Algis... Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose. Tas irgi tiesa, stengiuosi laukuose palaikyti kuo mazesni slegi(zinoma proto ribose), kas kratuma sumazina iki keliu kartu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose. Tas irgi tiesa, stengiuosi laukuose palaikyti kuo mazesni slegi(zinoma proto ribose), kas kratuma sumazina iki keliu kartu Kai zinau kad nereiks nieko sunkaus kelt ar puspriekabes kabint, isleidziu ora iki 0,7 bar (galima ir iki 0,6 bet nesinori bandymu atlikti savo kailiu, o didelio skirtumo tarp 0,7 ir 0,6 nepasijaus) galinese padangose, priekyje apie 1 bar, sukibimas pagereja, kratumas sumazeja. Dabar beveik visu rimtu gamintoju minimali leidziama riba yra 0,6 bar. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
1221 Paskelbta Sausio 14, 2009 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 nieko sunkiai nekeliant ka turi galvoje? ka darydamas isleidi ora? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 nieko sunkiai nekeliant ka turi galvoje? ka darydamas isleidi ora?kultivuodamas, na ir ariant, nes plugas nesunkus, siaip jei iki puses tonos keliant as "skaitau" lengvas kelimas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 O tai man visada kirba klausimėlis, koks turėtu būti slėgis padangose? Knygoje ten labai mandrai parašyta, tad klausiau servizisto, o tas nieko doro taippat nepatarė..... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 pabandysiu ideti vaizdine medziaga jei neiseis dovanokit Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Aurimas Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 aciu uz pataisyma pirmas kartas nepavyko, kazko nedadariau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 pabandysiu ideti vaizdine medziaga jei neiseis dovanokit gaila neryski tokia, bet mintis aiski Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ukius_bulvinskis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 O tai man visada kirba klausimėlis, koks turėtu būti slėgis padangose? Knygoje ten labai mandrai parašyta, tad klausiau servizisto, o tas nieko doro taippat nepatarė.....Slegis turi buti minimalus, bet svoris neturi virsyti leistinos apkrovos padangai. Prie skirtingo slegio skirtingas leidziamas svoris. Transporto darbuose geriau tinka aukstesnis slegis (mazesne lietimosi plotas, lengviau rieda).Dabar pvz, zinau kad tarkim galinei asiai (kartu su pakeltu padargu) tenka 4 tonos svorio, tada is lenteles (kiekvienai padangai skirtingai) http://www.michelinag.com/agx/en-US/pro ... its=Metric imu tas reiksmes kurios virsija 2 tonas, na ir pagal greiti (kadangi dirbi lauke tai galima imti 30 km/h) man iseina 0,6-0,8 bar tam tarpe. Tai vat, viskas ka reik zinot tai galines asies (arba priekines) apkrova ir padangos parametrus... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 pabandysiu ideti vaizdine medziaga jei neiseis dovanokit gaila neryski tokia, bet mintis aiski \Vylukas truputi prasove. kabina labiau slopina, nei tiltas. diagramoj Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 pabandysiu ideti vaizdine medziaga jei neiseis dovanokit gaila neryski tokia, bet mintis aiski \Vylukas truputi prasove. kabina labiau slopina, nei tiltas. diagramoj vyliukas kazkoks labai piktas buvo nors ir neteisus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 aciu uz pataisyma pirmas kartas nepavyko, kazko nedadariau cia new holland amortizacijos bandymai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 aciu uz pataisyma pirmas kartas nepavyko, kazko nedadariau cia new holland amortizacijos bandymai? is kur tas nuovokumas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 aciu uz pataisyma pirmas kartas nepavyko, kazko nedadariau cia new holland amortizacijos bandymai? is kur tas nuovokumas neaisku o jei rimtai tai kokiiu principu veikia kabinos amortizacija? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 14, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 14, 2009 Kartą teko su grūdais išvažiuoti išjungta priekio amortizacija. Jau už kylo laksčiau apie traktorių ratais ir po kabiną kuisiaus nesuprasdamas, kas čia per velnias atsitiko kad joju kaip arkliu ir jokio stabilumo. Pasirodo prikabinant priekabą nuleidau amortizaciją ir pamiršau pakelt (nuleista neveikia). Nebepadėjo nei kabinos amortizacija, nei pniaumatinė sėdynė. Taip kad visi tie pribambasai vienodai reikalingi dėl kratymų, o priekinė amortizacija dar ir dėl stabilumo, ypač esant 50 km/h greičiui, o ir sukibimą gerokai padidina dirvoj. Reziume, visų jūsų pasisakymuos yra tiesos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Jei galima reziumuosiu. 1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h. 2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" 3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 ir užsisek saugos diržus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Jei galima reziumuosiu.1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h. 2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" 3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu cia as drysciau papriestarauti ir nesutikti su jusu teiginiais traktoriaus be amortizuojancio tilto tikrai nepirkciau ir jis labiausiai pravercia kaip tik zemes dirbimuose o ne transporte Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 kaip ir neįžvelgiu jokio prieštaravimo. Transporte tokie saugumo reikalavimai kai greitis 50km/h tai privaloma tik tiek, o sukibimams (pvz skutant ar sėjalką didesniu greičiu tampant ko gero dar labiau tą pajaustum nei transporte (iki 40) taip, kad jokio prieštaravimo nėra Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 na man teko su bielkiu 1221 vandens bačką tampyt 10kūbų, tai ekstremalūs išbandymai. Jei bačka nepilna išvis ta bielki taso kaiptik nori. Vat idomu butu prikabint prie traktoriaus su visom amortizacijom. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Aš 10 kubų srutveži tampau arba su MXU 100 arba su maxxum 125 pastarasis amortizuota kabina, tai su juo net pamirštu, kad bačka užkabinta, aišku nėra tilto amortizuoto, bet padangos tikrai plačios.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 o mxu 100? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti