Jump to content

T-150


Mindaugenis

Recommended Posts

Nu taip , ir pas mane panašiai ar žiema ar šlapią molynę suart , du buksuoja o du poilsiauja :) . O ant pienvežio tik su šešiasdešimto diferriais pas mus žiemomis vairuotojai po sodybas maldavosi , irgi eidavo kiaurai per pusnis , todėl ir buvo toks noras ant pusantrinio pabandyt  :eusa-think:.

O jei kraniukus pastatyt i stabdziu kameras kiekvienam ratui po kraniuka -buksuoja biski atsukai ir sukasi abu :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

sveiki, kokio galingumo reikalingi akumuliatoriai maz v8 varikliukui? ar protinga kaina 5k euro uz darbinio stovio traktoriuka su kosmetiniais trukumais?

Jei V8 ar V6 variklis ir visi darbiniai mazgai tvarkingi tai kaina labai gera, bet tvarkingą dabar rast sunku. Paprastai už tiek būna gražiai padažyti, bet išklerę...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

neseniai apziurinejau toki varijanta: intarpas furos ratlankis, uzraktas tai prie ratlankiu virintos ausys o sutempimas padarytas is stambios grandines ir ant galo privirinta strypas su smulkiu sriegiu. tiesiog uzdedi ir suverzi.

Idomu butu foto pamatyti. Furos ratlankis su ispjautu viduriu? Ten jis idialiai tinka? Nes kamazo truputi per mazi.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kolegos, gal kas išmanot apie senuosius rusiškus variklius ir galit man žmoniškai paaiškint ką duoda vadinamasis "turbinos drėkinimas?" Kai nuo forsunkių grįžtamas eina ne į baką, bet į įsiurbimą prieš turbiną. Kažkur radau vienintelį atsakymą, kad "taip reikia", bet man tiek neužtenka. Ieškojau Rusų kalba, bet kadangi nelabai ją moku, ne ką suradau, tik sužinojau, kad forsunkėms grįžtamas reikalingas, kad forsunkės viduriai visada būtų sutepti.

Beje, maniškis Yamz 236 variklis turbinos neturi, bet grįžtamas, nuo visų forsunkių sujungtas į vieną ir nuvestas tik į kairįjį įsiurbimo kolektorių. Taip pat neaišku kam. Kad ir nedaug to kuro grįžta, kam jį veltui degint?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kolegos, gal kas išmanot apie senuosius rusiškus variklius ir galit man žmoniškai paaiškint ką duoda vadinamasis "turbinos drėkinimas?" Kai nuo forsunkių grįžtamas eina ne į baką, bet į įsiurbimą prieš turbiną. Kažkur radau vienintelį atsakymą, kad "taip reikia", bet man tiek neužtenka. Ieškojau Rusų kalba, bet kadangi nelabai ją moku, ne ką suradau, tik sužinojau, kad forsunkėms grįžtamas reikalingas, kad forsunkės viduriai visada būtų sutepti.

Beje, maniškis Yamz 236 variklis turbinos neturi, bet grįžtamas, nuo visų forsunkių sujungtas į vieną ir nuvestas tik į kairįjį įsiurbimo kolektorių. Taip pat neaišku kam. Kad ir nedaug to kuro grįžta, kam jį veltui degint?

 

nuo kada kuras veltui dega? jei dega tai atlieka darba, smd-62 variklis skaitosi "forsuotas" pagal rusiska mentaliteta. tas kuras ne turbina tepa o greiciau "dadeda" galios varikliui (velgi pagal rusiska mentaliteta)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuras dega veltui tada, kai į cilindrą būna įpilamas, o ne plačiai įpurškiamas. Kodėl vežam forsunkes tvarkyt, kai myžčiot pradeda? Teisingai, dega ir atlieka darbą, tik tas darbas yra didesnis kamino šildymas ir oro teršimas, o ne didesnė variklio galia, nes į cilindrą įpiltas kuras nespėja sudegti.

Mano manymu aš tą vamzduką į baką nuvesiu, ar neverta? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuras dega veltui tada, kai į cilindrą būna įpilamas, o ne plačiai įpurškiamas. Kodėl vežam forsunkes tvarkyt, kai myžčiot pradeda? Teisingai, dega ir atlieka darbą, tik tas darbas yra didesnis kamino šildymas ir oro teršimas, o ne didesnė variklio galia, nes į cilindrą įpiltas kuras nespėja sudegti.

Mano manymu aš tą vamzduką į baką nuvesiu, ar neverta? :)

 

Jei manai kad pro ten upeliai bega to kuro tai klysti ir nemanyk kad pro turbina praejes kuras upelio forma cilindruose buna (beje dregni kompresiniai ziedai didesne kompresija cilindre sukelia). As gi sakiau cia ruso, o ne mano ismislas ir jam pofekt buvo ekologija. Pirmi mazai turejo isvis dvitakcius dyzelius kur forsunkiu nebuvo, o kuras butent i oro srauta "ipilamas". pirmi t-150 turejo 125Ag o atsiradus smd-62 varikliui pakilo iki 150Ag is kazkur tuos 25Ag priburė...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...