Jump to content

Tepalai technikai


Inžinierius

Recommended Posts

Visiškai sutinku, kad čia ne skelbimų tema ir rašiau postą su bloga nuojauta.

Bet tai buvo papostinta informacija kaip atsakymas užvestą temą, o po to sekė pasiūlymai su kainomis:

Gal kas žino koks tepalas pilasi NH TF44 i varikli? Kokio gamintojo patartumet?

O pasakyk kuo tas variklis išskirtinis. Nepyks jis ant bet kurios API CI-4/SL E5 E7 standarto parametrus atitinkančios alyvos. Tiekėjai patikimesni buvo išvardinti ankščiau :D

padarom socialini eksperimenta tepalu tiekejams:

nurodom tikslai koks tepalas ( kad ir tavo minetas, bet kad nebutu zemesnio lygio) ir klausiam kainos.... vardus manau bendrai rasim visu tiekeju... na ir matysim kainu diagrama....

:icon-eek:

jei bus entuziastu , pasisiulysiu naujos temos "moderatorium"

:lol::lol::lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei kam idomu cia Shell alyvos, ir aisku analogai.:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... 8847483508

O cia visada galima pasiziureti visu alyvu analogus .:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... ering?open

cia konvektorius , pasirinkit norima alyva .: "Producent:" langelyje ir vsio

:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
Jei kam idomu cia Shell alyvos, ir aisku analogai.:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... 8847483508

O cia visada galima pasiziureti visu alyvu analogus .:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... ering?open

cia konvektorius , pasirinkit norima alyva .: "Producent:" langelyje ir vsio

:D

Persitikrink bankinius apmokejimus arba keisk buhalteri uzuot skambinejes kaskart vis is kito numerio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Jei kam idomu cia Shell alyvos, ir aisku analogai.:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... 8847483508

O cia visada galima pasiziureti visu alyvu analogus .:

https://lube.unox.dk/cms/smo_cms.nsf/pa ... ering?open

cia konvektorius , pasirinkit norima alyva .: "Producent:" langelyje ir vsio

:D

Persitikrink bankinius apmokejimus arba keisk buhalteri uzuot skambinejes kaskart vis is kito numerio

Atleiskit p.Algi, taciau man atrodo,kad Jus mane su kazkuom tai maisote ???? Nes nei Jus man skolingas, nei as Jums skambineju vis is kito numerio :eusa-hand:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

naujos variklines alyvos skirtos naujiems varikliams su aukstais ekologiniais reikalavimais, ar tokios alyvos kenkia seniems varikliams pagamintiems pries koki 20 m.? tai koks geriausias tepalas senam dyzeliui :icon-question:

Tai aisku,kad nekenkia, jei tepalas bus kokybiskas ir geras, pilti ji galima nors ir i 40 metu senumo varikli. Juk kuo geresnis tepimas ir svariasnis variklis,tuo technika tarnaus ilgiau. Visu alyvu reikalavimai kyla, nepriklausomai ar senai ar naujai technikai, svarbiausia parinkti tinkama alyva.Aisku reikia ziureti,kad butu tinkamas klampumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek skaiciau spaudoje tai nelabai naujausi tepalai ir tinka. o ir mano nuomone naujausiems tepalams deda priedu kad variklis atitiktu ekologinius ismetamu tersalu parametrus, tai tie priedai reikalingi atmosferai gryninti o ne varikliui tepti, o antras dalykas tai pas sena varikli daugiau suodziu is cilindru prasiskverbia i tepalus negu is naujo variklio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek skaiciau spaudoje tai nelabai naujausi tepalai ir tinka. o ir mano nuomone naujausiems tepalams deda priedu kad variklis atitiktu ekologinius ismetamu tersalu parametrus, tai tie priedai reikalingi atmosferai gryninti o ne varikliui tepti, o antras dalykas tai pas sena varikli daugiau suodziu is cilindru prasiskverbia i tepalus negu is naujo variklio.

Mes labai toli ziurime,cia turima omeny tepalai kurie yra skirti mazo peleningumo emisijoms, o jei paimsime tepalus kurie skirti senesniai technikai, tai jame yra priedai kurie butini, kad tepalas atliktu savo pagrindine funksija, tepima, butu ilgesnio keitimo, neleistu varikliui uzsitersti tomis suodimis, variklis bus svarus ir tarnavimo laikas variklio tikrai bus ilgesnis.Kaip pvz. senai technikai nebutina pilti API CJ-4, jam pakanka API CF ; Variklis nebus visas juodas storai aplipes suodimis, jei tepale bus valanciuju priedu.Taciau nereiskia, kad tepalas jei neturi papildomu priedu yra skirtas seniems varikliams, o turintis priedu naujiems varikliams.Naujiems varikliams tepale yra papildomu priedu paketas, kuris reikalingas ekologiniu atzvilgiu, efektyvesniam tepimui, tai esant kitokiems sukiams, apkrovoms, didesniam ausinimui( tai vel kitokie priedai) it t.t. it t.t. Paprasciausia reikia ziureti kokiai technikai kokie tepalai yra geriausia tinkami.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Sveiki, uzduosiu keista klausima, bet siandien turejau toki atsitikima, nuvaziuoju i Marijampoleje esancia parduotuve ir sakau " man reikia tepalo i pavaru deze Ford galaxy 1996 m 66 kw jie man paduoda ( kazkoki dabar nepamenu pav.) 80W90 kaina 25 lt/ l. . Nuvezu pas meistra prie Alytaus, kuris keite pavaru deze jis ir sako : cia ne pavaru dezei cia transmisine alyva skirta i tiltus reduktorius ir t.t. . Nuvaziavau i parduotuve Alytuje padave (Kron-oil 1021) aiskiai uzrasyta mechaninems pavaru dezems sumokejau 45 lt uz litra nuvezu meistrui, tas sako va cia taip puikus skystas sintetinis tepalas . Griztu vakare i parduotuve Marijampoleje, sakau netinka pasiimk nes skirtas ne mechaninems pavaru dezems ir ziema ji bus dar tirstesne ( jau dabar patalpos temperaturoj tirsta) neisiaiskinau nieko " paskaitė mane .... "

Reziume: tai jei kalbant apie mano "tepalines zinias" tai tas 80W-90 yra skirtas i reduktorius , kur krupliaraciai tepami ne taskymo principu !????

Gal kas galit paaiskinti dienos " nuotyki "

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, uzduosiu keista klausima, bet siandien turejau toki atsitikima, nuvaziuoju i Marijampoleje esancia parduotuve ir sakau " man reikia tepalo i pavaru deze Ford galaxy 1996 m 66 kw jie man paduoda ( kazkoki dabar nepamenu pav.) 80W90 kaina 25 lt/ l. . Nuvezu pas meistra prie Alytaus, kuris keite pavaru deze jis ir sako : cia ne pavaru dezei cia transmisine alyva skirta i tiltus reduktorius ir t.t. . Nuvaziavau i parduotuve Alytuje padave (Kron-oil 1021) aiskiai uzrasyta mechaninems pavaru dezems sumokejau 45 lt uz litra nuvezu meistrui, tas sako va cia taip puikus skystas sintetinis tepalas . Griztu vakare i parduotuve Marijampoleje, sakau netinka pasiimk nes skirtas ne mechaninems pavaru dezems ir ziema ji bus dar tirstesne ( jau dabar patalpos temperaturoj tirsta) neisiaiskinau nieko " paskaitė mane .... "

Reziume: tai jei kalbant apie mano "tepalines zinias" tai tas 80W-90 yra skirtas i reduktorius , kur krupliaraciai tepami ne taskymo principu !????

Gal kas galit paaiskinti dienos " nuotyki "

čia šiek tiek perdėta. mechaninei pavarų dėžei ir reduktoriui tilto, galima sakyt vos ne vienas ir tas pats. šiaip 80W-90 tai yra nusakyta tik to tepalo klampa, ir jis yra tinkamas tiek tam tiek tam.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, uzduosiu keista klausima, bet siandien turejau toki atsitikima, nuvaziuoju i Marijampoleje esancia parduotuve ir sakau " man reikia tepalo i pavaru deze Ford galaxy 1996 m 66 kw jie man paduoda ( kazkoki dabar nepamenu pav.) 80W90 kaina 25 lt/ l. . Nuvezu pas meistra prie Alytaus, kuris keite pavaru deze jis ir sako : cia ne pavaru dezei cia transmisine alyva skirta i tiltus reduktorius ir t.t. . Nuvaziavau i parduotuve Alytuje padave (Kron-oil 1021) aiskiai uzrasyta mechaninems pavaru dezems sumokejau 45 lt uz litra nuvezu meistrui, tas sako va cia taip puikus skystas sintetinis tepalas . Griztu vakare i parduotuve Marijampoleje, sakau netinka pasiimk nes skirtas ne mechaninems pavaru dezems ir ziema ji bus dar tirstesne ( jau dabar patalpos temperaturoj tirsta) neisiaiskinau nieko " paskaitė mane .... "

Reziume: tai jei kalbant apie mano "tepalines zinias" tai tas 80W-90 yra skirtas i reduktorius , kur krupliaraciai tepami ne taskymo principu !????

Gal kas galit paaiskinti dienos " nuotyki "

čia šiek tiek perdėta. mechaninei pavarų dėžei ir reduktoriui tilto, galima sakyt vos ne vienas ir tas pats. šiaip 80W-90 tai yra nusakyta tik to tepalo klampa, ir jis yra tinkamas tiek tam tiek tam.

dezem eina 75W90

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

hmmmm... čia nerašo klampumo pagal SAE, bet manau ir atitinka 75W-90 :) o anas tai jau neaišku kas per velnias, jei jau tokio klampumo realiai, nors nedaug teturėtų skirtis nuo šito... :eusa-think:

EDIT:

pasiknaisiojau kroon-oil puslapėlyje ir radau konkrečią klampą šito SP Gear 1021 ir GearLube GL-4 80W-90 pirmasis variantas - pilnai sintetinis, antrasis - mineralinis. klampa prie 40^C nedaug ir skiriasi, grubiai, trečdaliu. :eusa-think: rusiškas TAP/TEP 15, TAD 17, prie minusinės temperatūros jau toks tirštesnis palieka :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, uzduosiu keista klausima, bet siandien turejau toki atsitikima, nuvaziuoju i Marijampoleje esancia parduotuve ir sakau " man reikia tepalo i pavaru deze Ford galaxy 1996 m 66 kw jie man paduoda ( kazkoki dabar nepamenu pav.) 80W90 kaina 25 lt/ l. . Nuvezu pas meistra prie Alytaus, kuris keite pavaru deze jis ir sako : cia ne pavaru dezei cia transmisine alyva skirta i tiltus reduktorius ir t.t. . Nuvaziavau i parduotuve Alytuje padave (Kron-oil 1021) aiskiai uzrasyta mechaninems pavaru dezems sumokejau 45 lt uz litra nuvezu meistrui, tas sako va cia taip puikus skystas sintetinis tepalas . Griztu vakare i parduotuve Marijampoleje, sakau netinka pasiimk nes skirtas ne mechaninems pavaru dezems ir ziema ji bus dar tirstesne ( jau dabar patalpos temperaturoj tirsta) neisiaiskinau nieko " paskaitė mane .... "

Reziume: tai jei kalbant apie mano "tepalines zinias" tai tas 80W-90 yra skirtas i reduktorius , kur krupliaraciai tepami ne taskymo principu !????

Gal kas galit paaiskinti dienos " nuotyki "

syki pasikeiciau dezes tepala ir uzpyliau 80w-90 tai prie minus 15 nebandyk be sankabos uzkurti nes atleidus sankaba vaziuoja, o dar ir starteriui yra sunku sukti varikly :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

hmmmm... čia nerašo klampumo pagal SAE, bet manau ir atitinka 75W-90 :) o anas tai jau neaišku kas per velnias, jei jau tokio klampumo realiai, nors nedaug teturėtų skirtis nuo šito... :eusa-think:

EDIT:

pasiknaisiojau kroon-oil puslapėlyje ir radau konkrečią klampą šito SP Gear 1021 ir GearLube GL-4 80W-90 pirmasis variantas - pilnai sintetinis, antrasis - mineralinis. klampa prie 40^C nedaug ir skiriasi, grubiai, trečdaliu. :eusa-think: rusiškas TAP/TEP 15, TAD 17, prie minusinės temperatūros jau toks tirštesnis palieka :eusa-think:

Niu cia gali buti visaip. Nes tiltams ir greiciu dezems tepalas siek tiek skiriasi pagal veikima ir EP priedu kieki. Siaip transmisine alyva ir ta ir ta.Prisegu transmisines PVZ. Aprasyma ir Ford galaxy specifikacija,kokios alyvos kur turetu buti pagal gamintojo rekomendacijas.

Cia Fordo specifikacija.: http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... &brand=130

Cia nuspauskite ant tepalopavadinimo ir pamatysite aprasyma. Cia pateikta Dextron II D, gali buti Dextron 3 t.y Texamatic TEXAMATIC 7045 E,o ne joks 80W90 .Nors geras kokybiskas tepalasturi veikti iki gero minuso.Prisegu faila.

geartex.pdf

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

hmmmm... čia nerašo klampumo pagal SAE, bet manau ir atitinka 75W-90 :) o anas tai jau neaišku kas per velnias, jei jau tokio klampumo realiai, nors nedaug teturėtų skirtis nuo šito... :eusa-think:

EDIT:

pasiknaisiojau kroon-oil puslapėlyje ir radau konkrečią klampą šito SP Gear 1021 ir GearLube GL-4 80W-90 pirmasis variantas - pilnai sintetinis, antrasis - mineralinis. klampa prie 40^C nedaug ir skiriasi, grubiai, trečdaliu. :eusa-think: rusiškas TAP/TEP 15, TAD 17, prie minusinės temperatūros jau toks tirštesnis palieka :eusa-think:

Niu cia gali buti visaip. Nes tiltams ir greiciu dezems tepalas siek tiek skiriasi pagal veikima ir EP priedu kieki. Siaip transmisine alyva ir ta ir ta.Prisegu transmisines PVZ. Aprasyma ir Ford galaxy specifikacija,kokios alyvos kur turetu buti pagal gamintojo rekomendacijas.

Cia Fordo specifikacija.: http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... &brand=130

Cia nuspauskite ant tepalopavadinimo ir pamatysite aprasyma. Cia pateikta Dextron II D, gali buti Dextron 3 t.y Texamatic TEXAMATIC 7045 E,o ne joks 80W90 .Nors geras kokybiskas tepalasturi veikti iki gero minuso.Prisegu faila.

kaip ir pavyzdziui paimkim forda galaxy ir vw sharan. visiskai vienodi atomobiliai skiriasi tik kebule detales.

ford galaxy 1,9 tdi 60kw greiciu dezes tepalas 2.0 litro (ford ESD-M2C-186A) CIA FORDO markiruote. tai tas pats ATF dextron III

vw sharan 1,9 tdi 60kw greiciu dezes tepalas 2.0litro (vwATF. G052162A) CIA VOLKSVAGENOO kodas. Tai ir tas pat ATF kuris atitinka dextron III reikalavimus.

tai bus 75w ..

zodziu i tavo forduka pilasi automatines transmisijos tepalas kuris naudojamas ir vairo stiprintuvams.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...