Jump to content

Visureigis prie ukio


Karo1is

Recommended Posts

as sau rinkciausi siuo metu tik max 3 metu dauzta su maza rida, susitvarkyt nera problemu, bent pats zinosi kaip kas buvo ir tt. ir visada rida pagal kebulo numeri galite pasitikrinti pas atstova, nors ne visi nori tokia info sutekti, bet verta tai daryti.

Kartais švelniai daužtos atsiranda po variklio ar pavarų dėžės defektų. Būmt - draudimą atsiima ir parduoda lietuviams kaip mažai daužtą. Kai sulipdo naujai, pasirodo "motor kaput'..........

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš daugiau nei keturis metus pirkau navara 2004m.buvo pravažiavus 38000 km.nedaužta bet nuniokota kainavo šeši su trupučiu europietišku pinigu ir remontas- kėbulo dažymas pilnas,kairės pusės veidrodis ir kadangi king cab dešinės pusės fortkė dar panašiai apie du tukstančius euru.Eksplotacijos metu pravažiavau truputėli daugiau kaip dušimtus tuks. Keičiau tik du galinius sparnu andėklus priekinius abu sparnus, du kartus stabdžiu kaladėles ir vakar pakeitė sankabos komplekta.Tiesa ar no to kad nuniokota buvo ir pasitampe metalai teko pora kartu lanžiaronus sustiprinti nes labai plona skarda.šiaip kantri mašinytė žinant mano vairavimo ypatumus.Variklis geras tik truputi kaprizingas labai mėgsta gerus sintetinius tepalus ir svarbiausia laiku keičiamus.Nes kitu atveju laukia variklio keitimas nes jis neremontuojamas.

Dabar medžioklei ieškau kažko panašaus. http://www.autoboxesprofesional.com/sho ... ted%20DESC

Brolis 2003-ių Navarą paėmė su motor defekt.

Viskas sutvarkoma. Pirmas švaistiklis lindo per bloką lauk. Bloką užvirino, alkūninį pritrynė, bloką pergilzavo. Stūmoklį dėjo šrotinį nuo kažkurio kito Nissan motoro, man rodos Terano. Blokas gerai virinosi, kadangi skylė buvo ne per aušinimo ir tepimo kanalus.

Kaune bloką tvarkė, sakė, liga Nissanų turbodyzelių 2,5; 2,2l, kad pirmam ir antram švaistikliui tepimas ateina vienu bendru kanalu, užtai tepalams ir tepimui labai lepus variklis. Be to tie motorai postipriai užforsuoti ir išlengvinti - trumpoki švaistikliai. TIK sintetiniai tepalai, ir TIK laiku keičiami leidžia važiuoti ramiai ir ilgai.

Broliui dar problemų kelia tas EGR vožtuvas, retkarčiais užeina dūminimas, arba netraukia. Servizas nei kuro sistemos, nei EGR, nei turbinos problemų nemato.

Turbina prisiėjo irgi perrinkti, nes sutvarkius variklį ir paleidus, turbina užsilenkė po ~50 km.

Po kapitalinio pravažiuota jau ~40 000 km.

Kaži ar visų Navarų dėžės lėtintos? Brolio normaliai važiuoja 70 km/h (apsukos apie 2500). Važiuojant 100 km/h, variklis tiesiog rėkia jau gal ant kokių 3500 aps.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Broliui dar problemų kelia tas EGR vožtuvas, retkarčiais užeina dūminimas, arba netraukia. Servizas nei kuro sistemos, nei EGR, nei turbinos problemų nemato.

Turbina prisiėjo irgi perrinkti, nes sutvarkius variklį ir paleidus, turbina užsilenkė po ~50 km.

Po kapitalinio pravažiuota jau ~40 000 km.

Kaži ar visų Navarų dėžės lėtintos? Brolio normaliai važiuoja 70 km/h (apsukos apie 2500). Važiuojant 100 km/h, variklis tiesiog rėkia jau gal ant kokių 3500 aps.

dėl turbinos gali būti 2 variantai: jei prieš linkstant ėjo geru greičiu negavo gero tepimo ir tai padėjo jai numirti arba remontuojant, kai variklis linko visur prilindo "dzindru",kurių gerai neišplovus, tepalas nunešė į turbiną, dėl ko ir numirė :)

krovininis automobilis dėl to ir lėtinta dėžė, beveik visi senesni džipai (apie 2000 metus) tokias apsukas turi :)

nežinau kaip japonam, bet vokiečiam EGR vožtuvus sėkmingai išoperuoja autoelektrikai, su japonais mažiau kas prasideda, nes jiem ir čipai sunkiau dedas... :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kur serna desi :lol:

Imetes nuoroda ne apie auto marke kalbėjau bet apie ASFIR ar ARB firmos priekini bamperi su integruota gerve.didesnės apkrovos amortizatorius ,standesnes ir aukštesnes spiruokles.Galinio tilto mechanine blokiruote.bent jau 33 ratus.ir jei dar pasiseks rasti su snorkel,iu bus galima teigti kad išpildyti visi naujamečiai norai. :lol:

P.S.gerbiu brolius europiečius kurie modifikuodami savo automobilius viska irašo i registracijos liudujima kaip kad šio minėto automobilio pase. http://www.autoboxesprofesional.com/sli ... php?id=185 atsivertei dokumentus o ten viskas konkrečiai kas kaip ir su kuo.Pas mus tai po kol kas tik mėgėjai.

Nesidomėjau apie Navaru lėtintas važiuokles bet manoji lekia tiek kiek spidometras rodo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...
  • po 5 mėnesių...
  • po 3 mėnesių...
visureigis prie ukio geras pagalbininkas pvz ganyklus tverant ir t.t o ir žiema nera kluciu jam rekomenduoju Mersedec :icon-smile:

čia naują su parama ar kaip? :lol:

ne mes paramos ne gauname :icon-biggrin:

http://m.autogidas.lt/mercedes-benz-ml-400-w163-cdi-visureigis-2002-0125368199.html?section=01&f_1=Mercedes-Benz&f_2=Dyzelinas&f_215=20000&f_216=25000&f_50=kaina_asc štai toks panasus :icon-smile:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

per autopilota suvarė tuos ML, kad nevykėliai (tiem kas nežino), jau geriau G klasę bandytum reklamuot :)

:icon-biggrin: :-D :icon-biggrin: ane? :icon-biggrin:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as mersu megejas, bet ML ne arimais vazinet ir dar sitas su 4.0l dyzeliu pakankamai ligotas variklis. jei dyz tai 2.7l geriau. G klase labai geras bet kaina kosmine toky po laukus tikrai gaila vaikyt.

prie ukio jei grynai tik darbui trint ziureciau landrover defender pravazumas labai geras lengvas nes kebulas aliumininis. paprastas komforto nera bet darbui ko daugiau reik. ir panasus y G klase....

dar kas is patikimu visureigiu tai tayota landcruiser tie nuo 98metu ir iki dabar neuzmusami beveik.

apie mitsubishi L200 ir nisan navara net negalvociau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 metų...

na kolegos praejo jau trys metai po paskutiniu pasisakymu apie ukininku visureigius, gal ka naujo isbandet ar jau ir sulauzyt spejot, naujais atradimais ar nusivylimais sia tema pasidalint galit?

http://www.15min.lt/gazas/naujiena/autorinka/topgear-i-geriausio-automobilio-paieskas-pasikviete-ukininkus-220-731540

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...