drapox Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 ka tenkas filmuoja ir youtuba deda tai baikos. ner ka rimtai žiuret. bet vat paciam pabandyt kelis tokius...... Tik atsisėdęs ir pabandęs pervažiuoti per kiemą nieko nesuprasi. Kai vienas žmogelis nemažai pavažinėjęs po ralius ir šiaip auto perleidęs per savo rankas nemažai, pavažiavo su mano žmonos kledaru Citroen su hidro pakaba, mirė iš nuostabos ir negalėjo patikėt, kad jinai tokia minkšta ir stabili. Tai jei vertinti vien tai matyt ją reiktų labai girti. Bet dar yra tokie dalykai kaip ant kiek ta auto patvari, kiek geras variklis, važiuoklė, elektronika ir tt. O čia jau šiaip nuo vieno pasivažinėjimo nieko nenuspręsi, reikia ilgalaikio naudojimo. Tuo sugretinimu noriu pasakyti, kad ir su traktoriais tas pats. Ne per kiemą pervažiavimas ar padirbimas dieną ar dvi viską sprendžia. Vienam bus geras vienas, kitam kitas. Jei kuriam nors pilna pribambasų kuriais visai nesinaudosi, tai nachren už juos mokėti, geriau pirkti paprastesnį. Tokį pirks tas kuris juos naudos. Jei iki vieno serviso 300 km iki kito 30km, vėl reiktų įvertinti, aptarnavimo kaštus ir operatyvumą. Pirkimo 1AG kaina, detalių kaina, kuro sąnaudos.... Vertinti reiktų visuma. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 ka tenkas filmuoja ir youtuba deda tai baikos. ner ka rimtai žiuret. bet vat paciam pabandyt kelis tokius...... Tik atsisėdęs ir pabandęs pervažiuoti per kiemą nieko nesuprasi. Kai vienas žmogelis nemažai pavažinėjęs po ralius ir šiaip auto perleidęs per savo rankas nemažai, pavažiavo su mano žmonos kledaru Citroen su hidro pakaba, mirė iš nuostabos ir negalėjo patikėt, kad jinai tokia minkšta ir stabili. Tai jei vertinti vien tai matyt ją reiktų labai girti. Bet dar yra tokie dalykai kaip ant kiek ta auto patvari, kiek geras variklis, važiuoklė, elektronika ir tt. O čia jau šiaip nuo vieno pasivažinėjimo nieko nenuspręsi, reikia ilgalaikio naudojimo. Tuo sugretinimu noriu pasakyti, kad ir su traktoriais tas pats. Ne per kiemą pervažiavimas ar padirbimas dieną ar dvi viską sprendžia. Vienam bus geras vienas, kitam kitas. Jei kuriam nors pilna pribambasų kuriais visai nesinaudosi, tai nachren už juos mokėti, geriau pirkti paprastesnį. Tokį pirks tas kuris juos naudos. Jei iki vieno serviso 300 km iki kito 30km, vėl reiktų įvertinti, aptarnavimo kaštus ir operatyvumą. Pirkimo 1AG kaina, detalių kaina, kuro sąnaudos.... Vertinti reiktų visuma. Aš bandžiau tuos pačius diskus tampyt, daugiau iš neturėjimo ką veikt ar iš smalsumo, nes man tai kaip ir nė prie ko. Labiausiai buvo įdomu valdymo ypatumai. Jei tiksliau man kaip mačiusiam technikos ne vieną geležą ir šeip su inžineriniu mastymu buvo įdomu ant kiek intuityvus ir perprantamas valdymas ... na tam filmuke baisiausio ta prasme nėra na ir kaip traukia taip pat smagu pabandyt Geras renginukas buvo, kitam lauke mažiukus drožėm 60-115ag "kartingus" na bet čia jau ne į temą man žinoma smagiausia buvo palikti tą ražieną traktoristų žaidimams su skirtingais kombainais Grįžtant prie filmuko tai kai atėjo mano eilė su Magnumu pralėkt tai jis taip sunkiai kvėpavo, mat kai tiek daug žmonių praeina, prispaudo visokių knopkių kiek tik randa... Na bet šiek tiek pamąstęs išmasčiau ką daryt kad eitu kaip priklauso Fendukas tikrai nebuvo didžiausias dusulys iš tų ką ten bandžiau (jei jau rėžt teisybę tai tikrai smagiai traukė). Mano skoniu valdymas per daug navarotnas, nes ta pati situacija papuolė, primaygyta bile ko tai ilgai dviese lyg ir nedurni diedai būrėm kol sugebėjom padargą pakelt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindaugas.. Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 Aš bandžiau tuos pačius diskus tampyt, daugiau iš neturėjimo ką veikt ar iš smalsumo, nes man tai kaip ir nė prie ko. Labiausiai buvo įdomu valdymo ypatumai. Jei tiksliau man kaip mačiusiam technikos ne vieną geležą ir šeip su inžineriniu mastymu buvo įdomu ant kiek intuityvus ir perprantamas valdymas ... na tam filmuke baisiausio ta prasme nėra na ir kaip traukia taip pat smagu pabandyt Geras renginukas buvo, kitam lauke mažiukus drožėm 60-115ag "kartingus" na bet čia jau ne į temą man žinoma smagiausia buvo palikti tą ražieną traktoristų žaidimams su skirtingais kombainais Grįžtant prie filmuko tai kai atėjo mano eilė su Magnumu pralėkt tai jis taip sunkiai kvėpavo, mat kai tiek daug žmonių praeina, prispaudo visokių knopkių kiek tik randa... Na bet šiek tiek pamąstęs išmasčiau ką daryt kad eitu kaip priklauso Fendukas tikrai nebuvo didžiausias dusulys iš tų ką ten bandžiau (jei jau rėžt teisybę tai tikrai smagiai traukė). Mano skoniu valdymas per daug navarotnas, nes ta pati situacija papuolė, primaygyta bile ko tai ilgai dviese lyg ir nedurni diedai būrėm kol sugebėjom padargą pakelt Suintrigavai dabar. Tai destyk traktorius pagal trauka nuo geriausio iki blogiausio. Kad zmones klaidos nepadarytu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 Jei imciau ratini. tai tarp magnum ir fendt blaskyciaus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 Jei imciau ratini. tai tarp magnum ir fendt blaskyciaus jei kalba apie 300ag, tai šiuo metu blaškomės tik apie magnum... jei fendtas idėtų BENT 8 ltr turio variklį, tada dar ir apie tą pamastyčiau... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 Kada apie ratini nesiblaskau siuo metu tai marke temos neatitinka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Sausio 10, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 10, 2013 Kada apie ratini nesiblaskau siuo metu tai marke temos neatitinka tarp neratinių manau kur kas lengviau blaškytis pasirinkimo prasme Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 11, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2013 Kada apie ratini nesiblaskau siuo metu tai marke temos neatitinka tarp neratinių manau kur kas lengviau blaškytis pasirinkimo prasme Nėra net abejonės, kad vikšruočių šviesi ateitis, ypač didesniuose ūkiuose, kurie gali traktorių sau leisti naudoti vien žemės dirbimui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
panjabis Paskelbta Sausio 11, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2013 o ar negali buti ateitis zemasleges padangos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 11, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2013 Manau ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 11, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2013 o ar negali buti ateitis zemasleges padangos? Jei padangos, tai jau dabartis. Jei padangų slėgio reguliavimo sistemos, tai jau irgi šiandiena. Tik neaišku ant kiek jos pasiteisins dėl gedimų pasekmių. Bet vienaip ar kitaip vikšruočio sukibimas ir dirvos minimas jau kitas gerokai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kaponė Paskelbta Sausio 11, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 11, 2013 Gal ateitis tokia ??? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Gal ateitis tokia ??? Genialu tai kas paprasta. Tik kaži ar kokia karo pramonė iki šiol to neišbandė. Gumos deformacijos labai jau didelės gaunas ir kaži kaip su ilgaamžiškumu tokio reikalo būtų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 karo pramonei tokios sukurtos http://www.youtube.com/watch?v=4jYcX_D09ig Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Tik idomu kaip atrodytu tie ratai pilni purvo. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 o ar negali buti ateitis zemasleges padangos? Arba viksruocio ir ratinio hibridas. Sudetingesne sistema, bet turinti ir savo + Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Tik idomu kaip atrodytu tie ratai pilni purvo. Ir dar pašalus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Šiaip tai purvyne, o ypač balą kokią apvažiuojat, su vikšruočiu užklimpt tikimybė neką mažesnė. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Paprastai viksras vaziuoja ten kur ratinis nebepavaziuoja, buna kad ten ir pasilieka, taciau apie lygias galimybes pravazumo atzvilgiu gal jau nebekalbekim, nes tai du apsoliuciai skirtingi dalykai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Jei nesikarščiuotum, būtų paprasčiau. Vikšru artėji prie klampynės, suki į dešinę ar kairę. Kas atsitinka? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Ziurint koks remas, jei nelauztas, paprastai vaziuoji tiesiai, nes nebepasisuka, As nesikarsciuoju, tik nirstu kai akivaizdziai bandai sumenkinti tikrai pranasesni darbini arkli. Klampynes yra kita tema, ju turetu nebuti visai, jei kalbi apie idealu traktoriu tai pakalbekim ir apie idealu lauka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Bulvinykas Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Aš nieko nemenkinu ir niekada nerašiau, kad vikšruotis blogai. Tik sakau, kad idealių traktorių nebūna. Nors paskaičius tavo mintis, darosi aišku, net kas gamina tą vienintelį ir nepakartojamą. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 12, 2013 Jis man perdidelis, as ziuriu i segmenta iki 400 Bet ne ta tema Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2013 Šiaip tai purvyne, o ypač balą kokią apvažiuojat, su vikšruočiu užklimpt tikimybė neką mažesnė. Šiaip tuo reikalu apie vakariečius nežinau kaip, bet man rodos jie tikrai aukštesni nei buvo ruski. Bėda dėtukų buvo tame, kad jie buvo seni ir prastai keldavo hidraulika ir labai žemi. Per klampynes greičiau užklimpsta, nei spėji pakelti padargą. Be to bėda buvo žemas padargo prikabinimas, kas irgi prisideda prie greitesnio klimpimo. Kodėl dabartiniai turėtų greičiau užklimpti už ratinį? Visų pirma jie važiuos ten kur ratinis nebevažiuos. Na nebent į kokią visišką pelkę. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dova07 Paskelbta Sausio 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2013 Tai soucy track ar koks ten kitas pvadinimas sistema 4 padangu keitimas i 4 vikšrus ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti