Jump to content

Traktoriu amortizacijos


1221

Recommended Posts

  • Atsakymai 88
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

o nemėto? Nes su belarusu 1221, lygiu keliu vaziuojant ir tolygiai normaliai, bet jei vingiuotas kelias tai tąso, posūkiuose vos ne sustoji, kai 10kūbų telaškuojasi :icon-rolleyes:

nu as su 820 belarusu visa rudeni veziausi vandeni purkstuvui su xts 100, tai nepasakyciau kad meto ant posukiu... kad tampo tai jo ir isibeget reikia laiko...o 1221 manau galingesnis ir sunkesnis tai problemu neturetu but... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis....

Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis....

Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne :icon-wink:

100 mxu kokie 4500kg turetu but... jei svoriai 500 :icon-wink: tik speju :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis....

Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne :icon-wink:

100 mxu kokie 4500kg turetu but... jei svoriai 500 :icon-wink: tik speju :)

Na 1221 sveria apie 5t.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei galima reziumuosiu.

1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h.

2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" :lol:

3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu

Tai gi ir rašau, kad visi tie dalykai reikalingi ir prie viso to dar priekiniai svoriai, kurių neturiu, tai vežiojuos frontalinį. :icon-confused:
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Na kaip ir neradau spec temos apie si tech sprendima. Taigi beskaitant tema apie valtra traktorius chebra diskutuoja ar turi but lauke ijungta pr. tiltro amortizacija. Siemet teko susidurti su gana idomiu dalyku, konekesko dave pabandyti MF8680 ir servisinis pabreze butinai isjungti priekinio tilto amortizacija dirbant lauke o tarkim pasikalbejus su Sislavu jis bent jau fendt rekomenduoja tik su ijungta amortizacija. Na MF 8600 serija su fendt transmisija ir hidrauliska identiska 93x serijai o priekinis tiltas jau kito gamintojo. Tad ir galvoju jog cararo tiltu amortizacija naudinga tik keliuose o dana visais atvejais. O gal as klystu, ka manot :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Amortizacija priekinio tilto naudoju visur ir visada kur tiesiogiai nesikerta su ratu apkrautuvo panaudojimu,tai arimas, skutimas, ir t.t Tada jei dirbi su priekiniu tiltu apkrautuvas praranda savo efektyvuma.Valtrai oro pagalves laiko labai gerai,visos furos tuo pagrindu padarytos,turi viena nepatoguma norint vaziuot ant kieto tilto reikia atskirai gaisti laika ir uzkaisciuoti,mazas nepatogumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o as pastebejau priesinga dalyka kad tarkim transporte siubavimas atsiranda ties kazkur ~30km/h,na o padidinus virs 40km/h kaip tik issilygina ir daug maloniau vaziuoja taigi amortizacija nebutinai virs 40km/h :) gavoju taip yra del to jog dauguma vaziuoja tokiu greiciu ir kelyje issimusa tokio daznio nelygumus,gal as klystu pataisykit :icon-rolleyes: ........

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mano blevyzgas labai nesunku patikrinti (skirtingai nuo tavo ir kažkokio servizinio). Pasiimi kad ir mano ūkio žurnalus nuo pat 2000m ir skaitai kas buvo rašoma apie priekinius tiltus. Buvo vienu metu polemika JD vs NH TM. Pagrindinis ginčas už kurio taško TRAUKIA traktorių amortizuojantis tiltas vienu ir kitu atveju.. Tada pasirodė Valtra T ir dar kai kurie modeliukai. Tuo metu atrodė, kad pasaulis pasuko TM keliu. Po kiek laiko apie 2005-2006 viskas vėl pasikeitė prie maždaug šiuolaikinių sistemų. Jei kerti dar kikią nors kalbą tai prašukuok dar ir Profi, Topagrar ir susidarysi bendrą vaizdą, tada galėsim pasiginčyti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Amortizacija priekinio tilto naudoju visur ir visada kur tiesiogiai nesikerta su ratu apkrautuvo panaudojimu,tai arimas, skutimas, ir t.t Tada jei dirbi su priekiniu tiltu apkrautuvas praranda savo efektyvuma.Valtrai oro pagalves laiko labai gerai,visos furos tuo pagrindu padarytos,turi viena nepatoguma norint vaziuot ant kieto tilto reikia atskirai gaisti laika ir uzkaisciuoti,mazas nepatogumas.

o neuztektu knopke paspausti, kad tiltas butu isjungtas ir standus? :eusa-think: bent pas mus taip yra... ir jokiu kaisciu nepastebejau :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose.

Tai nori pasakyti , kad bet kokio gamintojo darbui lauke nera reikalo isjungineti tos amortizacijos. Na zinoma kur reikalingas ratu apkrautuvas cia jau kitaip bet prikabinamam tarkim skutikui juk kur kas efektiviau ir suprantama maloniau paciam vadylai kai tiltas amortizuoja.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose.

Tai nori pasakyti , kad bet kokio gamintojo darbui lauke nera reikalo isjungineti tos amortizacijos. Na zinoma kur reikalingas ratu apkrautuvas cia jau kitaip bet prikabinamam tarkim skutikui juk kur kas efektiviau ir suprantama maloniau paciam vadylai kai tiltas amortizuoja.

Kiek pamenu apie 2003 buvo rekomenduojam išjungti amortizavima ariant, kad jėginis pozicinis neišprotėtų, nemanau, kad kas pasikeitė nuo tų laikų. Šeip mano kuklia nuomone amortizacija puikus dalukas dirbant su prikabinamais padargais, prastai su pakabinamais (nekalbant apie purkštuvus tręštuvus) gal reikėtų apie skirtingus galios diapazonus. Tarkim kur 140 o kur 300ag visai skirtinga situacija, skirtingi padargai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...