Jump to content

Fendt traktoriai


Recommended Posts

Dziaugtis reikia, kad tepti nereikia, o tai pamirstum tokioj vietoj ir subirtu anksciau laiko.

Aš asmeniškai labiau džiaugiuosi kai tepama, nes tada viskas priklauso nuo naudotojo, o ne nuo tų kas guolius ar kryžmes ar dar ką gamina. Nes paskutinių metų tendencijos rodo, kad netepamuosius guolius geriau iš karto atidengti ir sutepti, nes realiai tai ten to tepalo būna kaip nuo rankų lašinių pavalgius ir byra guoliai po kelių dienų. Pats tą šymet įsitikinau su džiovykla.

O Fendt 714 ir 724 prie priekinių pavarų kryžmės tepamos. Nei vienam iš jų su tuo reikalu jokių problemų nebuvo. 714 jau 7400 MV. Žemės dirbime visada naudoju priverstinį priekinį tiltą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dziaugtis reikia, kad tepti nereikia, o tai pamirstum tokioj vietoj ir subirtu anksciau laiko.

Aš asmeniškai labiau džiaugiuosi kai tepama, nes tada viskas priklauso nuo naudotojo, o ne nuo tų kas guolius ar kryžmes ar dar ką gamina. Nes paskutinių metų tendencijos rodo, kad netepamuosius guolius geriau iš karto atidengti ir sutepti, nes realiai tai ten to tepalo būna kaip nuo rankų lašinių pavalgius ir byra guoliai po kelių dienų. Pats tą šymet įsitikinau su džiovykla.

O Fendt 714 ir 724 prie priekinių pavarų kryžmės tepamos. Nei vienam iš jų su tuo reikalu jokių problemų nebuvo. 714 jau 7400 MV. Žemės dirbime visada naudoju priverstinį priekinį tiltą.

Dziaugtis reikia, kad tepti nereikia, o tai pamirstum tokioj vietoj ir subirtu anksciau laiko.

Aš asmeniškai labiau džiaugiuosi kai tepama, nes tada viskas priklauso nuo naudotojo, o ne nuo tų kas guolius ar kryžmes ar dar ką gamina. Nes paskutinių metų tendencijos rodo, kad netepamuosius guolius geriau iš karto atidengti ir sutepti, nes realiai tai ten to tepalo būna kaip nuo rankų lašinių pavalgius ir byra guoliai po kelių dienų. Pats tą šymet įsitikinau su džiovykla.

O Fendt 714 ir 724 prie priekinių pavarų kryžmės tepamos. Nei vienam iš jų su tuo reikalu jokių problemų nebuvo. 714 jau 7400 MV. Žemės dirbime visada naudoju priverstinį priekinį tiltą.

siaip kad ir paemus rimtus uzdarus guolius kaip NSK ar SKF ir atidarius, ten tepalo buna kaip sviesto nedaug uztepta, bet tie guoliai nebyra. Jei geri rimti guoliai pradeda byreti, reik ieskoti kaltes mechanizme, gal kur asiskumo nera, ar dulkes patenka arba guolis pazeistas surenkant.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dziaugtis reikia, kad tepti nereikia, o tai pamirstum tokioj vietoj ir subirtu anksciau laiko.

Aš asmeniškai labiau džiaugiuosi kai tepama, nes tada viskas priklauso nuo naudotojo, o ne nuo tų kas guolius ar kryžmes ar dar ką gamina. Nes paskutinių metų tendencijos rodo, kad netepamuosius guolius geriau iš karto atidengti ir sutepti, nes realiai tai ten to tepalo būna kaip nuo rankų lašinių pavalgius ir byra guoliai po kelių dienų. Pats tą šymet įsitikinau su džiovykla.

O Fendt 714 ir 724 prie priekinių pavarų kryžmės tepamos. Nei vienam iš jų su tuo reikalu jokių problemų nebuvo. 714 jau 7400 MV. Žemės dirbime visada naudoju priverstinį priekinį tiltą.

Dziaugtis reikia, kad tepti nereikia, o tai pamirstum tokioj vietoj ir subirtu anksciau laiko.

Aš asmeniškai labiau džiaugiuosi kai tepama, nes tada viskas priklauso nuo naudotojo, o ne nuo tų kas guolius ar kryžmes ar dar ką gamina. Nes paskutinių metų tendencijos rodo, kad netepamuosius guolius geriau iš karto atidengti ir sutepti, nes realiai tai ten to tepalo būna kaip nuo rankų lašinių pavalgius ir byra guoliai po kelių dienų. Pats tą šymet įsitikinau su džiovykla.

O Fendt 714 ir 724 prie priekinių pavarų kryžmės tepamos. Nei vienam iš jų su tuo reikalu jokių problemų nebuvo. 714 jau 7400 MV. Žemės dirbime visada naudoju priverstinį priekinį tiltą.

siaip kad ir paemus rimtus uzdarus guolius kaip NSK ar SKF ir atidarius, ten tepalo buna kaip sviesto nedaug uztepta, bet tie guoliai nebyra. Jei geri rimti guoliai pradeda byreti, reik ieskoti kaltes mechanizme, gal kur asiskumo nera, ar dulkes patenka arba guolis pazeistas surenkant.

Byra ir rimti guoliai. Siemet keitem kratikliu asis kombainui ir sudejom ina (is dagmitos) guolius. Po dvieju ar triju dienu vienas guolis, dar po dienos kitas. Du is keturiu pabiro. Taupant laika idejau naudotus, kurie atsisuko iki sezono pabaigos ir manau dar suktusi. Visada naudodavom SKF, SNR, FAG guolius. INA pabandem ir subiro. Sako geri guoliai, gal tik taip pakliuvo....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

lyg ir ina turetu buti vokiska kokybe, bet reikia dar atsizvelgti i kaina pries perkant su nsk ar skf, jei daug skiriasi, tai galima itart kad kokybe prastesne. Teko siemet ciupineti du vienodus guolius, vienas nsk kitas cekiskas, kainos skirtumas nemazas, cekiskas artrodytu ES pagamintas tureti buti geras, bet jo separatorius pasirode skystas, tai labai is tokio nera ka tiketis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

lyg ir ina turetu buti vokiska kokybe, bet reikia dar atsizvelgti i kaina pries perkant su nsk ar skf, jei daug skiriasi, tai galima itart kad kokybe prastesne. Teko siemet ciupineti du vienodus guolius, vienas nsk kitas cekiskas, kainos skirtumas nemazas, cekiskas artrodytu ES pagamintas tureti buti geras, bet jo separatorius pasirode skystas, tai labai is tokio nera ka tiketis.

Dabar tiksliai neprisimenu, kuris SKF ar INA keliais litais brangesnis ar pigesnis. Pasirinkima leme ne kaina, o noras pabandyti kito gamintojo produkcija, nes kartias buna per diena ar kelias parvesim x gamintojo, o kitas y gamintojo guli sandelyje ir gali pirkt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.albaservis.lt/files/Counterfeiting_brochure%20LIT.pdf per klaida pasitike perskaityt, nuo tada skf guoliu, bet kur nebeperku gal ir cia kas nors panasaus?

Pilam tai ne į temą, bet tai rimta :eusa-shifty: Mano krašte netgi žinau keletą pavyzdžių kaip po auto diržo įtempėjų pakeitimo po 500-1000km užstrigo rolikai su "SKF" guoliais. Ir pirkta pas oficialius platintojus :eusa-think: Kuo tai baigėsi............. :eusa-doh: Krūvos naujų vožtuvų ir t.t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:eusa-doh: 24 gedimai, gerai kol garantinis , kas bus veliau, seniems bielkiams per 5000 h tiek gedimu nebudavo neskaitant perdegusiu lempuciu ir ismustu lempu stikliuku, ventiliatoriaus dirzu ir kitu smulkmenu, vakarieciui, ne tokios aukstos(nepervertinto prekes zenklo) klases traktoriui, 1000 arteja , na pakol kas....
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siuo metu nieko gera nebera,pervirto maniskis fendt 936 1000valandu,per nepilnus du metus buvo 24 gedimai,kokia kokybe ,jai nueme pusasi o nuo jo nukrito abu guoliai,negana to abu galinai pusasiai tokie. :icon-evil:

Pas mus panašiai. Paskutinis gedimas perpildęs kantrybės taurę, pavarų dėžės gedimas, garantinio nebėra, remonto kainos kosminės, žodžiu Fendų paslaugų atsisakėm.:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinių žinia, kad fendai genda. Manyčiau, kad nedaugiau ir nemažiau nei kiti.

Yra dar 4 kitos markės traktoriai pas mane, mažiausiai iš jų pradirbęs 1800mh. ir gedimų rimtų nėra buvę. Aišku nevarau ant Fendų, smagūs traktoriai, tikiuosi,kad tik mums buvo papuolęs koks brokuotas ar kas, nes vienos bėdos buvo su juo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...