1221 Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 kaip manot didesnis pliusas amortizuojanti kabina ar priekinis amortizuojantis tiltas ?mano uki buvo lentele kur paprasti abu kur amortizuojantis priekinis tiltas kur kabina tai kur vienas amortizuojantis geresniai rezultatai buvo kur kabina amortizuojanti priekinis tiltas paprastas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Geriausia tai kur abu variantai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 faktas, turi buti abu variantai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 jap, abu variantai idealus variantas. Nupirkom artojui jd8430, bet sakė į nieką nekeis savo case su abiem variantais. Važiavima lygina su automobiliu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
1221 Paskelbta Sausio 13, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt as tai tilta rinkciaus pirmiau, o kabina paskui. Juk tiltas tai apsaugos visa traktoriu nou smugiu, nelygumu,tuo paciu ir tave, o kabina tai tik tave, bet pats traktorius sokines kratysis. As vienareiksmiskai tik uz tilta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt as tai tilta rinkciaus pirmiau, o kabina paskui. Juk tiltas tai apsaugos visa traktoriu nou smugiu, nelygumu,tuo paciu ir tave, o kabina tai tik tave, bet pats traktorius sokines kratysis. As vienareiksmiskai tik uz tilta papriestarausiu kabina arciau galinio tilto, o ten amortizacijos nera. mano nuomone, arba abu, arba kabina, ypac ant oro pagalviu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Mano manimu reikia saugot ir traktoriu ir save. Jeigu tie malonumai kartu sudejus tekainuoja tik 15000lt, tai pagalvojus uz tokia suma naujo stuburo ir nervu su visom pasekmem nenupirksi. As asmeniskai nesuprantu ukininku kurie linke pataupyti butent ant tu dalyku kas kazkiek saugotu ju darbuotoju ar ju paciu sveikata. Nemylit oi nemylit saves. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt as tai tilta rinkciaus pirmiau, o kabina paskui. Juk tiltas tai apsaugos visa traktoriu nou smugiu, nelygumu,tuo paciu ir tave, o kabina tai tik tave, bet pats traktorius sokines kratysis. As vienareiksmiskai tik uz tilta papriestarausiu kabina arciau galinio tilto, o ten amortizacijos nera. mano nuomone, arba abu, arba kabina, ypac ant oro pagalviu. kuriu traktoriu buna kabinos amortizacija ant oro pagalves? JD lyg ir ant hidraulio.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt as tai tilta rinkciaus pirmiau, o kabina paskui. Juk tiltas tai apsaugos visa traktoriu nou smugiu, nelygumu,tuo paciu ir tave, o kabina tai tik tave, bet pats traktorius sokines kratysis. As vienareiksmiskai tik uz tilta papriestarausiu kabina arciau galinio tilto, o ten amortizacijos nera. mano nuomone, arba abu, arba kabina, ypac ant oro pagalviu. kuriu traktoriu buna kabinos amortizacija ant oro pagalves? JD lyg ir ant hidraulio.... Fendt ir MF Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 jap, abu variantai idealus variantas. Nupirkom artojui jd8430, bet sakė į nieką nekeis savo case su abiem variantais. Važiavima lygina su automobiliu Na man dar neteko matyt tokių auto kur važiavimo komfortas kaip naujam traktoriuj. Gal ir yra kokiuos 600-sotuos Mersuos su navarotais, bet šiaip nelabai. su traktorium išdirbi po 14 val nepavargsti, o su auto nukanki į kokį Kauną ir sugrįžti mediniu stuburu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 o kokios mazdaug kainos kiek kaina prisideda amortizuojancio tilto ir kokia kaina amortizuojancios kabinos? amortizuojantis tiltas 10.000lt kabina 5.000lt as tai tilta rinkciaus pirmiau, o kabina paskui. Juk tiltas tai apsaugos visa traktoriu nou smugiu, nelygumu,tuo paciu ir tave, o kabina tai tik tave, bet pats traktorius sokines kratysis. As vienareiksmiskai tik uz tilta papriestarausiu kabina arciau galinio tilto, o ten amortizacijos nera. mano nuomone, arba abu, arba kabina, ypac ant oro pagalviu. kuriu traktoriu buna kabinos amortizacija ant oro pagalves? JD lyg ir ant hidraulio.... Fendt ir MF Raimi jau reklamuoji savo produkcija Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 nereklamuoju. yr toks variantas, ir tiek. vieniem modeliam standartas, kitiem papildoma iranga. esme tame, kad yra MF be jokios amortizacijos, tai juos keikia baisiau nei mtz... o su kabina ant oro pagalviu MF jau vertas demesio, bent dirbancio su juo,zodziais. tampo 4t Damman purkstuva... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vaidas.p Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Gal tada geriau vikšrinis , nereikės nei oro pagalvės , nei tilto amortizuojančio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 nereklamuoju. yr toks variantas, ir tiek. vieniem modeliam standartas, kitiem papildoma iranga. esme tame, kad yra MF be jokios amortizacijos, tai juos keikia baisiau nei mtz... o su kabina ant oro pagalviu MF jau vertas demesio, bent dirbancio su juo,zodziais. tampo 4t Damman purkstuva... tai jei ant oro pagalviu tai cia panasi sistema kaip furuose kabinos juda..... o kokia eiga ju? JD reklamuojasi kad 10cm Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 nereklamuoju. yr toks variantas, ir tiek. vieniem modeliam standartas, kitiem papildoma iranga. esme tame, kad yra MF be jokios amortizacijos, tai juos keikia baisiau nei mtz... o su kabina ant oro pagalviu MF jau vertas demesio, bent dirbancio su juo,zodziais. tampo 4t Damman purkstuva... tai jei ant oro pagalviu tai cia panasi sistema kaip furuose kabinos juda..... o kokia eiga ju? JD reklamuojasi kad 10cm tikrai nematavau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 nereklamuoju. yr toks variantas, ir tiek. vieniem modeliam standartas, kitiem papildoma iranga. esme tame, kad yra MF be jokios amortizacijos, tai juos keikia baisiau nei mtz... o su kabina ant oro pagalviu MF jau vertas demesio, bent dirbancio su juo,zodziais. tampo 4t Damman purkstuva... tai jei ant oro pagalviu tai cia panasi sistema kaip furuose kabinos juda..... o kokia eiga ju? JD reklamuojasi kad 10cm tikrai nematavau galvoju imti su amortizuotu tiltu , del kabinos neapsisprendziu... kogeros reikalingas dalykas visgi galine asis juk visiskai neturi amortizacijos tai gelbetu tik sedyne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Jokio skirtumo,ant oro,ar ant tepalo ir eiga kokia.Jei nėra priekinio amortizuojančio tilto,o tik kabina,tai labai jau apgaulingas saugumo jausmas.Juk traktorius visvien kratosi,gali net nepajusti,kaip griovy atsidursi. Beto,amortizuojanti kabina nedidina traukos,o tiltas šitą dalyką pagerina. Jei tektų rinktis,pirmiausia galvočiau apie tiltą,o po to apie kabiną.Juk visas kratymas iš priekio atsiranda,o ir galinių ratų šokinėjimą priekinis tiltas kažkiek sugeria. O jei aplinkybės leidžia,žinoma,abu privalumus reikia imt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Jokio skirtumo,ant oro,ar ant tepalo ir eiga kokia.Jei nėra priekinio amortizuojančio tilto,o tik kabina,tai labai jau apgaulingas saugumo jausmas.Juk traktorius visvien kratosi,gali net nepajusti,kaip griovy atsidursi. Beto,amortizuojanti kabina nedidina traukos,o tiltas šitą dalyką pagerina. Jei tektų rinktis,pirmiausia galvočiau apie tiltą,o po to apie kabiną.Juk visas kratymas iš priekio atsiranda,o ir galinių ratų šokinėjimą priekinis tiltas kažkiek sugeria. O jei aplinkybės leidžia,žinoma,abu privalumus reikia imt. kaip gali priekinis tiltas sugerti galinio tilto sokinejima? galvok ka rasai....... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kaip "amortizuojanciu tiltu karo veteranas" i gincus nesivelsiu. Pasakysiu tik tiek.:Jei nori komforto pradek nuo sedynes tada amortizuojanti kabina. Priekinio tilto amortizacija buvo sugalvota kaip priemone priekiniu ratu sukibimui pagerinti, tuo paciu ir traukos charakteristikoms pagerinti. Ir siandien tai yra pagrindine jos paskirtis (zinoma ir komforto lygiui tai turi teigiamos itakos) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Jokio skirtumo,ant oro,ar ant tepalo ir eiga kokia.Jei nėra priekinio amortizuojančio tilto,o tik kabina,tai labai jau apgaulingas saugumo jausmas.Juk traktorius visvien kratosi,gali net nepajusti,kaip griovy atsidursi. Beto,amortizuojanti kabina nedidina traukos,o tiltas šitą dalyką pagerina. Jei tektų rinktis,pirmiausia galvočiau apie tiltą,o po to apie kabiną.Juk visas kratymas iš priekio atsiranda,o ir galinių ratų šokinėjimą priekinis tiltas kažkiek sugeria. O jei aplinkybės leidžia,žinoma,abu privalumus reikia imt. kaip gali priekinis tiltas sugerti galinio tilto sokinejima? galvok ka rasai....... Aš apie visą traktorių,o ne tamstos užpakalį. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Jokio skirtumo,ant oro,ar ant tepalo ir eiga kokia.Jei nėra priekinio amortizuojančio tilto,o tik kabina,tai labai jau apgaulingas saugumo jausmas.Juk traktorius visvien kratosi,gali net nepajusti,kaip griovy atsidursi. Beto,amortizuojanti kabina nedidina traukos,o tiltas šitą dalyką pagerina. Jei tektų rinktis,pirmiausia galvočiau apie tiltą,o po to apie kabiną.Juk visas kratymas iš priekio atsiranda,o ir galinių ratų šokinėjimą priekinis tiltas kažkiek sugeria. O jei aplinkybės leidžia,žinoma,abu privalumus reikia imt. kaip gali priekinis tiltas sugerti galinio tilto sokinejima? galvok ka rasai....... Aš apie visą traktorių,o ne tamstos užpakalį. " ir galinių ratų šokinėjimą priekinis tiltas kažkiek sugeria.' pagrisk savo teigini o ne rasinek cia nesamones apie uzpakalius Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kai priekinis ratas įvažiuoja į duobę,jaučiasi ant sėdynės sėdint?Žinoma,kad taip. O kai galinis ratas į duobę įvažiuoja,priekyje jau,tipo nesijaučia?Paprasčiausiai pasivažinėk su traktorium,turinčiu amortizuojantį tiltą ir pažiūrėk,ką jis daro. Beje,dar argumentas,gal tamstai ir naujiena bus,bet daugumoos dabartinių traktorių svorio sąntykis tarp ašų artimas 50:50. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 13, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 13, 2009 Kai priekinis ratas įvažiuoja į duobę,jaučiasi ant sėdynės sėdint?Žinoma,kad taip. O kai galinis ratas į duobę įvažiuoja,priekyje jau,tipo nesijaučia?Paprasčiausiai pasivažinėk su traktorium,turinčiu amortizuojantį tiltą ir pažiūrėk,ką jis daro. Beje,dar argumentas,gal tamstai ir naujiena bus,bet daugumoos dabartinių traktorių svorio sąntykis tarp ašų artimas 50:50. anokia cia naujiena taciau priekinis tiltas turi tik vertikaliaja amortizacija, todel kad jis minkstintu zenkliai smugius tenkancius galiniai asiai butu daugiau nei naivu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti