Jump to content

Traktoriu amortizacijos


1221

Recommended Posts

  • Atsakymai 88
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose.

Visiškai teisus kolega esat. :eusa-clap: Be priekinės amortizacijos traktoriaus priekinis tiltas dirba realiai vos ne vienu ratu, nes dėl dirvos nelygumų kažkuris iš ratų beveik neturi sukibimo su dirva. Nes laisvai svyruodami ratai nespėja kopijuoti dirvos. Kely viskas tas pats, tik greičiai kiti. Grūdus pasikraunu su frontaliniu ir dėl labai didelės priekinio tilto apkrovos išjungiu amortizaciją, jinai Fendt tada būna nuleista. Būna, kad išvažiuoju su puspriekabe pamiršęs įjungti amortizaciją. Nėr ko nei lygint stabilumui. Viskas pasimato per pirmus šimtus metrų važiavimo. Tik su įjungta amortizacija visuose lauko darbuose ir transporte.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visais atvejais maloniau su martizacija, tik pastebejau su fendt ariant kai galuose apsisukinejo kartais kai pakeltas plugas traktorius "sviruoja" ir jaucias lyg tilto cilindriukai iki "galo atsimustu" tai kazkaip gaila ju

Man tas pats buvo kol svorio neturėjau, dabar nebeatsimuša, nes dirbu su svoriu arba krautuvu. Kadangi svoris jau nemažas pas tave, tai matyt reiktų mažint greitį apsisukinėjant kur labai nelygu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 metų...
  • po 4 savaičių...

claas turbut minksciausias. kas is to, kad kiti deda oro pagalves, kurios buna tik ant 2 kampu, nors kabina yra laikoma ant 4. 2 buna amortizuoti, o kiti 2 prisukti kietai. jokio komforto nelieka. claas deda visuose 4 amortizatorius ir yra daug minkciau nei kitu su oru.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kabinos amortizacija labai daug minkštumo neduoda, sugeria gal smulkiasnius krestelėjimus, daugiausiai darbbo atlieka sostas, paskui tiltas, tada tik kabina. Pas mane kabinetas ant oro pagalvių, jos dvi bet viskas ten gerai, pakankamai komforto, su amortizatoriais kitas reikalas, bet gyvena žmonės ir su jais ir be jų, tai kiek kas išlepęs tiek ir norisi patogumų :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...