vaidas.p Paskelbta Lapkričio 12, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 12, 2010 Dirbu tik su amortizacija , nes JD 7820 ji neišsijungia . Transporte įsisupa ne dėl amortizacijos - įsisupa ant padangų , o amortizacija kaip tik dusina įsisupimą ... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose. Visiškai teisus kolega esat. Be priekinės amortizacijos traktoriaus priekinis tiltas dirba realiai vos ne vienu ratu, nes dėl dirvos nelygumų kažkuris iš ratų beveik neturi sukibimo su dirva. Nes laisvai svyruodami ratai nespėja kopijuoti dirvos. Kely viskas tas pats, tik greičiai kiti. Grūdus pasikraunu su frontaliniu ir dėl labai didelės priekinio tilto apkrovos išjungiu amortizaciją, jinai Fendt tada būna nuleista. Būna, kad išvažiuoju su puspriekabe pamiršęs įjungti amortizaciją. Nėr ko nei lygint stabilumui. Viskas pasimato per pirmus šimtus metrų važiavimo. Tik su įjungta amortizacija visuose lauko darbuose ir transporte. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Visais atvejais maloniau su martizacija, tik pastebejau su fendt ariant kai galuose apsisukinejo kartais kai pakeltas plugas traktorius "sviruoja" ir jaucias lyg tilto cilindriukai iki "galo atsimustu" tai kazkaip gaila ju Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Jei yra toks jausmas manyciau truksta svorio ant priekio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Maniskiam ant priekines pakabos max. apkrovimas 2000kg, as vaziuoju su 1800kg, sekantis yra rodos 2500, tad didesnio kabintis jau nebegaliu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 šeip ariant geriau išjungt tą amortizaciją. O koks traktorius ta prasme kiek arklių, koks plūgas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
performance Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 fendt 820, rabe albatros 5 plunksninem verstuvem 120 rodos remu. Cia tik apsisukinejant, iskelus pluga, neistisai, bet tikrai pasijaucia kartais. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 14, 2010 Visais atvejais maloniau su martizacija, tik pastebejau su fendt ariant kai galuose apsisukinejo kartais kai pakeltas plugas traktorius "sviruoja" ir jaucias lyg tilto cilindriukai iki "galo atsimustu" tai kazkaip gaila ju Man tas pats buvo kol svorio neturėjau, dabar nebeatsimuša, nes dirbu su svoriu arba krautuvu. Kadangi svoris jau nemažas pas tave, tai matyt reiktų mažint greitį apsisukinėjant kur labai nelygu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kulka Paskelbta Rugsėjo 10, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 10, 2021 sveiki kolegos tai kuris traktorius turi komfortiškiausią darbą laukuose bei kelyje? su visa amortizacija galios diapazonuose apytiksliai: nuo 100 iki 150ag. nuo 150 iki 230ag. ir nuo 230 iki 300ag. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
constant Paskelbta Spalio 5, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 5, 2021 sunkiausias su ilgiausia baze. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
homer Paskelbta Spalio 5, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 5, 2021 claas turbut minksciausias. kas is to, kad kiti deda oro pagalves, kurios buna tik ant 2 kampu, nors kabina yra laikoma ant 4. 2 buna amortizuoti, o kiti 2 prisukti kietai. jokio komforto nelieka. claas deda visuose 4 amortizatorius ir yra daug minkciau nei kitu su oru. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Spalio 5, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 5, 2021 Prieš 9 valandas, homer pranešimas: claas deda visuose 4 amortizatorius ir yra daug minkciau nei kitu su oru. ne tik claas deda, bet ten jau papildomos opcijos, nors irgi laaabai minkštai važiuoja Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
constant Paskelbta Spalio 6, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 6, 2021 kabinos amortizacija labai daug minkštumo neduoda, sugeria gal smulkiasnius krestelėjimus, daugiausiai darbbo atlieka sostas, paskui tiltas, tada tik kabina. Pas mane kabinetas ant oro pagalvių, jos dvi bet viskas ten gerai, pakankamai komforto, su amortizatoriais kitas reikalas, bet gyvena žmonės ir su jais ir be jų, tai kiek kas išlepęs tiek ir norisi patogumų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
manttys Paskelbta Spalio 6, 2021 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 6, 2021 labai daug reiškia padangos. Labai. pakeitus taurus į treborg važiavimas kardinaliai pasikeite M&M 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti