Kowboy Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 o mxu 100? MXU 100 lauke traukia gerai, na pas mane dar ir su iterpimu, bet va kelyje, šimtinukui šiektiek truksta galios, tad neišvysto greicio ipac vaziuojant ikalnėse..., bet mažesnes talpos ir taikydamas tik šimtinukui nepirkciau.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 o nemėto? Nes su belarusu 1221, lygiu keliu vaziuojant ir tolygiai normaliai, bet jei vingiuotas kelias tai tąso, posūkiuose vos ne sustoji, kai 10kūbų telaškuojasi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 o nemėto? Nes su belarusu 1221, lygiu keliu vaziuojant ir tolygiai normaliai, bet jei vingiuotas kelias tai tąso, posūkiuose vos ne sustoji, kai 10kūbų telaškuojasi nu as su 820 belarusu visa rudeni veziausi vandeni purkstuvui su xts 100, tai nepasakyciau kad meto ant posukiu... kad tampo tai jo ir isibeget reikia laiko...o 1221 manau galingesnis ir sunkesnis tai problemu neturetu but... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Nu i domiai pas tave... Pas mane yra 8 kubu backa tai su 82.1 gali greit vaziuot ir nemeto i jokius sonus tik megsta priekis pasokinet nuo svorio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 o nemėto? Nes su belarusu 1221, lygiu keliu vaziuojant ir tolygiai normaliai, bet jei vingiuotas kelias tai tąso, posūkiuose vos ne sustoji, kai 10kūbų telaškuojasi Reikia sklidina pripilt, dangti uždėt Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
yogop Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 nu žinai, negalim sklidinos pripildyt, truputi durnai sukonstravom, jei pilna pripildom į siurblį vandens pribėga, reikia dėti vožtovą Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis.... Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis.... Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne 100 mxu kokie 4500kg turetu but... jei svoriai 500 tik speju Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Na aišku jei užkabimate ne ant kablio, tai gali ir priekis šokinėti. Manes vaziuojant su šimtinuku, tai netampo, ir matyt todėl, kad viduje sumontuota visa eilė pertvarų, kurios nebuoda išsisiūbuoti, o ir MXU kažina ar ne sunkesnis už MTZ, nes tarkim už Case JXU maniškis sunkesnis.... Pasakyk kiek sveria tas tavo MXU ir pasakysim ar sunkesnis ar ne 100 mxu kokie 4500kg turetu but... jei svoriai 500 tik speju Na 1221 sveria apie 5t. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kowboy Paskelbta Sausio 15, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 15, 2009 Regis rašo , kad 4700, bet pas mane dar frontalinis sumontuotas, ir aš jį retai nuiminėju... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Sausio 16, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 16, 2009 Jei galima reziumuosiu.1 Priekinio tilto amortizacija butina kai transportinis greitis didesnis nei 40km/h. 2 priekinio tilto amortizacija pagerina priekiniu ratu sukibima. Jei buna didelis skirtumas tarp priekiniu ir galiniu ratu sukibimo kaip taisykle galiniai prabuksuoja daugiau nei priekiniai ir tada tikrai gali pasijaust kaip atbulas ant arklio jotum. Ipac kai rimta apkrova. Manau kad tai Vylukas turejo omeny tik kazkodel pavadino "galiniu ratu gesinimu" 3 su visa pagarba gerb drapox gal pabandytumet ta pati triuka pakartoti su paprasta sedyne ir neamortizuojansia kabina, tada noreciau isgirsti jusu nuomone padeda tie dalykai ar ne. Tik pries bandant visai rimtai siulau pasirupinti tvirtu salmu Tai gi ir rašau, kad visi tie dalykai reikalingi ir prie viso to dar priekiniai svoriai, kurių neturiu, tai vežiojuos frontalinį. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Spalio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2010 Na kaip ir neradau spec temos apie si tech sprendima. Taigi beskaitant tema apie valtra traktorius chebra diskutuoja ar turi but lauke ijungta pr. tiltro amortizacija. Siemet teko susidurti su gana idomiu dalyku, konekesko dave pabandyti MF8680 ir servisinis pabreze butinai isjungti priekinio tilto amortizacija dirbant lauke o tarkim pasikalbejus su Sislavu jis bent jau fendt rekomenduoja tik su ijungta amortizacija. Na MF 8600 serija su fendt transmisija ir hidrauliska identiska 93x serijai o priekinis tiltas jau kito gamintojo. Tad ir galvoju jog cararo tiltu amortizacija naudinga tik keliuose o dana visais atvejais. O gal as klystu, ka manot Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Spalio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 16, 2010 mano nuomone tai nafig ta amortizacija jei jos lauke negali naudot, keliu vaziuojant manes ir taip nepurto siaip visuose 3 traktoriuose kuriuose yra neisjungiamos amortizacijos nei lauke, nei transporte ir pasalinio poveikio nejutau... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arimas Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 Amortizacija priekinio tilto naudoju visur ir visada kur tiesiogiai nesikerta su ratu apkrautuvo panaudojimu,tai arimas, skutimas, ir t.t Tada jei dirbi su priekiniu tiltu apkrautuvas praranda savo efektyvuma.Valtrai oro pagalves laiko labai gerai,visos furos tuo pagrindu padarytos,turi viena nepatoguma norint vaziuot ant kieto tilto reikia atskirai gaisti laika ir uzkaisciuoti,mazas nepatogumas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pofke Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 as galvoju kad priekine amortizacija labiau reikalinga tokiem darbam kur greitis didesnis pvz skutimas sejimas ir transportas, kur jau greitis gerai virsija 10-12 km/h o ariat purskiant nepasakyciau kad krato, nebent kokius apleistus laukus kulturini Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 Man kaip tik atrodo, kad del didesnio greicio kelyje nes gi uzsupt gali negyvai o laukuose man irgi servisas sake, kad isjungti nes pridulka ir dyla ten kazkas, bet su skutiku kai lakstau tai neisjungiu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvis Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 o as pastebejau priesinga dalyka kad tarkim transporte siubavimas atsiranda ties kazkur ~30km/h,na o padidinus virs 40km/h kaip tik issilygina ir daug maloniau vaziuoja taigi amortizacija nebutinai virs 40km/h gavoju taip yra del to jog dauguma vaziuoja tokiu greiciu ir kelyje issimusa tokio daznio nelygumus,gal as klystu pataisykit ........ Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 mano blevyzgas labai nesunku patikrinti (skirtingai nuo tavo ir kažkokio servizinio). Pasiimi kad ir mano ūkio žurnalus nuo pat 2000m ir skaitai kas buvo rašoma apie priekinius tiltus. Buvo vienu metu polemika JD vs NH TM. Pagrindinis ginčas už kurio taško TRAUKIA traktorių amortizuojantis tiltas vienu ir kitu atveju.. Tada pasirodė Valtra T ir dar kai kurie modeliukai. Tuo metu atrodė, kad pasaulis pasuko TM keliu. Po kiek laiko apie 2005-2006 viskas vėl pasikeitė prie maždaug šiuolaikinių sistemų. Jei kerti dar kikią nors kalbą tai prašukuok dar ir Profi, Topagrar ir susidarysi bendrą vaizdą, tada galėsim pasiginčyti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytas Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 Amortizacija priekinio tilto naudoju visur ir visada kur tiesiogiai nesikerta su ratu apkrautuvo panaudojimu,tai arimas, skutimas, ir t.t Tada jei dirbi su priekiniu tiltu apkrautuvas praranda savo efektyvuma.Valtrai oro pagalves laiko labai gerai,visos furos tuo pagrindu padarytos,turi viena nepatoguma norint vaziuot ant kieto tilto reikia atskirai gaisti laika ir uzkaisciuoti,mazas nepatogumas. o neuztektu knopke paspausti, kad tiltas butu isjungtas ir standus? bent pas mus taip yra... ir jokiu kaisciu nepastebejau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose. Tai nori pasakyti , kad bet kokio gamintojo darbui lauke nera reikalo isjungineti tos amortizacijos. Na zinoma kur reikalingas ratu apkrautuvas cia jau kitaip bet prikabinamam tarkim skutikui juk kur kas efektiviau ir suprantama maloniau paciam vadylai kai tiltas amortizuoja. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 Tada jei dirbi su priekiniu tiltu apkrautuvas praranda savo efektyvuma. Praktiškai bandėt,ar taip darot dėl to,kad instrukcija taip rekomenduoja? Aš vieną kartą pabandęs arti be kaiščių,daugiau niekada jų įkišęs nebuvau ir manau,kad nekišiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Spalio 17, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2010 priekino tilto amortizavimas traktoriams buvo sugalvotas darbui laukuose, kad išlaikytu pastovų sukibimą su dirva, ty mažesnis prabuksavimas o tai mažesnės kuro sąnaudos. Žinoma tai labai praverčia ir transporte ir leidžia važiuoti greičiau nei 40km/h. Maždaug tokia jų vystimosi istorija ir tendencijos. Vėliau atsirado diskiniai stabdžiai, ABS ir kt kas reikalinga transportui, bet pirminė paskirtis - darbas laukuose. Tai nori pasakyti , kad bet kokio gamintojo darbui lauke nera reikalo isjungineti tos amortizacijos. Na zinoma kur reikalingas ratu apkrautuvas cia jau kitaip bet prikabinamam tarkim skutikui juk kur kas efektiviau ir suprantama maloniau paciam vadylai kai tiltas amortizuoja. Kiek pamenu apie 2003 buvo rekomenduojam išjungti amortizavima ariant, kad jėginis pozicinis neišprotėtų, nemanau, kad kas pasikeitė nuo tų laikų. Šeip mano kuklia nuomone amortizacija puikus dalukas dirbant su prikabinamais padargais, prastai su pakabinamais (nekalbant apie purkštuvus tręštuvus) gal reikėtų apie skirtingus galios diapazonus. Tarkim kur 140 o kur 300ag visai skirtinga situacija, skirtingi padargai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Spalio 19, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2010 ble, teko su skutiku, Dotnuvoj, be priekinio tilto amortizacijos vaziuot syki - nu i nax.... kazkas isjunge, o as neatkreipiau demesio. ijungus - viskas normaliai... tik su amortizacija. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti