Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Na, jeigu Jūs nors vienas sugebate su traktoriumi apsisukinėti su įjungta blokiruote -aš leninas :) Išjungta ji, išjungta visada posukiuose. Tepalai seniau buvo pilami hidrauliniai, kai pradėjo lysti šitos bėdos, sugalvojo, kad reikia 80w90. Bent taip servisas sugiedojo. Bet čia ne tepalų bėda, čia kitur chaltūra.

Tai patikėk , kiek jaunimas dabar sugeba ......Nekartą teko rast ryte keičiant pamainą , naktį iš laukų gryžusį traktoriu su viskuo sujungtu . Parvažiavęs apie 10 Km ir visu kiek traukia . Su tepalais servisas pats painiojasi , nes skaitosi kaip ir universalus hidraulinis-transmisinis .

Pritariu. Tai būtent nuo savęs, nuo priežiūros, nuo darbo ir nuo darbininkų reikia pradėti ieškot sliekų, o ne iš karto durninti gamintojus, kad tipo jie nebemoka traktorių gamint.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, jeigu Jūs nors vienas sugebate su traktoriumi apsisukinėti su įjungta blokiruote -aš leninas :) Išjungta ji, išjungta visada posukiuose. Tepalai seniau buvo pilami hidrauliniai, kai pradėjo lysti šitos bėdos, sugalvojo, kad reikia 80w90. Bent taip servisas sugiedojo. Bet čia ne tepalų bėda, čia kitur chaltūra.

Tai patikėk , kiek jaunimas dabar sugeba ......Nekartą teko rast ryte keičiant pamainą , naktį iš laukų gryžusį traktoriu su viskuo sujungtu . Parvažiavęs apie 10 Km ir visu kiek traukia . Su tepalais servisas pats painiojasi , nes skaitosi kaip ir universalus hidraulinis-transmisinis .

Pritariu. Tai būtent nuo savęs, nuo priežiūros, nuo darbo ir nuo darbininkų reikia pradėti ieškot sliekų, o ne iš karto durninti gamintojus, kad tipo jie nebemoka traktorių gamint.

Man įdomu kaip dar su juo įmanoma elgtis profesionaliau . Paaiškinkite durnam :( Nebent tik dulkes šluostyti nuo stovinčio. O jeigu dar dadėjus 150ag iki paskutinio modelio serijoje :eusa-doh: Su tepalais niekas nesipainioja. Paskutinius 5metus į galines pavaras naudoja Extreme guard 85w90 o ne Hy guard, NE HIDRAULINį :icon-exclaim: O vat Vaidai, kaip tavo chebra sugeba parvažiuoti su viskuo sujungta :eusa-think: tai man nedaeina. Nebent tai K700, nes pas normalius traktorius tai viršinus 12km,h greitį išsijungia visos blokiruotės.

P.s. sliekų galima ieškoti kiek nori pas save šiknoj (sorry) bet kai iš oro resiverio kondensato išleidimas padarytas šone o ne apačioje, tai tie sliekai tikrai gamintojo šiknoj...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet sutikim ir su tuo, jog dileris ar gamintojas visada pasinaudos bent menkiausia galimybe nepatirti nuostoliu jei tik tai imanoma t.y. Pripaistys, jog tai ne garantinis gedimas, o siaip del menulio fazes nutikes ivykis. Paskutinis mano, nors ir nedidelis susikibimas - webastos siurblys nustojo funkcionuoti todel, kad naudoju zymeta dyzelina. Ir ka tokiu atveju gali pasakyti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man įdomu kaip dar su juo įmanoma elgtis profesionaliau . Paaiškinkite durnam :( Nebent tik dulkes šluostyti nuo stovinčio. O jeigu dar dadėjus 150ag iki paskutinio modelio serijoje :eusa-doh: Su tepalais niekas nesipainioja. Paskutinius 5metus į galines pavaras naudoja Extreme guard 85w90 o ne Hy guard, NE HIDRAULINį :icon-exclaim: O vat Vaidai, kaip tavo chebra sugeba parvažiuoti su viskuo sujungta :eusa-think: tai man nedaeina. Nebent tai K700, nes pas normalius traktorius tai viršinus 12km,h greitį išsijungia visos blokiruotės.

P.s. sliekų galima ieškoti kiek nori pas save šiknoj (sorry) bet kai iš oro resiverio kondensato išleidimas padarytas šone o ne apačioje, tai tie sliekai tikrai gamintojo šiknoj...

JD 7820 nusispjaut ant greičio : priekinis sujungtas kol knypkio neišjungsi , blokiruotė sujungta kol stabdžio nespustelsi . O jeigu visas galinis tiltas - pavaros , greičių dėžė , hidraulika viename . Tepalo išleidimui 2 skylės , pripylimui viena . Koks tada tepalas ? Todėl ir painiojasi vis besikeičiantys serviso darbuotojai .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Priedai jus yra tepalu klasifikacijos standartai kurios ir nurodo priedus. To pacio petro tos pacios klasifikacijos tepalu priedai bus vienodi.

Faktas tas naudojant ne gamintojo rekomenduojamos klasifikacijos tepalus variklio tepalu keitima teks daryti kas 250val. vietoi 500 val,

Manau, kad perlenki lazda brol. Kol perki traktoriu jie teigia ir visur raso, kad tepalu keitimo intervalas 500 m/h, o kai nusiperki jau pasidaro 250 m/h. Nors naudoji ta pati ka ir parduoda atstovai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai liecia ne tik traktorius.

Automobiliu rinkoje tai ir yra tepalu klasifikacijos tai ne skiedalai. Ir tepalu keitimo intervalai 30000km ir daugiau seis laikais ne naujiena,  didele to dalis yra atitinkami tepalai. Aisku ir metalu apdirbimas tobulinimas kasdien.

As bandau lyginti obuoli su obuoliu, o ne obuoli su kriause. Ir aiskiai parasiau, kad atstovas rekomenduoja tokius pacius tepalus, kokie ir pas mane garaze. Ir netgi supyles savo tepalus jis pamirsta, jog pirkimo pardavimo sutartyje numatytas 500 m/h tepalu keitimo intervalas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad perlenki lazda brol. Kol perki traktoriu jie teigia ir visur raso, kad tepalu keitimo intervalas 500 m/h, o kai nusiperki jau pasidaro 250 m/h. Nors naudoji ta pati ka ir parduoda atstovai.

Na pavizdžiui NH rašo, kad kas 600 val reiktu keisti variklio tepalus, bet toliau yra paaiškinimas kad esant sunkiom salygom, dyrbant virš jūros lygio aukščiau nei1500 metru, naudojant kura kur sieros yra daugiau ir t.t. tepalo keitimo intervalas mažinamas per pus.  Sunkvežimio iveko instrukcijoje mačiau lentele kurioje yra parodyta kas kiek kilometru keisti tepalus esant atitinkamam sieros kiekiui dizeline, atsimenu, kad dėl kuro sudėties gali reikt keist nuo 10000 iki 30000km intervale, jau nekalbant apie kitas salygas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad perlenki lazda brol. Kol perki traktoriu jie teigia ir visur raso, kad tepalu keitimo intervalas 500 m/h, o kai nusiperki jau pasidaro 250 m/h. Nors naudoji ta pati ka ir parduoda atstovai.

dazniausiai prie tu 500 val buna maza zvaigzdute o apacioj smulkiu sriftu buna paaiskinta del ko tas intervalas tikroveje sumazeja  :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pavizdžiui NH rašo, kad kas 600 val reiktu keisti variklio tepalus, bet toliau yra paaiškinimas kad esant sunkiom salygom, dyrbant virš jūros lygio aukščiau nei1500 metru, naudojant kura kur sieros yra daugiau ir t.t. tepalo keitimo intervalas mažinamas per pus.  Sunkvežimio iveko instrukcijoje mačiau lentele kurioje yra parodyta kas kiek kilometru keisti tepalus esant atitinkamam sieros kiekiui dizeline, atsimenu, kad dėl kuro sudėties gali reikt keist nuo 10000 iki 30000km intervale, jau nekalbant apie kitas salygas.

 

Visi gamintojai tą deklaruoja, bet tas ištemptas aptarnavimo laikas yra daugiau marketinginis triukas, kuris anksčiau ar vėliau gula ant savininko pečių... Tu pačių tepalų kokybė Vakarų Europoje ir pas mus skiriasi, todėl kas tinka pas juos, ne visada tinka pas mus...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu matai, tie patys tepalai.

O tie kas juos perka, sumoka ta pati. Tai kame cia gerumas?

"Gerumas tame, kad Petro tepaluose yra daugiau priedu"

Ir zinok tu zmogui, tie patys ar geresni Petro tepalai :)

Gal neaiskiai parasiau. Alyvos su visais priedais ir tara ta pati. Skiriasi tik uzrasas ant pakuociu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...