Jump to content

GEDIMAI


Recommended Posts

Prieš 11 valandų, Augunstas pranešimas:

200 ;)

Plieno atleidimas. Uzgrūdintas plienas atleidziamas siekiant sumazinti grūdinimo įtempimus, kartu ir trapumą, bei padidinti jo plastiskumą ir smūginį tąsumą (ûr.3.3.3). Atleidimas yra galutinis plienų terminio apdorojimo procesas, kurio metu gaminiui suteikiamos reikiamos savybės. Didziausią įtaką plieno savybėms turi atleidimo temperatūra. Atsizvelgiant į atleidimo temperatūrą, skiriami trys atleidimo būdai:

zemas, vidutinis ir aukstas atleidimas.

zemojo atleidimo temperatūra dazniausiai yra 150-250 0 C ribose. Islaikymo trukmė sioje temperatūroje 1-2,5 val. (stambiems gaminiams gali būti ilgesnė)

Vidutinis atleidimas atliekamas 350-500 0 C temperatūroje. Orientacinė detalių islaikymo trukmė siose temperatūrose - 1-2 val.

Aukstas atleidimas atliekamas 500-680 0 C temperatūroje. Islaikymo trukmė, priklausomai nuo gaminio masės, sudaro 1-6 val. (labai stambioms detalėms - kelias desimtis val.).

Atkaitinant siekiama metalo struktūrą priartinti prie pusiausvyrinės (nurodytos pusiausvyrinėse lydinių būvio diagramose). Atkaitintas metalas yra minkstas ir plastiskas. Jame nėra vidinių įtempimų. Atkaitinimo temperatūra parenkama atsizvelgiant į atkaitinimo tikslą ir metalo cheminę sudėtį. Ausinimas paprastai būna lėtas - 30 - 200 0 C/h ribose.

Atkaitinami lydiniai ilgai laikomi aukstoje (artimoje lydymosi) temperatūroje  ;) 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 2 valandas, arunis pranešimas:

Atkaitinami lydiniai ilgai laikomi aukstoje (artimoje lydymosi) temperatūroje  ;)

Spaguotis norit , kodel garsusis gamintojas mersedes-benz neleidzia kaitint kai kuriu detaliu tik iki 200 laipsniu ?? neveltui tas  yra  rodmuo -galioja ir pas rusus ir vokiecius . 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 13 minutes , Augunstas pranešimas:

Spaguotis norit , kodel garsusis gamintojas mersedes-benz neleidzia kaitint kai kuriu detaliu tik iki 200 laipsniu ?? neveltui tas  yra  rodmuo -galioja ir pas rusus ir vokiecius . 

 

Prie ko cia spaguotis, yra teorija, yra ir praktika, jei paimsi standartinius lydinius prieinamus eiliniam zmogui tai sitie dalykai kaip ir i tema, bet jei tamsta pradedi lysti i kazkokius super duper, made in "Mercedes-Benz" ar is vis kur "net analogov v mire"  tai ten ne tik apie sudeti, bet ir apie apdirbimo rezimus informacijos negausi

Cia kalba buvo apie spyruokle 6-7mm storio ir 1,5-2cm ilgio o bandot lyginti su kaskokia tai super duper detale

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 11 valandų, one pranešimas:

Sveiki. Valmetukas. Varo para per alsuokly, dingsta tepalas, keiciau tepalus, filtrus, tai kuras juodas. Kapitalinis ar dar neskubet?

Kai toks standartinis paklausimas , tai tūrėtų but ir standartinis atsakymas  :D  . O jei rimtai tai šalia to būtina paminėt : a. Mh skaičius ; b. tiksliai , kokią buzę pylėt į karterį; c. kaip dažnai ja keitėt ; d. kaip seniai problem atsiradus . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 18 valandų, arunis pranešimas:

Prie ko cia spaguotis, yra teorija, yra ir praktika, jei paimsi standartinius lydinius prieinamus eiliniam zmogui tai sitie dalykai kaip ir i tema, bet jei tamsta pradedi lysti i kazkokius super duper, made in "Mercedes-Benz" ar is vis kur "net analogov v mire"  tai ten ne tik apie sudeti, bet ir apie apdirbimo rezimus informacijos negausi

Cia kalba buvo apie spyruokle 6-7mm storio ir 1,5-2cm ilgio o bandot lyginti su kaskokia tai super duper detale

Pritariu Arūnui. Kaiptik toks gamintojas turėtų užtikrinti kad ties 200 dar niekam nieks nenutiktų. Netgi plastikams ir gumoms. Tuolabiau kai kalbama trumpalaikį stresą.  Pvz esu Kačerginėje užsivirinęs stabdžių skystį kurio virimo temperatūrą  260. Ir ką -  toliau važiavo. 

O dėl plienų kas krimtot inžineriją A1 temperatūra ir ši diagrama turėtų būti įstrigusi. Plika akim pastebimi pokyčiai prasideda nuo 723.

 

a1.png

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2019-03-22 at 08:29, povilasg pranešimas:

Kaiptik toks gamintojas turėtų užtikrinti kad ties 200 dar niekam nieks nenutiktų. Netgi plastikams ir gumoms

Nereikia inzinerijos ,bet ta operacija daroma visur ir jei atsakinga detale reikia laikytis rezimo , man paciam buvo nuostaba kaip merso manuale irasytos temperaturu ribos . cia tik spyruokle uz 3eurus ,esme buvo pasispaguot su expertu ,pakelt jo lankomuma ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 18 valandų, Augunstas pranešimas:

Nereikia inzinerijos ,bet ta operacija daroma visur ir jei atsakinga detale reikia laikytis rezimo , man paciam buvo nuostaba kaip merso manuale irasytos temperaturu ribos . cia tik spyruokle uz 3eurus ,esme buvo pasispaguot su expertu ,pakelt jo lankomuma ;)

Smaikstuolis :-D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. JD 6600 Pastovėjo kelias savaites ir nebesikuria, siurblio kapitalinis darytas prieš kokias pora šimtų moto val.  Siurblys Lucas.

į siurblį iš bako paduota kurą, į forsunkes atrodo, kad purškia (tik neįsivaizduoju kokia norma turi būt). Kas galėtų būti? ir kam skirtas dačikas ant siurblio? (Kol kas bandau išsisukt be siurblio nuėmino ir vežimo ant stendo).

 

siurblys.jpg

Inkedsiurblys_LI.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 8 minutes , Kestc pranešimas:

Sveiki. JD 6600 Pastovėjo kelias savaites ir nebesikuria, siurblio kapitalinis darytas prieš kokias pora šimtų moto val.  Siurblys Lucas.

į siurblį iš bako paduota kurą, į forsunkes atrodo, kad purškia (tik neįsivaizduoju kokia norma turi būt). Kas galėtų būti? ir kam skirtas dačikas ant siurblio? (Kol kas bandau išsisukt be siurblio nuėmino ir vežimo ant stendo).

 

siurblys.jpg

Inkedsiurblys_LI.jpg

Gesinimo voztuvas. Turetu pliusas ateit kai kuri ir uzkurtam.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kam yra taip buvę. 

CASE MXM 2004. Įjungus darbini ir važiuojant, kai pasiekia ties 1600-1700 apsukų nukrenta variklio apsukos ir vel pakyla. Trumpai tariant šokinėja variklio apsukos.

Kad galetu dsrbuotis Sumainiau darbinio ir blokiruotes selenoido laidus. Viskas gerai. Tik beda kad tada darbini jungi su blokiruotes migtuku, plius skaudžiai pasileidžia.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 20 valandų, Kestc pranešimas:

Sveiki. JD 6600 Pastovėjo kelias savaites ir nebesikuria, siurblio kapitalinis darytas prieš kokias pora šimtų moto val.  Siurblys Lucas.

į siurblį iš bako paduota kurą, į forsunkes atrodo, kad purškia (tik neįsivaizduoju kokia norma turi būt). Kas galėtų būti? ir kam skirtas dačikas ant siurblio? (Kol kas bandau išsisukt be siurblio nuėmino ir vežimo ant stendo).

 

siurblys.jpg

Inkedsiurblys_LI.jpg

Kai kuri,duma rodo nors koki per kamina ar ne? Gal dyzelis ,,pasedo,, ir dabar reikia sistema nuorinti. Supratau,kad forsunkes buvai atsisukes,bet ir nuorinus nevisi lengvai kuriasi,dar reikia pasukti,kol pradeda kibti. Tas daviklis,jei ten gesinimo voztuvas turetu kuriant vaikscioti(traukinetis) jei veikia. ir turetu bent jau kibti,bet iskart uzgesti,vel kibti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žinot ar JD3050 90ag. tokio pat galingumo kaip ir Mtz 82.1su turbina? Nupirkom Jd galvojom bus drutesnis už Mtz bet pasirodo kad net silpnesnis. Situacija tokia ,kad turim 3korpusu plūgą tai galvojam kad neverta prie JD kabinti, tai arem su Mtz,bet bebaigiant lauką prapute Mtz galvutės tarpinę liko keliasdešimt arų nu ką reikia pabaigti su jd,o tas net nepasiekia tokio greičio su 3korpusu plūgu kaip Mtz. Tai ar čia jau JD toks ir yra ar kažkas jam negerai (gedimas ar koks kuras prisuktas)?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 14 minutes , Egk100 pranešimas:

Gal kas žinot ar JD3050 90ag. tokio pat galingumo kaip ir Mtz 82.1su turbina? Nupirkom Jd galvojom bus drutesnis už Mtz bet pasirodo kad net silpnesnis. Situacija tokia ,kad turim 3korpusu plūgą tai galvojam kad neverta prie JD kabinti, tai arem su Mtz,bet bebaigiant lauką prapute Mtz galvutės tarpinę liko keliasdešimt arų nu ką reikia pabaigti su jd,o tas net nepasiekia tokio greičio su 3korpusu plūgu kaip Mtz. Tai ar čia jau JD toks ir yra ar kažkas jam negerai (gedimas ar koks kuras prisuktas)?

Lipdukas ant kopoto nieko nereiskia. Sukimo momenta o ne arklius palygink ir viskas aisku pataps. 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 18 valandų, Raimis45 pranešimas:

Gal kam yra taip buvę. 

CASE MXM 2004. Įjungus darbini ir važiuojant, kai pasiekia ties 1600-1700 apsukų nukrenta variklio apsukos ir vel pakyla. Trumpai tariant šokinėja variklio apsukos.

Kad galetu dsrbuotis Sumainiau darbinio ir blokiruotes selenoido laidus. Viskas gerai. Tik beda kad tada darbini jungi su blokiruotes migtuku, plius skaudžiai pasileidžia.

 

Tai niekas neturit variantu? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...