Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

Ačiū visiems patarusiems. Nieko keisti nereikėjo. Pusvalandis pakeitimui. Tik dirželio prakišimas pro sparnuotę pats didžiausias darbas.

Ačiū dar kartą.

 

Kad jau keitei diržą tai pravartu buvo ir įtempimo ratuką pasikeisti. Jį ten priklauso kas keli tūkstančiai MV keisti. Būtų ramiau, nes neaišku dėl ko tuos diržus supiovė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kur gi mielas būvai akščiau?

o kaip tu tą įtempėją aplamai iš variklio korpuso lauk išimi?

 

Man pačiam teko tik diržą keistis, bet dėl įtempėjo ratuko nežinau, servisas keitė. Bet tikrai ilgai netruko, tai manau kai nuimi diržą gal atsilaisvina spyruoklė ir atsukus varžtą tas visas ratukas ko gero nusiima.

Dar tuo pačiu kas rašė dėl perjungimo iš darbinio greičio diapazono į transportinį ir atvirkščiai, Tai galiu patikint kad tikrai galima perjungti ir važiuojant, tik reikia laikytis atitinkamų reikalavimų, kurie nėra koks stebuklas, nes juk ir auto nejungiam iš 5 pavaros į atbulinį ant 120 greičio ir pan. visai ne koks vertimas knygoj, todėl ne pagal knygą, bet iš savo patirties. Per abu traktorius susidaro 14500 MV, iš jų kaip minimum 11000 MV mano asmeninės patirties ir be variklių, dėžių ir kitų rimtesnių mazgų remonto, tai manau eksploatuoju tinkamai. Jungiama išmynus sankabą. Šaltu tepalu diapazonai persijungia tik sustojus ir tai kartais nepakanka vieno paspaudimo jei žiemos metu tepalas labai šaltas. Perjungimo metu stengiuosi palaukti, kol TMS variklio apsukimus numažins iki kokių 850, tada persijungia labai sklandžiai. Iš I į II reikia pagal galimybes padidinti greitį, o iš II į I jungiant atitinkamai sumažinti. Na ir pagrindinis reikalavimas, jungiama nesant traukos jėgos. Ar tai nedidelėj pakalnėj, arba riedant iš inercijos, bet tik ne tempiant kultivatorių lauke ir pan.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

įtempėjas nusiima taip:

dviem varžtais pritvirtintas prie korpuso;

prieš tai kond. kompresoriaus tvirtinimą atsukau, ir ji patį nukėliau kiek į šalį. ( prie apatinio įtempėjo varžto kitaip nepriėjau.

kadangi sugalvojau kirminų paieškoti įtempėjo viduje, tai jis išsiskiria tik pašildžius. nes užsukta su fiksavimo tepalu ar kaip jis lietuviškai.

vat ir viskas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

https://www.profi.com/news/Fendt-produces-250-000th-Vario-transmission-5931410.html

It has taken Fendt just over 20 years to produce the 250,000th Vario transmission and to mark the occasion the company has a special promotion, launching 250, 500, 700, 800 and 900 Vario series models in the new colour, Fendt Nature Green, with a premium package of design features.
 
Introduced at the 1995 Agritechnica (two years before the German tractor maker was acquired by AGCO), the world’s first high-horsepower tractor fitted with the stepless transmission was the 926 Favorit. Today, every tractor manufactured at Marktoberdorf is fitted with a Vario. Made at a dedicated manufacturing plant, the 880-staff involved in the building of the transmission and rear axle assembly produce around 100 units a day. Every six minutes a complete drive rolls off the production line.
 
“The Vario is the only transmission solution for us,” said Fendt boss Peter-Josef Paffen, talking about the decision taken over 20 years ago to go with the stepless gearbox. “At the time, we consciously opted for the technology and now offer the solution for every power band from 50 to 500hp. There’s just no alternative for us.”
 
By Steven Vale

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
2 valandas ago , Jaunasis said:

o tai ivabaltej nera to kaip visur remake dalyko?kur sena palieki ir imi restauruota gerokai pigiau?o dar yra turbo centras ar kazkas tokio kur vien tuo uzsiima.

Tik ne turbo centras.. nuvezem del turbo tvarkymo, paprase atsiust papildomai tepimo vamzdelius, reziume atgal gavom perdirbtus trpimo vamzdelius ir visiskai nauja kita turbina. geriau butu informave, nes "remonto" kaina kaip naujos- originalios.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

17 minutes ago, min-de said:

Tik ne turbo centras.. nuvezem del turbo tvarkymo, paprase atsiust papildomai tepimo vamzdelius, reziume atgal gavom perdirbtus trpimo vamzdelius ir visiskai nauja kita turbina. geriau butu informave, nes "remonto" kaina kaip naujos- originalios.

reikejo kaina pasidereti uz tuos perdarymus, kadangi gavote ne OEM uz tokia pacia kaina, nes jie ir patys is kart galejo uzsisakyti originalia turbina ir parduoti. Cia jau jusu pasirinkimas buvo, o siaip tai visur visada reikia parprasyti kad informuoti apie kaina ar tai restauravimo ar naujos detales ir kokios ji kokybes. O siaip kai kada turbo centre buna geriausia kaina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Fendt brendas ir 700 serija skina laurus Vokietijoje. Pasirodo pas mane garaže vokiečių bestseleris. Po 3300 MV su Fendt 724 galiu pasakyti, kad tai gerų sprendimų, labai gražaus dizaino ir gero patikimumo traktorius. Kol kas be rimtų problemų, tik per šalčius pakvailioja terminalo monitoriaus liečiamas ekranas. Bet visos funkcijos veikia.

news-3-low.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

21 minutes ago, drapox said:

Fendt brendas ir 700 serija skina laurus Vokietijoje. Pasirodo pas mane garaže vokiečių bestseleris. Po 3300 MV su Fendt 724 galiu pasakyti, kad tai gerų sprendimų, labai gražaus dizaino ir gero patikimumo traktorius. Kol kas be rimtų problemų, tik per šalčius pakvailioja terminalo monitoriaus liečiamas ekranas. Bet visos funkcijos veikia.

news-3-low.jpg

Tokioj automobiliu lentelej dominuotu volkswagen vokietijoje. Na ir kas? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

13 minutes ago, tadasg said:

Įdomi lentelė. Net nežinojau kad John Deere 6215R turi 19 arklių daugiau nei Fendt 724. Pagal kokį standartą arklius skaičiavo?

Pagal (97/68EC) standartą, tik JD kažkodėl paimta su IPM galia, o šiaip 215 AG.

https://www.deere.co.uk/en_GB/products/equipment/tractors/6r_series/6215r/6215r.page

Įdomu kada ir kiek tą IPM gali naudoti traktoriuj. Fendt kombaine toks monas tik kelioms minutėms skirtas kol bunkerį išpili jei kūlimo metu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

4 valandas ago , Zilvis55 said:

Tokioj automobiliu lentelej dominuotu volkswagen vokietijoje. Na ir kas? 

Deja ne tik vokietijoje bet ir beveik visoje europoje vw jėga ir ypač golf.Netgi tokioje šalyje kaip švedija golf pernai metais favoritas palikes vietinius volvo toli toli.Istorijoje tai tik antras kartas nuo 1958m. kai vw topu viršunėse šioje šalyje. bet ką tai keičia ir kokia nauda man iš to.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, tadasg said:

aš ir sakau, kaip čia yra, kad visada 6210R turėjo 215 ag, o čia įpaišytos 256 ag. John'ui toli gražu su arkliais iki Fendt 724. Drapox, o pas jus su viravimu Fendt'ukas?

Tik su paruošimu automatinio vairavimo, tai yra nebereikia visų makaronų ant vairo kabinėti viskas jau sumontuota vaire, tai iki vairavimo veikimo dar reikia investuoti kažkiek, vis iki to neprieinu finansiškai dar. Aišku įsimetus iš kombaino Integra ekraną ir AG leader anteną be didelių investicijų galima padaryti vairavimą 15 cm tikslumu, bet kaži ar čia bus kokios naudos iš tokio tikslumo be RTK. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, grazbek said:

Deja ne tik vokietijoje bet ir beveik visoje europoje vw jėga ir ypač golf.Netgi tokioje šalyje kaip švedija golf pernai metais favoritas palikes vietinius volvo toli toli.Istorijoje tai tik antras kartas nuo 1958m. kai vw topu viršunėse šioje šalyje. bet ką tai keičia ir kokia nauda man iš to.

Tik norejau pasakyt, jog geriausiai parduodami daiktai nereiskia kad jie ir yra geriausi. Speju kad kokioj Danijoj geriausiai parduodami NH traktoriai. Taip kad ši lentelė nieko neparodo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2 valandas ago , Zilvis55 said:

Tik norejau pasakyt, jog geriausiai parduodami daiktai nereiskia kad jie ir yra geriausi. Speju kad kokioj Danijoj geriausiai parduodami NH traktoriai. Taip kad ši lentelė nieko neparodo.

Taip, nes apart traktoriaus gerumo tame dar figūruoja serviso išvystymas regione, ūkių perkamoji galia ir šiaip pirkimo tradicijos. Bet negi lygiuosimės į rusus, manau Vokietija tinkamas pavyzdys kur link turim eiti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...