiu įtarimą, kad tas traktoriukas pagamintas ne "pervertinto prekės ženklo savininko" (ar kažkas panašaus), o "prieinamos kainos ir atatinkamos kokybės gamintojo" :D :D :D

sodinukas1, tu, tikiuosi, supranti, ką aš cituoju? :lol::lol::lol:

patikek, aprassiau laaabai garsaus prekinio zenklo varianta. o del tu prieinamos kainos ir atitinkamos kokybes, kaip pats issireiskei, tai dirbu jau ne pirmi metai su kinu gamintojais....patikek, keisti jie zmogeliai, kitaip sakant rytieciu mentalitetas, bet gali pagamint tooooooooooooooooooooookios kokybes gamini, kad neturesi ka prikist. aisku, jis norfos lentynose del savo kainos - neatsidurs :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš tiesiog turiu įtarimą, kad tas traktoriukas pagamintas ne "pervertinto prekės ženklo savininko" (ar kažkas panašaus), o "prieinamos kainos ir atatinkamos kokybės gamintojo" :D :D :D

sodinukas1, tu, tikiuosi, supranti, ką aš cituoju? :lol::lol::lol:

Bet kad dazniausiai to noname aparatu varikliai buna gerai zinomi. Dazniausiai B&S ar Robin-Subaru.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš tiesiog turiu įtarimą, kad tas traktoriukas pagamintas ne "pervertinto prekės ženklo savininko" (ar kažkas panašaus), o "prieinamos kainos ir atatinkamos kokybės gamintojo" :D :D :D

sodinukas1, tu, tikiuosi, supranti, ką aš cituoju? :lol::lol::lol:

šiuo atveju visai ne traktoriukas kaltas, kad jo karteryje solidolas pasidare, o prasti tepalai arba reti keitimo intervalai, arba ir tas ir tas, yra teke lengvos auto karteryje tokius vaizdelius matyt...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...
  • po 3 mėnesių...
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Hidraulinis skystis tai man skamba taip pat, kaip vandeninis vanduo.

Nuo senų laikų ir rusiškus ir kinietiškus domkratus pildom DOT4 stabdžių skysčiu, nes jo visada garaže atrasi. Kai kas pildydavo hidrauliniu tepalu (jis skystesnis už variklinius), bet naudojant žiemą hidraulinis tepalas visvien keičia klampą, tad domkratas pasidaro sunkiai pumpuojamas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Daug diskusiju matau apie tepalus yra, gal pasikartosiu, taciau jei kam idomu, visada galiu suteikti informacija apie ž.ū. technika kokie tepalai alyvos skysciai naudojami, kas kiek laiko keiciami, ar kiek telpa i variklius transmisija, Texaco tepalai sertifikuoti pagrindiniu technikos gamintoju, tokie kaip JD,Valtra, Case,NH,Masey Ferguson,Deuth Far , Zetor ir kiti. Juo lab , kad jie gaminami Belgijoj,Prancuzijoj. Kam yra poreikis galit rasyti, pristatysim sekancia diena net 20 ltr. kanistra. Yra ir visokiu plovimo skysciu,technikai ,fermoms, namams. Antifrizas Liuminiscensinis(patamsi pasvietus svyti)

matosi kur praleidzia, Jo nereikia keisti iki 8000 moto valandu , arba 650000 km. Skambinkit + 37061414578; rasykit.: [email protected] ar skaipu.: eugenijus.qls. Kuom galesim tuom padesim :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:icon-question: kazko nerandu info kas per alyva i domkratus pilasi, gal kas zino tiksliau, seniau stabziu skysti pildavo, gal ka geriau patarsit

Yra tokia alyva "Rando HDZ 46" ji puikiai dirba net iki -45 C salcio,naudojama ne tik domkratuose, bet ir pakrovejuose ir kituose mehanizmuose, kurie dirba zemose temperaturose ir didelemis apkrovomis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nu kas per antifryzas? Kokia kaina?

Tai antifrizo koncentratas.Jo du pagrindiniai privalumai yra tie, kad jis yra fliurosensinis. Labai lengva pastebeti, kur leidzia, nes prietemoje pasvietus prozektoriumi, ta vieta svyti. Antras privalumas tas, kad jo keitimo intervalas sunkiajai technikai yra 650000 km, arba 8000 moto valandu. Kaina 10.75 + PVM. Forumieciams aisku nuolaida.Skiedimo proporcijos, temperaturos ir aprasymai prisegtame faile. Isfasavimas po 20 ltr. kanistrai.

Havoline xlc.doc

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuprantu kodėl visi antifryzai didmenoj koncentratai, pvz pas mane prastas vanduo - druskingas, geležingas, todėl antifryzo skiesti negalima, tai gaunasi, kad turi pirkti koncentratą, pirkti vandenį ir dar skiedalioti, žaidimas kažkoks... :eusa-snooty: sutikčiau mokėti keletu litų daugiau bet imti iškart paruošta, mano asmeniškai, tokia nuomonė...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuprantu kodėl visi antifryzai didmenoj koncentratai, pvz pas mane prastas vanduo - druskingas, geležingas, todėl antifryzo skiesti negalima, tai gaunasi, kad turi pirkti koncentratą, pirkti vandenį ir dar skiedalioti, žaidimas kažkoks... :eusa-snooty: sutikčiau mokėti keletu litų daugiau bet imti iškart paruošta, mano asmeniškai, tokia nuomonė...

Pilnai suprantu tokia problemele :icon-confused: , taciau didmenoj koncentratai yra todel, kad pagal kiekvieno poreiki butu galima daryti norima praporcija, ir gaunasi pigiau. Taciau jei yra poreikis sita klausima galima labai paprastai ispresti, paprasciausia pasiulyti jau skiesto 50/50, kurio temperatura laikytu minus 37 C. Aisku isauga ir kaina , kanisro 20ltr - 1 ltr kainuotu 8.60 + PVM. Aisku - nuolaida FORUMIECIAMS. :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nesuprantu kodėl visi antifryzai didmenoj koncentratai, pvz pas mane prastas vanduo - druskingas, geležingas, todėl antifryzo skiesti negalima, tai gaunasi, kad turi pirkti koncentratą, pirkti vandenį ir dar skiedalioti, žaidimas kažkoks... :eusa-snooty: sutikčiau mokėti keletu litų daugiau bet imti iškart paruošta, mano asmeniškai, tokia nuomonė...

Pilnai suprantu tokia problemele :icon-confused: , taciau didmenoj koncentratai yra todel, kad pagal kiekvieno poreiki butu galima daryti norima praporcija, ir gaunasi pigiau. Taciau jei yra poreikis sita klausima galima labai paprastai ispresti, paprasciausia pasiulyti jau skiesto 50/50, kurio temperatura laikytu minus 37 C. Aisku isauga ir kaina , kanisro 20ltr - 1 ltr kainuotu 8.60 + PVM. Aisku - nuolaida FORUMIECIAMS. :eusa-dance:

dasta

danushis

girilis

ir dar simtas kitu su KONKURENCINGESNEM kainom....

nejuokinkit formules 1 ausinimo skysciais

netgi geltonom spalvom

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos gal ir konkurencingesnes, bet kokybe.

Buvo pradejes varvet kombaino vandens siurblys, nuveziau remontuot, zmogelis kaip prirode kokiu sugrauztu nuo nekokybisko ausinimo skyscio priveza, net baisu ausinimo skysti pilt buvo ir tikrai nesirinkau pigiauso.

100% sutinku Jumis , alyvos,tepalai, skysciai , tai tikrai ne kava ar arbata, kai tik paragaves gali pasakyti skanu, ar ne :D . Dabar technika yra brangi ir naudojant prastos kokybes skyscius, ar alyvas rezultatas pasireiskia ne is karto. Del kainu konkurencingumo, galiu pasakyti taip,kad parodykit man bent viena labai aukstos kokybes produkta uz labai maza kaina ( cia skitra ne Ekspertui,o kitiems norintiems padiskutuoti) ? Juk negali nusipirkti John Deere'o uz belaruso kaina. Paziurekit, kaip atrodo ardomas variklis nuo Q8 tepalo ir kaip atrodo variklis , kas naudoja Shell, Castrol,Mobil, Texaso tepalus ?! Nemanau , kad nerasite skirtumo? :lol: !

Juk sertifikuoti tepala pagal technika kainuoja ne 100 ir ne 1000 euru!

O kiek Lietuvoje yra tepalistu, kurie ne tik teigia , kad ju tepalas atitinka ACEA ; API tam tikras kategorijas, bet ir gali tai irodyti technikos gamintojo patvirtinimais :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos gal ir konkurencingesnes, bet kokybe.

Buvo pradejes varvet kombaino vandens siurblys, nuveziau remontuot, zmogelis kaip prirode kokiu sugrauztu nuo nekokybisko ausinimo skyscio priveza, net baisu ausinimo skysti pilt buvo ir tikrai nesirinkau pigiauso.

100% sutinku Jumis , alyvos,tepalai, skysciai , tai tikrai ne kava ar arbata, kai tik paragaves gali pasakyti skanu, ar ne :D . Dabar technika yra brangi ir naudojant prastos kokybes skyscius, ar alyvas rezultatas pasireiskia ne is karto. Del kainu konkurencingumo, galiu pasakyti taip,kad parodykit man bent viena labai aukstos kokybes produkta uz labai maza kaina ( cia skitra ne Ekspertui,o kitiems norintiems padiskutuoti) ? Juk negali nusipirkti John Deere'o uz belaruso kaina. Paziurekit, kaip atrodo ardomas variklis nuo Q8 tepalo ir kaip atrodo variklis , kas naudoja Shell, Castrol,Mobil, Texaso tepalus ?! Nemanau , kad nerasite skirtumo? :lol: !

Juk sertifikuoti tepala pagal technika kainuoja ne 100 ir ne 1000 euru!

O kiek Lietuvoje yra tepalistu, kurie ne tik teigia , kad ju tepalas atitinka ACEA ; API tam tikras kategorijas, bet ir gali tai irodyti technikos gamintojo patvirtinimais :eusa-think:

itariu paciam soliris arba pakakojo arba konkurentas ( nors as jo asmeniskai nemegstu gal dar labiau ) . bet tepalu aprobacijos kazkokiai technikai yra daug didesne gudrybe ir pelnas negu tu tai aiskini kitiems suprantama sneka.... taigi tai yra garantinio aptarnavimo pelnas- ... susitarimai vyksta daug didesnese sferose nei tepalai, detales... net karai afrikoj....

o jei pries tai rases nusipirko kokiam turgui druskos misini vietoj antifrizo taupydamas- nieks nekaltas. minimaliai reikia ziuret ir gamintoja ir sudeti ir is ko perki- ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...