Jump to content

Traktoriu amortizacijos


1221

Recommended Posts

Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 88
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.
Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.
Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose.

Tas irgi tiesa, stengiuosi laukuose palaikyti kuo mazesni slegi(zinoma proto ribose), kas kratuma sumazina iki keliu kartu :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje kas liecia traktoriaus kratuma po visu amortizaciju ir t.t , nepaskutinej vietoj ir ratu baze (atsumas tarp asiu) . Kuo didesne tuo geriau. Galbut kazkiek nukencia posukio spindulis bet tai smulkmena. Vokiskieji JD tuo nepasizymi (ilgesne baze). Amerikonai jau kitas reikalas tik deja be kabinos amortizacijos.
Nepaskutinej vietoj ir ratu dydis, padangu plotis bei minkstumas, bei slegis padangose.

Tas irgi tiesa, stengiuosi laukuose palaikyti kuo mazesni slegi(zinoma proto ribose), kas kratuma sumazina iki keliu kartu :icon-wink:

Kai zinau kad nereiks nieko sunkaus kelt ar puspriekabes kabint, isleidziu ora iki 0,7 bar (galima ir iki 0,6 bet nesinori bandymu atlikti savo kailiu, o didelio skirtumo tarp 0,7 ir 0,6 nepasijaus) galinese padangose, priekyje apie 1 bar, sukibimas pagereja, kratumas sumazeja. Dabar beveik visu rimtu gamintoju minimali leidziama riba yra 0,6 bar.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai man visada kirba klausimėlis, koks turėtu būti slėgis padangose? Knygoje ten labai mandrai parašyta, tad klausiau servizisto, o tas nieko doro taippat nepatarė.....
Slegis turi buti minimalus, bet svoris neturi virsyti leistinos apkrovos padangai. Prie skirtingo slegio skirtingas leidziamas svoris. Transporto darbuose geriau tinka aukstesnis slegis (mazesne lietimosi plotas, lengviau rieda).

Dabar pvz, zinau kad tarkim galinei asiai (kartu su pakeltu padargu) tenka 4 tonos svorio, tada is lenteles (kiekvienai padangai skirtingai) http://www.michelinag.com/agx/en-US/pro ... its=Metric

imu tas reiksmes kurios virsija 2 tonas, na ir pagal greiti (kadangi dirbi lauke tai galima imti 30 km/h) man iseina 0,6-0,8 bar tam tarpe. Tai vat, viskas ka reik zinot tai galines asies (arba priekines) apkrova ir padangos parametrus...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kartą teko su grūdais išvažiuoti išjungta priekio amortizacija. Jau už kylo laksčiau apie traktorių ratais ir po kabiną kuisiaus nesuprasdamas, kas čia per velnias atsitiko kad joju kaip arkliu ir jokio stabilumo. Pasirodo prikabinant priekabą nuleidau amortizaciją ir pamiršau pakelt (nuleista neveikia). Nebepadėjo nei kabinos amortizacija, nei pniaumatinė sėdynė. Taip kad visi tie pribambasai vienodai reikalingi dėl kratymų, o priekinė amortizacija dar ir dėl stabilumo, ypač esant 50 km/h greičiui, o ir sukibimą gerokai padidina dirvoj. Reziume, visų jūsų pasisakymuos yra tiesos. :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei galima reziumuosiu.

1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h.

2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" :lol:

3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei galima reziumuosiu.

1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h.

2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" :lol:

3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu

cia as drysciau papriestarauti ir nesutikti su jusu teiginiais :icon-wink:

traktoriaus be amortizuojancio tilto tikrai nepirkciau ir jis labiausiai pravercia kaip tik zemes dirbimuose o ne transporte

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ir neįžvelgiu jokio prieštaravimo. Transporte tokie saugumo reikalavimai kai greitis 50km/h tai privaloma tik tiek, o sukibimams (pvz skutant ar sėjalką didesniu greičiu tampant ko gero dar labiau tą pajaustum nei transporte (iki 40)

taip, kad jokio prieštaravimo nėra :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...