Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Amorizuojantis balkis, ir tas naujasis JD dedamas, tai taspats kad balkis pas mašiną gale važiuoklėj, arba nepriklausoma  pakaba, du nelyginami dalykai,  ar traktoriui reikia to, čia jau kitas klausimas. O normaliai tepant, nemanau kad stebūklingai sudils tos įvorės. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Masina masinai nelygi. Audi A6 gale balkis nieko blogo nedare, automobilis minkstas ir stabilus budavo. Kia sorento gale balkis tai lyginant su x5 nepriklausoma tai KIA didesniu greiciu zvirkelyje nevaldoma. Bet traktoriam kitaip. JD TLS tikrai pavykes ilgaamžis tiltas ir jis dirba puikiai nenusileisdamas nepriklausomam(o ir tas TLS siek tiek patobulintas lyginant su6030 serijos traktoriuose montuojamiems tiltams). O po garantinio reiks remontuotis patiems tai ir pigiau ir tarnavimo laikas geresnis balkio , taip kad pliuso jokio nera vidutinės galios traktoriuose  su nepriklausoma. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

9 valandas ago , Virgis. said:

jus cia lyginat masinas su traktoriais, tai nors lyginkit logiskai, nes traktoriu galima prilyginti tik sportiniu automobiliu, nes abiem svarbiausias pirmiasia yra sukibimo ir traukos subalansavimas. Tai siuo klasimu balkis su nepriklausoma-nelyginami dalykai.

Tai paaiskink mum kuom jis pranasesnis kad negalime prilyginti.

Traktoriui to nereikia kaip  automobulyje dirbancios pakabos kuri nepriklausomai nuo rato padeties suteikia kuo didesny padangos kontakta  su danga. cia nera dideliu greiciu, staigiu posukiu dideliu greiciu. Kokius stebuklus padarys ta nepriklausoma prieky pakaba? kai visa didzioji traktoriaus mase sedi ant galiniu ratu kurie yra kietai sujungti su remu ar visa traktoriaus konstrukcija. Priekis ten gali raivytis kaip nori jam pilnai pakanka paprstos amortizacijos, ypac tokios mases traktoriuje. Didieji ten kitas mastas.

Manau cia daugiau is to 5R noreta padaryti traktoriu neturinty alternatyvu rinkoje. Tik vieno jam truksta nera versijos su belaipte deze.

turbut pamirsau fendt paminet. gal iki jo pakilt noreta.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

1 valandą ago , MBLORINSER said:

Tai paaiskink mum kuom jis pranasesnis kad negalime prilyginti.

Traktoriui to nereikia kaip  automobulyje dirbancios pakabos kuri nepriklausomai nuo rato padeties suteikia kuo didesny padangos kontakta  su danga. cia nera dideliu greiciu, staigiu posukiu dideliu greiciu. Kokius stebuklus padarys ta nepriklausoma prieky pakaba? kai visa didzioji traktoriaus mase sedi ant galiniu ratu kurie yra kietai sujungti su remu ar visa traktoriaus konstrukcija. Priekis ten gali raivytis kaip nori jam pilnai pakanka paprstos amortizacijos, ypac tokios mases traktoriuje. Didieji ten kitas mastas.

Manau cia daugiau is to 5R noreta padaryti traktoriu neturinty alternatyvu rinkoje. Tik vieno jam truksta nera versijos su belaipte deze.

 

Ratu isvirtimas, apsisukimo spindulys nepriklauso nuo priekinio tilto konstrukcijos?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

4 valandas ago , MBLORINSER said:

Tai paaiskink mum kuom jis pranasesnis kad negalime prilyginti.

Traktoriui to nereikia kaip  automobulyje dirbancios pakabos kuri nepriklausomai nuo rato padeties suteikia kuo didesny padangos kontakta  su danga. cia nera dideliu greiciu, staigiu posukiu dideliu greiciu. Kokius stebuklus padarys ta nepriklausoma prieky pakaba? kai visa didzioji traktoriaus mase sedi ant galiniu ratu kurie yra kietai sujungti su remu ar visa traktoriaus konstrukcija. Priekis ten gali raivytis kaip nori jam pilnai pakanka paprstos amortizacijos, ypac tokios mases traktoriuje. Didieji ten kitas mastas.

Manau cia daugiau is to 5R noreta padaryti traktoriu neturinty alternatyvu rinkoje. Tik vieno jam truksta nera versijos su belaipte deze.

 

su paprastu tiltu ekstramaliomis salygomis labai jauciasi, kai vienas ratas zemiau ir truksta jam sukibimo. Kodel siam traktoriui visa mase ant galiniu ratu, gal turi skaicius procentais ir kokie pas didesnes galios traktorius?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ratu isvirtimas, apsisukimo spindulys nepriklauso nuo priekinio tilto konstrukcijos?  spindulys tai mazia lementis faktorius. uky aktualiau paprastumas, pigumas,patikimumas.

Vyrai jus maisot diskusijos esme. Kalbejom kad ir paprastas tiltas yra geras ir patikimas. nei vienas nesake kad nepriklausomas yra blogesnis, taip jis pranasesnis, bet yra vienas bet dylanciu detaliu kiekis, eksplotacine prieziura.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

10 minutes ago, yogop said:

Pavyzdukas:
6430 su TLS ir 6630 su paprastu tiltu. Po 3000mth abiem tilto remontai buvo atlikti, dalių kaina labai panaši ;) Iš asmeninės patirties.

6530 3000val jokių bėdų su tiltu,paprastas,tepamas kasdien,jei visą dieną dirba

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2 valandas ago , MBLORINSER said:

Ratu isvirtimas, apsisukimo spindulys nepriklauso nuo priekinio tilto konstrukcijos?  spindulys tai mazia lementis faktorius. uky aktualiau paprastumas, pigumas,patikimumas.

Vyrai jus maisot diskusijos esme. Kalbejom kad ir paprastas tiltas yra geras ir patikimas. nei vienas nesake kad nepriklausomas yra blogesnis, taip jis pranasesnis, bet yra vienas bet dylanciu detaliu kiekis, eksplotacine prieziura.

Nesakau, kad toks tiltas yra geris, tik norejos daugiau faktu suzinot. Tokios klases traktoriai dazniausiai ukiuose naudojami lauku prieziurai arba vidutiniuose ukiuose darbui su frontaliniu. Tai manau manevringumas tampa gan svarbus aspektas. Apie dylancias dalis, ju kieki, kaina tai kita kalba. Bet tarnavimo laikas tiesiogiai priklauso nuo prieziuros :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

3 valandas ago , Inkaras said:

Jei kas tingi tepti tai manau galima užsakyti automatinį tepimą. Bent Carraro nepriklausomam tiltui (tam kur deda į Zetorius ir Claasus) yra tokia opcija. Kainuoti aišku kainuoja, bet kai ten daug tepimo taškų tai gal verta primokėti.

Daugiataske automatine tepimo sistema SKF firmos 8 tasku kaina 1064€

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...