Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

Hm. gal prakeiks mane kaikurie o gal pritars. bet kaip ir atstovas manatrodo minejas kaikuriu dalyku negalima daryt su sia deze kurie tiesiogiai nuzudo deze. tai nieko nuostabaus... paziurekit kartais automobiliai pravazeve 20km jau buna sudauzyti ir ka tai reiskia kad automobylije problema? manau kad ne:) manau supratote ka turiu galvoje:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

vienas is baisiausiu dalyku nezinau kiek cia tiesos teko nugirst 1 ausim. kad jai didziulis peilis yra tas jei kartais nezinodamas ar priprates prie ruso texnikos pabandai is darbinio i transportini perjungt arba atvirksciai nesustojas ir neijunges N. :) bet cia jau senos zinios pas mane:) gal jau apie tai ir buvo kalbeta milijona kartu. daugiau nezinau nei kas te nivyksta nei del ko. tiesiog sakau nugirdes 1 ausim esu:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na va po biski ir isiaiskinsim kame saknys kur, ir nusipirke naujus galesim dirbt 10k+ mth su vario be problemu. nes kaip ir minejau jei su zaislu elgies ne taip kaip gamintojas pasake tai ir nelaikis jis:) o apie ta kur skelbime  per tuos 6k xebra oi galejo pajudet su juo kad net per savo gyvenima tiek priciudu nematei:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad nėra jokio tarpinio (N) varianto, iš darbinės padėties jungti į transportinę. Važiuoji darbiniu arba transportiniu rėžimu ir viskas. Buvo rekomendacijų sunkių darbų nedirbti transportinėje padėtyje.

tai tu nori pasakyt nera vario dezei N? nezinau kaip naujam bet passenesni i lauka tarkim atvarai transportiniam sustoji vistiek isijungi laisva (N) uzsidega lempute laisvo tada su kitu migtuku persijungi i is transportinio i darbini skydeli kur rodo kuria padetis persijungia ir  vuolia. isjungi (N) ir dirbi..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tu nori pasakyt nera vario dezei N? nezinau kaip naujam bet passenesni i lauka tarkim atvarai transportiniam sustoji vistiek isijungi laisva (N) uzsidega lempute laisvo tada su kitu migtuku persijungi i is transportinio i darbini skydeli kur rodo kuria padetis persijungia ir  vuolia. isjungi (N) ir dirbi..

 

Mano 313 vario. Reikės nueiti pastudijuoti, tikriausiai yra. Bet kai paleidinėjo, nieko apie jūsų pasakojamą perjungimą neminėjo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Farmeris 309c važiuojant keliu į nelabai jau perdaug stačią įkalnę gerokai praranda greitį. Galios praradimas (lėtėjimas) jau jaučiasi įkalnės pradžioje. Čia važiuojant su kokiu 4t. kroviniu. MTZ tokios pat galios užeina labai lengvai aukščiausia pavara. O Fendui jau reikia per porą pavarų susižeminti, ir greitis iki 19 km/h krenta. 100ag JD kažkiek sunkiau nei MTZ užeina.

Darbinėmis pavaromis, dirbant darbus Fendte jokio dūsulio nepastebiu.

Jokių dūmų, skysčių nuostolių nėra. Variklis atrodo kap įdėtas šiandien, garsas švelnus, nepriekaištingas. Pradirbęs jis apie 8000 mth. Pas mus ne nuo naujo jisai. Pagal panašią galią su kitais tai į įkalnes transporte jis netraukia. Gal čia Farmeriai visi taip elgiasi? neturiu aplinkui jokių galimybių palyginti su tokiu pačiu.

Gal kas nuomonių turėsit?

Tai kolegos niekas nedirba su senesniais traktoriais?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Farmeris 309c važiuojant keliu į nelabai jau perdaug stačią įkalnę gerokai praranda greitį. Galios praradimas (lėtėjimas) jau jaučiasi įkalnės pradžioje. Čia važiuojant su kokiu 4t. kroviniu. MTZ tokios pat galios užeina labai lengvai aukščiausia pavara. O Fendui jau reikia per porą pavarų susižeminti, ir greitis iki 19 km/h krenta. 100ag JD kažkiek sunkiau nei MTZ užeina.

Darbinėmis pavaromis, dirbant darbus Fendte jokio dūsulio nepastebiu.

Jokių dūmų, skysčių nuostolių nėra. Variklis atrodo kap įdėtas šiandien, garsas švelnus, nepriekaištingas. Pradirbęs jis apie 8000 mth. Pas mus ne nuo naujo jisai. Pagal panašią galią su kitais tai į įkalnes transporte jis netraukia. Gal čia Farmeriai visi taip elgiasi? neturiu aplinkui jokių galimybių palyginti su tokiu pačiu.

Gal kas nuomonių turėsit?

Jei važiuojant į kalną dusina variklį, tai viskas ok. Jei variklio nedusina, o tik lėtina greitį - blogai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei važiuojant į kalną dusina variklį, tai viskas ok. Jei variklio nedusina, o tik lėtina greitį - blogai.

... visai susimėčiau su ta dusinimo sąvoka. manau, kad dusina. Juk apsukos taip pat krenta į kalną. Garsas variklio slopsta. na su dūmais tai ne MTZ, jų nėra o jei ir yra tai vos vos. tai čia dusinimas ar ne? Nes jei važiuočiau "iki galo" nepažeminęs pavaros tai traktorius tiesiog užgestų.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

... visai susimėčiau su ta dusinimo sąvoka. manau, kad dusina. Juk apsukos taip pat krenta į kalną. Garsas variklio slopsta. na su dūmais tai ne MTZ, jų nėra o jei ir yra tai vos vos. tai čia dusinimas ar ne? Nes jei važiuočiau "iki galo" nepažeminęs pavaros tai traktorius tiesiog užgestų.

 

pasitikslino ar sankabeles nebuksuoja :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

;) nebuksuoja

belieka dyno test, tikrint kiek turbina pucia, purkstukai ir siurblio reguliavimas. Pas mane case 956xl turbo turetu lyg buti 125 ag, bet varikli apkrovus irgi apsukos leteja ir dumelis gan nedidelis, tai kyla minciu gal reiktu padidinti kuro norma ir patikrinti turbinos slegi, bet cia tam reiketu suprantancio  ka daro

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

belieka dyno test, tikrint kiek turbina pucia, purkstukai ir siurblio reguliavimas. Pas mane case 956xl turbo turetu lyg buti 125 ag, bet varikli apkrovus irgi apsukos leteja ir dumelis gan nedidelis, tai kyla minciu gal reiktu padidinti kuro norma ir patikrinti turbinos slegi, bet cia tam reiketu suprantancio  ka daro

bala nematė tų testų. dar prieš sezoną gal vožtuvų tarpelius patikrinti ir tegu būna kaip yra. Skeptiškas aš su tais siurblių reguliavimais. Ir amžius kaip ten jau ne kaip. Kažin ko nepadarysi. O darbe trauka mane jo tenkina.

Ką rašėte dėl vario. Tai knyga ir servisas sako: iš transporto į darbinę padėtį ir atvirkščiai, jungti tik pilnai sustojus. Nejusdinti nei metro neužvesto traktoriaus, šaltais tepalais ( jis pats indikuoja kol šyla tepalas ) nevažiuoti. Netempti į nuokalnes priekabų su dideliais svoriais ir be stabdžių. Ir dar apie sankabą, rekomenduoja ją kuo mažiau naudoti. Nors man kartais tas krypties keistimas ir aštrokas atrodo. Bet taip sakė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...